TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 10.8.2010.

U Los Angelesu održana je još jedna dodjela Teen Choice Awards nagrada. Domaćin je bila Katy Perry koja je osvojila show svojim hitom Teenage Dream, a na ceremoniji su joj se pridružili i mnogi drugi tinejdžerski idoli i dobitnici nagrada: Megan Fox, Leighton Meester, Hillary Duff, Selena Gomez i mnogi drugi.  Događaj je bio prava revija dizajnerskih mini haljina u svim bojama, od bijele

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Image

 

Ashley Greene

Valentino haljina, Ferragamo cipele

 

 

 

 

Image 

 

Leighton Meester

Emilio Pucci haljina, Christian Louboutin cipele

 

 

 

 

Image 

 

Lea Michele

Naeem Khan haljina, Christian Dior cipele

 

 

 

 

Image 

 

Hillary Duff

Herve Leger haljina, Christian Louboutin cipele

 

 

 

 

Image 

 

Emma Roberts

Brian Reyes haljina, Brian Atwood cipele

 

 

 

 

Image 

 

Megan Fox

Isabel Marant suknja i top, Christian Louboutin cipele

 

 

 

 

Image

 

Jamya Mays

Raven Kauffman Couture torbica, Brian Atwood cipele

 

 

 

 

Image 

 

Selena Gomez

BCBG Max Azria haljina, Sergio Rossi cipele i torbica

 

 

 

 

Image 

 

Katy Perry

Giorgio Armani haljina, Christian Louboutin cipele

 

 

 

 

Image 

 

Kristen Bell

Stella McCartney haljina, Brian Atwood cipele

 

 

 

 

Image

 

Kourtney Kardashian

 Sass & Bide haljina

 

 

 

 

Image

 

Kim Kardashian

Zuhair Murad haljina

 

 

 

 

Image

 

Cat Deeley

Preen haljina, Jimmy Choo torbica, Matthew Williamson cipele

 

 

 

 

Image 

 

Jenna Ushkowitz

Tadashi haljina

 

 

 

 

Image

 

Lucy Hale

Paule Ka haljina, Ruthie Davis cipele

 

 

 

 

Image 

 

Nina Dobriev

Alex Perry haljina, Brian Atwood cipele

 

 

 

 

Image

 

Victoria Justice

 

 

 

 

Image

 

Jenna Dewan

 

 

 

 

Image

 

Naya Rivera

 

 

 

 

Image

 

Amber Riley

 

 

 

 

Image

 

Sarah Hyland

 

 

 

 

Image

 

Shailene Woodley

 

 

 

 

Image

 

Nikki Blonsky

 

 

 

 

Image

 

Anna Torv

 

 

 

 

Image

 

Heather Morris

 

 

 

 

Image

 

 Yvone Strahovski

 

 

 


 
 
 
 
 
I.R.


Bonjour

Od tradicije do AI: Transformacija marketinga

TEKST: Bonjour.ba - PR

Od tradicije do AI: Transformacija marketinga Od tradicije do AI: Transformacija marketinga

Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.

Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. 
 


 Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.

Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja. 

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

 

sarajevo-marketing-summit-2025-swissotel-1-bonjour-ba
 

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
 


Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”,  govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje. 

I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu. 
 


O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.

Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
 

 

Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka

Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!