TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 7.2.2025.

Samo nekoliko dana nas dijeli od inspirativne večeri posvećene temi "Kapitalizam ljubaznosti: Mogu li profit i svrha koegzistirati?"

19. februara 2025. godine, TEDxSarajevo Salon okupit će hrabre mislioce, vizionare i osobe koje stvaraju promjene u Tershouse coworking prostoru kako bi istražili radikalnu, ali jednostavnu ideju: Šta ako poslovni uspjeh i ljudska ljubaznost nisu u oprečnosti, već u savršenoj harmoniji?


Foto: @tedxsarajevo

 

Predugo je kapitalizam viđen kao sistem koji nagrađuje konkurenciju umjesto saosjećanja, profit umjesto svrhe. Ali šta ako postoji drugi put? Put gdje inovacija ne pokreće samo prihode, već i pozitivan uticaj? Gdje se uspjeh ne mjeri samo u brojkama, već u promijenjenim životima?

Ovaj TEDxSarajevo Salon izazvat će tradicionalne perspektive i otvoriti vrata svježih, naprednih ideja o tome kako možemo graditi preduzeća, zajednice i ekonomije koje su istovremeno uspješne i ljubazne. Kako bi nas vodili kroz ovo istraživanje, tri izuzetna govornika će donijeti jedinstvene perspektive na to kako poslovanje i svrha mogu raditi zajedno.
 

Upoznajte govornike koji pokreću razgovor


Adnana Čamdžić je pionirka sistemske filantropije, koja redefiniše kako se ljubaznost i politika spajaju. Kao direktorka sistemske filantropije u Mozaik Fondaciji, sa više od 20 godina iskustva u ljudskim pravima i upravljanju, vodi transformativne inicijative poput "Niko gladan. Niko sam", dokazujući da ljubaznost može biti institucionalizirana za trajni uticaj.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by TEDxSarajevo (@tedxsarajevo)



Adnan Muminović je ekonomista, edukator i kritički mislilac, koji istražuje presjek ekonomskih sistema i ljudskog ponašanja. Sa diplomama Univerziteta u Sarajevu i Londonske škole ekonomije, proveo je deset godina predajući makroekonomiju i savjetujući vlade i međunarodne organizacije. Kroz svoj blog "inkrementalno", izaziva konvencionalnu mudrost i nudi svježe perspektive o tome kako ekonomije i društva mogu evoluirati.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by TEDxSarajevo (@tedxsarajevo)



Saliha Rokša je novinarka po srcu, pripovjedačica po profesiji i humanitarka po izboru. Sa karijerom koja obuhvata političko i društveno novinarstvo, Saliha sada svoju ekspertizu usmjerava u PR i zagovaranje za organizaciju Pomozi.ba, jednoj od najuticajnijih humanitarnih organizacija u Bosni i Hercegovini. Njena misija? Povezati medije, odnose s javnošću i značajne društvene promjene.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by TEDxSarajevo (@tedxsarajevo)



Njihovi uvidi postavit će temelje, ali prava magija TEDxSarajevo Salona dešava se u razmjeni ideja između govornika, učesnika i kolektivne energije zajednice posvećene pomicanju granica. Jeste li spremni biti dio razgovora?

***
Naslovna fotografija: @tedxsarajevo


Bonjour

Od tradicije do AI: Transformacija marketinga

TEKST: Bonjour.ba - PR

Od tradicije do AI: Transformacija marketinga Od tradicije do AI: Transformacija marketinga

Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.

Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. 
 


 Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.

Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja. 

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

 

sarajevo-marketing-summit-2025-swissotel-1-bonjour-ba
 

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
 


Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”,  govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje. 

I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu. 
 


O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.

Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
 

 

Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka

Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!