TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 7.2.2025.
Samo nekoliko dana nas dijeli od inspirativne večeri posvećene temi "Kapitalizam ljubaznosti: Mogu li profit i svrha koegzistirati?"
19. februara 2025. godine, TEDxSarajevo Salon okupit će hrabre mislioce, vizionare i osobe koje stvaraju promjene u Tershouse coworking prostoru kako bi istražili radikalnu, ali jednostavnu ideju: Šta ako poslovni uspjeh i ljudska ljubaznost nisu u oprečnosti, već u savršenoj harmoniji?

Foto: @tedxsarajevo
Predugo je kapitalizam viđen kao sistem koji nagrađuje konkurenciju umjesto saosjećanja, profit umjesto svrhe. Ali šta ako postoji drugi put? Put gdje inovacija ne pokreće samo prihode, već i pozitivan uticaj? Gdje se uspjeh ne mjeri samo u brojkama, već u promijenjenim životima?
Ovaj TEDxSarajevo Salon izazvat će tradicionalne perspektive i otvoriti vrata svježih, naprednih ideja o tome kako možemo graditi preduzeća, zajednice i ekonomije koje su istovremeno uspješne i ljubazne. Kako bi nas vodili kroz ovo istraživanje, tri izuzetna govornika će donijeti jedinstvene perspektive na to kako poslovanje i svrha mogu raditi zajedno.
Upoznajte govornike koji pokreću razgovor
Adnana Čamdžić je pionirka sistemske filantropije, koja redefiniše kako se ljubaznost i politika spajaju. Kao direktorka sistemske filantropije u Mozaik Fondaciji, sa više od 20 godina iskustva u ljudskim pravima i upravljanju, vodi transformativne inicijative poput "Niko gladan. Niko sam", dokazujući da ljubaznost može biti institucionalizirana za trajni uticaj.
Adnan Muminović je ekonomista, edukator i kritički mislilac, koji istražuje presjek ekonomskih sistema i ljudskog ponašanja. Sa diplomama Univerziteta u Sarajevu i Londonske škole ekonomije, proveo je deset godina predajući makroekonomiju i savjetujući vlade i međunarodne organizacije. Kroz svoj blog "inkrementalno", izaziva konvencionalnu mudrost i nudi svježe perspektive o tome kako ekonomije i društva mogu evoluirati.
Saliha Rokša je novinarka po srcu, pripovjedačica po profesiji i humanitarka po izboru. Sa karijerom koja obuhvata političko i društveno novinarstvo, Saliha sada svoju ekspertizu usmjerava u PR i zagovaranje za organizaciju Pomozi.ba, jednoj od najuticajnijih humanitarnih organizacija u Bosni i Hercegovini. Njena misija? Povezati medije, odnose s javnošću i značajne društvene promjene.
Njihovi uvidi postavit će temelje, ali prava magija TEDxSarajevo Salona dešava se u razmjeni ideja između govornika, učesnika i kolektivne energije zajednice posvećene pomicanju granica. Jeste li spremni biti dio razgovora?
***
Naslovna fotografija: @tedxsarajevo
TEKST: Bonjour.ba
Farmaceuti su svakodnevno prva adresa ljudi koji traže rješenje za akne, osjetljivost, isušivanje ili iznenadne promjene na koži. Ljudi očekuju jasne, sigurne i provjerene preporuke, a one su moguće samo kada stručnjaci lično poznaju teksture, aktivne sastojke i ponašanje formule na koži.

Antonio Trade Cosmetics donosi dermo brendove koji kombinuju istraživanja, moderne formulacije i rezultate koji se brzo primijete. Umjesto klasičnih prezentacija, željeli smo ponuditi potpuno drugačije iskustvo. Tako je nastao Bonjour.ba X Antonio Trade Cosmetics Beauty Lab.



Pozvali smo farmaceute u prostor koji je izgledao kao kombinacija edukacijskog centra i modernog skin-laba. Cilj? Stvoriti trenutak u kojem ljudi koji svakodnevno rade s kožom mogu isprobati proizvode koji mijenjaju rutine, postaviti pitanja koja se čuju samo između stručnjaka i dobiti uvide koji se ne mogu pronaći u deklaraciji.
Na samom početku goste su pozdravili iz Antonio Trade Cosmetics tima i ispred Bonjour.ba, uz kratko obraćanje koje je najavilo koncept Bonjour.ba X Antonio Trade Cosmetics Beauty Laba.

Clean, fokusirano i precizno baš kao formulacije u fokusu
Atmosfera je bila pažljivo oblikovana: clean futuristički prostor pretvoren u Beauty Lab, savršeno usklađen s temom i iskustvom koje je čekalo farmaceute.
Čim su gosti pristizali, osjetila se ona posebna atmosfera koja nastane kada se spoje znanje i dobra energija. Razgovori su krenuli odmah o iskustvima, kombinacijama proizvoda i pitanjima koja im ljudi najčešće postavljaju uz opušten, ali vrlo znatiželjan ton.


Event je zadržao taj ritam do kraja, dovoljno lagan da potakne pitanja, a dovoljno sadržajan da svako pronađe informaciju koja mu treba, uz osjećaj da je dio jednog posebnog Bonjour.ba X Antonio Trade Cosmetics Beauty Lab iskustva.
U trenutku kada je počeo praktični dio programa, dr. Matea Ćorluka, spec. dermatovenerologije s bogatim iskustvom u dijagnostici i tretmanu kožnih bolesti, otvorila je segment koji se osjećao više kao zajednički ritual. Uz konkretan primjer iz prakse postavilo je temelje za ono što je slijedilo, a to je testiranje tekstura.

Matea Ćorluka, dr. spec. dermatovenerologije
Tu je Bonjour.ba X Antonio Trade Cosmetics Beauty Lab koncept zaživio. Gosti su isprobavali formulacije na koži, komentarisali osjećaj nakon nekoliko minuta i međusobno dijelili dojmove koje mogu steći samo kroz ovakvo iskustvo.


Hero proizvodi su prirodno preuzeli pažnju: Acnemy gel za dubinsko čišćenje lica Zitclean izdvojio se već nakon prvog testiranja zbog lagane teksture, nježnog osjećaja na koži i činjenice da ne zateže, što je farmaceutima posebno važno kod njege kože sklone aknama.


Odmah iza njega, Acnemy pojedinačni flasteri Zitproof privukli su interes jer djeluju brzo i ciljano, a mnogi su komentarisali da je praktičnost upravo ono što se najčešće traži kod ovakvog tipa proizvoda.

U Transparent Lab dijelu, pažnju su preuzela dva proizvoda koja djeluju kao logičan duo: Transparent Lab Pure Glycerin Face Serum kojeg su gosti opisali kao “onaj serum koji odmah daje osjećaj mekoće” i Transparent Lab Niacinamide Glow Cream, kremu koja se brzo upija i ostavlja ujednačen i nenametljiv sjaj.




Zajedno, ovaj hidratacijski par dao je najjasniji uvid u razliku između tekstura i upravo ono što su farmaceuti najviše željeli isprobati iz prve ruke.

Završili smo u onom tihom, fokusiranom ritmu koji se dogodi kada stručnjaci izađu iz teorije i uđu u praksu.






Otvorile su se važne nijanse o kojima se obično ne stigne razmišljati tokom radnog dana, kako se tekstura ponaša nakon nekoliko minuta, šta korisnik može očekivati odmah, a šta tek kroz rutinu.










Kada formulacije prođu kroz ruke farmaceuta, sve postaje jasnije. Oni najbolje znaju šta ljudi pitaju, šta očekuju i koja tekstura daje rezultat.


Zato ovakav format ima posebnu težinu jer su proizvodi isprobani od ljudi kojima se svakog dana vraćamo po savjet. A šta je ostavilo najbolji dojam? Proizvodi koje su farmaceuti najviše spominjali nalaze se u nastavku.



Izdvojene photowall trenutke donosimo u nastavku.



















Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!