TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 5.5.2021.

Povijest tvrtke Zigante tartufi započinje 1990. godine kada je i osnovana sa sjedištem u Plovaniji, nedaleko od Buja (Istra, Hrvatska). Predio Istre, tačnije Motovunski predio je oduvijek poznat po pronalasku tartufa. Deset godina kasnije, u Livadama je otvorena prva trgovina Zigante tartufi, specijalizirana za prodaju tartufa i proizvoda s tartufima. 

Godine 2002.-e obitelj Zigante otvara i restoran Zigante u Livadama, koji svoju ponudu bazira na jelima od svježih istarskih tartufa te ubrzo dolazi na sam vrh gastronomije u Hrvatskoj.  2007.-e u obnovljenoj istarskoj kamenoj kući u nastavku restorana uređene su tri komforne i moderno opremljene sobe Zigante ****. Vrhunski smještaj gostima omogućuje uživanje u miru, okusima i mirisima ovoga tipičnog istarskoga ruralnog mjesta.

Godine 2008.-e tvrtka Zigante tartufi d.o.o. otvara najsuvremeniju tvornicu za preradu i konzerviranje tartufa u Europi, ukupne površine oko 1600 četvornih metara.

Obitelj Zigante oduvijek je bila čvrsto povezana... međusobno i s tartufima.
Upravo je odlazak u Motovunsku šumu i pronalazak tartufa Giancarlu Zigante predstavljalo najveću strast već od samih početaka. Strast koja s vremenom nije postala samo hobi, već i njegov način života. Na to je gledao kao na jednostavno opuštanje nakon posla, no mnogi su govorili da su za njega tartufi jednostavno lijepi. Tako je jednog dana pronašao čak 6 kilograma tartufa! Tada je naravno u bogatom ulovu uživala uža i šira rodbina, a i prijatelji. 

Danas tvrtku Zigante tartufi, koju je 1990. godine osnovao Giancarlo, vodi nova generacija – kći Antonella te sinovi Adriano i Marino.

Adriano Zigante

U sklopu intervjua koje realiziramo zajedno s timom kompanije Fina Vina predstavljamo vam kompaniju Zigante, koja je ljubav prema tartufima pretvorila u neodoljivu gourment avanturu koja regionalnu, ali i svjetsku gastronomiju podiže za ljestvicu više.
Amir Beširević, osnivač kompanije Fina Vina se prisjetio kako se upoznao s radom i djelovanjem kompanije Zigante, te kroz razgovor s Adrianom otkrio baš sve što trebate znati o tartufima i što ih čini tako posebnima, kao i odličan recept za tjesteninu s tartufima kojem ćete se iznova vraćati.

***

Piše: Amir Beširević

Objasnite odakle tolika posvećenost tartufima i šta su zapravo tartufi?


Adriano: Tartufi su vrsta jestivih gljiva koje rastu po zemljom, najčešće uz korijenje stabala poput hrasta, bukve, topole, vrbe i brijesta. Izgledaju poput gomolja i često ih se izgledom uspoređuje s krumpirom. Uglavnom narastu od veličine trešnje do veličine jabuke, no ponekad se zna pronaći i znatno veći primjerak. U kulinarskom su svijetu najpopularnije dvije osnovne vrste: crni i bijeli tartuf.

Koje vrste su do sada pronađene?

Adriano: Do sada su u Istri pronađene slijedeće vrste tartufa:

  • TUBER MAGNATUM PICO (kraljevski bijeli tartuf) 

Sezona: od listopada do prosinca

  • TUBER AESTIVUM (crni ljetni tartuf)

Sezona: od svibnja do studenoga

  • TUBER BRUMALE (crni tartuf)

Sezona: od prosinca do ožujka

  • TUBER UNCINATUM (crni tartuf)

Sezona: od rujna do siječnja

  • TUBER MELANOSPORUM (najcjenjeniji crni tartuf)

Sezona: od studenog do ožujka

Bazirajući se po sezonama rasta i vrstama tartufa u Istri imamo privilegiju ponuditi uvijek svježe tartufe tijekom cijele godine.

Znamo da je Giancarlo Zigante pronašao najveći bijeli tartuf od cca 1,3kg i kao takav ušao u Guinnessovu knjigu rekorda. Možete li nam reći kako je to uspio?

Adriano: Prava prekretnica za cijelu obitelj dogodila se 2. studenoga 1999., kada je Giancarlo s psom u Motovunskoj šumi pronašao bijeli tartuf od 1.310 grama. Ogroman tartuf nazvan Millenium upisan je u Guinessovu knjigu rekorda kao najveći do tada pronađeni bijeli tartuf na svijetu i zauvijek je cijelu obitelj Zigante usmjerio unapređenju statusa istarskih tartufa.
Pronalazak Milleniuma označio je početak otkrivanja istarskih tartufa gurmanskom svijetu. Istra nije samo bogato nalazište tartufa, već i dom jednog od najvećih bijelih tartufa ikad ubranih. Za Giancarla zapravo ne prolazi ni jedan dan, a da se ne sjeti barem na trenutak tog događaja koji mu je promijenio život. 

Kako je uspio pronaći toliko veliki tartuf?

Adriano: Ponekad pomislimo da zbog tolike strasti za lovom, volji, želji i ljubavi prema tartufima priroda nam sama pokaže svoj put. Uz malo sreće, naravno. Tartuf pušta miris tek kada dostigne svoju punu zrelost. Upravo u tom trenutku, na toj lokaciji bio je Giancarlo sa svojim psima. Psi su nanjušili tartuf, pokazali ga Giancarlu. Ostalo je povijest.

Koliko je ta informacija uticala na dalji razvoj poslovanja?

Adriano: Tartuf rekorder nazvan Millenium na tržištu je mogao postići fantastičnu cijenu. No, umjesto u prodaji završio je kao glavni sastojak večere za stotinu uzvanika i prvi promotor istarskih tartufa. Već je i sama ta proslava svjetskog rekorda bila početak formiranja službenog statusa Livada kao Centra svijeta tartufa. Replika Milleniuma izlivena je u bronci i izložena u specijaliziranoj trgovini Zigante u Livadama kao podsjetnik na početak uzdizanja istarskih tartufa na zasluženu poziciju u gastro svijetu.

Posjedujete najveću tvornicu u regionu za proizvodnju i preradu tartufa. U asortimanu se može pronaći i do 500 različitih vrsta proizvoda. Po nama najatraktivniji su svakako chips od tartufa i tamna i bijela čokolada sa okusom tartufa, međutim definitivno ono po čemu ste poznati jeste proizvod Tartufata, koji je ujedno i najpoznatiji i najtraženiji proizvod na našem tržištu. Slažete li se sa nama?

Adriano: Apsolutno se slažemo. Tartufata je pionir našeg poslovanja. Ono što nas posebno veseli je činjenica da su kupci diljem svijeta prepoznali ponajprije vrhunsku kvalitetu proizvoda. Znate, mi ništa ne prepuštamo slučaju. Svaka teglica koja izlazi iz naše proizvodnje rezultat je stroge kontrole. Kvaliteta je oduvijek bila prioritet. Upravo je zato naša glavna misija od samog početka poslovanja do dan danas ista. Zadovoljan kupac. Tartufata je odličan proizvod. Može se koristiti u raznim kombinacijama. Kao umak ili kao namaz.

Jedna mala žličica tartufate može cijelo jelo podignuti na jednu totalno drugačiju dimenziju okusa. Brza priprema, zdrav i fantastičan okus. Svi to volimo, zar ne? 

Vlasnici ste i izvrsnog restorana Zigante u Livadama (Istra). Koji je koncept samog restorana? Pretpostavljamo da je neizostavan začin svakom jelu tartuf i proizvodi od tartufa, međutim koje jelo biste izdvojili kao „joker“ restorana?

Adriano: Koncept restorana Zigante je pružanje izvornih sezonskih namirnica uz uvijek svježe sezonske tartufe iz prirodne lokacije tartufa, Motovunske šume. No, tu priča ne staje. U restoranu Zigante doživjeti ćete jednu priču. Ovdje nećete samo uživati u pomno smišljenim menijima na bazi tartufa, već imate mogućnost educirati se i naučiti nešto novo o regiji, klimi, podneblju, tartufima te vinima od strane našeg stručnog osoblja koje će vas pratiti pričom i prezentirati vam sve što se nalazi na vašem stolu. 

U konačnici, odlazak iz restorana biti će jedno novo iskustvo, novi doživljaj, a ne rutinsko utaživanje gladi. Svako jelo ovdje ima svoju priču. 
Naš tim kuhara neprestano radi na osmišljavanju novih jela, novih doživljaja i novih priča. Kombinacije slatkog, slanog, mesnih i ribljih specijaliteta, a sve na čelu sa svježim tartufima. Ovdje se sve radi ručno i domaće. Tjesteninu sami pripremamo (poput naših poznatih tagliatella, raviola, pljukanca itd.)

"Joker" jelo restorana Zigante je zasigurno naš domaći sladoled s tartufima. Sladoled s tartufima je jedna senzacija okusa, totalno drugačije, jedinstveno jelo koje našim posjetiteljima pruža okus koji ih uvijek iznova vraća kod nas.
Moramo se pohvaliti da nam je međunarodna organizacija Michelin svrstala pod kategoriju Michelin Plate, kao preporuka za posjetu i uživanje u delicijama.

Pored stalnih aktivnosti na tržištu, poznati ste i po partnerstvu u organizaciji ATP Turnira u Umagu, koji se već tradicionalno organizuje u sedmom mjesecu. Zbog pandemije prošlogodišnji turnir nije održan. Možete li nam reći koji je koncept i Vaša uloga u organizaciji jer smo na sreću imali priliku kušati izvrsna jela koja se pripremaju?

Adriano: Naša uloga na ATP turniru je zapravo upotpunjavanje ponude događaja. Vrhunska organizacija turnira, svjetski poznati tenisači, posjetitelji iz cijelog svijeta zahtijevali su od samih organizatora savršeni plan organizacije. Kako bi organizatori ponudili izvornu istarsku priču, istarske namirnice gdje naravno spada i tartuf, a istovremeno vrhunsku kvalitetu usluge, Restoran Zigante je bio logički izbor. 
Zadovoljni smo odazivom gostiju budući da je sam brend Zigante privukao veliki broj posjetitelja u restoran Zigante u Umagu od kojih je većina već imala priliku uživati u našim jelima u Restoranu Zigante u Livadama, te su znali da ovdje mogu očekivati vrhunsku hranu, svježe tartufe i kvalitetnu uslugu. Gdje god se naša usluga pružala, ista mora biti na najvišem nivou. Mi ni ne pristajemo na ništa manje. 

Također ste i organizatori Sajma tartufa koji se proteže na 11 tjedana, a koji se održava vikendima. Možete li nam objasniti o čemu se radi?

Adriano: Sajam tartufa nosi svoju priču, svoju svrhu i cilj. Ovdje se ne radi o običnom sajmu. Ovdje se radi o prezentaciji najkvalitetnijih proizvoda na jednom mjestu. Upravo ovdje, na sajmu tartufa u Livadama posjetitelj može uživo vidjeti i kupiti svježe bijele, ali i crne tartufe iz naše bogate izložbe tartufa prezentirane na sajmu. Moguće je kušati vrhunska jela s tartufima na našem gourmet pointu (opojan i primamljiv miris tartufa osvojiti će vas već na samom ulasku u 1000 m2 velikom šatoru). Ovdje možete besplatno degustirati proizvode s tartufima iz naše široke palete proizvoda. Kako bi upotpunili cijelu priču, tu su i naši izlagači.

Vrhunski vinari, maslinari, proizvođači sira, pršuta, rakije, suhomesnatih proizvoda.... a za prave avanturiste tu je i usluga demonstracije lova na tartufe gdje će vas vlakić uz vodiča voditi u samo srce Motovunske šume gdje vas očekuje licencirani tartufar sa svojim psima i tada se odvija prava avantura-lov na tartufe. To je doista jedna jedinstvena prilika za velike i male da dožive svijet tartufa te otkriju povezanost čovjeka i psa, njihov timski rad, a istovremeno uživaju u ljepotama i jedinstvenom miru koje će im pružiti Motovunska šuma.
Koliko je sajam tartufa uspješan govori i činjenica da se traži uvijek mjesto više. Jako je puno zainteresiranih izlagača. Posjetitelji nam pristižu iz svih krajeva svijeta; iz Europe, ali i Amerike, Japana, pa čak i Novog Zelanda.

Na Sajmu ste ugostili mnoge poznate ličnosti. 
Sajam je rado posjećen sa strane političkog vrha, ali i brojnih poznatih internacionalnih pjevača, glumaca...
 Prošla godina nam je donijela velike promjene, tako da i ovaj već tradicionalni sajam nije organiziran onako kako smo svi naviknuli, ali vratimo se u prošlost i neka fina vremena, kako tada izgleda organizacija sajma?

Adriano: Nažalost prošle godine nismo organizirali sajam tartufa u svojem izvornom obliku budući da smo bili spriječeni u tome. No kako bi održali tradiciju, sajam tartufa smo malo preoblikovali i umjesto sajma, organizirali smo Dane Zigante tartufa 2020. usmjeren ka restoranu Zigante, trgovini Zigante i pokaznom lovu na tartufe u Livadama. Puna 3 mjeseca naš tim kuhara prezentirao je i posluživao jedinstvena jela s bijelim svježim, ali i crnim tartufima, dok je u trgovini Zigante koja se nalazi u neposrednoj blizini restorana omogućena besplatna degustacija proizvoda i bogata ponuda bijelih i crnih svježih tartufa koji su bili dostupni za kupnju. Dane tartufa je otvorila naša poznata pjevačica Maja Šuput.
Sajam tartufa u svojem redovnom obliku inače podrazumijeva veliki šator veličine 1000m2, vanjske terase, gourmet pointa te više od 40 vrhunskih izlagača.

Prisutni ste na tržištu BiH već nekoliko godina. Imali smo priliku degustirati ukusne zalogaje na festivalu Sarajevo Wine Weekend. Koja je preporuka za kuharice i kuhare koji se tek sada upuštaju eksperimentirati sa novim jelima?

Adriano: Da, bili smo gosti festivala Sarajevo Wine Weekend u organizaciji našeg distributera za BiH kompanije Fina Vina d.o.o.
Festival nas je potpuno iznenadio, prvo sa organizacijom, a naposlijetku i sa izlagačima, jer se pronašla vinska i gurmanska elita, a koja se, priznajemo, teško može pronaći na jednom mjestu.
Gosti i izlagači festivala su imali priliku uživati u delicijama naših chefova iz restorana Zigante. Mnogi su se iznenadili jednostavnom pripremom jela sa tartufima i tartufatom, a u konačnici to nam je i cilj – čim više približiti jednostavnost kuhanja sa Zigante proizvodima.
Savjet koji bismo dali kuharima i kuharicama – općenito sve što se radi, pa tako i za rad u kuhinji, bez obzira koliko dobre namirnice imate, potreban je tzv. prstohvat ljubavi koji će začiniti svako jelo i koje će ukoliko se priprema sa voljom i željom, zasigurno i ispasti perfektno. 

Živimo brzo, možete li nam otkriti recept koji je idealan i jednostavan za brzi ručak, a ne sumnjamo isto tako vrlo ukusan i hranjiv?

Adriano: Upravo je u pripremi za tisak naša nova knjižica recepata. Koncept svih recepata u knjižici je isti. Jednostavna priprema za vrhunski okus. Ponekada nailazimo na mišljenja da je kuhanje s tartufima teško. Želimo "razbiti" taj mit. Kuhanje s tartufima je zapravo vrlo jednostavno jer tartuf ne trpi teške začine, a obožava jednostavne namirnice koje mirisom i okusom ne prevladavaju sam tartuf. Jaje i tjestenina je oduvijek savršen kulinarski partner za tartufe. Otkriti ćemo vam jedan fantastičan recept gdje ćete otkriti koliko proizvod od tartufa može oplemeniti i uzdignuti okus obične tjestenine. Možda nakon ovog recepta više nikada tjesteninu nećete gledati na isti način.


Tjestenina sa tartufatom (za 4 osobe):

Sastojci:
500 g tjestenine po izboru
100 g maslaca
250 ml vrhnja za kuhanje
80 g Zigante tartufata
sol, papar i začini po želji
maslinovo ulje (obično ili s okusom tartufa)

Priprema: 

Zakuhajte vodu sa soli u loncu - ubacite tjesteninu i kuhajte ju dok ne omekša.
Na tavi rastopite maslac pa mu dodajte vrhnje za kuhanje, ostavite da malo proključa.
U tavu umiješajte tartufatu i sve dobro začinite po ukusu - posolite i poparite te ukoliko želite dodajte nekoliko kapi maslinovog ulja s okusom tartufa.
Sklonite s vatre i u umak umiješajte skuhanu i ocijeđenu tjesteninu.
Poslužite toplo uz malo naribanog grana padana ili parmezana.

Dobar tek!

***
Razgovarao: Amir Beširević/Fina Vina
Foto: Zigante


Bonjour

Kako izgleda kada svoju omiljenu kafu prvi put probate i shvatite zašto vam neke ne ‘legnu’

TEKST: Bonjour.ba

Kako izgleda kada svoju omiljenu kafu prvi put probate i shvatite zašto vam neke ne ‘legnu’ Kako izgleda kada svoju omiljenu kafu prvi put probate i shvatite zašto vam neke ne ‘legnu’

Da se razumijemo, kod nas kafa nikada nije samo kofein. Ona je izgovor da nekoga saslušaš, pauza između dva velika koraka, mala dnevna ceremonija koja se ponavlja godinama. U zemlji u kojoj se dan planira oko kafe, a ne obrnuto, postoji nešto posebno u načinu na koji čuvajmo ovaj ritual.

Upravo zato, kada Bonjour.ba tim osmišljava nova iskustva, postoji jedno pravilo: ako radimo nešto o kafi onda to ne može biti površno. Mora biti osjećaj. Mora biti blisko. Mora biti naše.

 grand-kafa-iskustvo-event-506-bonjour-ba


A ko je prirodniji partner u tome od Grand kafe, domaće kafe uz koju smo odrasli, koju pijemo sa prvom tišinom jutra dok još niko ne šalje poruke, u razgovoru s prijateljicom koji traje duže nego što smo planirali.
 

grand_kafa_sarajevo_bih_bonjour_ba_69

grand_kafa_sarajevo_bih_bonjour_ba_65

grand_kafa_sarajevo_bih_bonjour_ba_2

grand_kafa_sarajevo_bih_bonjour_ba_37


Zato je ovo okupljanje bilo zamišljeno kao putovanje kroz svijet kafe od gotove šoljice Grand Gold, Grand Aroma, Grand Strong ili Grand Black’n’Easy My Way, koje su bile izložene na postamentima i servirane u sklopu cateringa, sve do toga kako izgleda zrno, kako se mijenja jačina, šta određuje aromu, i kako svaki od tih elemenata postaje dio ličnog ukusa.
 

grand-kafa-iskustvo-event-207-bonjour-ba


Na početku programa uzvanike su pozdravili Ana Ćavar, vlasnica Bonjour.ba portala i Srđan Dabić, Senior Brand Building Manager za Grand kafu, uvodeći ih u koncept događaja i iskustva koje će, kroz aktivnosti tokom dana, rezultirati stvaranjem njihovog personaliziranog coffee blend-a.

grand_kafa_sarajevo_bih_bonjour_ba_a1

Ana Ćavar, vlasnica Bonjour.ba portala


grand_kafa_sarajevo_bih_bonjour_ba_76

Srđan Dabić, Senior Brand Building Manager za Grand kafu


Ali, evo iskrenog pitanja: znamo li zapravo šta pijemo? Znamo li prepoznati note koje volimo, razliku između blendova, zašto nam je jedna kafa “ona prava”, a druga “nekako nije to to”?

Zato smo kreirali intimno okupljanje ljudi koji razumiju važnost tih rituala i pozvali ih da prođu kroz nešto što obično uzimamo zdravo za gotovo: svijet kafe. 
 

grand-kafa-iskustvo-event-210-bonjour-ba

grand-kafa-iskustvo-event-211-bonjour-ba


Kroz ovo iskustvo nas vode stručnjaci, korak po korak, od prvog šota do personaliziranog blenda od prepoznavanja nota do razumijevanja onoga što u kafi zaista volimo.


grand_kafa_sarajevo_bih_bonjour_ba_59

Pa dobro… kako zapravo izgleda kafa koju volite?  

Prvi dio druženja bio je mali reality check degustacija u šotovima. Da, dobro ste pročitali. U malim čašicama, bez mlijeka, bez šećera, bez dekoracije. Samo kafa i vi.

U ovom prvom koraku, Ilija Đurić, specijalista za kafu i Zorica Đorđević, rukovodilac razvoja Atlantic Grand, vodili su goste kroz cupping četiri različite vrste i jačine: Santos, Colombia, Rio Minas i robusta mix (Uganda i Vijetnam). Svaka od njih nosi drugačiji intenzitet arome, gorčine, tijela i kiseline, sve precizno prikazano kroz cupping “spidere” koje su gosti imali na stolovima.

grand-kafa-iskustvo-event-20-bonjour-ba

grand_kafa_sarajevo_bih_bonjour_ba_21

grand_kafa_sarajevo_bih_bonjour_ba_53

grand_kafa_sarajevo_bih_bonjour_ba_033

grand-kafa-iskustvo-event-205-bonjour-ba

grand-kafa-iskustvo-event-200-bonjour-ba


Stručnjaci su vodili goste kroz kratko, ali precizno putovanje: kako blend nastaje, šta znači jača, aromatičnija, mekša, gdje se sve u ukusu kriju godine znanja i fine razlike koje nikada ne primijetiš dok ne znaš gdje gledati.

Ono što se desilo bilo je prekrasno, većina je otkrila da kafa koju pije godinama nije ista ona koju najviše voli po ukusu. To je onaj trenutak kada se svijet malo otvori, kada shvatite da i u kafi postoji lični potpis koji do sada niste umjeli prepoznati.
 

grand_kafa_sarajevo_bih_bonjour_ba_050

grand_kafa_sarajevo_bih_bonjour_ba_27

grand-kafa-iskustvo-event-228-bonjour-ba

grand_kafa_sarajevo_bih_bonjour_ba_036

grand-kafa-iskustvo-event-59-bonjour-ba

grand-kafa-iskustvo-event-60-bonjour-ba

grand-kafa-iskustvo-event-50-bonjour-ba

grand-kafa-iskustvo-event-113-bonjour-ba

grand-kafa-iskustvo-event-520-bonjour-ba

grand-kafa-iskustvo-event-52-bonjour-ba

Umijeće mirisa: Gdje se zapravo krije karakter kafe?  

Drugi korak bio je potpuno drugačiji: arome. Ako ste mislili da sve kafe mirišu isto, ovo je bio trenutak koji to razbije kao džezva kad se prevrne.

Vodila ga je Zorica Đorđević, koja je gostima otvorila svijet od 36 različitih aroma: zemljanih, cvjetnih, drvenastih, spicy, citrusnih… onih koje možda nikada ne imenujemo, ali ih uvijek osjetimo.

grand-kafa-iskustvo-event-45-bonjour-ba

grand-kafa-iskustvo-event-512-bonjour-ba

 

Gosti su isprobavali različite mirisne note koje se dodaju zrnu. Ne parfemski, ne umjetno, nego suptilno dovoljno da prepoznaš zašto jedna kafa djeluje toplije, druga svježije, treća punije.
 
U tišini koja nastaje kada svi pokušavaju uhvatiti nijanse, mogle su se čuti rečenice tipa: “Čekaj, ovo je ona nota koju stalno tražim…”
“Ja u životu nisam ovako razmišljala o kafi.” To je onaj momenat kada od obične navike nastane znanje.
 

grand-kafa-iskustvo-event-44-bonjour-ba

grand-kafa-iskustvo-event-25-bonjour-ba

grand-kafa-iskustvo-event-57-bonjour-ba


Blend kao lična karta: Trenutak u kojem pravite svoju kafu  

A onda finale. Ustajanje, odlazak do pulta koji izgleda kao mali laboratorij, ali s toplinom domaće kuhinje. Gdje je Mirjana Ševo, tehnolog razvoja, vodila goste kroz posljednji korak: kreiranje vlastitog blenda.

Miješali su note koje su najviše voljeli. Dodavali aromu koja im najviše “sjeda”. Određivali jačinu po svom osjećaju, a ne po tuđem receptu. 

grand-kafa-iskustvo-event-32-bonjour-ba

grand-kafa-iskustvo-event-509-bonjour-ba

grand-kafa-iskustvo-event-54-bonjour-ba


Na osnovu odabranog zrna iz prvog koraka i omiljenih aroma iz drugog, svako je miješao omjere, određivao jačinu i kreirao kafu po svom osjećaju.

Na licu mjesta je mlinac meljao upravo taj, personalizirani blend, koji se pakovao u brendirane smeđe vrećice i dodavao u goody bags. Uz ovaj blend, gosti su dobili i Grand Single Origin Peru kafu, kao i Grand Black’n’Easy My Way, dva proizvoda koja su upotpunila priču o različitim svjetovima i karakterima kafe.
 

grand-kafa-10-bonjour-ba


To je onaj dio iskustva u kojem se najbolje osjeti koliko znanja, strasti i stvarne stručnosti stoji iza tima koji ovo svijetom kafe vodi.

Detaljnije o njihovim procesima, metodama i filozofiji ćete čitati u posebnom članku uskoro.

grand_kafa_sarajevo_bih_bonjour_ba_48
grand_kafa_iskustvo_sarajevo_bih_bonjour_ba_1
grand_kafa_sarajevo_bih_bonjour_ba_37


Na kraju, dok su se papirići sa odabranim notama slagali u male vrećice, a gosti odlazili sa blendom koji su sami kreirali, desila se ona mala, tiha spoznaja koju može dati samo kafa: da su i najobičnije navike često najposebniji dijelovi našeg dana, samo ih ponekad treba vidjeti izbliza.
 

grand-kafa-iskustvo-event-108-bonjour-ba

grand-kafa-iskustvo-event-500-bonjour-ba

grand-kafa-iskustvo-event-107-bonjour-ba

grand-kafa-iskustvo-event-112-bonjour-ba

grand-kafa-iskustvo-event-216-bonjour-ba

grand-kafa-iskustvo-event-219-bonjour-ba

grand-kafa-iskustvo-event-220-bonjour-ba

grand-kafa-iskustvo-event-231-bonjour-ba


Ovo druženje nije promijenilo način na koji pijemo kafu ali jeste način na koji je razumijemo. Pokazalo je da iza svake šoljice stoji priča, proces, vještina i znanje, ali i da postoji nešto duboko lično u tome koju notu preferiramo, koju jačinu biramo i zašto nam baš ta kafa “legne”.

grand_kafa_sarajevo_bih_bonjour_ba_79

grand_kafa_sarajevo_bih_bonjour_ba_7

grand-kafa-iskustvo-event-522-bonjour-ba

grand-kafa-iskustvo-event-233-bonjour-ba

grand-kafa-iskustvo-event-515-bonjour-ba


Možda je baš to najljepši dio ovog iskustva: činjenica da su gosti otišli kući ne samo sa blendom, nego i sa malim aha-momentom. Onim koji kaže da i svakodnevni ritual može biti bogatiji, svjesniji, topliji ako mu damo prostor.

Jer u svijetu koji stalno žuri, lijepo je znati da se neke stvari i dalje piju polako i da je kafa jedna od njih.


Behind the sips: Ko je sve popio kafu sa nama?  

grand_kafa_sarajevo_bih_bonjour_ba_10
grand_kafa_sarajevo_bih_bonjour_ba_12
grand_kafa_sarajevo_bih_bonjour_ba_021
grand_kafa_sarajevo_bih_bonjour_ba_02
grand_kafa_sarajevo_bih_bonjour_ba_03
grand_kafa_sarajevo_bih_bonjour_ba_06
grand_kafa_sarajevo_bih_bonjour_ba_013
grand_kafa_sarajevo_bih_bonjour_ba_012
grand_kafa_sarajevo_bih_bonjour_ba_015
grand_kafa_sarajevo_bih_bonjour_ba_019
grand_kafa_sarajevo_bih_bonjour_ba_020
grand_kafa_sarajevo_bih_bonjour_ba_023
grand_kafa_sarajevo_bih_bonjour_ba_07
grand_kafa_sarajevo_bih_bonjour_ba_010
grand_kafa_sarajevo_bih_bonjour_ba_016
grand_kafa_sarajevo_bih_bonjour_ba_026
grand_kafa_sarajevo_bih_bonjour_ba_027
grand_kafa_sarajevo_bih_bonjour_ba_030

grand_kafa_sarajevo_bih_bonjour_ba_024
grand_kafa_sarajevo_bih_bonjour_ba_014grand_kafa_sarajevo_bih_bonjour_ba_025

 

Ovaj sadržaj je nastao u suradnji sa Grand kafom
Bonjour.ba produkcija 

Organizacija eventa: Bonjour.ba    
Kreativni koncept eventa: Dijana Ćavar    
Asistentica: Inka Šehić    
Autorica članka: Ada Ćeremida
Grafičko oblikovanje: Marija Perić    
Social Media: Marija Perić i Tesnim Ališah    
Fotografija: Enida Kajević i Sanela Zukić    
Video: Marko Jovančić  


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!