TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 24.3.2016.
Ključ je u održavanju ravnoteže. Koliko smo samo puta svi to čuli i savjetovali jedni drugima. No, kad je riječ o stvarnom životu, nekada je teško istu postići. Biti dobra majka, supruga, djevojka, sestra, kućanica, imati uspješnu karijeru...
Nekada se sve to skupa čini nemogućom misijom. Ipak, oko sebe svakodnevno susrećemo dame koje su uistinu hodajuća inspiracija. Čini nam se da sve stignu, a uz to izgledaju kao da im sve te uloge savršeno odgovaraju. Odlučili smo stoga zaviriti u „recepturu“ uspješnih žena Hollywooda koje nas inspiriraju svojim životnim stilom i otkriti njihove male tajne životne ravnoteže.
1. Charlize Theron
Dobitnica Oscara, majka dvoje djece, životni bilans duguje dugogodišnjem bavljenju plesom. Točnije, radi se o kombinaciji treninga inspiriranih baletnim pokretima i vježbi snage. Charlize također prakticira terapiju razgovora koja joj pomaže u samoostvarenju i pruža smirenost.

2. Ashley Graham
Ashley je djevojka koja uistinu mijenja suvremeno poimanje ženske ljepote. Lijepo oblikovana i s izražajnim oblinama, Ashley je predstavnica zdravog života i opisuje sebe kao jako aktivnu osobu. Ples, joga, rolanje, cardio, samo su dio liste njene trening rutine. Samopouzdanje smatra ključnim faktorom rada na sebi. Kaže da ga vježba svako jutro u zrcalu slaveći svoje tijelo iznutra i izvana.

3. Jennifer Garner
Čaroban osmijeh i odisanje pozitivnom energijom vežemo uvijek za Jennifer, a ona kaže da to može zahvaliti zdravom življenju. Dugo se bavi pilatesom, ali ne bježi ni od opuštanja uz čašu vina. Kada joj je potrebno potpuno opuštanje kaže da se prepusti uživanju u humorističnim nastupima Amy Poehler i Tine Fey.

4. Jennifer Aniston
Osim što ispija velike količine vode „SmartWater“, Jennifer održava zdrav život pokretnošću. Naravno, jede zdravo i vježba, ali nije pobornik izgladnjivanja i kaže da si s vremena na vrijeme priušti ono za čime ima želju. Glede treninga, uvijek savjetuje kombiniranje različitih vježbi, na taj način tijelo se neće naviknuti na istu rutinu, mišići su stalno aktivni, a tijelo naviknuto na napore.

5. Gigi Hadid
Njezin moto je: „Jedi zdravo da bi ostao fit, ali pojedi hamburger da bi ostao duševno zdrav.“ Cijeli život se bavi tjelovježbom, a u srednjoj školi specijalnost joj je bila odbojka na pijesku. Danas, većinu vremena rezerviranog za vježbanje provodi u teretani, u sesijama hrvanja jedan na jedan. Ključ vježbanja, kaže Gigi, je u tome da se dobro zabavite.

6. Gwyneth Paltrow
Gwyneth je srčana pobornica sve popularnijeg Clean programa. Radi se o 21-dnevnom programu u kojem određenim zdravim dodacima osoba nastoji obnoviti prirodnu mogućnost tijela da se samo liječi. Svake godine sudjeluje u ovom programu i kaže da radi čuda.

7. Kate Hudson
Kate toliko voli tjelesne aktivnosti da je napravila vlastitu pristupačnu liniju odjeće za vježbanje, Fabletics. Jedina konstanta u njenim aktivnostima jest promjena. Voli mijenjati izgled, vježbanje, stavove. Glede prehrane, veliki je zagovornik bilježenja obroka. Na taj način možete imati stalni pregled onog što unosite u svoje tijelo, vidjeti što vam odgovara, a što trebate izbjegavati.

Foto: fashiongonerogue.com, whowhatwear.com
TEKST: Bonjour.ba - PR
Kompanija dm drogerie markt, vodeći lanac drogerija u Bosni i Hercegovini, i ove godine potvrdila je lidersku poziciju na tržištu ostvarivši snažne poslovne rezultate i značajan rast u svim segmentima poslovanja.
Rezultati i ključna postignuća predstavljeni su na godišnjoj konferenciji za medije, na kojoj je dm drogerie markt još jednom istaknuo svoju posvećenost kupcima, zaposlenicima i zajednici. Konferencija je održana pod krovom teme #sasvimja, kampanje s važnom porukom koja je pratila sve aktivnosti kompanije u ovoj godini. 
Ostvaren rast prometa od 16,17%
Poslovnu godinu 2024/25. dm je zaključio sa ostvarenim prometom od 489,3 miliona KM, što predstavlja rast od 16,17% u odnosu na prethodnu poslovnu godinu. Uz to, kupci su još jednom potvrdili i svoju lojalnost povećavši broj kupovina za 7,17%.
Tokom godine kompanija je nastavila ulagati i u razvoj poslovne mreže te je preuređeno osam dm trgovina, a otvorene su i dvije nove, čime je dm s ukupno 94 trgovine dodatno učvrstio poziciju najvećeg drogerijskog lanca u BiH.
„Ove godine bilježimo snažan rast i stabilnost poslovanja. Ponosni smo što nastavljamo ulagati u naše zaposlenike, kupce i zajednicu, jer upravo oni predstavljaju temelj našeg uspjeha.
S ponosom mogu reći da je broj naših zaposlenika dostigao 1.255, a u prošloj godini smo zaposlili 24 nova zaposlenika“, izjavio je Damir Šlosel, direktor dm-a u BiH, i dodao: „Naš fokus u narednom periodu ostaje na održivom razvoju, kvalitetnim uslugama i projektima koji čine razliku, za naše kupce i zajednicu u cjelosti.“
Tri puta više razloga za kupovinu
U protekloj poslovnoj godini dm je nastavio ulagati u ono što je kupcima jako važno, kvalitet po povoljnim cijenama i pogodnosti koje olakšavaju svakodnevnu kupovinu. 
Samo u sniženje cijena proizvoda kroz koncept ‘uvijekpovoljno’ uloženo je gotovo 11 miliona KM, dok su kupci kroz dm active beauty program lojalnosti ostvarili značajne dodatne uštede.
„Naša posvećenost kupcima ogleda se u konkretnim pogodnostima, od ulaganja u sniženje cijena proizvoda do programa lojalnosti koji danas broji gotovo 520.000 članova. Kroz dm active beauty program lojalnosti iskorišteni su bodovi u vrijednosti višoj od 12 miliona KM, a sakupljeno ih je gotovo 14 miliona KM.
Ukupno, 24 miliona KM dm je usmjerio na to da kupovina bude povoljnija, jednostavnija i isplativija za sve kupce“, istakla je Admira Isaković, članica Poslovodstva dm-a u BiH. 
Digitalni kanali sve više postaju dio svakodnevne kupovine. Tako je Moj dm aplikaciju u prošloj poslovnoj godini u prosjeku mjesečno koristilo više od 231.000 aktivnih korisnika, a čak 84% online narudžbi realizuje se upravo putem aplikacije.
U okviru Moj dm aplikacije kreirana je i nova pogodnost osmišljena s posebnom pažnjom za najmlađe, dm babybonus koji pruža personalizovanu podršku trudnicama i roditeljima djece uzrasta do 3 godine, kroz sadržaje i kupone prilagođene upravo njihovim potrebama i fazama života.
Posebno zanimanje kupaca izazvao je i projekt dmLIVE, koji je u 24 emitovane epizode prosječno privukao više od 8.000 gledalaca po emisiji, donoseći korisne savjete i zanimljive najave novih dm proizvoda.
Veliki broj aktivnosti je bio usmjeren i na brigu o zdravlju žena, o kojem dm govori otvoreno, kontinuirano i s iskrenom željom da napravi promjenu.
„Kampanja posvećena zdravlju žena dosegnula je gotovo 250.000 žena širom BiH. Kroz dvije stručne konferencije u Banjoj Luci i Sarajevu, na kojima je učestvovalo 500 gošći i 12 stručnjaka, te kroz tri epizode dm Podcasta o zdravlju žena koje su ostvarile više od 80.000 pregleda, potaknuli smo otvoren razgovor o važnim temama.
Ponosni smo i što je osma dm ženska utrka okupila 3.000 učesnica, zahvaljujući čemu je dm donirao 3.000 pakovanja Jessa higijenskih uložaka sigurnim kućama u BiH“, istakla je Emina Mušinović, članica Poslovodstva dm-a u BiH.
Briga o zajednici i planeti ostala je jednako važan dio dm priče. Kroz kampanju „{ZAJEDNO} za bolje sutra – ECO EDITION“, dm je podržao deset ekoloških projekata širom zemlje, s ukupno 60.000 KM.
Dok je tradicionalni Giving Friday ponovo pokazao snagu zajedništva kupaca i dm-a te je prikupljeno 67.000 KM, čime je osigurano više od 11.000 obroka za korisnike 25 narodnih kuhinja.
U akciji je učestvovalo i 40 dm zaposlenika koji su volonterskim angažmanom pomogli u pripremi dijela obroka. Od početka kampanje do danas, vrijednost doniranih obroka premašila je 285.000 KM. 
Briga o zaposlenicima i njihovom razvoju ostaje jedno od ključnih opredjeljenja kompanije dm. Samo u protekloj poslovnoj godini uloženo je više od 1,8 miliona KM u razvoj i edukaciju zaposlenika, uz kontinuirani rast plata i unapređenje radnih uslova.
Ovakav pristup potvrđuje dugoročni cilj kompanije, a to je stvaranje sigurnog i poticajnog radnog okruženja u kojem se cijeni balans između poslovnog i privatnog života.
Posvećenost zaposlenicima prepoznata je i van kompanije, dm je jedanaesti put proglašen najpoželjnijim poslodavcem u Bosni i Hercegovini. 
To dodatno potvrđuje filozofiju ‘Živjeti posao drugačije’, koju dm svakodnevno primjenjuje kroz raznovrsne benefite poput 13. plate, regresa u visini plate, poklon kartica, redovnih sistematskih i stomatoloških pregleda, dodatnih edukacija, te aktivnosti kao što su Obiteljski dan ili plaćeni slobodan dan na prvi dan škole.
Dodatno, činjenica da svake godine više desetina zaposlenica koristi plaćeno porodiljsko odsustvo potvrđuje da dm gradi radnu kulturu zasnovanu na podršci i razvoju.
Jubilej i novi planovi
Kompanija dm u 2026. godini proslavlja 20 godina poslovanja u Bosni i Hercegovini, a jubilej će biti obilježen aktivnostima posvećenim zaposlenicima, kupcima i zajednici.
U novoj poslovnoj godini dm BiH planira ulaganja od 14,5 miliona KM, s fokusom na razvoj zaposlenika i daljnje ulaganje u održivi razvoj.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!