TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 24.3.2016.

Ključ je u održavanju ravnoteže. Koliko smo samo puta svi to čuli i savjetovali jedni drugima. No, kad je riječ o stvarnom životu, nekada je teško istu postići. Biti dobra majka, supruga, djevojka, sestra, kućanica, imati uspješnu karijeru...

Nekada se sve to skupa čini nemogućom misijom. Ipak, oko sebe svakodnevno susrećemo dame koje su uistinu hodajuća inspiracija. Čini nam se da sve stignu, a uz to izgledaju kao da im sve te uloge savršeno odgovaraju. Odlučili smo stoga zaviriti u „recepturu“ uspješnih žena Hollywooda koje nas inspiriraju svojim životnim stilom i otkriti njihove male tajne životne ravnoteže.

1. Charlize Theron

Dobitnica Oscara, majka dvoje djece, životni bilans duguje dugogodišnjem bavljenju plesom. Točnije, radi se o kombinaciji treninga inspiriranih baletnim pokretima i vježbi snage. Charlize također prakticira terapiju razgovora koja joj pomaže u samoostvarenju i pruža smirenost.

charlizetheron

2. Ashley Graham

Ashley je djevojka koja uistinu mijenja suvremeno poimanje ženske ljepote. Lijepo oblikovana i s izražajnim oblinama, Ashley je predstavnica zdravog života i opisuje sebe kao jako aktivnu osobu. Ples, joga, rolanje, cardio, samo su dio liste njene trening rutine. Samopouzdanje smatra ključnim faktorom rada na sebi. Kaže da ga vježba svako jutro u zrcalu slaveći svoje tijelo iznutra i izvana.

ashleygraham

3. Jennifer Garner

Čaroban osmijeh i odisanje pozitivnom energijom vežemo uvijek za Jennifer, a ona kaže da to može zahvaliti zdravom življenju. Dugo se bavi pilatesom, ali ne bježi ni od opuštanja uz čašu vina. Kada joj je potrebno potpuno opuštanje kaže da se prepusti uživanju u humorističnim nastupima Amy Poehler i Tine Fey.

jennifergarner

4. Jennifer Aniston

Osim što ispija velike količine vode „SmartWater“, Jennifer održava zdrav život pokretnošću. Naravno, jede zdravo i vježba, ali nije pobornik izgladnjivanja i kaže da si s vremena na vrijeme priušti ono za čime ima želju. Glede treninga, uvijek savjetuje kombiniranje različitih vježbi, na taj način tijelo se neće naviknuti na istu rutinu, mišići su stalno aktivni, a tijelo naviknuto na napore.

jenniferaniston

5. Gigi Hadid

Njezin moto je: „Jedi zdravo da bi ostao fit, ali pojedi hamburger da bi ostao duševno zdrav.“ Cijeli život se bavi tjelovježbom, a u srednjoj školi specijalnost joj je bila odbojka na pijesku. Danas, većinu vremena rezerviranog za vježbanje provodi u teretani, u sesijama hrvanja jedan na jedan. Ključ vježbanja, kaže Gigi, je u tome da se dobro zabavite.

gigihadid

6. Gwyneth Paltrow

Gwyneth je srčana pobornica sve popularnijeg Clean programa. Radi se o 21-dnevnom programu u kojem određenim zdravim dodacima osoba nastoji obnoviti prirodnu mogućnost tijela da se samo liječi. Svake godine sudjeluje u ovom programu i kaže da radi čuda.

gwyneth

7. Kate Hudson

Kate toliko voli tjelesne aktivnosti da je napravila vlastitu pristupačnu liniju odjeće za vježbanje, Fabletics. Jedina konstanta u njenim aktivnostima jest promjena. Voli mijenjati izgled, vježbanje, stavove. Glede prehrane, veliki je zagovornik bilježenja obroka. Na taj način možete imati stalni pregled onog što unosite u svoje tijelo, vidjeti što vam odgovara, a što trebate izbjegavati.

katehudson

Foto: fashiongonerogue.com, whowhatwear.com


Bonjour

Žene koje ne čekaju prilike, već ih stvaraju: Završena Woman.Comm konferencija

TEKST: Bonjour.ba - PR

Žene koje ne čekaju prilike, već ih stvaraju: Završena Woman.Comm konferencija Žene koje ne čekaju prilike, već ih stvaraju: Završena Woman.Comm konferencija

Završena je četvrta Woman.Comm konferencija, koja je i ove jeseni okupila stručnjakinje iz komunikacijske industrije regiona.

Tokom dva dana konferencije čule su se brojne inspirativne priče žena koje su otvoreno podijelile iskustva, uspjehe, ali i izazove koje nosi rad u dinamičnoj industriji komunikacija, te se pričalo i o stanju u industriji, novitetima i napretku. 


woman_comm5bonjour_ba

Konferencija je završena uz snažnu poruku da su izdržljivost, odvažnost i vjera u vlastite mogućnosti ono što žene svakodnevno izdiže iznad „staklenog stropa“. 

 

„Da bismo bili iznad staklenog stropa, potrebno je da budemo izdržljive, odvažne, ali i da ne slušamo kada nam kažu da ne možemo“, poručila je Ljiljana Vasić, regionalna market export menadžerka kompanije Bambi. 


woman_comm15bonjour_ba

Jadranka Penava, direktorica MeggleBH, dodala je da su „žene bolje jer su snalažljivije, glasne, bučne i moćne. Riječi mogu, znam i hoću guraju nas naprijed.“

 

Belma Hadžiomerović, doktorica ekonomskih nauka i osnivačica Bstorm Consultinga, istakla je da liderstvo počinje iznutra: „Ne čekajmo savršene okolnosti, jer one rijetko dolaze. Promjena počinje onog trenutka kada preuzmemo odgovornost i odlučimo djelovati.“



woman_comm8bonjour_ba

Komunikacijska industrija regije: slični izazovi, različiti pristupi

 

Drugi dan konferencije donio je pregled tržišta Hrvatske, Slovenije, Srbije i BiH, uz zaključak da region odlikuje snažna kreativnost, rast i želja za profesionalizacijom.


woman_comm9bonjour_ba
 

U Hrvatskoj, članice HURA-e u 2024. ostvarile su gotovo 400 miliona eura prihoda, a očekuje se rast od 12% u 2025. godini. Kampanje s manjim budžetima sve češće osvajaju međunarodna priznanja, dok projekti poput Dana komunikacija i IAB Discovery edukacija dodatno jačaju industriju.

 

U Bosni i Hercegovini, komunikacijska industrija pokazuje stabilan rast uprkos izazovima poput odliva kadrova, ograničenih budžeta i nedostatka sistemskog mjerenja medija. 


woman_comm12bonjour_ba

Među događajima koji oblikuju tržište istaknuti su: Sarajevo Film Festival, No Limit Festival, Branding konferencija, Advertissimo i Woman.Comm, uz potrebu za snažnijim udruženjem koje bi okupilo agencijski sektor.

 

Slovenija, kako je istakao Tine Lugarič, suosnivač kreativnog studija Trampolin, bilježi stabilan rast i prelazak na digitalno oglašavanje, koje sada čini više od 50% ukupnih budžeta. 

To sve ukazije na zrelost tržišta, ali i na promjene u ponašanju oglašivača prema većoj mjerljivosti, efikasnosti, ciljanju i optimizaciji kampanja. Oni su taj trend iskoristili na najbolji način, i u kombinaciji sa njihovim receprtom za uspjeh postižu odlične rezultate. 


woman_comm13bonjour_ba


 

„Naš recept je jednostavan, ne izlazimo na pičeve, ideje ne dajemo besplatno. Povjerenje i poštovanje su srce svakog odnosa, a bez njih dobre stvari se ne dešavaju“, rekao je Lugarič.

Nove teme: Krize, AI i event marketing

 

Paneli i predavanja donijeli su i pregled ključnih tema koje oblikuju budućnost industrije. Katja Fašink je kroz praktične primjere predstavila kako pravovremeno i strateški razmišljanje u kriznim situacijama može spasiti reputaciju brenda, uz upozorenje da su „kompanije sve izloženije hakerskim napadima i reputacijskim rizicima“. 


woman_comm11bonjour_ba

S druge strane Krešimir Macan je objasio koliko je bitan politički PR, kako može uticati na percepciju posmatrača i kako lako negativac može postati pozitivan lik.


woman_comm1bonjour_ba

Amra Jusović Alihodžić, creative Project Manager u agenciji McCann Sarajevo, provela nam je kroz panel koji je govorio o značaju event marketinga,  sa svojim sagovorinicima je došla do zaključka da „događaji nisu samo iluzija vrijednosti, već iskustva koja mijenjaju ljude, zajednice i tržište“.

 

O budućnosti komunikacija kroz prizmu umjetne inteligencije govorio je Borislav Miljanović, CEO Represent System poručivši da je „Umjetna inteligencija već sada dio našeg svakodnevnog života, i neće otići. Na nama je da naučimo kako da je koristimo da mi upravljamo njome, a ne on nama. Dokle god je tretiramo kao alat koji nam pomaže da živimo i radimo bolje, ona je naš saveznik.“


woman_comm6bonjour_ba

Zajedništvo i razmjena znanja – najveći kapital Woman.Comm zajednice

 

Tine Lugarič je dao odličan zaključak da događaji poput Woman.Comm konferencije imaju neprocjenjivu vrijednost jer povezuju ljude, stvaraju nova poznanstva i omogućavaju da se ekspertize i znanja dijele i nakon konferencije.

„To je najveći kapital koji imamo, da se upoznajemo, razmjenjujemo iskustva i ostajemo u kontaktu. Na taj način rastemo i kao pojedinci i kao industrija“, rekao je.


woman_comm10bonjour_ba


 

Ovogodišnja Woman.Comm konferencija još jednom je potvrdila da je snaga komunikacija u znanju, solidarnosti i autentičnosti  i da žene u industriji ne samo da prate trendove, već ih često i postavljaju.

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!