SVE ŠTO TREBATE ZNATI O PROGRAMU OSME BRENDING KONFERENCIJE
Tekst:Bonjour.ba
MODNE VIJESTIIako je sama vijest da 1. 6. u Dom mladih dolazi Karim Rashid, jedan od najboljih svjetskih industrijskih dizajnera, podigla veliku prašinu i interes u cijeloj regiji, agencija Via Media ima još mnogo sadržaja 'svjetskog kalibra' u programu ovogodišnje Brending konferencije.
Ove godine dali su sebi zadatak otkriti najbolje načine kako preoblikovati brend i adaptirati ga svim promjenama, koje se sve brže događaju na lokalnom i globalnom tržištu. U tu svrhu, u goste su pozvali svjetske stručnjake, koji će sa učesnicima konferencije podijeliti svoje najnovije spoznaje. Tako će svi prisutni imati priliku čuti Borisa Nemšića, kojeg širom svijeta znaju kao "kralja telekomunikacija", u zanimljivom 1 na 1 razgovoru, koji će s njim voditi Amela Odobašić, rukovodilac Sektora za odnose s javnošću Regulatorne agencije za komunikacije BiH. Teme razgovora bit će lokalni i regionalni trendovi u telekomunikacijama, te promjene poslovnih modela, koje dolaze uslijed utjecaja digitalizacije.
Svoja iskustva podijeliti će i David Balfour, višestruko nagrađivani vizionar i jedan od top 100 najutjecajnijih ljudi u industriji kada je u pitanju iskustveni marketing. Primjeri iz njegove prakse sugeriraju da potrošači zaslužuju bolje od generičkih kampanja sa standardnim eventima koji jednostavno više ne funkcionaru, a njegovi klijenti (Adidas, PlayStation, Porche...) potvrda su da David vrlo dobro zna šta uraditi da bi klijent zasluženo stajao na vrhu svjetske top liste. Direktno nakon druženja sa svjetskim guruima marketinga (Seth Godin, Robin Sharma) u Sarajevo stiže Lenja Faraguna. U regiji, ali i šire, poznata je kao "mama" modernog marketinga, a u okviru svoje online akademije podučava o preoblikovanju marketinga u "marCAREting". Osnovna teza njenog učenja je ljudski odnos i briga, prvo za sebe, a onda i za klijente.
Na pitanja šta potrošač želi i zašto su neke kampanje jednostavno uspješnije od drugih, odgovor će dati Dalibor Šumiga, istraživač najdublje skrivenih istina naše podsvijesti. Dalibor je specijalist za bihevioralni marketing i neuromarketing, a to znači da u laboratoriji agencije Promosapiens kreira napredne aplikacije koje skupa s ostalim neuromarketinškim metodama omogućuju mjerenje podsvjesnih reakcija na različite marketinške podražaje. U Domu mladih, imaćemo priliku i doživjeti demonstraciju u kojoj se kombinuju EEG, Eye Tracking i Facial Coding tehnologije.
Iz Slovenije, jedine države na svijetu koja ima LOVE u svom imenu, dolazi Maja Pak, direktorica Turističke zajednice Slovenija. Maja će objasniti kako uspješno preoblikovati brend zemlje i komunikaciju njenih turističkih potencijala, koristeći snagu digitalnih medija. Vjerujemo da zna kako, jer je uspjela Sloveniju pozicionirati na svjetsku mapu top turističkih destinacija, te osvojiti prestižnu nagradu "World Legacy Award" koju dodjeljuje National Geographic.
Šta dobrog ima na našem tržištu i koje kategorije imaju najviše potencijala za razvoj inovativnih proizvoda i brendova saznaćemo u okviru panel diskusije, kroz koju će nas, između ostalih, provesti Davor Bruketa, jedan od najkreativnijih agencijskih direktora naše regije.
Kada govorimo o biznisu i marketingu "promjena koju želiš da vidiš" trebala bi biti početna tačka reorganizacije i preoblikovanja prastarih modela poslovanja. Prvi korak na ovom putu je edukacija i oslobađanje straha od neuspjeha. Vrijeme hladnih korporacija i silueta u kancelarijama na vrhu zgrade je završeno. Lideri se moraju spustiti na zemlju i početi ispočetka. Ako ste spremni, prijatelji iz agencije Via Media vas čekaju da zajedno krenemo u avanturu i preoblikujemo našu sadašnjost jer je budućnost već odavno stigla. Vidimo se 1.6. na osmoj Brending konferenciji u Sarajevu.
">