TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 14.5.2018.
Iako je sama vijest da 1. 6. u Dom mladih dolazi Karim Rashid, jedan od najboljih svjetskih industrijskih dizajnera, podigla veliku prašinu i interes u cijeloj regiji, agencija Via Media ima još mnogo sadržaja 'svjetskog kalibra' u programu ovogodišnje Brending konferencije.
Ove godine dali su sebi zadatak otkriti najbolje načine kako preoblikovati brend i adaptirati ga svim promjenama, koje se sve brže događaju na lokalnom i globalnom tržištu. U tu svrhu, u goste su pozvali svjetske stručnjake, koji će sa učesnicima konferencije podijeliti svoje najnovije spoznaje. Tako će svi prisutni imati priliku čuti Borisa Nemšića, kojeg širom svijeta znaju kao "kralja telekomunikacija", u zanimljivom 1 na 1 razgovoru, koji će s njim voditi Amela Odobašić, rukovodilac Sektora za odnose s javnošću Regulatorne agencije za komunikacije BiH. Teme razgovora bit će lokalni i regionalni trendovi u telekomunikacijama, te promjene poslovnih modela, koje dolaze uslijed utjecaja digitalizacije.
Svoja iskustva podijeliti će i David Balfour, višestruko nagrađivani vizionar i jedan od top 100 najutjecajnijih ljudi u industriji kada je u pitanju iskustveni marketing. Primjeri iz njegove prakse sugeriraju da potrošači zaslužuju bolje od generičkih kampanja sa standardnim eventima koji jednostavno više ne funkcionaru, a njegovi klijenti (Adidas, PlayStation, Porche...) potvrda su da David vrlo dobro zna šta uraditi da bi klijent zasluženo stajao na vrhu svjetske top liste. Direktno nakon druženja sa svjetskim guruima marketinga (Seth Godin, Robin Sharma) u Sarajevo stiže Lenja Faraguna. U regiji, ali i šire, poznata je kao "mama" modernog marketinga, a u okviru svoje online akademije podučava o preoblikovanju marketinga u "marCAREting". Osnovna teza njenog učenja je ljudski odnos i briga, prvo za sebe, a onda i za klijente.
Na pitanja šta potrošač želi i zašto su neke kampanje jednostavno uspješnije od drugih, odgovor će dati Dalibor Šumiga, istraživač najdublje skrivenih istina naše podsvijesti. Dalibor je specijalist za bihevioralni marketing i neuromarketing, a to znači da u laboratoriji agencije Promosapiens kreira napredne aplikacije koje skupa s ostalim neuromarketinškim metodama omogućuju mjerenje podsvjesnih reakcija na različite marketinške podražaje. U Domu mladih, imaćemo priliku i doživjeti demonstraciju u kojoj se kombinuju EEG, Eye Tracking i Facial Coding tehnologije.
Iz Slovenije, jedine države na svijetu koja ima LOVE u svom imenu, dolazi Maja Pak, direktorica Turističke zajednice Slovenija. Maja će objasniti kako uspješno preoblikovati brend zemlje i komunikaciju njenih turističkih potencijala, koristeći snagu digitalnih medija. Vjerujemo da zna kako, jer je uspjela Sloveniju pozicionirati na svjetsku mapu top turističkih destinacija, te osvojiti prestižnu nagradu "World Legacy Award" koju dodjeljuje National Geographic.
Šta dobrog ima na našem tržištu i koje kategorije imaju najviše potencijala za razvoj inovativnih proizvoda i brendova saznaćemo u okviru panel diskusije, kroz koju će nas, između ostalih, provesti Davor Bruketa, jedan od najkreativnijih agencijskih direktora naše regije.
Kada govorimo o biznisu i marketingu "promjena koju želiš da vidiš" trebala bi biti početna tačka reorganizacije i preoblikovanja prastarih modela poslovanja. Prvi korak na ovom putu je edukacija i oslobađanje straha od neuspjeha. Vrijeme hladnih korporacija i silueta u kancelarijama na vrhu zgrade je završeno. Lideri se moraju spustiti na zemlju i početi ispočetka. Ako ste spremni, prijatelji iz agencije Via Media vas čekaju da zajedno krenemo u avanturu i preoblikujemo našu sadašnjost jer je budućnost već odavno stigla. Vidimo se 1.6. na osmoj Brending konferenciji u Sarajevu.
https://www.youtube.com/watch?v=5F1_48r7jNw
TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak | FOTO: Sanela Babić, Enida Kajević, Monika Andrić za Bonjour.ba
U ambijentu gala večeri gdje su svijeće nježno obasjavale prostor, tako je i koža naših uzvanica svjetlila zdravim, prirodnim sjajem.
U ambijentu profinjenog i trendi uređenog prostora naše gala večeri, Lancôme je u svojstvenom stilu dopunio čaroliju večeri, omogućivši gostima da urone u svijet besprijekorne ljepote.
Lancôme je predstavio najnoviju inovaciju u svijetu njege kože Rénergie C.R.x. Triple Serum Retinol. Ova revolucionarna formula, koja donosi snagu tri aktivna sastojka, odmah je privukla pažnju svih prisutnih, jer je u pitanju proizvod koji redefinira način na koji gledamo na anti-age njegu kože.
Gosti su bili pozvani da isprobaju Rénergie C.R.x. Triple Serum Retinol, testirajući njegove inovativne teksture i otkrivajući posebnost ovog seruma koji obećava značajnu transformaciju kože.
Tokom večeri, uzvanici su imali priliku postati dio Lancôme Skin Science Cluba, što je stvorilo atmosferu uzbuđenja i želje za otkrivanjem novog, luksuznog pristupa njezi kože.
Inovacija koja mijenja pravila njege kože
Tri decenije nakon lansiranja Rénergie Double Performance, Lancôme je predstavio najnovije poglavlje svoje kozmetičke revolucije, a to je upravo Rénergie C.R.x. Triple Serum Retinol.
Ovaj serum, koji sadrži tri ključna sastojka u jednoj bočici, nije samo još jedan proizvod u anti-age rutini. To je serum koji je dobio patent do 2039. godine i čiji su rezultati već sada klinički potvrđeni.
Njegova snaga leži u sinergiji između čistog retinola, čistog vitamina C i X-peptida, koji zajedno djeluju na obnovu kože, smanjenje bora, ujednačavanje tena i poboljšanje teksture kože.
Snaga koja dolazi u trostrukoj dozi
Svaka bočica ovog inovativnog seruma ima tri odvojena odjeljka, što osigurava da se svaki sastojak drži odvojeno do trenutka primjene, čime se zadržava njegova maksimalna svježina i učinkovitost. Ova trostruka doza sastojaka garantira sinergijski učinak koji je učinkovitiji od same primjene retinola.
Testiranja su pokazala da je Rénergie C.R.x. Triple Serum Retinol klinički dokazano učinkovit u smanjenju bora na čelu i između obrva, poboljšava vidljivost pora i učvršćuje kožu. Rezultati su bili vidljivi već nakon 8 sedmica korištenja.
Glamur koji traje
Uz opuštene razgovore i atmosferu večeri, ambasadorice brenda su uživale i u testiranju Rénergie C.R.x. Triple Serum Retinola i drugih Lancôme proizvoda, uključujući mini verzije njihovih kultnih seruma.
Svi prisutni imali su priliku ponijeti sjećanje na ovaj beauty trenutak u obliku mini pakiranja koja su omogućila da glamur večeri traje i nakon njenog završetka.
Za one koji žele uvesti Rénergie C.R.x. Triple Serum Retinol u svoju svakodnevnu rutinu, Lancôme nudi preporuke za postepeno uvođenje retinola uz metodu "skin cyclinga", koja omogućava sigurno i učinkovito korištenje ovog snažnog sastojka.
Stručnjaci za kožu preporučuju nanošenje učinkovite kreme za sunčanje svako jutro tijekom korištenja retinola. Udruženi kao ultimativna retinol rutina, novi Rénergie C.R.x. Triple Serum Retinol i Rénergie H.P.N. UVMUNE SPF50 krema komplementarni su snažni duo za njegu kože, dizajniran za sve tonove, tipove i dobi kože.
‘’Kada uvodite retinol u rutinu njege kože, ključno je promišljeno pristupiti tome. Obavezna je svakodnevna zaštita od sunca s SPF 50 kako biste sačuvali postignute rezultate i spriječili osjetljivost na sunce. Uz pravilne upute i odgovarajuću formulaciju, nema razloga za zabrinutost.'' riječi Dr. Annie Black, direktorice za naučna istraživanja u Lancôme.
Danas, Rénergie H.P.N. krema s 300 peptida ulazi u novo poglavlje jer se najbolje od Lancôme anti-aginga susreće s najboljim od Lancôme UV zaštite u novoj H.P.N. UVMUNE SPF50 kremi.
Ova ultra-senzorna krema protiv znakova starenja kože po prvi put kombinira 300 vrsta inovativnih peptida i Lancômeovu patentiranu UVMUNE tehnologiju s Mexorylom 400. Krema je svilenkaste teksture i baršunasta na dodir, ostavljajući kožu mekom i blistavom, bez masnog sjaja ili bijelog traga.
Na gala večeri, Lancôme je ponovo pokazao zašto je sinonim za luksuznu njegu kože. Rénergie C.R.x. Triple Serum Retinol i Rénergie H.P.N. UVMUNE SPF50 predstavljaju savršen spoj inovacije, znanstvenih dostignuća i luksuza koji donose dugoročne rezultate.
Ova Lancôme linija je zasigurno početak nove ere u njezi kože koja će vas oduševiti odmah, a rezultati će trajati.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!