Sve što trebate znati o parfemu koji je osvojio žene diljem svijeta
Tekst:Bonjour.ba
BEAUTY SAVJETIParfemi su nam obično čarobni štapić za povratak u prošlost. Nanošenjem parfema vraćamo se u događaje prilikom kojih smo ih nosili. Nevjerojatno je kakvi detalji i uspomene ostaju zabilježeni u osjetu mirisa. Kada pitate nas žene, mogle bismo vam ispričati povijest svakog od svojih parfema.
Povijest parfema La vie est belle sa ženama traje dvije godine. Parfemi obično imaju jednu ili dvije riječi u naslovu, no kreativni tim iz Lancoma je odlučio napraviti nešto drugačije. Kroz bočicu parfema obznaniti svoj stav svijetu: Život je lijep.
Zašto Julija Roberts?
Lancome već godinama gaji poseban i entuzijastičan odnos prema ženama i slavi njihovu ženstvenost. Za nju kažu da je pitanje odabira i poštivanju same sebe. Stoga, pri biranju zaštitnog lica koje će nam prenijeti koncept ljepote s dušom imali su jako težak zadatak. Ali ipak, pronašli su savršeno utjelovljenje ženstvenosti i idealnu ambasadoricu.
Julija Roberts – referenca za ženstvenost i osmijeh. Njezina zagonetna karizma, prirođeni šarm i sjaj kojim zrači, zahvaljujući kojima se nalazi u društvu najsjajnijih filmskih zvijezda, bile su osobine koje točno opisuju ženu koja će mirisati na La vie est belle.
Koje mirisne note dolaze u bočici La vie est belle?
Olivier Polge, Dominique Ropion i Anne Flipo, tvorci parfema, odlučili su napisati novu priču koja budi osjetila, uzimanjem najboljeg, očaravajućeg potencijala prekrasnih sirovih sastojaka. Njihov manifest je glasio: kreirati najženstveniji miris s očaravajućim sastojkom - irisom. Moto kojim su se vodili jest zadržati jednostavnost i s manje sastojaka postići više. Korišteni su samo čisti sastojci. Suštinski miris bez ikakvih prekomjernosti, sa samo 63 sastojka od kojih svaki dolazi maksimalno do izražaja.
">
Složeni proces uključivao je trogodišnji rad i ni manje ni više nego 5.521 isprobanih verzija do konačnog rezultata: savršene estetske ravnoteže, moći i trajnosti. Bogata ravnoteža jednostavnosti u kojoj se međusobno prožimaju rijetka plemenitost irisa, uzbudljiva dubina pačulija i djetinje vedre, slatkaste note.
Što bi se dogodilo kada bi se sreća mogla 'uhvatiti' u bočicu?
Osnivač tvrtke Lancôme, Armand Petitjean, 1949. je godine zatražio od umjetničkog direktora Georgea Delhommea da dizajnira bočicu koja će simbolizirati nedokučivu prirodu žene, njezin poznati „je ne sais quoi” zbog kojeg zrači neodoljivim sjajem. Georgeov dizajn je nakon mnogo izrađenih skica i dugo godina napokon ugledao svjetlo dana : Osmijeh utisnut u središte kristalne kocke parfema La vie est belle. Godinu je dana trajalo urezivanje i usavršavanje njegovog delikatnog, ženstveno zaobljenog oblika. Završni dodir elegancije: sjajno siva vrpca od organze na vratu bočice, poput krila koja vode u slobodu.
Osvojite Lancôme parfem La vie est belle!
P.S. Naravno da smo pripremili i nagradnu igru za vas.
Poput dobrih vilenjaka, odlučili smo vam pomoći u darivanju vama drage osobe. Kako biste osvojili ovaj parfem, potrebno je da na našoj službenoj Facebook straniciispod ovog članka tagirate vama dragu osobu. Ukoliko vaš komentar bude izabran, mi ćemo na kućnu adresu osobe koju ste tagirali u komentaru poslati ovaj neodoljivi parfem zapakiran u neodoljiv blagdanski poklon. Igramo se do subote, 5.12. u 14:00h kada će alat Random.org izabrati najsretniju dobitnicu. Sretno!