TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 1.5.2017.

Met gala svake godine na prvi ponedjeljak u mjesecu svibnju u New Yorku okuplja neka od najpoznatijih imena iz svijeta mode i filma, koja su dotjerana u skladu s temom koja je odabrana.

Ova donatorska večer Instituta za kostime koji djeluje pri Metropolitan muzeju umjetnosti, gdje se i Met gala održava, svake godine kroz ulaznice za gala večer i donacije prikuplja velike svote novca za rad instituta. I dok biste na prvu pomislili da je kupovina ulaznice (koja košta oko 25 000 dolara) dovoljno za dolazak na ovaj poznati event, varate se. Anna Wintour, odnosno Vogue mora odobriti svako ime s liste. Upravo je to i razlog što se svake godine javlja cijeli niz tračeva kome će Vrag koji nosi Pradu dozvoliti da se pojavi na ovom važnom društvenom događaju. Anna je i dama koja je zbog incidenta sa Solange i Jay Z u dizalu (procurila je snimka sa eventa na kojem se Solange dere i fizički napda Jay-Z) zabranila fotografiranje na događaju gostima eventa (doviđenja Insta Story.)
U susret večerašnjoj Met gali, donosimo još par zanimljivih činjenica sa ovog događaja.

#1 milijun
Ovo je brojka koja otkriva koliko je zapravo cvijeća potrošena za ilustraciju za prošlogogodišnju Gala večer. Veliki dio cvijeća stigao je iz Kolumbije.

01

#1948
Ovo je godina u kojoj je održana prva Met Ball Gala, a osnovala ju je Eleanor Lamber. Anna Wintour je na čelu ove fondacije od 1995.godine.

02

#25,000
Cijena ulaznice za dolazak na ovaj event godine!

#1
Snimljen je jedan dokumentarac o pripremama za ovaj događaj, kao i izložbi koja prati temu večeri.
Nazvan je The First Monday In May i trebali biste ga već danas pogledati.

#2000
Broj bisera koji su padali niz haljinu od lateksa koju je nosila Beyonce.
Haljina nosi Givenchy haute couture etiketu.

05

#610
Broj uzvanika na prošlogodišnjoj Gali, koji su bili raspoređeni za 65 prekrasno uređenih stolova.

#3
Ove godine, tri će domaćina dočekivati sve goste na Met gali. Uz Annu Wintour, to su Rei Kawakubo, osnivačica branda Comme des Garçons, te Katy Perry i Pharrell Williams. Naime, upravo je Rei i njen doprinos modi u posljednjih 40 godina tema ovogodišnje Met Gala izložbe.

#12,5 milijuna
Iznos koji je prikupljen 2015.godine za rad Instituta kostima u Metropolitan muzeju.

#23
23 metra bila je duga Rihannina žuta haljina, koju je dizajnirao Guo Pei.

09


Foto: Vogue


Bonjour

Odlazak modne legende: 4 iconic trenutka koja su definisala Giorgia Armanija

TEKST: Emina Smaka

Odlazak modne legende: 4 iconic trenutka koja su definisala Giorgia Armanija Odlazak modne legende: 4 iconic trenutka koja su definisala Giorgia Armanija

Talijanski modni dizajner Giorgio Armani preminuo je danas, ostavljajući za sobom nasljeđe koje je redefinisalo mušku eleganciju i modnu industriju.


Sa 91 godinom, Il Signor Armani, kako su ga s poštovanjem nazivali, kreirao je carstvo koje je iz malih početaka 1975. godine izraslo u globalni fenomen vrijedan milijarde dolara.

U čast čovjeka koji je revolucionalizovao način na koji se oblačimo, prisjećamo se 4 trenutka koji su zauvijek promijenili tok mode. 

1. "American Gigolo": Rođenje modne ikone 

Silueta koja je debitovala u filmu "American Gigolo" iz 1980. godine sa Richardom Gerom ustanovila je Armanija kao vrlo traženog dizajnera za crvene tepihe. Ova kolaboracija nije samo lansirala Gereovu karijeru, već je stvorila novu definiciju muške elegancije. 
Armanijev meki, nestrukturirani pristup krojenju oličavao je bezbrižni, ležerni stil života južne Kalifornije. 

Revolucionaran za to vrijeme, Armani je uklonio podstavljene dijelove i podloge iz svojih jakni, preferirajući laka, prirodna vlakna poput pamuka i lana.
Sa "American Gigolo" kreirao je narativ za modu, svoju modu. Ovaj film je establirao brand Armani i to ne samo na godine koje dolaze, već zauvijek.


2. Osvajanje Wall Streeta: Odijela za novu elitu 

Dok su se 1980-e razvijale, Armanijev pristup odijelu postajao je uniforma nove korporativne elite. U 1975. godini, prvoj godini poslovanja, Giorgio Armani kuća ostvarila je 14.000 dolara prodaje, sljedeću godinu donijela je 90.000 dolara. Do 1981. godine, prodaja kompanije bila je 135 miliona dolara.


3. Crveni tepih: Glamur Hollywooda

Armanijev prvi crveni tepih moment nastao je 1978. godine kada je Diane Keaton nosila njegov smeđi sako sa prugastom suknjom primajući Oscar za "Annie Hall", označavajući početak nove ere crvenog tepiha. Ovaj trenutak pratio je kultni androgeni broj Julije Roberts na Zlatnom Globusu 1990. godine, oversized sivi sako sa visokim pantalonama i bijelom košuljom iz muške kolekcije, redefinišući način na koji se žene mogu oblačiti za svečane prilike.

Cate Blanchett, Anne Hathaway i Lady Gaga nastavile su ovu tradiciju kroz godine, svaka donoseći svoj stil u interpretaciji dizajnerove elegantne estetike, dok je Armanijev kultni pantsuit postao favorit holivudskih zvijezda poput Zendaye, potvrđujući da njegova vizija elegancije nikad ne izlazi iz mode.


4. Vječno nasljeđe

Giorgio Armani nije samo kreirao odjeću, kreirao je viziju moderne elegancije koja je nadživjela trendove i generacije. Njegov pristup koji je kombinovao italijansku sofisticiranost sa praktičnošću moderne epohe promijenio je način na koji se oblačimo za posao, spektakle i svakodnevni život.


U godinama koje dolaze, dok se modna industrija prilagođava gubitku jednog od svojih najvećih vizionara, Armanijevo nasljeđe ostat će živo kroz nebrojene kolekcije, filmove i trenutke koji su definisali stil čitavog vijeka.


Il Signor Armani je otišao, ali njegova elegantan vizija ostat će vječna.

 

Naslovna fotografija: @giorgioarmani


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!