TEKST: Ilda Lihić-Isović

DATUM OBJAVE: 14.7.2020.

Highlighter je beauty proizvod koji je naš #musthave izbor u ljetnim danima kad želimo dodatno naglasiti crte lica i preplanulost.

Dame ga vole jer ne samo da ističe određene dijelove lica i dodaje dimenziju, već također može učiniti da podloga izgleda prirodnije i ima željeni suptilni sjaj.

Čemu služi, kako pravilno odabrati i kako nanijeti highlighter baš poput pravih makeup stručnjaka, saznajte u nastavku.

Foto: @jessi_makeup

ŠTO JE HIGHLIGHTER?

U osnovi, highlighter je upravo suprotno konturisanje jer pri konturisanju koristimo tamniju boju od našeg tona kože kako bismo stvorili iluziju da su određene karakteristike lica (poput naših jagodica, vilice i sljepoočnice) tanje i manje.
Highlighter, sa druge strane, je beauty proizvod za lice koji daju potreban glow, reflektira svjetlost i obično se koristi na najvišim točkama lica i područjima koja želite istaknuti više. Možete nanijeti highlighter na vrh jagodica, obrve i duž mosta nosa.

Bez obzira na to preferirate li suptilni sjaj ili full svjetlucavi efekt, pronašli smo korak po korak vodič za primjenu highlightera u nekoliko super jednostavnih koraka.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by V I V I ' S M A K E U P (@vivis_makeup) on

PRONAĐITE IDEALAN HIGHLIGHTER

Slično kao pri odabiru pudera, razmotrite nijanse kože.
Damama sa toplim tonovima kože obično odgovaraju brončane i zlatne nijanse, dok hladnijim tonovima kože odgovaraju highlighteri sa jačim biserno bijelim ili srebrnim nijansama. Ako ste srednjeg do srednje tamnog tona lica, birajte highlighter boje breskve ili koralja.
Način nanošenja highlightera ovisit će o vrsti highlightera koji odaberete, a to zavisi od vaših preferencija. Puderi u praškastom obliku čine čuda na masnijim tipovima kože, dok kremasti ili gel highlighteri daju suhoj koži dodatnu dozu hidratacije. Ovo je savršeno za stvaranje svježeg, rosnog beauty izgleda.

Foto: @josipellicano

PRIPREMITE KOŽU

Započnite nanošenjem primera i tankog sloja pudera na lice. Ako koristite tekući highlighter, oni najbolje djeluju kad se pomiješaju sa vašim puderom kako bi naglasili sjaj čitavog lica.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Claudia Neacsu (@claudianeacsu) on

NANOŠENJE HIGHLIGHTERA

Highlighter ćete primijeniti na pet ključnih područja: malo iznad jabučice obraza, vanjske kosti obrva,vrh nosa, iznad kupidove usne i unutarnjeg kuta oka. Svakako izbjegavajte T-zonu jer je ona sklona prekomjernom sjaju.  


Bonjour

O čemu beauty svijet bruji? Kris Jenner, MAC i “slučaj za FBI”

TEKST: Ilda Lihić-Isović

O čemu beauty svijet bruji? Kris Jenner, MAC i “slučaj za FBI” O čemu beauty svijet bruji? Kris Jenner, MAC i “slučaj za FBI”

Ako postoji žena koja zna kako od svog života napraviti reality show, onda je to Kris Jenner. Ovih dana beauty svijet ne prestaje da bruji jer je upravo ona postala novo lice MAC Cosmetics kampanje.

I dok bi za mnoge ovo bila vijest sama po sebi, za Kris je to zapravo logičan slijed događaja. Pitanje nije bilo da li, već s kojim brendom.
 

 

Facelift koji je sve pokrenuo

 

Još početkom godine, Jenner je privukla pažnju nakon što se pojavila potpuno revitalizirana zahvaljujući faceliftu koji je uradio poznati njujorški hirurg dr. Steven M. Levine. Fotografije su obišle medije, komentari su frcali, a beauty publika je ostala podijeljena: da li govorimo o dobrom zahvatu ili o izvrsnom PR-u? (Spoiler alert: vjerovatno oboje.)
 

 

Leak koji je prerastao u kampanju

 

Priča se dodatno pojačala kada je na Instagramu “slučajno” osvanula crno-bijela fotografija Kris s natpisom For Internal Use Only. Kris je reagovala promptno, napisavši ispod: “Who leaked this??”. Nekoliko sati kasnije, MAC je lansirao cijelu kampanju. Da, slučajnost? Teško. U eri kada je pažnja valuta, leak je ispao savršen uvod ili bolje rečeno, teaser.
 


 

“This is a case for the FBI…”

 

Za one koji prate Kardashiane, ova rečenica je već klasik. Kris ju je davno izgovorila u realityju, a internet ju pretvorio u gif koji se dijeli i danas. MAC je upravo taj viralni momenat iskoristio u prvom teaseru, objavivši uz video: “This is a case for the FBI…”. Kampanja je time dobila notu autoironije i pokazala da Kris itekako zna igrati na kartu kulture memova.
 

 

Zašto je ovo “priča dana” u beauty svijetu

Ovo je trenutak u kojem se prepliću tri teme o kojima beauty svijet stalno priča: Estetski zahvati: jer kada prestaju biti tabu i postaju mainstream inspiracija. Marketing leakovi: da li je to greška ili planski potez koji samo pojačava hype? Meme kultura: jer današnji brendovi više ne komuniciraju samo ruževe i pudere, već i viralne gifove.
 

mac_kris_bonjour_ba
 

Kritički pogled (jer, budimo realni)

 

Koliko je ovdje zaista riječ o ljepoti, a koliko o vještom spajanju PR - a, estetske medicine i internetske kulture? MAC je dobio kampanju koja izgleda moderno i pametno orkestrirano, a Kris je dobila priliku da redefiniše priču o ženama u kasnim šezdesetima. No, tu je i pitanje: hoće li publika ovo doživjeti kao inspiraciju ili kao još jedan nedostižan standard ljepote?

U konačnici Kris Jenner + MAC = potez o kojem će se još dugo pričati. Jer kada reality zvijezda, facelift i jedan od najvećih beauty brendova spoje snage, rezultat je više od reklame. A beauty svijet? On bruji, komentariše i analizira… baš kao i mi.
 


Foto: @maccosmetics


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!