TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 7.1.2019.
Sinoć su oči svih medija bile usmjerene ka Beverly Hillsu, gdje je održana 76. dodjela Golden Globes nagrada za prestižna filmska i televizijska postignuća s kraja 2018. i početka 2019. godine. Često su upravo oni uvod u favorite za dodjelu Oscara, zbog čega svi filmoljupci s nestrpljenjem iščekuju popis nominiranih, ali i dobitnika popularnog kipića. Dodjelom Zlatnih globusa službe
Bila je to večer u kojoj je slavio film 'Bohemian Rhapsody', koji je osvojio nagradu za najbolju dramu, a najboljim glumcem proglašen je upravo Rami Malek koji je na velikom platnu utjelovio Freddieja Mercuryja. Slavila je i ekipa filma 'Green Book', koji je osvojio tri nagrade, a iako nominiran u pet kategorija, film 'A Star is Born', dobio je jednu nagradu i to za najbolju pjesmu - 'Shallow', koja se proteklih mjeseci pronašla na brojnim playlistama.
Na crvenom tepihu same dodjele, odvijao se potpuno drugi scenarij i drama.
Poznate dame su naše simpatije ukrale svojom sofisticiranošću i bezvremenskom elegancijom, a u ovoj kategoriji nagrade idu upravo Charlize Theron u prekrasnoj Dior haljini te Nicole Kidman u Michael Kors kreaciji.
Šljokice su također bile jako popularan izbor, a Lupita Nyong'o u Calvin Klein kreaciji te Danai Gurira u Rodarte haljini unijeli su dozu blještavila u samu dodjelu.
Nude tonovi također su jedan od prvih red carpet trendova za ovu sezonu, a Julia Roberts je u Stella McCartney kreaciji sastavljenoj od crnih hlača i topa na jedno rame upravo u nude nijansi izgledala elegantno, opušteno i profinjeno.
Glamurozne Valentino toalete s naglašenim ramenima te volanima također su bile popularan odabir poznatih dama, Gemma Chan i Lady Gaga su bile sjajne ambasadorice njegovog dizajna, a simpatije modne kritike ukrala je i Emily Blunt u McQueen kreaciji.
Sve kombinacije s crvenog tepiha dodjele donosimo u nastavku.
{gallery}2019/2019_01/goldenglobe{/gallery}
Foto: elle.com
TEKST: Bonjour.ba
U Bonjour.ba redakciji vjerujemo da kreativnost i zajednički trenuci imaju moć da nas izvuku iz rutine i ponude novo iskustvo.
Upravo s tim ciljem, kreirali smo intimnu radionicu The Style Room osmišljenu da pokaže kako se moda i energija mogu spojiti kroz personalizirano iskustvo, u skladu s bojama Cedevita vitaminske vode i emocijama koje bude.
Da bi se ta ideja pretočila u stvarnost, jučer smo okupili naše goste u prirodno osvjetljenom studiu, pretvorivši ga u kreativno druženje gdje su bijele majice, šareni konci i vitaminska voda postali polazište za priču o personalizaciji, stilu i dobrim vibracijama.
Bijele majice, konci u svim bojama i boce vitaminske vode bile su polazište, a sve ostalo kreirali su učesnici svojim rukama, idejama i dobrim raspoloženjem.
Personalizacija nikad nije bila ovako zabavna (ni osvježavajuća)
Prvi dojam bio je važan. Studio je tog dana izgledao kao malo kreativno utočište u centru Sarajeva. Brendirani prozori odmah na ulazu davali su poseban ton događaju, dok su dugi stolovi u prostoru pozivali na druženje i zajednički rad.
Na stolovima su bili izloženi proizvodi Cedevita vitaminske vode, a QR kodovi diskretno su usmjeravali na dodatne informacije.
Finger food zalogaji, šarena pića i lagani razgovori među gostima stvorili su atmosferu opuštenosti prije nego što je sve krenulo.
A onda je svako mjesto za stolom, s bijelom majicom, priborom za vez i malom porukom dobrodošlice, postalo polazna tačka za priču koja se tek trebala isplesti.
Nismo znali šta će nastati i tu je bila čar
Kada je ova custom made radionica počela, svako je ispred sebe imao bijelu majicu s natpisom Body & Mind, kao i riječi Focus, Relaxing,
Upravo te riječi odražavale su suštinu samog druženja, trenutak da se opustimo, usmjerimo pažnju i napunimo energijom, dok je instruktorica ručnog veza povela prve poteze, a onda su svi ubrzo pronašli vlastiti ritam.
Na majicama su se pojavljivali inicijali, mala srca, emotikoni, sitni simboli koji nose ličnu priču. Upravo u tome je bila čar jer svaka majica postala je drugačija, baš kao što svako od nas bira vitaminsku vodu po raspoloženju i potrebama.
Dok su konci klizili kroz tkaninu, Cedevita vitaminske vode bile su na dohvat ruke.
Male kartice, velike istine (i par dobrih fora)
Nakon što su posljednji konci prošli kroz tkaninu i svaka majica dobila svoj unikatni pečat, učesnike je čekalo još jedno iznenađenje… kartice s pitanjima. Na njima nisu bile klasične rečenice, već mala pozivnica na iskrenost i razgovor.
Odgovori su donosili smijeh, neočekivane priče i nekoliko ozbiljnih misli koje se možda inače ne bi izgovorile naglas. Upravo ti trenuci, uhvaćeni kroz Bonjour intervjue, s Mirzom Mustafagićem, Josipom Milanovićem, Magdalenom Paradžik, Dejanom Rosuljaš i Zerinom Suyabatmaz, pokazali su da personalizacija ne znači samo detalj na majici, nego i ono što odlučimo podijeliti s drugima.
Šta smo zapravo ponijeli kući?
Više od personalizirane majice. Ponijeli smo iskustvo koje je bilo kreativno, zabavno i iskreno.
Ova radionica pokazala je da događaj ne mora biti “još jedan u nizu”. Kada se spoje moda, energija, Cedevita vitaminska voda i ljudi spremni da se otvore i ostave svoj trag, nastaje momenat koji se pamti i koji vas nasmije kad god pogledate detalj izvezen na svojoj majici.
Ovaj sadržaj je nastao u suradnji sa Cedevitom vitaminskom vodom
Produkcija: Bonjour.ba
Foto: Studio Soba za Bonjour.ba
Video: Marko Jovančić za Bonjour.ba
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!