TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 17.1.2011.

Crvenim tepihom ovogodišnje dodjele zlatnih globusa dame su se prošetale u posljednjim kolekcijama dobro poznatih modnih imena. Dizajnerske kuće među kojima su i Versace, Badgley Mischka, Armani, Burberry, Marchesa i Zuhair Murad pobrinule su se da njihove klijentice na crvenom tepihu pokažu zašto ih nazivamo zvijezdama. Natalie Portman, dobitnica nagrade za najbolju glumicu, odjenula je nježno ro

 
 
 
 
Image
Christina Aguilera, Zuhair Murad
 
 
 
 
 
Image
 Amy Adams, Marchesa
 
 
 
 
 
Image 
Angelina Jolie, Atelier Versace
 
 
 
 
 
Image
Anne Hathaway, Giorgio Armani Privé
 
 
 
 
 
Image
Carrie Underwood, Badgley Mischka
 
 
 
 
 
Image
Claire Danes, Calvin Klein Collection
 
 
 
 
 
 Image
Christina Hendricks, Romona Keveza
 
 
 
 
 
Image
Jennifer Lopez, Zuhair Murad
 
 
 
 
 
Image
 Mandy Moore, Monique Lhuillier
 
 
 
 
 
Image
Mila Kunis, Vera Wang
 
 
 
 
 
Image
Milla Jovovich, Giorgio Armani Privé
 
 
 
 
 
 
Image
 Natalie Portman, Viktor & Rolf
 
 
 
 
 
Image
Sandra Bullock, Jenny Packham
 
 
 
 
 
Image
Catherine Zeta Jones, Monique Lhuillier
 
 
 
 
 
Image
 Eva Longoria, Zac Posen
 
 
 
 
 
Image
Halle Berry, Nina Ricci
 
 
 
 
 
Image 
Heidi Klum, Marc Jacobs
 
 
 
 
 
Image
 Helena Bonham Carter, Vivienne Westwood
 
 
 
 
 
Image
 Helen Mirren
 
 
 
 
Image
Jane Fonda, Georges Hobeika
 
 
 
 
 
Image
 Jane Krakowski, Badgley Mischka
 
 
 
 
 
Image
January Jones, Versace
 
 
 
 
 
Image
Jennifer Lawrence, Louis Vuitton
 
 
 
 
 
Image
Jennifer Love Hewitt, Romona Keveza
 
 
 
 
 
Image
Julianne Moore, Lanvin
 
 
 
 
 
Image
Julia Stiles
 
 
 
 
 
Image
Julie Bowen, Max Azria Atelier
 
 
 
 
 
Image
 Kaley Cuoco, Katherine Kidd
 
 
 
 
 
 
Image
Katey Sagal
 
 
 
 
 
 
Image
Kelly Osbourne, Zac Posen
 
 
 
 
 
Image
Kyra Sedgwick,  Emilio Pucci
 
 
 
 
 
Image
Lea Michele, Oscar de la Renta
 
 
 
 
 
Image
Leighton Meester, Burberry Prorsum
 
 
 
 
 
Image
 Megan Fox, Giorgio Armani Privé
 
 
 
 
 
Image
Michelle Williams, Valentino
 
 
 
 
 
Image
Nicole Kidman, Prada
 
 
 
 
 
Image
Olivia Wilde, Marchesa
 
 
 
 
 
 Image
 Scarlett Johansson, Elie Saab
 
 
 
 
Image
Tilda Swinton
 
 
 
 
 
Image
Tina Fey, L'Wren Scott
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
A.S.
foto: Getty/Reuters
 


Bonjour

Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze

TEKST: Bonjour.ba - PR

Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze

Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.

„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .  
 

 Sarajevo Marketing Summit-110-bonjour-ba
 

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.

„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

 

 Sarajevo Marketing Summit-111-bonjour-ba
 

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.

„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.  
 

 Sarajevo Marketing Summit-112-bonjour-ba
 

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

 

 Sarajevo Marketing Summit-113-bonjour-ba
 

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.

Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:

- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull

- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure

- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

 

 Sarajevo Marketing Summit-114-bonjour-ba
 

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:

- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”  
 

 Sarajevo Marketing Summit-117-bonjour-ba
 

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

 

 Sarajevo Marketing Summit-116-bonjour-ba
 

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.  
 

 Sarajevo Marketing Summit-115-bonjour-ba
 

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

 

 Sarajevo Marketing Summit-150-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-119-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-118-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-120-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-121-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-153-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-122-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-123-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-124-bonjour-ba

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!