TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 17.6.2020.

Sutra, 18.6.2020. godine, u Galeriji Udruženja likovnih umjetnika primjenjenih umjetnosti Bosne i Hercegovine (ULUPUBiH), održat će se promocija druge autorske monografije bosanskohercegovačkog fotografa Almina Zrne pod nazivom „Apologija Erosa“.

Ova monografija je, u sklopu 34. Slovenačkog sajma knjige, promovirana u Cankarjevom domu u Ljubljani. 

Podijeljena na dva ciklusa− Fresco i Nude− monografija pruža uvid u slojevitost fotografskog rada Almina Zrne koji akt fotografiju odvaja od osobnosti modela i primiče je apstraktnom− obliku tijela, snazi pokreta, zavodljivosti i transcendentalnosti. 
Monografija sadrži 53 fotografije te dva stručna teksta prof. dr. Amele Hadžimejlić i prof. dr. Fehima Hadžimuhamedovića, od kojih oba pružaju jedinstven osvrt na rad Almina Zrne. 
U tekstu pod nazivom „Očuvanje tajne i žene u njoj“, prof. dr. Hadžimuhamedović Zrnino slavljenje ljepote i erotike ženskog tijela opisuje kao „svojevrstan komentar i kritiku savremenog svijeta.“ 
U tekstu „Dramaturgija Almina Zrne“, prof. dr. Hadžimejlić Zrnu opisuje kao „fotografa-skulptora“ čije fotografije „nose vlastitu, zapravo zasebnu narativnost. Na pažljivom promatraču ostaje da je kao osobitost iščita ili jednostavno, samo doživi.“ 
Monografija je prevedena na slovenački i engleski jezik, a oba teksta kroz analitičan pogled rad Almina Zrne obogaćuju sadržaj monografije i pružaju bolje razumijevanje iste onom koji je drži u rukama. 

Sarajevska promocija monografije „Apologija Erosa“ dolazi u trenutku kada se čitav svijet, uključujući i bosanskohercegovačko društvo, suočava s posljedicama pandemije korona virusa. Zrno vjeruje da su njegovi radovi tu, ne da društvo nagnaju da zaboravi na trenutnu situaciju, već da pruže jedan drugačiji pogled na čovjeka, njegovu tjelesnost i hrabrost da istu pokaže; priliku da se ogoli kroz svoju snagu te da slavi slobodu i ljubav, a istovremeno pokaže svoju krhkost. 
Kroz određenu gestu i pozu, oni sugeriraju emotivna stanja, šalju poruku o življenju utopije istovremeno strahujući od distopije. Zrno nudi svoju „Apologiju Erosa“ kao protutežu svijetu kojim smo danas okruženi. 

U periodu od 18. do 25. 6. 2020. godine, u Galeriji ULUPUBiH će biti dostupni potpisani primjerci monografije, dok će sam autor vrlo rado svim posjetiocima napisati i personaliziranu posvetu. 
Da je monografija „Apologija Erosa“, kao dar sebi ili dragoj osobi, odličan izbor poklona za svaku priliku možda najbolje svjedoči misao g. Iztoka Špana iz predgovora monografije: „Neophodno je da ova predivna estetika uđe, ne samo u galerije, već i u domove.“
Pored monografije „Apologije Erosa“, posjetioci će u Galeriji ULUPUBiH moći kupiti i potpisan primjerak Zrnine prve monografije „Vijećnica“ koja svjedoči o moći ljudskog duha da preživi. 
Monografija „Vijećnica“ objedinjuje fotografije tri najznačajnije poslijeratne izložbe održane u prostoru razrušene Vijećnice− Jannisa Kounellisa, Ede Murtića i Brace Dimitrijevića. Ujedno je monografija „Vijećnica“ jedini fotografski zapis ovih neprocjenjivih umjetničkih doživljaja− nijemi svjedok burnih i važnih historijskih događaja i ponovnog duhovnog i arhitektonskog rođenja Vijećnice. 


Bonjour

Od tradicije do AI: Transformacija marketinga

TEKST: Bonjour.ba - PR

Od tradicije do AI: Transformacija marketinga Od tradicije do AI: Transformacija marketinga

Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.

Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. 
 


 Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.

Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja. 

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

 

sarajevo-marketing-summit-2025-swissotel-1-bonjour-ba
 

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
 


Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”,  govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje. 

I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu. 
 


O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.

Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
 

 

Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka

Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!