TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 9.6.2019.


Ideja koja se krije iza Time Out Grbavica vodi nas na sami početak svake odlične gastro priče – tržnicu. Upravo je koncept pripreme kvalitetnih, raznovrsnih i ukusnih jela motivirao organizatore da na jedan dan, tržnicu transformiraju u jednu veliku blagovaonicu u kojoj vas očekuju raznovrsne gastro delicije domaćih brandova pripremljene upravo od svježih namirnica s tržnice. Krivci koji se kriju iza 'Time Out Grbavica' je The Brew Co. tim, Orhan Galičić i Harun Omić, koji su cijelu ideju bh. javnosti predstavili još prošle godine.

Orhan Galičić i Harun Omić

Energija koja je vladala jučer na tržnici na Grbavici pokazala je da je ovaj koncept odlična ideja, ne samo za druženje i upoznavanje, nego i zbog zarazne pozitivne energije koja sva subotnja dešavanja smješta na otvoreno i ponovno budi našu strast prema hrani i piću. Raznovrstan sadržaj prilagođen je osobama od 7 do 77 godina, a jučer smo mogli isprobati morska jela, burgere, organsku hranu, neobične katering varijante, veganska jela, ali i razne domaće rakije, craft pive, zdrave cijeđene sokove i vina koje je ponudilo 11 različitih izlagača - Fress, Mama Burgers, NOA laboratorija hrane, Kraljica rakije, The BrewCo, Udruženje barmera ICE, Wine Shop Sarajevo, Catering & Bistro Regina, Biona te Healthy Lab. Bilo je tu nešto po mjeri svakog posjetioca i strastvenog foodieja.



„Time Out Grbavica je jedna ekstenzija branda The BrewCo koji predstavljamo i razmišljali smo kako i gdje mi provodimo vrijeme, kada smo s prijateljima i obitelji. Neka nit koja se prožimala cijelo vrijeme je da je srce svakog doma ispunjenog ljubavi upravo kuhinjski stol. I onda smo gledali kako taj kuhinjski stol za koji može sjesti četvero do osmero ljudi možemo da skaliramo na neki makro nivo, u nešto gdje može da bude više stotina ljudi. Napravili smo paralelu i istraživali…
Zelena pijaca koja je ispunjena grajom, transakcijama, smijehom, emocijama, žurbom, trkom i strkom kroz čitav dan je predstavljala jedno idealno mjesto. Gledali smo koje prostore možemo iskoristiti - javili smo se našim partnerima, razgovarali i upravo se otvorila opcija pijace kao mjesta gdje se preko dana prodaje voće i povrće, a navečer se ona redizajnira i upravo se to isto voće i povrće koje je preko dana kupljeno u sirovoj formi navečer u prerađenoj formi može ponuditi kroz delicije izlagača koji su danas ovdje s nama.“
– otkrio nam je Harun Omić na naš upit kako je započeo cijeli projekt.

Naravno, nismo mogli odoljeti da ne pitamo koliko je zapravo bilo izazovno u potpunosti transformirati tržnicu i pretvoriti je u street food raj.

„Uzevši u obzir mjesto od kojeg je krenula sama početna misao za ovaj čitav projekt, to jest na Markalama prošle godine, možemo reći da sve ovisi od ugla iz kojeg gledamo. Mi smo ustvari vidjeli da ono što želimo da uradimo s projektom Time Out Markala, danas Time Out Grbavica je nešto što je bilo vrijedno truda. Naišli smo naravno na razne izazove, od onih administrativne prirode, lokalne prirode do izazova na temu izlagača i prostora...  Možemo da kažemo da poslije tri, četiri mjeseca planiranja, da sve ono što smo si zacrtali, smo i realizovali i ne možemo da budemo ponosniji na tim koji je dao sve od sebe i koji stoji iza cijelog projekta. I evo danas već nakon sat vremena imamo više stotina građanki i građana Sarajeva s nama." – nadodao je. 


Ova pozitivna priča brzo je ukrala simpatije i brojnih turista koji su također željeli biti dio ovog neobičnog i kreativnog iskustva uz koji će doma, uz neke nove recepte i gastro favorite, ponijeti i posebne uspomene.


Topla obiteljska atmosfera koja je vladala poziva da već narednu subotu rezervirate za Time Out Grbavica. Naime, Time Out Grbavica će se održavati svake subote u poslijepodnevnim satima kroz narednih par mjeseci, a svaki novi event donosit će novu listu izlagača koji će nuditi raznovrsna jela i pića koje možete isprobati. Bit će to odluka koja će rezultirati odličnim društvom, ukusnim zalogajima i nekim novim valom zajedništva i sjajne energije.

 

 

 

***
Foto: Marko Jovančić & Predrag M. Klekačkoski za BONJOUR.ba


Bonjour

16 žena, 16 skica i jedna kolekcija pidžama. Čekajte da vidite broj 5!

TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak

16 žena, 16 skica i jedna kolekcija pidžama. Čekajte da vidite broj 5! 16 žena, 16 skica i jedna kolekcija pidžama. Čekajte da vidite broj 5!

Udobnost je jednog dana dobila novu definiciju... onu koja počinje dugmetom koje su one same izabrale.

Ne kroji je trend, ne diktira sezona već žena koja zna šta joj prija. Tkanina koja klizi niz rame je izbor. Boja koja odgovara raspoloženju. Poruka koju nosi samo ona.

 

Bonjour.boutique_Alma_Ras_5_bonjour_ba
 

Govorimo o udobnosti s karakterom. O onoj pidžami ili spavaćici koja nije slučajan komad u ladici, nego pažljivo birana uniforma za me time rituale. O komadu koji kaže: “Večeras biram sebe.”

 

Bonjour.boutique_Alma_Ras_85_bonjour_ba
 

Poseban Bonjour.boutique event u organizaciji Bonjour.ba i Alma Ras, dao je priliku 16 gošći da prezentuju osjećaj šta znači biti stvarno svoja. U ambijentu koji je mirisao na inspiraciju i pažnju, uz dozu poezije, smijeha, foto-kutka i goodie bagu iz snova, nastajala su djela od udobnosti, doslovno od tkanine do posljednjeg dugmeta.

 

Bonjour.boutique_Alma_Ras_7
 

Večer je započela toplim govorom dobrodošlice Ane Ćavar, direktorice portala Bonjour.ba, a goste je srdačno pozdravila i Mervana Muhović, PR i marketing specijalistica kompanije Alma Ras.

 

Bonjour.boutique_Alma_Ras_6_bonjour_ba

Ana Ćavar, direktorice portala Bonjour.ba i Mervana Muhović, PR i marketing specijalistica kompanije Alma Ras  
 

Kako su u konačnici izgledale njihove udobne priče? Pogledajte u nastavku.

 

Bonjour.boutique_Alma_Ras_17_bonjour_ba

Bonjour.boutique_Alma_Ras_18_bonjour_ba

Bonjour.boutique_Alma_Ras_21_bonjour_ba

Bonjour.boutique_Alma_Ras_25_bonjour_ba

Bonjour.boutique_Alma_Ras_22_bonjour_ba

Bonjour.boutique_Alma_Ras_103_bonjour_ba
 

Kolekcija TARA: za žene koje vole dom i sebe u njemu


Večer je započela njenim toplim riječima. Ana Ćavar je biralaTara pidžamu kao manifest svega što ova priča nosi, a to su toplina, kreativnost, zajedništvo i ženstvenost.

 

Bonjour.boutique_Alma_Ras_50_bonjour_ba

Bonjour.boutique_Alma_Ras_51_bonjour_ba
 

Tara sa širim krojevima, pamukom koji diše i dugmićima koji se ne gube, stvorena je za cozy trenutke. Ogrtač do listova? Da, i on je tu kad zatreba dodatna doza nježnosti.

 

Bonjour.boutique_Alma_Ras_34_bonjour_ba

Bonjour.boutique_Alma_Ras_16_bonjour_ba
 

Kolekcija IRIS: za snove koji traju i kad otvorite oči  

Eda Bukvić odabirom plave Iris spavaćice kreirala je outfit za žene koje znaju reći sebi: “Večeras ne radim ništa i to je plan.”

 

Bonjour.boutique_Alma_Ras_75_bonjour_ba

Bonjour.boutique_Alma_Ras_65_bonjour_ba

Bonjour.boutique_Alma_Ras_66_bonjour_ba
 

Bh. glumica Amila Terzimehić kreirala je izdanje koje izgleda kao scena iz savremenog baleta. Svaki pokret u spavaćici Iris kod Amile će izgledati kao pažljivo koreografisan. Nježna tkanina, lagani tonovi… sve odražava Amilin umjetnički mir, onu vrstu mira koju nosite iznutra.

 

Bonjour.boutique_Alma_Ras_67_bonjour_ba

Bonjour.boutique_Alma_Ras_74_bonjour_ba

Bonjour.boutique_Alma_Ras_27_bonjour_ba

Bonjour.boutique_Alma_Ras_28_bonjour_ba
 

Elegantna i samouvjerena, Zerina Suyabatmaz odlučila se za Iris kao neko ko zna da minimalizam nije dosadan nego duboko smislen. Sve je bilo bez ijednog suvišnog detalja, a opet sa stilom koji se pamti.

Dodajmo ovome još jednu činjenicu, a to je da je Iris linija izrađena od modala, prirodnog vlakna poznatog po mekoći i prozračnosti, idealnog za osjetljivu kožu i sve one koje žele luksuz koji traje.

 

Bonjour.boutique_Alma_Ras_8_bonjour_ba

Bonjour.boutique_Alma_Ras_9_bonjour_ba
 

Kolekcija VANESA: kad udobnost nosi stav

Iman Karović birala je kompletVanesa u kojem će sigurno izgledati kao žena koja zna šta hoće i zna kako to reći bez riječi. Udobnost u njenoj izvedbi nije izgovor, nego stav. I da, izgledat će kao neko ko u ovoj pidžami donosi ozbiljno dobre odluke.

 

Bonjour.boutique_Alma_Ras_36_bonjour_ba

Bonjour.boutique_Alma_Ras_54_bonjour_ba

Bonjour.boutique_Alma_Ras_35_bonjour_ba

Bonjour.boutique_Alma_Ras_37_bonjour_ba
 

Izbor Maje Topčagić je bio razigran, ali precizan baš kao i njene fotografije. Maju u Vanesa kompletu zamišljamo kako već piše dnevnik u boji i sanja u HD rezoluciji.

 

Bonjour.boutique_Alma_Ras_102_bonjour_ba

Bonjour.boutique_Alma_Ras_53_bonjour_ba
 

Nikolina Sabljić odabrala je Vanesa pidžamu s jednostavnom elegancijom koja odašilje poruku: “Ovo je moje vrijeme.” Svaki detalj na njenom odabiru djeluje promišljeno, nježno i ženstveno.

 

Bonjour.boutique_Alma_Ras_20_bonjour_ba

Bonjour.boutique_Alma_Ras_55_bonjour_ba

 

Ono što liniju Vanesa čini posebnom nije samo to što je od 100% pamuka finije obrade, već i što svaka njena kombinacija djeluje kao da je skrojena upravo za taj dan: lagana kad želite mir, razigrana kad vam treba boja i uvijek spremna da vas prati u ritmu vašeg raspoloženja.

 

Kolekcija ARIA: full nježnost, ali sa stavom


Nježna boja, lagan kroj, a opet dovoljno upečatljivo da kažete: „Ovo je moja omiljena verzija mene.“ Magdalena Paradžik sebe vidi u Aria pidžami kao neko ko zna gdje se krije nježnost… u detaljima, u šapatima, u prvim gutljajima jutarnje kafe.

 

Bonjour.boutique_Alma_Ras_62_bonjour_ba

Bonjour.boutique_Alma_Ras_56_bonjour_ba

Bonjour.boutique_Alma_Ras_31_bonjour_ba
 

Merima Ikanović također birala je Aria pidžamu u kojoj planira pisati manifest udobnosti. Sve izgleda opušteno, ali zna da je pažljivo birano.

 

Bonjour.boutique_Alma_Ras_32_bonjour_ba

Bonjour.boutique_Alma_Ras_68_bonjour_ba

Bonjour.boutique_Alma_Ras_72_bonjour_ba
 

Aria je stvorena za one koje vole pastelne boje, trendy krojeve i čipku umjesto klasične gume. Satenske mašnice? Da, i to je dio ovog stylish paketa.  
 

Kolekcija HELENA: klasika koja se ne objašnjava, nego osjeća


Glumica koja živi svaki kadar čak i kad je kući, bez šminke je Hana Zrno. U kombinaciji Aria + Helena, Hana se odlučila za udoban set kao žena koja zna da je najbolji plan za večer onaj koji uključuje ogrtač, masku za lice i tišinu.

 

Bonjour.boutique_Alma_Ras_70_bonjour_ba

Bonjour.boutique_Alma_Ras_30_bonjour_ba

Bonjour.boutique_Alma_Ras_29_bonjour_ba
 

Voditeljica koju vežemo za televizijsku eleganciju, Dejana Rosuljaš je ovdje u potpuno drugom moodu. Dejana je odabrala Helena pidžamu u kojoj će izgledati kao da je cozy njena nova religija i niko je neće moći razuvjeriti.

 

Bonjour.boutique_Alma_Ras_52_bonjour_ba

Bonjour.boutique_Alma_Ras_13_bonjour_ba

Bonjour.boutique_Alma_Ras_12_bonjour_ba
 

Kombinacija za žene koje ne vole pola rješenja. Emina Bašić Poljak u Heleni dat će vibe da je sve već posložila i garderobu i misli i raspoloženje. Ona je birala pidžamu kao manifest stila, a stil u ovom slučaju znači pamuk sa dodatkom elastina, bezvremenski kroj i čipku koja daje onaj diskretan, ali moćan šarm. 

 

Bonjour.boutique_Alma_Ras_69_bonjour_ba

Bonjour.boutique_Alma_Ras_73_bonjour_ba

Bonjour.boutique_Alma_Ras_64_bonjour_ba

 

Helena je odabir kad želite izgledati elegantno, a osjećati se kao kod kuće.  

U svijetu u kojem se često traži da budemo produktivne, dorađene i “na visini zadatka” ovaj koncept vraća stvari na početak. Na emociju. Na udobnost. Na autentičnost.

Pidžame iz ove kolekcije nisu nastale da prate trendove, već da prate vas kad zaspite s knjigom, kad plešete u kuhinji bosi, kad konačno kažete “večeras ništa ne moram”.

 

Bonjour.boutique_Alma_Ras_86_bonjour_ba

 

Možda je pravo pitanje za kraj: kako bi izgledala pidžama koju biste vi osmislili? Ako osjećate da je vrijeme da i vaša udobnost dobije ime, oblik i dugmad po vašem izboru… znate gdje početi.
 


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!