TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 9.6.2019.


Ideja koja se krije iza Time Out Grbavica vodi nas na sami početak svake odlične gastro priče – tržnicu. Upravo je koncept pripreme kvalitetnih, raznovrsnih i ukusnih jela motivirao organizatore da na jedan dan, tržnicu transformiraju u jednu veliku blagovaonicu u kojoj vas očekuju raznovrsne gastro delicije domaćih brandova pripremljene upravo od svježih namirnica s tržnice. Krivci koji se kriju iza 'Time Out Grbavica' je The Brew Co. tim, Orhan Galičić i Harun Omić, koji su cijelu ideju bh. javnosti predstavili još prošle godine.

Orhan Galičić i Harun Omić

Energija koja je vladala jučer na tržnici na Grbavici pokazala je da je ovaj koncept odlična ideja, ne samo za druženje i upoznavanje, nego i zbog zarazne pozitivne energije koja sva subotnja dešavanja smješta na otvoreno i ponovno budi našu strast prema hrani i piću. Raznovrstan sadržaj prilagođen je osobama od 7 do 77 godina, a jučer smo mogli isprobati morska jela, burgere, organsku hranu, neobične katering varijante, veganska jela, ali i razne domaće rakije, craft pive, zdrave cijeđene sokove i vina koje je ponudilo 11 različitih izlagača - Fress, Mama Burgers, NOA laboratorija hrane, Kraljica rakije, The BrewCo, Udruženje barmera ICE, Wine Shop Sarajevo, Catering & Bistro Regina, Biona te Healthy Lab. Bilo je tu nešto po mjeri svakog posjetioca i strastvenog foodieja.



„Time Out Grbavica je jedna ekstenzija branda The BrewCo koji predstavljamo i razmišljali smo kako i gdje mi provodimo vrijeme, kada smo s prijateljima i obitelji. Neka nit koja se prožimala cijelo vrijeme je da je srce svakog doma ispunjenog ljubavi upravo kuhinjski stol. I onda smo gledali kako taj kuhinjski stol za koji može sjesti četvero do osmero ljudi možemo da skaliramo na neki makro nivo, u nešto gdje može da bude više stotina ljudi. Napravili smo paralelu i istraživali…
Zelena pijaca koja je ispunjena grajom, transakcijama, smijehom, emocijama, žurbom, trkom i strkom kroz čitav dan je predstavljala jedno idealno mjesto. Gledali smo koje prostore možemo iskoristiti - javili smo se našim partnerima, razgovarali i upravo se otvorila opcija pijace kao mjesta gdje se preko dana prodaje voće i povrće, a navečer se ona redizajnira i upravo se to isto voće i povrće koje je preko dana kupljeno u sirovoj formi navečer u prerađenoj formi može ponuditi kroz delicije izlagača koji su danas ovdje s nama.“
– otkrio nam je Harun Omić na naš upit kako je započeo cijeli projekt.

Naravno, nismo mogli odoljeti da ne pitamo koliko je zapravo bilo izazovno u potpunosti transformirati tržnicu i pretvoriti je u street food raj.

„Uzevši u obzir mjesto od kojeg je krenula sama početna misao za ovaj čitav projekt, to jest na Markalama prošle godine, možemo reći da sve ovisi od ugla iz kojeg gledamo. Mi smo ustvari vidjeli da ono što želimo da uradimo s projektom Time Out Markala, danas Time Out Grbavica je nešto što je bilo vrijedno truda. Naišli smo naravno na razne izazove, od onih administrativne prirode, lokalne prirode do izazova na temu izlagača i prostora...  Možemo da kažemo da poslije tri, četiri mjeseca planiranja, da sve ono što smo si zacrtali, smo i realizovali i ne možemo da budemo ponosniji na tim koji je dao sve od sebe i koji stoji iza cijelog projekta. I evo danas već nakon sat vremena imamo više stotina građanki i građana Sarajeva s nama." – nadodao je. 


Ova pozitivna priča brzo je ukrala simpatije i brojnih turista koji su također željeli biti dio ovog neobičnog i kreativnog iskustva uz koji će doma, uz neke nove recepte i gastro favorite, ponijeti i posebne uspomene.


Topla obiteljska atmosfera koja je vladala poziva da već narednu subotu rezervirate za Time Out Grbavica. Naime, Time Out Grbavica će se održavati svake subote u poslijepodnevnim satima kroz narednih par mjeseci, a svaki novi event donosit će novu listu izlagača koji će nuditi raznovrsna jela i pića koje možete isprobati. Bit će to odluka koja će rezultirati odličnim društvom, ukusnim zalogajima i nekim novim valom zajedništva i sjajne energije.

 

 

 

***
Foto: Marko Jovančić & Predrag M. Klekačkoski za BONJOUR.ba


Bonjour

Šta se dešava u restoranu Milunka? O njemu svi pričaju, a evo zašto ga morate posjetiti!

TEKST: Dragana Rauš

Šta se dešava u restoranu Milunka? O njemu svi pričaju, a evo zašto ga morate posjetiti! Šta se dešava u restoranu Milunka? O njemu svi pričaju, a evo zašto ga morate posjetiti!

Evo šta smo prvo primijetili… Besprijekorno postavljeni stolovi. Tim mladih, složnih ljudi. Logo izvezen na platnenoj salveti. Nenametljiv i uredan enterijer. Ukratko: sklad koji naslućuje da je Milunka mjesto na kojem stvari funkcionišu baš kako treba.

 

Prvi predstavnik ovog pozitivnog primjera ugostiteljstva je mladi chef Saša Stanivuković. Donio je znanje iz inostranstva, ali ono što je još važnije - vratio ga je kući. Slovenija ga je naučila koliko je važno da sve što izađe iz kuhinje bude jednako iskreno i precizno. Ono što je već imao u sebi su kreativnost, hrabrost i ljubav prema ovom poslu.

 

 

Mi smo uživali u večeri u slijedovima. Jela su na meniju dostupna i pojedinačno, ali zajedno pričaju posebnu priču.

 

integra_hotelIMG_4435

 

Evo kako je to izgledalo: carpaccio s mikrobiljem i biberom, zatim tatarski biftek s wasabi majonezom i uljem od vlasca. Ravioli, nestvarno bogatog ukusa, punjeni pistacijom i tijestom od čak 48 žumanaca. Glavno jelo i favorit mnogih: juneći obrazi, sporo pripremani 12 sati, na kremi od krompira, celera i mrkve. Hrskavo pecivo bez aditiva, sa divljim kvascem, detalj koji možda ni ne primijetiš, ali tvoje tijelo hoće.

 

integra_hotelIMG_4478
 

Ako ste iz Banjaluke, velika je šansa da ste bar jednom probali neki desert iza kojeg stoji Stefan Ilić. Njegovi su prepoznatljivi po tome što izgledaju kao male skulpture, sa neočekivanim i interesantnim ukusima. Zbog tog posebnog, gotovo umjetničkog pristupa, bilo je prirodno da postane dio tima Milunke.

 

integra_hotelIMG_4499
 

Enterijer jasno komunicira šta možeš očekivati na tanjiru. Moderan i uredan, čini da se gost osjeća ugodno, bez da pretjerano odvlači pažnju od glavne teme: kuhinje koja ostavlja najveći utisak. 

Osvjetljenje poziva na romantičnu večeru u dvoje, a lokacija je takva da kad završiš, vrlo lako možeš prošetati jednim od najljepših banjalučkih šetališta pored Vrbasa. Dodatan savjet: za najbolji doživljaj rezerviši večeru i posmatraj zalazak sunca iz bašte.

 

integra_hotelIMG_4403
 

Još jedna interesantna informacija - Milunka nije statična. Vole da uvode tematske večeri, da gosti probaju nešto novo, da svaka posjeta bude drugačija. Japan, Grčka, Španija… Dovoljno je da ih zapratite na Instagramu i uhvatite novo iznenađenje.

 

integra_hotelIMG_4407
 

Takođe, kuhinja stalno osluškuje potrebe gostiju. Meni koji je sada aktuelan važi do kraja ljeta, a onda stiže novi, skrojen po sezoni i željama onih koji se vraćaju. 

 

 

Jedino što se ovdje ne mijenja je tim koji dijeli iste vrijednost i ideja da ugostiteljstvo znači da se svako osjeća dobrodošlo.

 

Foto: Dragana Rauš za Bonjour


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!