TEKST: Ilda Lihić-Isović

DATUM OBJAVE: 12.10.2020.

Neki su ponedjeljci teži od drugih, pogotovo ako vas čeka naporan tjedan ili ako ste imali opuštajuću nedjelju.

Sama pomisao da moramo ustati iz toplog kreveta i suočiti se sa potpuno novim tjednom gunđajući kako nam treba kafa i kako smo preumorni da bismo funkcionirali je scenarij sa kojim se često surećemo svi.

Također, svi smo svjesni da uspjeh ne stvara sreća, već naporni rad na postizanju određenog cilja. Zbog toga rutine od ponedjeljka ključne su za raspoloženje ostatka dana, ali i tjedna. U nastavku vam donosimo listu navika za ponedjeljak ujutro koje su kreirale uspješne dame.

RANO SE PROBUDE

Probude se rano kako bi bile sigurne da imaju dovoljno vremena da izvrše sve svoje zadatke. Rano buđenje također osigurava da ne zakasne ni na jedan zakazan događaj i imaju dovoljno vremena da se pobrinu za svoje lične poslove prije nego što uđu u poslovnu rutinu.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Alyssa Lynch (@alyssalynch) on

VJEŽBAJU

Pri tome ne mislimo da odmah ujutro trebate ići u teretanu. Kratka šetnja također će pomoći da aktivirate tijelo u ponedjeljak ujutro. Uspješne dame znaju da i tokom cijelog tjedna vježbanje pomaže tijelu da se probudi i oksigenira jer čineći to, sve ćelije postaju aktivne i spremne za dan. Također, poznato je da vježba ne samo da pozitivno utječe fizički na tijelo, već i da održava um oštrim. Vježbanje će vas pokrenuti i pomoći vam da budete u odličnom raspoloženju. Postoji razlog zašto se Anna Wintour rano budi da bi vježbala. Joanna Coles, glavna urednica Cosmopolitan US-a, šeta svoje pse u ponedjeljak ujutro kako bi dobila prijeko potreban poticaj endorfina.

DOLAZE RANO

Posljednje što vam treba u ponedjeljak je gužva u saobraćaju ili kašnjenje na posao, a osjećaj negativnosti može vas preplaviti puno gore nakon vikenda, zbog čega uspješne dame pokušavaju doći na posao samo malo ranije i sve već pripremiti.

PRVO PROVJERAVAJU SVOJ EMAIL

Kada ste već stigli na radno mjesto, prvo provjerite prioritete, odnosno da li imate neki email na koji biste trebali dati hitan odgovor. Uvijek možete odgoditi ostale emailove i vratiti im se popodne.

Foto: Unsplash

RADE NA SVOM RASPOLOŽENJU

Ostati pozitivni ključ je preživljavanja ponedjeljka jer iako ste vi  možda još uvijek u režimu opuštajućeg vikenda, pozdravljanjem kolega uz osmijeh podići ćete raspoloženje svima u svom timu i učiniti da se osjećate bolje kada napustite krevet u ranim jutarnjim satima.

 ONE OSTAJU FOKUSIRANE

Uspješne dame u uredu znaju što moraju učiniti od trenutka kad uđu, ne moraju nikoga pitati na kojim zadacima da počnu raditi ili čekati dozvolu da to urade, već su pripremile svoju listu. One ostaju koncentrirane na ono što treba raditi i mogu reći ne onim stvarima koje će ih skrenuti sa kolosijeka.

Foto: Unsplash

 PRODUŽAVAJU VIKEND NA SVOJ NAČIN

Zvuči kontradiktorno, ali ako se imate čemu radovati nakon posla, možda ćete ponedjeljak doživljavati pozitivnije. Planirajte ranu večeru i druženje sa prijateljem, učinite nešto drugačije što vam pomaže podići raspoloženje i spriječiti vas da padnete pod utjecaj radne sedmice.

VEĆ SU ISPLANIRALE SVOJ TJEDAN

Uspješne dame također znaju koliko je važno sjetiti se da nakon ponedjeljka slijedi utorak i ne zaboravljaju da je pred njima čitav tjedan, pa ga dobro planiraju i imaju dovoljno vremena za sve.

Foto: Rawpixel

 ***
Naslovna fotografija: @mychicobsession
Tekst: Ilda Lihić-Isović


Bonjour

Snažan rast i fokus na zajednicu: Održana je godišnja dm konferencija

TEKST: Bonjour.ba - PR

Snažan rast i fokus na zajednicu: Održana je godišnja dm konferencija Snažan rast i fokus na zajednicu: Održana je godišnja dm konferencija

Kompanija dm drogerie markt, vodeći lanac drogerija u Bosni i Hercegovini, i ove godine potvrdila je lidersku poziciju na tržištu ostvarivši snažne poslovne rezultate i značajan rast u svim segmentima poslovanja.

Rezultati i ključna postignuća predstavljeni su na godišnjoj konferenciji za medije, na kojoj je dm drogerie markt još jednom istaknuo svoju posvećenost kupcima, zaposlenicima i zajednici. Konferencija je održana pod krovom teme #sasvimja, kampanje s važnom porukom koja je pratila sve aktivnosti kompanije u ovoj godini. 


dm_konferencija12bonjour_ba

Ostvaren rast prometa od 16,17%

 

Poslovnu godinu 2024/25. dm je zaključio sa ostvarenim prometom od 489,3 miliona KM, što predstavlja rast od 16,17% u odnosu na prethodnu poslovnu godinu. Uz to, kupci su još jednom potvrdili i svoju lojalnost povećavši broj kupovina za 7,17%. 

Tokom godine kompanija je nastavila ulagati i u razvoj poslovne mreže te je preuređeno osam dm trgovina, a otvorene su i dvije nove, čime je dm s ukupno 94 trgovine dodatno učvrstio poziciju najvećeg drogerijskog lanca u BiH.


dm_konferencija7bonjour_ba


 

„Ove godine bilježimo snažan rast i stabilnost poslovanja. Ponosni smo što nastavljamo ulagati u naše zaposlenike, kupce i zajednicu, jer upravo oni predstavljaju temelj našeg uspjeha. 

S ponosom mogu reći da je broj naših zaposlenika dostigao 1.255, a u prošloj godini smo zaposlili 24 nova zaposlenika“, izjavio je Damir Šlosel, direktor dm-a u BiH, i dodao: „Naš fokus u narednom periodu ostaje na održivom razvoju, kvalitetnim uslugama i projektima koji čine razliku, za naše kupce i zajednicu u cjelosti.“

Tri puta više razloga za kupovinu

 

U protekloj poslovnoj godini dm je nastavio ulagati u ono što je kupcima jako važno, kvalitet po povoljnim cijenama i pogodnosti koje olakšavaju svakodnevnu kupovinu. 


dm_konferencija10bonjour_ba

Samo u sniženje cijena proizvoda kroz koncept ‘uvijekpovoljno’ uloženo je gotovo 11 miliona KM, dok su kupci kroz dm active beauty program lojalnosti ostvarili značajne dodatne uštede. 

 

„Naša posvećenost kupcima ogleda se u konkretnim pogodnostima, od ulaganja u sniženje cijena proizvoda do programa lojalnosti koji danas broji gotovo 520.000 članova. Kroz dm active beauty  program lojalnosti iskorišteni su bodovi u vrijednosti višoj od 12 miliona KM, a sakupljeno ih je gotovo 14 miliona KM. 

Ukupno, 24 miliona KM dm je usmjerio na to da kupovina bude povoljnija, jednostavnija i isplativija za sve kupce“, istakla je Admira Isaković, članica Poslovodstva dm-a u BiH. 


dm_konferencija11bonjour_ba

Digitalni kanali sve više postaju dio svakodnevne kupovine. Tako je Moj dm aplikaciju u prošloj poslovnoj godini u prosjeku mjesečno koristilo više od 231.000 aktivnih korisnika, a čak 84% online narudžbi realizuje se upravo putem aplikacije. 

U okviru Moj dm aplikacije kreirana je i nova pogodnost osmišljena s posebnom pažnjom za najmlađe, dm babybonus koji pruža personalizovanu podršku trudnicama i roditeljima djece uzrasta do 3 godine, kroz sadržaje i kupone prilagođene upravo njihovim potrebama i fazama života.

 

Posebno zanimanje kupaca izazvao je i projekt dmLIVE, koji je u 24 emitovane epizode prosječno privukao više od 8.000 gledalaca po emisiji, donoseći korisne savjete i zanimljive najave novih dm proizvoda.


dm_konferencija1bonjour_ba
 

Veliki broj aktivnosti je bio usmjeren i na brigu o zdravlju žena, o kojem dm govori otvoreno, kontinuirano i s iskrenom željom da napravi promjenu.

 

„Kampanja posvećena zdravlju žena dosegnula je gotovo 250.000 žena širom BiH. Kroz dvije stručne konferencije u Banjoj Luci i Sarajevu, na kojima je učestvovalo 500 gošći i 12 stručnjaka, te kroz tri epizode dm Podcasta o zdravlju žena koje su ostvarile više od 80.000 pregleda, potaknuli smo otvoren razgovor o važnim temama. 

Ponosni smo i što je osma dm ženska utrka okupila 3.000 učesnica, zahvaljujući čemu je dm donirao 3.000 pakovanja Jessa higijenskih uložaka sigurnim kućama u BiH“, istakla je Emina Mušinović, članica Poslovodstva dm-a u BiH.


dm_konferencija9bonjour_ba
 

Briga o zajednici i planeti ostala je jednako važan dio dm priče. Kroz kampanju „{ZAJEDNO} za bolje sutra – ECO EDITION“, dm je podržao deset ekoloških projekata širom zemlje, s ukupno 60.000 KM. 

Dok je tradicionalni Giving Friday ponovo pokazao snagu zajedništva kupaca i dm-a te je prikupljeno 67.000 KM, čime je osigurano više od 11.000 obroka za korisnike 25 narodnih kuhinja. 

U akciji je učestvovalo i 40 dm zaposlenika koji su volonterskim angažmanom pomogli u pripremi dijela obroka. Od početka kampanje do danas, vrijednost doniranih obroka premašila je 285.000 KM. 


dm_konferencija13bonjour_ba
 

Briga o zaposlenicima i njihovom razvoju ostaje jedno od ključnih opredjeljenja kompanije dm. Samo u protekloj poslovnoj godini uloženo je više od 1,8 miliona KM u razvoj i edukaciju zaposlenika, uz kontinuirani rast plata i unapređenje radnih uslova. 

Ovakav pristup potvrđuje dugoročni cilj kompanije, a to je stvaranje sigurnog i poticajnog radnog okruženja u kojem se cijeni balans između poslovnog i privatnog života.
 

Posvećenost zaposlenicima prepoznata je i van kompanije, dm je jedanaesti put proglašen najpoželjnijim poslodavcem u Bosni i Hercegovini. 


dm_konferencija14bonjour_ba

To dodatno potvrđuje filozofiju ‘Živjeti posao drugačije’, koju dm svakodnevno primjenjuje kroz raznovrsne benefite poput 13. plate, regresa u visini plate, poklon kartica, redovnih sistematskih i stomatoloških pregleda, dodatnih edukacija, te aktivnosti kao što su Obiteljski dan ili plaćeni slobodan dan na prvi dan škole. 

Dodatno, činjenica da svake godine više desetina zaposlenica koristi plaćeno porodiljsko odsustvo potvrđuje da dm gradi radnu kulturu zasnovanu na podršci i razvoju.

 

Jubilej i novi planovi

 

Kompanija dm u 2026. godini proslavlja 20 godina poslovanja u Bosni i Hercegovini, a jubilej će biti obilježen aktivnostima posvećenim zaposlenicima, kupcima i zajednici. 

U novoj poslovnoj godini dm BiH planira ulaganja od 14,5 miliona KM, s fokusom na razvoj zaposlenika i daljnje ulaganje u održivi razvoj.

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!