TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 15.4.2020.

Kada želimo darovati naše najdraže, neovisno o prilici, nerijetko smo u potrazi za kreativnim idejama koje će pokazati koliko dobro poznajemo osobu koju darujemo, kao i vrijeme i trud koji su utkani u svaki detalj poklona.

Kada smo u nedoumici, obično skup par sitnica savršeno dočara željenu emociju, a jedna kreativna dama je cijelu priču potrage za idealnim darom dodatno obogatila i pretvorila u toplo, simpatično iskustvo koje zasigurno mami osmijeh na lice. 

Selma Imamović je osnivačica brenda Story Box koji kreira (personalizirane) poklon kutije unutar kojih se kriju posebno birani domaći proizvodi koji su zapakirani na način da kompletan proces raspakiravanja postaje jedno simpatično iskustvo i uz to, stižu na kućnu adresu. Možete birati između već dizajniranih poklon kutija, osmisliti vašu, dodati personaliziranu poruku..., sam proces izbora poklona jednako je zabavan, kao i raspakiravanje.

O nastanku brenda, odabiru detalja za kutiju, dizajnu Story Boxa, razgovarali smo upravo sa Selmom koja nam je otkrila sve detalje.

Tko je idejni tvorac Story Boxa i što je bila nit vodila za pokretanje ovog brenda?

Kao inžinjer elektrotehnike, cio radni vijek sam provela radeći u domenu tehnologije, ali moja ogromna želja da radim nešto kreativno te da budem poduzetna me navela da pokrenem vlastiti biznis. Kažu da: “Kada radiš ono što voliš, to ne možeš nazvati poslom”; sada mogu reći da je to zasigurno istina, osjetila sam to, doživjela, Story Box je postala moja priča, koju živim gotovo 24 sata na dan.

Selma Imamović

Sama ideja je nastala spontano, iz vlastite potrebe i nemogućnosti da želje i zahtjeve ispunim trenutnom ponudom na tržištu. Kada se to ukomponuje s težnjom da izrazim svoju kreativnost, znala sam da imam odličnu ideju. Ali, ideju koju je sada bilo potrebno realizovati. To je bio proces koji je trajao godinu dana, pri čemu se vodilo računa i o najmanjim detaljima - logu, dizajnu, izgledu kutija, pakovanju, proizvodima, prezentaciji. Ideja je rasla sve više, a utisak onih koji su imali priliku vidjeti i dobiti Story Box bio je podsticaj da sam na pravom putu.

Što Story Box čini posebnim i izdvaja ga na tržištu?

Osnovna misao vodilja moga tima može se sažeti u rečenici: “Don’t buy a gift, buy an experience”.
Želja nam je bila da Story Box ne bude naprosto samo tek još jedan poklon, već posebno iskustvo, doživljaj - kako za onoga koji poklon daje, tako i za onoga kome se poklanja. Znali smo i da je veliki dio tog iskustva upravo pakovanje, odnosno doživljaj raspakiranja. Željeli smo da to raspakiranje Story Boxa postane vlastita priča, sa mnogo slojeva i simpatičnih detalja kojim unosimo glamur u svakodnevni život.

U svakom Story Boxu se nalaze kartice s porukama koje ispisujemo ručno prema želji kupca, upakovane u kuvertice s voštanim žigom, što daje još jedan osobni dodir cijelom iskustvu.

Story Box je priča za svaku priliku, svaku generaciju, za žene i muškarce.
Bez obzira na povod poklona, nerijetko se sam čin kupovine može pretvoriti u zamorno iskustvo. Od pronalaženja ideje, višesatne potrage za zamišljenim proizvodima u, kako se nekada to čini, beskonačnom nizu prodavnica, gužve, stresa, čekanja u redovima, pa sve do nespretnog pakovanja samog poklona.

Story Box, ne samo da olakšava ovaj proces, jer cio “zamorni” dio cjelokupnog iskustva se prepušta Story Box timu, već kupac dobiva priliku pokloniti nešto drugačije od uobičajenog. Iz udobnosti vlastitog doma, dovoljno je da odabere svoj omiljeni Story Box, a mi ćemo ga dostaviti na adresu – upakovan do savršenstva!

Što sve može sadržavati jedan Story Box? Možemo li naručiti poklon prema željama ili biramo gotove poklon pakete?

Svaki Story Box uključuje pažljivo odabrane proizvode, napravljene s ljubavlju i predanošću. Želja nam je da prevladavaju handmade proizvodi malih radionica, koje i same imaju svoju priču. Pakovanje je također moralo biti savršeno, pa su kutije, zbog specifičnih zahtjeva, uz naš dizajn rađene u tri države - Bosni i Hercegovini, Hrvatskoj i Turskoj.
Logo i natpisi na pakovanju su rađeni tehnikom zlatotiska, za još luksuzniji doživljaj.

Imamo u ponudi više različitih boxova, kojima dajemo nazive i smještamo ih u određenu temu, pa tako na primjer imamo “The Long Weekend” - Story Box za savršen spa vikend kod kuće, “Power Girl Kit” - super set za mladu poslovnu ženu, “Story for two” - Story Box za mladence i mnoge druge boxove. Naravno, uvijek ćemo nastojati ispuniti želje našim kupcima, pa ukoliko neki proizvod iz našeg Story Boxa žele zamijeniti nekim drugim, to ćemo rado učiniti.

Tko su vaši suradnici?

Naše suradnike smo birali baš pomno. To su uglavnom radionice iz Bosne i Hercegovine i okruženja, pokrenute s ljubavlju, željom za promjenom, doprinosom očuvanju prirode, koje jako puno polažu i na kvalitet svojih proizvoda, ali i na dizajn - za nas veoma bitan aspekt ove priče. Između ostalih tu je nevjerojatan tim Silvan Natural Cosmetics, koji su dobili nagradu od prestižnog Vogue magazina za najluksuzniji prirodni sapun “sa svrhom”, sapun iz čijeg pakovanja, kada se zasadi u zemlju, nikne cvijeće. Ta me priča i simbolika oduševila i znala sam odmah da želim da njihovi sapuni budu dio priče Story Boxa. Sa svojom porukom naprosto su bili savršeni i za Story Box za mladence - za njihovu priču o ljubavi, početcima i rastu. Tu su još i nevjerovatni Amani pilinzi, koji su rađeni posebno za Story Box, potom Sabi prirodna kozmetika i mnogi drugi. Za neke proizvode, poput rokovnika, dizajn smo radili sami. O svemu tome možete čitati i na blogu na našoj web stranici. Stalno smo u potrazi za novim suradnicima, posebnim pričama koje će inspirisati i nas i naše kupce.

Koliko je vremena potrebno za izradu i pakiranje jednog poklon paketa?

Obzirom da je cio koncept unaprijed osmišljen i do najmanjih detalja, sve proizvode koje pakujemo u taj box, već imamo spremne. Na nama je onda da posložimo sve proizvode, personalizujemo box i brižno upakujemo. Prema želji kupca, kartice s porukama ispisujemo ručno i pečatimo u male kuvertice s voštanim žigom. Mi kažemo da je Story Box savršen način da upakujete svoje najljepše riječi i poklonite ih nekom dragom, bitnom. Za nekoga ćemo napisati možda “samo” dvije riječi, ali pisali smo i cijele priče na nekoliko kartica. Ponekad dobijemo molbu da mi napišemo nešto lijepo i prigodno te rado i to činimo. Cijeli proces sastavljanja Story Boxa koji poručite traje par sati i ovisno od Vaše lokacije, na željenoj adresi je već isti dan ili sutradan.


Bonjour

Snažan rast i fokus na zajednicu: Održana je godišnja dm konferencija

TEKST: Bonjour.ba - PR

Snažan rast i fokus na zajednicu: Održana je godišnja dm konferencija Snažan rast i fokus na zajednicu: Održana je godišnja dm konferencija

Kompanija dm drogerie markt, vodeći lanac drogerija u Bosni i Hercegovini, i ove godine potvrdila je lidersku poziciju na tržištu ostvarivši snažne poslovne rezultate i značajan rast u svim segmentima poslovanja.

Rezultati i ključna postignuća predstavljeni su na godišnjoj konferenciji za medije, na kojoj je dm drogerie markt još jednom istaknuo svoju posvećenost kupcima, zaposlenicima i zajednici. Konferencija je održana pod krovom teme #sasvimja, kampanje s važnom porukom koja je pratila sve aktivnosti kompanije u ovoj godini. 


dm_konferencija12bonjour_ba

Ostvaren rast prometa od 16,17%

 

Poslovnu godinu 2024/25. dm je zaključio sa ostvarenim prometom od 489,3 miliona KM, što predstavlja rast od 16,17% u odnosu na prethodnu poslovnu godinu. Uz to, kupci su još jednom potvrdili i svoju lojalnost povećavši broj kupovina za 7,17%. 

Tokom godine kompanija je nastavila ulagati i u razvoj poslovne mreže te je preuređeno osam dm trgovina, a otvorene su i dvije nove, čime je dm s ukupno 94 trgovine dodatno učvrstio poziciju najvećeg drogerijskog lanca u BiH.


dm_konferencija7bonjour_ba


 

„Ove godine bilježimo snažan rast i stabilnost poslovanja. Ponosni smo što nastavljamo ulagati u naše zaposlenike, kupce i zajednicu, jer upravo oni predstavljaju temelj našeg uspjeha. 

S ponosom mogu reći da je broj naših zaposlenika dostigao 1.255, a u prošloj godini smo zaposlili 24 nova zaposlenika“, izjavio je Damir Šlosel, direktor dm-a u BiH, i dodao: „Naš fokus u narednom periodu ostaje na održivom razvoju, kvalitetnim uslugama i projektima koji čine razliku, za naše kupce i zajednicu u cjelosti.“

Tri puta više razloga za kupovinu

 

U protekloj poslovnoj godini dm je nastavio ulagati u ono što je kupcima jako važno, kvalitet po povoljnim cijenama i pogodnosti koje olakšavaju svakodnevnu kupovinu. 


dm_konferencija10bonjour_ba

Samo u sniženje cijena proizvoda kroz koncept ‘uvijekpovoljno’ uloženo je gotovo 11 miliona KM, dok su kupci kroz dm active beauty program lojalnosti ostvarili značajne dodatne uštede. 

 

„Naša posvećenost kupcima ogleda se u konkretnim pogodnostima, od ulaganja u sniženje cijena proizvoda do programa lojalnosti koji danas broji gotovo 520.000 članova. Kroz dm active beauty  program lojalnosti iskorišteni su bodovi u vrijednosti višoj od 12 miliona KM, a sakupljeno ih je gotovo 14 miliona KM. 

Ukupno, 24 miliona KM dm je usmjerio na to da kupovina bude povoljnija, jednostavnija i isplativija za sve kupce“, istakla je Admira Isaković, članica Poslovodstva dm-a u BiH. 


dm_konferencija11bonjour_ba

Digitalni kanali sve više postaju dio svakodnevne kupovine. Tako je Moj dm aplikaciju u prošloj poslovnoj godini u prosjeku mjesečno koristilo više od 231.000 aktivnih korisnika, a čak 84% online narudžbi realizuje se upravo putem aplikacije. 

U okviru Moj dm aplikacije kreirana je i nova pogodnost osmišljena s posebnom pažnjom za najmlađe, dm babybonus koji pruža personalizovanu podršku trudnicama i roditeljima djece uzrasta do 3 godine, kroz sadržaje i kupone prilagođene upravo njihovim potrebama i fazama života.

 

Posebno zanimanje kupaca izazvao je i projekt dmLIVE, koji je u 24 emitovane epizode prosječno privukao više od 8.000 gledalaca po emisiji, donoseći korisne savjete i zanimljive najave novih dm proizvoda.


dm_konferencija1bonjour_ba
 

Veliki broj aktivnosti je bio usmjeren i na brigu o zdravlju žena, o kojem dm govori otvoreno, kontinuirano i s iskrenom željom da napravi promjenu.

 

„Kampanja posvećena zdravlju žena dosegnula je gotovo 250.000 žena širom BiH. Kroz dvije stručne konferencije u Banjoj Luci i Sarajevu, na kojima je učestvovalo 500 gošći i 12 stručnjaka, te kroz tri epizode dm Podcasta o zdravlju žena koje su ostvarile više od 80.000 pregleda, potaknuli smo otvoren razgovor o važnim temama. 

Ponosni smo i što je osma dm ženska utrka okupila 3.000 učesnica, zahvaljujući čemu je dm donirao 3.000 pakovanja Jessa higijenskih uložaka sigurnim kućama u BiH“, istakla je Emina Mušinović, članica Poslovodstva dm-a u BiH.


dm_konferencija9bonjour_ba
 

Briga o zajednici i planeti ostala je jednako važan dio dm priče. Kroz kampanju „{ZAJEDNO} za bolje sutra – ECO EDITION“, dm je podržao deset ekoloških projekata širom zemlje, s ukupno 60.000 KM. 

Dok je tradicionalni Giving Friday ponovo pokazao snagu zajedništva kupaca i dm-a te je prikupljeno 67.000 KM, čime je osigurano više od 11.000 obroka za korisnike 25 narodnih kuhinja. 

U akciji je učestvovalo i 40 dm zaposlenika koji su volonterskim angažmanom pomogli u pripremi dijela obroka. Od početka kampanje do danas, vrijednost doniranih obroka premašila je 285.000 KM. 


dm_konferencija13bonjour_ba
 

Briga o zaposlenicima i njihovom razvoju ostaje jedno od ključnih opredjeljenja kompanije dm. Samo u protekloj poslovnoj godini uloženo je više od 1,8 miliona KM u razvoj i edukaciju zaposlenika, uz kontinuirani rast plata i unapređenje radnih uslova. 

Ovakav pristup potvrđuje dugoročni cilj kompanije, a to je stvaranje sigurnog i poticajnog radnog okruženja u kojem se cijeni balans između poslovnog i privatnog života.
 

Posvećenost zaposlenicima prepoznata je i van kompanije, dm je jedanaesti put proglašen najpoželjnijim poslodavcem u Bosni i Hercegovini. 


dm_konferencija14bonjour_ba

To dodatno potvrđuje filozofiju ‘Živjeti posao drugačije’, koju dm svakodnevno primjenjuje kroz raznovrsne benefite poput 13. plate, regresa u visini plate, poklon kartica, redovnih sistematskih i stomatoloških pregleda, dodatnih edukacija, te aktivnosti kao što su Obiteljski dan ili plaćeni slobodan dan na prvi dan škole. 

Dodatno, činjenica da svake godine više desetina zaposlenica koristi plaćeno porodiljsko odsustvo potvrđuje da dm gradi radnu kulturu zasnovanu na podršci i razvoju.

 

Jubilej i novi planovi

 

Kompanija dm u 2026. godini proslavlja 20 godina poslovanja u Bosni i Hercegovini, a jubilej će biti obilježen aktivnostima posvećenim zaposlenicima, kupcima i zajednici. 

U novoj poslovnoj godini dm BiH planira ulaganja od 14,5 miliona KM, s fokusom na razvoj zaposlenika i daljnje ulaganje u održivi razvoj.

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!