TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 11.6.2019.
Čitajući savjete uspješnih dama kroz koje otkrivaju kako balansiraju svoje obveze i kako stignu obaviti sve s TO-DO liste u jednom danu, stabilna i zdrava jutarnja rutina se prema njihovim iskustvima nameće kao jedan od ključnih koraka ka tome. Jutro ne samo da nam daje energiju kroz zdravi doručak, nego nam pomaže i opustiti se, 'ukrasti' malo vremena za sebe, kao i da svježi započnemo novi dan.
BUDE SE POLA SATA RANIJE NEGO OSTATAK OBITELJI
Iako zvuči pomalo kontradiktorno jer buđenje pola sata ranije, znači i pola sata manje sna. No, uspješne dame znaju kako je ovih pola sata vaše vrijeme. Vrijeme koje trebate iskoristiti da se probudite prirodno, smireno, a ne uz stotinu upita vašeg dvogodišnjeg dječaka koji odmah zahtjeva doručak i omiljenu igračku.

U ovih pola sata ćete moći posvetiti par minuta njezi svoje kože i vježbi ili meditaciji, a opet ćete imati dovoljno vremena za pripremu zdravog i kvalitetnog doručka koji će nahraniti vaše tijelo energijom potrebnom za ugodan početak dana.

Victoria Beckham ovih pola sata produžuje čak na dva, tako što se budi već u 6:00h ujutro kako bi vježbala sat vremena prije nego se ostatak njezine obitelji probudi. No, za prvi korak, idemo si postaviti cilj od trideset minuta, a nakon toga možemo pomicati minute kako bismo u jutarnju rutinu dodali i tjelovježbu.

PRIPREMAJU ZDRAVI DORUČAK ZA SEBE (I OSTATAK OBITELJI)
Ujutro biste svakako trebali ostaviti dovoljno vremena da za sebe (ali i svoju obitelj) pripremite zdravi doručak. Jaja su izvrstan odabira proteina, a ako im dodate sezonsko povrće (hello prekrasne cherry rajčice) i preprženi tost s kikiriki maslacem ili avokadom imate energetsku bombu koja će itekako pozitivno utjecati na vašu efikasnost na poslu, ali i efikasnost vaše djece kroz njihove vrtićke, školske ili studentske obveze.

Meghan Markle svoj doručak diže na potpuno novi nivo tako što si svako jutro pripremi i 'zeleni smoothie' koji se sastoji od vode, kelja, zelenih jabuka, peršina, svježih krastavaca, celera, đumbira i limuna. Stoga ako u ovih tridesetak minuta uspijete i ove sastojke ubaciti u blender, šaljemo hi 5!
JUTRO UVIJEK ZAPOČINJU UZ ZELENI ČAJ
Nije tajna da zeleni čaj mnogi nazivaju i najzdravijim čajem na svijetu. Naime, obzirom da se zeleni čaj dobiva iz svježih listova biljke čajevca, sadrži tvari koje ubrzavaju metabolizam, bogat je antioksidantima i to onima koje ne možemo pronaći u voću i povrću. Jedan od najpoznatijih efekata zelenog čaja je taj što pospješuje detoksikaciju tijela i upravo odabir zelenog čaja kao napitka kojeg unosite u organizam u jutarnjim satima će blagotvorno djelovati na cijelo tijelo.

I Gwyneth Paltrow, glumica i osnivačica lifestyle portala Goop je svjesna koliko je važna detoksikacija te jutro uvijek započinje detoksikacijskim napitkom, slijedi vožnja djece u školu, a zatim vježbanje i odlazak na posao.
Toksini iz okoliša kojima smo izloženi kroz cijeli dan utječu na naš metabolizam i imunološki sustav, a znamo da se toksini zadržavaju u tikvu i stanicama cijelog tijela. Upravo zato je bitno dan započeti detoksikacijom i pijenjem zelenog čaja pomoći tijelu da izbaci toksine. Naravno kako biste uživali i u okusu zelenog čaja, možete birati čaj poput Podravka zelenog čaja koji se sastoji od pažljivo biranih sorti zelenog čaja, a kako biste u tijelo unijeli najbolje od ovog čaja potrebno je vodu za čaj prokuhati, potom pustiti da se ohladi na 60 stupnjeva Celzijusa i zatim preliti čaj vodom. Čaj koji držimo u vodi 3-5 minuta djeluje uzbuđujuće jer ima više kofeina, a ako ga držimo 5 minuta i više, zbog veće zastupljenosti tanina čajni napitak djeluje blago i umirujuće.

Ako pak svoje jutro ne možete nikako zamisliti i bez doze kofeina kojeg dobijete iz kave, poput Victorie Beckham, tada slijedite njezin recept. Naime, Victoria uz doručak pije zeleni čaj kako bi pomogla detoksikaciju tijela, a nakon toga jutro nastavlja uz espresso kavu.
TEKST: Bonjour.ba - PR
Kompanija dm drogerie markt, vodeći lanac drogerija u Bosni i Hercegovini, i ove godine potvrdila je lidersku poziciju na tržištu ostvarivši snažne poslovne rezultate i značajan rast u svim segmentima poslovanja.
Rezultati i ključna postignuća predstavljeni su na godišnjoj konferenciji za medije, na kojoj je dm drogerie markt još jednom istaknuo svoju posvećenost kupcima, zaposlenicima i zajednici. Konferencija je održana pod krovom teme #sasvimja, kampanje s važnom porukom koja je pratila sve aktivnosti kompanije u ovoj godini. 
Ostvaren rast prometa od 16,17%
Poslovnu godinu 2024/25. dm je zaključio sa ostvarenim prometom od 489,3 miliona KM, što predstavlja rast od 16,17% u odnosu na prethodnu poslovnu godinu. Uz to, kupci su još jednom potvrdili i svoju lojalnost povećavši broj kupovina za 7,17%.
Tokom godine kompanija je nastavila ulagati i u razvoj poslovne mreže te je preuređeno osam dm trgovina, a otvorene su i dvije nove, čime je dm s ukupno 94 trgovine dodatno učvrstio poziciju najvećeg drogerijskog lanca u BiH.
„Ove godine bilježimo snažan rast i stabilnost poslovanja. Ponosni smo što nastavljamo ulagati u naše zaposlenike, kupce i zajednicu, jer upravo oni predstavljaju temelj našeg uspjeha.
S ponosom mogu reći da je broj naših zaposlenika dostigao 1.255, a u prošloj godini smo zaposlili 24 nova zaposlenika“, izjavio je Damir Šlosel, direktor dm-a u BiH, i dodao: „Naš fokus u narednom periodu ostaje na održivom razvoju, kvalitetnim uslugama i projektima koji čine razliku, za naše kupce i zajednicu u cjelosti.“
Tri puta više razloga za kupovinu
U protekloj poslovnoj godini dm je nastavio ulagati u ono što je kupcima jako važno, kvalitet po povoljnim cijenama i pogodnosti koje olakšavaju svakodnevnu kupovinu. 
Samo u sniženje cijena proizvoda kroz koncept ‘uvijekpovoljno’ uloženo je gotovo 11 miliona KM, dok su kupci kroz dm active beauty program lojalnosti ostvarili značajne dodatne uštede.
„Naša posvećenost kupcima ogleda se u konkretnim pogodnostima, od ulaganja u sniženje cijena proizvoda do programa lojalnosti koji danas broji gotovo 520.000 članova. Kroz dm active beauty program lojalnosti iskorišteni su bodovi u vrijednosti višoj od 12 miliona KM, a sakupljeno ih je gotovo 14 miliona KM.
Ukupno, 24 miliona KM dm je usmjerio na to da kupovina bude povoljnija, jednostavnija i isplativija za sve kupce“, istakla je Admira Isaković, članica Poslovodstva dm-a u BiH. 
Digitalni kanali sve više postaju dio svakodnevne kupovine. Tako je Moj dm aplikaciju u prošloj poslovnoj godini u prosjeku mjesečno koristilo više od 231.000 aktivnih korisnika, a čak 84% online narudžbi realizuje se upravo putem aplikacije.
U okviru Moj dm aplikacije kreirana je i nova pogodnost osmišljena s posebnom pažnjom za najmlađe, dm babybonus koji pruža personalizovanu podršku trudnicama i roditeljima djece uzrasta do 3 godine, kroz sadržaje i kupone prilagođene upravo njihovim potrebama i fazama života.
Posebno zanimanje kupaca izazvao je i projekt dmLIVE, koji je u 24 emitovane epizode prosječno privukao više od 8.000 gledalaca po emisiji, donoseći korisne savjete i zanimljive najave novih dm proizvoda.
Veliki broj aktivnosti je bio usmjeren i na brigu o zdravlju žena, o kojem dm govori otvoreno, kontinuirano i s iskrenom željom da napravi promjenu.
„Kampanja posvećena zdravlju žena dosegnula je gotovo 250.000 žena širom BiH. Kroz dvije stručne konferencije u Banjoj Luci i Sarajevu, na kojima je učestvovalo 500 gošći i 12 stručnjaka, te kroz tri epizode dm Podcasta o zdravlju žena koje su ostvarile više od 80.000 pregleda, potaknuli smo otvoren razgovor o važnim temama.
Ponosni smo i što je osma dm ženska utrka okupila 3.000 učesnica, zahvaljujući čemu je dm donirao 3.000 pakovanja Jessa higijenskih uložaka sigurnim kućama u BiH“, istakla je Emina Mušinović, članica Poslovodstva dm-a u BiH.
Briga o zajednici i planeti ostala je jednako važan dio dm priče. Kroz kampanju „{ZAJEDNO} za bolje sutra – ECO EDITION“, dm je podržao deset ekoloških projekata širom zemlje, s ukupno 60.000 KM.
Dok je tradicionalni Giving Friday ponovo pokazao snagu zajedništva kupaca i dm-a te je prikupljeno 67.000 KM, čime je osigurano više od 11.000 obroka za korisnike 25 narodnih kuhinja.
U akciji je učestvovalo i 40 dm zaposlenika koji su volonterskim angažmanom pomogli u pripremi dijela obroka. Od početka kampanje do danas, vrijednost doniranih obroka premašila je 285.000 KM. 
Briga o zaposlenicima i njihovom razvoju ostaje jedno od ključnih opredjeljenja kompanije dm. Samo u protekloj poslovnoj godini uloženo je više od 1,8 miliona KM u razvoj i edukaciju zaposlenika, uz kontinuirani rast plata i unapređenje radnih uslova.
Ovakav pristup potvrđuje dugoročni cilj kompanije, a to je stvaranje sigurnog i poticajnog radnog okruženja u kojem se cijeni balans između poslovnog i privatnog života.
Posvećenost zaposlenicima prepoznata je i van kompanije, dm je jedanaesti put proglašen najpoželjnijim poslodavcem u Bosni i Hercegovini. 
To dodatno potvrđuje filozofiju ‘Živjeti posao drugačije’, koju dm svakodnevno primjenjuje kroz raznovrsne benefite poput 13. plate, regresa u visini plate, poklon kartica, redovnih sistematskih i stomatoloških pregleda, dodatnih edukacija, te aktivnosti kao što su Obiteljski dan ili plaćeni slobodan dan na prvi dan škole.
Dodatno, činjenica da svake godine više desetina zaposlenica koristi plaćeno porodiljsko odsustvo potvrđuje da dm gradi radnu kulturu zasnovanu na podršci i razvoju.
Jubilej i novi planovi
Kompanija dm u 2026. godini proslavlja 20 godina poslovanja u Bosni i Hercegovini, a jubilej će biti obilježen aktivnostima posvećenim zaposlenicima, kupcima i zajednici.
U novoj poslovnoj godini dm BiH planira ulaganja od 14,5 miliona KM, s fokusom na razvoj zaposlenika i daljnje ulaganje u održivi razvoj.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!