TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 8.1.2020.
Odlazak na intervju za posao nosi brojne izazove sa sobom.
Zato je važno da prvo čestitate sebi jer ste dobili priliku za napredak ili promjenu u vašoj karijeri, a onda da se i kvalitetno pripremite za sami intervju.
OVDJE smo izdvojili par savjeta na što svakako vrijedi obratiti pozornost prije, ali i tijekom razgovara, a ovog puta otkrivamo i par trikova kako na intervju doći u najboljem izdanju kada govorimo o odjeći.

Odjeća koju birate puno govori o vama, zato je itekako važno da prilikom kreiranja prvog dojma pokažete svoju osobnost i karakter.
„Svi bi trebali zapamtiti jednu stvar – bez obzira dolazite li na razgovor u Vogue ili bilo gdje drugdje, morate vjerovati sebi. Mi ne želimo zaposliti vašu odjeću. Ona neće obavljati posao umjesto vas. Odjeća – to ste vi.“ – komentirala je Anna Wintour jednom prilikom.
To ujedno znači i da neovisno o kompaniji u koju odlazite (banka ili IT sektor) trebate pronaći kreativan način da spojite dress code kompanije s vlastitim stilskim izričajem. Igrajte na kartu klasike i na suptilan način pokažite vašu vedru stranu. Upravo zbog toga se kao prvo pravilo u odabiru odjeće za intervju nameće savjet da birate garderobu u kojoj se osjećate ugodno.
Birajte odjevne komade i obuću u kojoj se osjećate ugodno
Ako inače ne nosite pencil suknje i visoke potpetice, nemojte ih birati ni sada. Podsvjesno će vam stvarati nervozu i nećete se lagodno kretati, sjediti i samim time poslat ćete pogrešnu poruku. Radije birajte culetto hlače i salonke s niskom petom.
Birajte prirodan i ženstven makeup
Jarki ruž ili prenaglašene oči su stilovi šminkanja koje biste mogli preskočiti kada je u pitanju razgovor za posao.

Nemojte eksperimentirati s frizurom
Ne morate imati ni klasične frizure poput pundže ili niskog repa, ali prvi razgovor s potencijalnim poslodavcima nije vrijeme kada ćete nositi šešir s pernatim aplikacijama ili ukosnice s kamenčićima i različitim natpisima.
Birajte decentan nakit
Jer ne želite da on previše privlači pozornost tijekom intervjua.

Preskočite odijevanje prekratke ili odjeće s velikim izrezom
Važno je da poštujete pravila poslovnog dress codea i samim time, kroz odabir odjeće pokažete da pazite na baš svaki detalj.
Odijelo je uvijek dobra ideja VOL 1
Ako ste u nedoumici što odjenuti, birajte moderno krojena odijela u neutralnim tonovima uz koje možete birati bluze s volanima ili mašnom. Ako dolazite na razgovor za kreativnu poziciju ili u kompaniju koja ima nešto opušteniji dress code, birajte modele u pastelnim nijansama.

Midi suknja i bluza su uvijek dobra ideja VOL 2
Stilska formula koja se krije u svakom ormaru, a ujedno je moderna i sofisticirana. Birajte plisirane, suknje A kroja ili modele koji prate liniju tijela.

Couletto hlače i bluza su uvijek dobra ideja VOL 3
Osigurava udobnost, a opet ostavlja elegantan dojam.

TEKST: Bonjour.ba - PR
Treće, jubilarno izdanje Alma Ras Industry Day pod motom GREEN DEAL donosi najambiciozniji program do sada i potvrđuje da ova platforma postaje jedno od ključnih mjesta profesionalnog razvoja dizajna i kreativne industrije u regiji.
Kroz povezivanje kreativnog sektora sa realnom industrijom, Alma Ras Industry Day gradi ekosistem u kojem dizajn postaje pokretač inovacija, održivosti i cirkularne ekonomije i to ne samo na konceptualnom nivou, već kroz konkretne poslovne i industrijske rezultate.
Upravo u tom kontekstu, ove godine publici se predstavlja i Slavimir Futro jedan od najznačajnijih dizajnera u regionu. On će 26.03.2026. na Industry Day nastupiti kroz tri međusobno povezane uloge: kao član žirija, predavač, te autor izložbe “Futro Posters”, stvarajući tako jedinstvenu cjelinu koja objedinjuje stručnost, viziju i dizajn kao kulturni i industrijski fenomen.
Razgovaramo sa njim o ulozi dizajna, održivosti, odgovornosti i kreativnoj moći vizuelnog jezika, baš u godini kada GREEN DEAL postaje temelj ove platforme.
Razgovor sa Slavimirom započinjemo u trenutku kada dizajn dobija novu ulogu, onu u kojoj je odgovornost jednako važna koliko i estetika. On dizajn vidi kao prostor u kojem se 'autentičnost pretvara u glavnu valutu', gdje mladi profesionalci moraju imati hrabrosti da pronađu svoju istinu i oblikuju je u nešto što traje.
U godini kada GREEN DEAL postaje temelj Industry Day-a, Futro nas podsjeća na jednostavnu, ali zahtjevnu činjenicu: 'Svi mi koji smo na poklon dobili kreativnost rođeni smo da bi drugima bilo bolje.' Upravo tu leži suština održivosti koju on zagovara, a to je dizajn kao alat za popravljanje svijeta oko nas.
Kao autor izložbe Futro Posters i član žirija, on ove godine donosi i vrlo jasnu poruku mladim dizajnerima: 'Bez grešaka nema napretka… greška je tračak života u savršeno površnom svijetu.' 
Razgovor sa Slavimirom Futrom potvrđuje da dizajn više nije samo vizuelna disciplina, već profesija od društvene, ekonomske i industrijske važnosti.
Upravo zato Alma Ras Industry Day, kroz GREEN DEAL koncept, postaje prostor u kojem se kreativnost pretače u održiva rješenja, nove proizvodne modele i kulturni sadržaj koji mijenja percepciju dizajna u regiji.
Poziv svim dizajnerima ostaje otvoren do 7.12.2025: ako imate rješenje koje može unaprijediti industriju i doprinijeti održivoj transformaciji, sada je pravi trenutak da ga predstavite.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!