Što je zajedničko ribolovu i Louboutin cipelama? - Bonjour.ba - bh.lifestyle magazin

Što je zajedničko ribolovu i Louboutin cipelama?

Tekst:

Bonjour.ba

MODNI DODACI
29.1.2013.

Nova kampanja predstavlja cipele kao mamac   Peter Lippman ponovno je svoju viziju zanimljivog predstavljanja Louboutin modnih dodataka predočio u odlične fotografije. Cipele i torbe ovog postolara smo viđali kao dijelove prepoznatljivih spomenika Pariza, baroknih fotografija, a sada su postale dio jednog od najstarijih zanimanja na svijetu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tako su neonski tonovi cipele i clutch torbice snimljene kao mamac na ribičkim štapovima, dok je u pozadini barka, jezero i most. Ipak, ako su već ovi modni dodataci istinski mamac mnogih zaljubljenica u modu, zašto ih kampanja ne bi predstavila upravu u takvom svijetlu?

Pogledajte.

PreviousNext

D.P.
Foto: Christian Louboutin

Povezani članci

Najpopularniji članci

Posljednje objavljeno