TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 30.7.2016.
Koncertom S.A.R.S.-a zatvorena je druga večer West Herzegowina Festa, koji se od četvrtka održava u Širokom Brijegu. Službeni program druge večeri festivala počeo je nastupima bendova Svemir (Zagreb / Hrvatska), Getrou (Mostar / BiH) i Pink Punk (Split / Hrvatska) nakon čeka su prikazivani filmovi u konkurenciji.
Inače, na festival koji se od 28. do 30. srpnja održava uz rijeku Lišticu na Širokom Brijegu pruža priliku mladim glazbenicima, autorima kratkih filmova i piscima kratkih priča da pokažu javnosti i stručnom žiriju svoj rad.
Ove godine na festival se prijavilo 68 autora kratkih filmova, 93 benda i 164 pisca kratkih priča. Selektori su odabrali devet bendova, 22 filma i 32 priče koje će se boriti za ovogodišnje nagrade. Najbolji u glazbenoj kategoriji bit će nagrađeni u snimanjem pjesme i spota dok će se autori kratkih filmova natjecati za novčanu nagradu, koju je osigurao HT-Eronet. Književni dio festivala je pod pokroviteljstvom portala Bljesak.info, koji je za najbolje autore kratkih priča osigurao novčane nagrade.

U žiriju i ove godine sjede zvučna i stručna imena iz svijeta filma, glazbe i književnosti, pa će o najboljem filmu odlučivati glumci Luna Zimić Mijović i Enis Bešlagić te dugogodišnji prijatelj festivala Đelo Hadžiselimović. Najbolji bend odabrat će glazbeni kritičari Zlatko Gal i Hrvoje Horvat te glazbenici Ivo Mikulić i Ivan Galić Ivećko, inače jedan od pokretača Festivala.
Zvučna imena sjede i u književnom žiriju, pa će najbolje autore kratkih priča odabrati Magdalena Vodopija, direktorica Sa(n)jam knjige u Istri, književnici i novinari Gordan Nuhanović i Emir Imamović Pirke, inače dugogodišnji prijatelj WHF-a te veliko bosanskohercegovačko pero Josip Mlakić.
Treću večer festivala, nakon nastupa bendova, prikazivanja filmova i dodjeljivanja nagrada zatvorit će koncert Natali Dizdar.
TEKST: Bonjour.ba - PR
Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.
Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing.
Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja.
Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”, govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje.
I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu.
O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.
Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka.
Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!