TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 21.3.2025.
Modno tržište Bosne i Hercegovine postalo je bogatije za još jednu šoping destinaciju koja predstavlja oličenje njujorškog uličnog stila i aktuelnih trendova.
Prva prodavnica čuvenog američkog brenda Steve Madden otvorena je u petak, 14. marta 2025. u Banjaluci. U Steve Madden radnji u prizemlju šoping centra Delta Planet dostupan je široki asortiman obuće i aksesoara za proleće i leto 2025.
Steve Madden je započeo modni uspon 1990. godine sa samo 1.100 dolara, a skromna investicija je tokom godina prerasla u globalni brend koji nose najveće zvezde šou biznisa, kao što su Lady Gaga, Selena Gomez, sestre Kardashian, Taylor Swift, Cameron Diaz i drugi.
Dugogodišnje iskustvo Steve Madden-a i dizajn inspirisan punk i grunge muzikom osamdesetih, omogućili su mu da stvara obuću za žene i muškarce koji žele da izraze svoju individualnost. Kreacije su inovativne, odvažne i nadahnute.
Urođeno razumevanje trendova i snaga volje osnivača brenda rezultirali su milionima kupaca širom sveta i usponom u svetu mode.


Kolekcija za žene nudi patike s debelim đonom, savršene za ležerne street style kombinacije, popularne baletanke i elegantne sandale s visokom potpeticom.
Tu su i torbice koje mogu podići i najjednostavniji outfit. Muška linija donosi kožne cipele sa sjajnom završnicom, moderne patike s chunky đonom i lagane lifestyle modele, idealne za prolećne aktivnosti.



Povodom novootvorene prodavnice, u sredu 19. marta 2025. održan je događaj inspirisan energijom grada koji nikada ne spava.
Događaju su prisustvovali ljubitelji brenda, predstavnici medija, kao i influenserke: Iman Karović, Nejla Muhić, Emina Tsiligkros, Tatjana Ikanović, Antonela Jurišić, Tamara Stojanović, Jasmina Skender, Ljiljana Sipragić, Bojana Mutić i influenser Mirza Mustafagić.








Svi gosti su imali priliku da uživaju u Manhattan koktelima, hot dog i burger posluženju i popustu od 20% na modele iz nove kolekcije. Za atmosferu je bila zadužena DJ Forora.








Napravite spisak svojih Steve Madden favorita i posetite novu shopping lokaciju u Delta Planet šoping centru u Banjaluci.
***
Foto: Marko Turkeš
TEKST: Bonjour.ba - PR
Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.
„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.
„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.
„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:
- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull
- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure
- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:
- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.









Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!