TEKST: Nevena Divčić
DATUM OBJAVE: 2.10.2024.
Stefan Simić, pjesnik poznat po emotivnim i iskrenim stihovima, večeras će nastupiti na 63. Sarajevskim danima poezije.
Stefan Simić za sebe kaže da piše ono što živi, a kako je u tom procesu postao “čitač ženskih duša”, večeras će saznati i publika 63. Sarajevskih dana poezije. Na samostalnom nastupu koji počinje u 19 sati u Muzeju književnosti i pozorišne umjetnosti očekuje publiku svih generacija. Da je ta ljubav između njega i publike obostrana dokazao je i pjesmom “Bosanka”. Posvetio je još pjesama Bosni i Hercegovini, gdje se, ističe, osjeća kao kod kuće, a između ostalih to su “Nigdje toliko duše kao u Bosni” i “Boško i Admira”.

"Publiku čeka teatar kabare gdje ću izvesti svojih 10 najboljih tekstova uz muziku. Između toga ljudi mogu da postavljaju pitanja, ili ću ja izvoditi slobodne monologe koje nazivam inspiracija. Teme su razne - ličnost, karakter, smrt, život, brak, ljubav, sreća… prosto te neke stvari koje prolazimo. Iznosim iskustva iz svog života. Dosta je motivacijski, dosta je katarzično u smislu da ja tu prolazim kroz razne emocije, jer to je prije svega monodrama. Nikada nijedan nastup nije isti jer prosto ne znam koji će od tih silnih tekstova da mi padne na pamet. Vrlo je interesantno i inspirativno, tu ne mislim na sebe, nego na reakcije ljudi koji plaču ili se smiju." - rekao je Simić.
Učio je od najboljih - Đorđa Balaševića, Zijaha Sokolovića, Radeta Šerbedžije, Meše Selimovića, Izeta Kike Sarajlića… "Kad sam otkrio Sarajlića shvatio sam da je najbliži meni u stilu pisanja. Kod njega možete naći sve samo ne mržnju ili zavist." - dodao je Simić.
Stefan Simić je počeo pisati sa 18, 19 godina kako bi umirio svoj burni unutarnji svijet koji je primjećivao štošta oko sebe i koji je neprestano reproducirao i rekonstruirao razne priče iz svakodnevnih situacija. Veliku pažnju publike Stefan privlači na društvenim mrežama te ljubitelji poezije uživaju u čitanju i dijeljenju njegovih sadržaja.
* * *
Foto: PR
Naslovna fotografija: Pexels
TEKST: PR
Od 11. do 14. decembra, Jahorina je bila pozornica posebnog zimskog lifestyle događaja u regiji. APRÈS SKI EXPERIENCE, održan u luksuznom Olympic Oasis Resortu, okupio je regionalne influensere, beauty i parfemske brendove te potvrdio Jahorinu kao novu nezaobilaznu après ski destinaciju.



U organizaciji Davora Gerbusa i Amera Kadića APRÈS SKI EXPERIENCE prerastao je u događaj o kojem se pričalo, snimalo i koji se istinski živio. Bio je promišljeno osmišljen doživljaj u kojem su se estetika i energija skladno povezali.
Tokom četiri dana, gosti su boravili na Jahorini, uz snježne pejzaže, smještaj i gastronomiju, a après ski se prirodno izdvojio kao završni dio svakog dana. Dnevne partije, uz muziku i energiju, dodatno su podignute zahvaljujući Carlsbergu, koji je bio ponosni pokrovitelj dnevnih après ski druženja i dao cijelom konceptu snažan, urbani i internacionalni potpis.

Event je okupio influencere iz cijele regije, uključujući Meri Goldašić, Laru Vukušić, Niku Čuturića, Janka Janića, Teu Dujmić, Antoniju Stupar Jurkin, Josipa Milanovića, Rivu Pauletić, Marjetu Kessler, Jovanu Filipović, Anu Miščević, Marka Banjavčića, Arduanu Pribinja, Haruna Kurića I Samru Menzilović, kao i same organizatore Davora Gerbusa i Amera Kadića.




Njemački beauty brend Wellbe, čiji je Beauty kolagen već prisutan na tržištu Bosne i Hercegovine, a upravo ulazi i na tržište Hrvatske, predstavio se u luksuznom okruženju koje savršeno prati njegov premium DNK.


Jedan od istaknutijih momenata cijelog eventa donio je Matiere Premiere, svjetski niche parfemski brend.

Ovaj globalno priznati brend, čije kreacije nose potpis nekih od najvećih imena parfemske industrije, na Jahorini je predstavio VANILLA POWDER Extrait de Parfum, miris koji je već rasprodan u brojnim parfumerijama širom svijeta.

Iza ove parfemske senzacije stoji Aurélien Guichard, osnivač brenda i jedan od najutjecajnijih parfemskih kreatora današnjice, često nazivan prvim nosom Francuske. Guichard opisuje miris kao tamnu, baršunastu vaniliju koja nije preslatka, već duboka, sofisticirana i prožeta suptilnim slanim notama, parfem koji ostavlja snažan, elegantan i nezaboravan dojam.
Cjelokupni ambijent dodatno je zaokružen zahvaljujući CasaBianci, koja je prostor restorana Olympic Oasis pretvorila u zimski ugođaj, uz pažljivo postavljene stolove i detalje koji su događaju dali osjećaj topline i ugodne atmosfere.

Važan dio logistike i besprijekorne organizacije imao je i AC QUATTRO d.o.o., zvanični prevoznik eventa, koji se pobrinuo da svi gosti, influenceri i partneri stignu sigurno, udobno i na vrijeme.
Jahorina je ovih dana pokazala da može biti mnogo više od skijališta. Postala je simbol moderne, luksuzne après ski kulture i jasan dokaz da Bosna i Hercegovina može biti domaćinevenata i iskustava koji će privući pažnju na Lifestyle sceni.
Još nekoliko fotografija s eventa donosimo u nastavku.











Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!