TEKST: Arijana Bošnjak
DATUM OBJAVE: 15.9.2023.
Kada pronađete pravu formulu za uštedu novca i vidite kako se brojka na računu povećava, osjetit ćete se osnaženo i neovisno.
Međutim, uštedjeti novac je nešto što je puno lakše reći nego učiniti. Kada ispred svega stavimo svakodnevne troškove koje život donosi, ne možemo zaboraviti ni na one male životne trenutke i rituale koji ga čine ljepšim, a jednako tako odbijaju s našeg računa.
Iako često prilikom shoppinga koristimo izjave kao što je ona slavna „jednom se živi“, nekada se dešava da takav stav prema novcu brzo požalimo. Stoga vam danas donosimo 3 jednostavna trika za svjesne izbore koji će osigurati da pravilno usmjeren novac obogati naš život, a ne da stavi teret na našu budućnost.
Kreirajte popis za budžet
Počnite tako što ćete napraviti detaljan popis mjesečnog budžeta sa svim prihodima i troškovima. Tako ćete bolje razumjeti gdje vaš novac odlazi i lakše staviti fokus na područja u kojima možete smanjiti s trošenjem.
Izradite fond za hitne slučajeve
Zacrtajte sebi za cilj da uštedite dovoljno novca s kojim biste mogli lagodno preživjeti pola godine bez prihoda. Ovo je osiguranje za hitne slučajeve u kakvom imate dovoljno vremena da „stanete na noge“ bez obzira što se dogodilo. Kada skupite takav iznos, svako naredno trošenje će biti ugodnije znajući da imate fond za „crne dane“ i da nemate straha za budućnost.
Odredite jasne financijske ciljeve
Definirajte svoje kratkoročne i dugoročne želje. Bilo da se radi o uštedi za godišnji odmor, za kupnju nekretnine ili mirovinu, kada odredite jasan cilj za što trebate novac, dobit ćete veću motivaciju za štednju. Razlomite te ciljeve na male korake i redovno pratite svoj napredak.
* * *
Foto: Pexels
TEKST: Bonjour.ba - PR
U sklopu četvrte konferencije Woman.comm, sinoć je održana svečana gala večer u kojoj su dodijeljene Woman.comm of the Year nagrade, priznanja koja slave žene čiji su rad, strast i doprinos ostavili vidljiv trag u komunikacijskoj industriji regije.
Ove nagrade nastale su s misijom da promovišu profesionalne uzore, odaju priznanje strateškom radu u marketingu, PR-u, medijima i kreativnim industrijama te da aktivno podrže žene u komunikacijama kroz vidljivost, umrežavanje i inspiraciju.
Na ceremoniji su se okupili komunikatori iz cijele regije, partneri, članice Woman.comm kluba, ali i javnost, kako bi zajedno proslavili postignuća istaknutih dama iz struke.
U prisustvu brojnih gostiju, proglašene su pobjednice u više kategorija, a centralno priznanje večeri WOMAN.COMM OF THE YEAR – SPECIAL STAR dodijeljeno je Nataši Pavlović Bujas, ženi čiji doprinos komuniciranju i razvoju industrije nadilazi same projekte kroz kontinuirani rad, edukaciju, mentorstvo i širenje vrijednosti struke.
Dobitnica ove nagrade dobit će ekskluzivno putovanje u Pariz na konferenciju Women’s Forum, koje dodjeljuje Publicis Groupe Adriatic.
Nataša Pavlović Bujas je međunarodna komunikacijska stručnjakinja, vlasnica agencije Blumen Group iz Beograda, savjetnica za razvoj organizacija i pojedinaca, te predsjednica globalne Asocijacije za odnose s javnošću (IPRA) za mandat 2024. – 2025.
Diplomirala je hemiju na Univerzitetu u Beogradu, no vrlo rano u karijeri preusmjerila se ka marketingu i komunikacijama, gradeći uspješne projekte u regiji i stječući međunarodna priznanja poput IPRA Golden World Award i IPRA Grand Prix.
„Nagrada Woman.Comm Of The Year Specioal Star mi je posebno značajna jer dolazi od žene ženi, ta solidarnost nam često nedostaje ne zbog toga što mislim da muške kolege nemaju značajnu ulogu, nego zato što žene nose jednu drugu dimenziju dobra za društvo.
Ženama nije dovoljno da je nama dobro, žene se uvijek trude da je dobro svima oko nas, i to se vidjelo večeras, to je najveći značaj ove nagrade“, poručila je Nataša i dodala:
„Čitav moj radni vijek je izazovan, karijeru sam počela još u vijeme prije interneta, tako da je bio izazov i sam internet, pa mobilni telefoni, pa društvene mreže. Izazovi i jesu ono sa čime mi trebamo da se nosimo, učeći, napredujući i prihvatajući to kao dio života, sadašnjice.
No, mi danas u svijetu imamo druge izazove, to je najmanje umjetna inteligencija; mi imamo izazove na humanom i ljudskom nivou, mi imamo brojne sukobe, brojna stradanja, imamo rastuće nepovjerenje i tu naša uloga komunikacijskih profesionalaca postaje sve značajnija ako smo spremni da preuzmemo odgovornost.
A AI ćemo, kao i mobilne telefone, mailove i sve ostalo što se pojavljivalo kao dio tehnološkog napretka, savladati i iskoristiti na najbolji mogući način.“
Dobitnice u kategorijama
Ukupno je dodijeljeno jedanaest nagrada ženama koje su ove godine odabrane kao najutjecajnije u komunikacijskoj industriji u svojim kategorijama, a one su:
Mirsada Kadribašić, Marketing Star nagrada
Maja Miralem, Media Star nagrada
Manuela Šola, Agency Star nagrada
Una Karabeg, Rising Star nagrada
Milena Radenović, Employer Branding Star nagrada
Aida Šunje Hadžović, Digital Marketing Star nagrada
Jovana Tufegdžić, CSR Star nagrada
Elma Pašić, Regional Ambassador Star nagrada
Hana Hadžiavdagić, Positive Influence Star nagrada
Drugi dan konferencije
Konferencija Woman.comm nastavlja se i danas, u okviru bogatog programa posvećenog najaktualnijim temama komunikacijske industrije: od izazova krizne komunikacije i tehnologija koje mijenjaju tržište, pa do AI-trendova i pitanja etike u digitalnom dobu. Pred nama su zanimljiva predavanja, diskusije i paneli.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!