TEKST: Arijana Bošnjak
DATUM OBJAVE: 15.9.2023.
Kada pronađete pravu formulu za uštedu novca i vidite kako se brojka na računu povećava, osjetit ćete se osnaženo i neovisno.
Međutim, uštedjeti novac je nešto što je puno lakše reći nego učiniti. Kada ispred svega stavimo svakodnevne troškove koje život donosi, ne možemo zaboraviti ni na one male životne trenutke i rituale koji ga čine ljepšim, a jednako tako odbijaju s našeg računa.

Iako često prilikom shoppinga koristimo izjave kao što je ona slavna „jednom se živi“, nekada se dešava da takav stav prema novcu brzo požalimo. Stoga vam danas donosimo 3 jednostavna trika za svjesne izbore koji će osigurati da pravilno usmjeren novac obogati naš život, a ne da stavi teret na našu budućnost.
Kreirajte popis za budžet
Počnite tako što ćete napraviti detaljan popis mjesečnog budžeta sa svim prihodima i troškovima. Tako ćete bolje razumjeti gdje vaš novac odlazi i lakše staviti fokus na područja u kojima možete smanjiti s trošenjem.

Izradite fond za hitne slučajeve
Zacrtajte sebi za cilj da uštedite dovoljno novca s kojim biste mogli lagodno preživjeti pola godine bez prihoda. Ovo je osiguranje za hitne slučajeve u kakvom imate dovoljno vremena da „stanete na noge“ bez obzira što se dogodilo. Kada skupite takav iznos, svako naredno trošenje će biti ugodnije znajući da imate fond za „crne dane“ i da nemate straha za budućnost.

Odredite jasne financijske ciljeve
Definirajte svoje kratkoročne i dugoročne želje. Bilo da se radi o uštedi za godišnji odmor, za kupnju nekretnine ili mirovinu, kada odredite jasan cilj za što trebate novac, dobit ćete veću motivaciju za štednju. Razlomite te ciljeve na male korake i redovno pratite svoj napredak.
* * *
Foto: Pexels
TEKST: Bonjour.ba - PR
Treće, jubilarno izdanje Alma Ras Industry Day pod motom GREEN DEAL donosi najambiciozniji program do sada i potvrđuje da ova platforma postaje jedno od ključnih mjesta profesionalnog razvoja dizajna i kreativne industrije u regiji.
Kroz povezivanje kreativnog sektora sa realnom industrijom, Alma Ras Industry Day gradi ekosistem u kojem dizajn postaje pokretač inovacija, održivosti i cirkularne ekonomije i to ne samo na konceptualnom nivou, već kroz konkretne poslovne i industrijske rezultate.
Upravo u tom kontekstu, ove godine publici se predstavlja i Slavimir Futro jedan od najznačajnijih dizajnera u regionu. On će 26.03.2026. na Industry Day nastupiti kroz tri međusobno povezane uloge: kao član žirija, predavač, te autor izložbe “Futro Posters”, stvarajući tako jedinstvenu cjelinu koja objedinjuje stručnost, viziju i dizajn kao kulturni i industrijski fenomen.
Razgovaramo sa njim o ulozi dizajna, održivosti, odgovornosti i kreativnoj moći vizuelnog jezika, baš u godini kada GREEN DEAL postaje temelj ove platforme.
Razgovor sa Slavimirom započinjemo u trenutku kada dizajn dobija novu ulogu, onu u kojoj je odgovornost jednako važna koliko i estetika. On dizajn vidi kao prostor u kojem se 'autentičnost pretvara u glavnu valutu', gdje mladi profesionalci moraju imati hrabrosti da pronađu svoju istinu i oblikuju je u nešto što traje.
U godini kada GREEN DEAL postaje temelj Industry Day-a, Futro nas podsjeća na jednostavnu, ali zahtjevnu činjenicu: 'Svi mi koji smo na poklon dobili kreativnost rođeni smo da bi drugima bilo bolje.' Upravo tu leži suština održivosti koju on zagovara, a to je dizajn kao alat za popravljanje svijeta oko nas.
Kao autor izložbe Futro Posters i član žirija, on ove godine donosi i vrlo jasnu poruku mladim dizajnerima: 'Bez grešaka nema napretka… greška je tračak života u savršeno površnom svijetu.' 
Razgovor sa Slavimirom Futrom potvrđuje da dizajn više nije samo vizuelna disciplina, već profesija od društvene, ekonomske i industrijske važnosti.
Upravo zato Alma Ras Industry Day, kroz GREEN DEAL koncept, postaje prostor u kojem se kreativnost pretače u održiva rješenja, nove proizvodne modele i kulturni sadržaj koji mijenja percepciju dizajna u regiji.
Poziv svim dizajnerima ostaje otvoren do 7.12.2025: ako imate rješenje koje može unaprijediti industriju i doprinijeti održivoj transformaciji, sada je pravi trenutak da ga predstavite.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!