TEKST: Ilda Lihić-Isović
DATUM OBJAVE: 1.2.2023.
Čini nam se da uvijek najlakše pronađemo vrijeme i prostor za druge zaboravljajući najvažniju osobu: sebe.
Samo razmislite koliko ste puta prošle godine zapravo razmišljali o nekim idejama za solo izlazak. Dakle, o konkretnom trenutku kojeg ste izdvojili, planirali i uživali u njemu sami.
Ako je to nijednom ili možda jednom, onda je vrijeme za neke promjene. Shvatite ovo kao mali poticaj da se bolje brinete o sebi i ponovo se zaljubite u svoju ličnost.
Primjerice, onaj simpa kutak sa divnim pogledom koji ste vidjeli na Bonjour.ba? Ok, krenite… odmah… bez razmišljanja. Ako treba ponesite laptop i uživajte u ispijanju tople čokolade ili kojeg vi želite omiljenog napitka. Putovanje na Maldive koje svake godine stavite kao dio planiranih odmora za novu godinu? Bookirajte kartu i posmatrajte kako instant dobijate neki poseban sjaj u licu.
Evo još nekoliko ideja koje možete iskoristiti za poseban dan sa sobom.
Posjetite muzej ili umjetničku galeriju
Otvorite svoju kreativnu stranu i inspirišite se. Povezivanje s umjetnošću može biti terapeutsko jer kada ste sami u muzeju ili galeriji možete smirenije posmatrati stvari oko sebe, a vjerujemo i sa više koncentracije. Svakako ovaj period možete iskoristite za introspektivno razmišljanje. Dodatni plus je ako vaš odabir bude odlazak u drugi grad.
Foto:unsplash.com
Upišite kurs kuhanja
Ako vam je postala ustaljena rotacija obroka i spremni ste za malo eksperimentisanja sa začinima, upišite kurs kuhanja i iznenadite sebe večerom sa tri slijeda.
Ili… idite na časove fotografije
Zašto ne biste naučili neke profesionalne tehnike na času ili radionici za fotografije? Iznenadit ćete se koliko mali detalji poput ugla fotografisanja čine razliku.
Foto: unsplash.com
Rezervišite spa dan
Ovo je ono što ste čekali… da, rezervišite sebi spa dan. Ne postoji ništa više umirujuće i usredsređeno nego kad potpuno opušteno neko se brine o vašem miru i relaksaciji.
Ili… isprobajte spa noć kod kuće
Sada je vrijeme da iskoristite one bombe za kupanje koje su se nagomilale u kupaonici. Napunite kadu, pustite laganu muziku, zapalite svijeće, isprobajte neku novu masku za lice – sve što vam pomaže da se opustite!
Filmska večer samo za vas
Ova esencijalna ideja za date kod kuće jednako je zabavna kako sa prijateljem ili partnerom, tako i kao solo varijanta. Zapravo, ako otkrijete da filmove koje vi volite baš i nisu favorit drugima, možda ćete još više uživati u solo filmskoj večeri. Možete birati sve sami: bilo da želite da gledate cijelu trilogiju Gospodara prstenova, Harry Potter filmove od prvog do zadnjeg, niz klasičnih horor filmova ili svoje omiljene romantične komedije... sve je to vaš odabir. Plus, vi odlučujete o grickalicama. Pizza, kokice i slatkiši?
Ili… odvedite se u kino
Istina je da niko ne ide u kino da vidi ko još ide u kino, tačnije svi ostali tamo su samo da gledaju jednu stvar: dobar film. Solo izlasci su dobar način da pomjerite svoje granice i istražite život izvan vaše zone udobnosti. Gledanje filma samostalno je mala početna tačka koja može dovesti do velikog ličnog rasta.
***
Naslovna fotografija: @olcyk
TEKST: Bonjour.ba - PR
Prvi utisak bila je boja, profinjena plava koja se provlačila kroz svaki detalj prostora.
Na stolovima su blistale svijeće, u zraku su se miješali tonovi muzike i mirisi koji su odmah davali naslutiti da se sprema večer drugačija od svih.
Već pri samom ulasku bilo je jasno da se ne radi o običnom događaju, nego o večeri koja priča priču mirisom. Tako je započela ‘Violeta Mystic Night’, večer posvećena omekšivaču koji je u manje od godinu dana uspio ono što rijetko kojem proizvodu polazi za rukom: osvojiti u potpunosti srca potrošača.
Mystic, omekšivač čiji se miris pamti, danas broji 2,5 milijuna litara prodaje i status apsolutnog broja jedan u Hrvatskoj, dok u Bosni i Hercegovini drži mjesto među liderima.
U društvu plavih detalja i svjetlosnih efekata, večer su oblikovali oni koji su Mystic pretvorili u priču: parfumeri iz renomirane kompanije Symrise, kreatori njegovog jedinstvenog mirisnog potpisa.
Uz njih, tu su bili influenceri, mediji, partneri i kupci, svi povezani istom znatiželjom: otkriti što se krije iza proizvoda koji je promijenio svakodnevicu.
Dok su se posluživali kreativni zalogaji i točili zdravice, razgovori su se ispreplitali sa sjećanjima na trenutke u kojima je Mystic postao dio rutine, poput onog kada oprano rublje unese u dom miris koji podsjeća na luksuz, čak i u najobičnijem danu.
Imali smo priliku iz prve ruke čuti priče parfumerki koje su otkrile kako se kreira ovakav mirisni potpis i upravo tada osjetiti koliko industrija, nauka i emocija zajedno stvaraju proizvod koji se doživljava kao iskustvo.
„Ovo je naš ponos, ali i motivacija da nastavimo podizati ljestvicu. Mystic je pokazao koliko miris može promijeniti svakodnevicu, a još važnije – koliko brzo ljudi prepoznaju i zavole kvalitetu,“ poručili su iz Violete.
Mystic Night podsjetio je da luksuz nije rezerviran samo za posebne prilike. On se može osjetiti i u sitnicama, u mirisu koji ostaje na odjeći, u detalju koji dan pretvara u iskustvo. To je bila poruka večeri: da se i svakodnevica može pretvoriti u trenutak za pamćenje.
Na kraju večeri ostao je dojam da se uspjeh ne mjeri samo brojkama, iako ih Mystic ima impresivne. On se mjeri osjećajem.
Upravo taj osjećaj ponijeli smo sa sobom kada smo napuštali restoran, dojam da smo bili dio priče o uspjehu, inovaciji i povjerenju. 'Violeta Mystic Night' pokazala je kako miris može ispričati priču i podsjetila da se najljepše priče često rađaju upravo tamo gdje se najmanje očekuju.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!