U Gornjem Vakufu proizvodi se ovaj prirodni, domaći sok od ruže. Upoznajte brend Tale of Roses.
Tekst:Bonjour.ba
GOURMETRuža je bez sumnje jedan od najposebnijih gostiju buketa, ali i naših vrtova.
Ona daje dodatnu svečanost svakoj prilici i čini male svakodnevne trenutke još posebnijim.
No, ova kraljica cvijeća, kako ju često nazivaju, ima i ljekovita svojstva.
Naime, njene baršunaste latice kriju vitamine A, C i E te instant popravljaju raspoloženje i djeluju umirujuće. Sada ćete na policama čak 80 dm prodavnica pronaći i sok od organskih ruža pripremljen po obiteljskoj tradicionalnoj recepturi u BiH.
Tale of Roses brend je koji uz sok od ruža, proizvodi i liker te druge proizvode od ruže koji će ukrasti vaše simpatije.
Upravo je ovaj kreativni bh. brend jedan od 15 domaćih proizvođača koji su dobili priliku ove godine izaći na tržište te u okviru društveno odgovorne inicijative {ZAJEDNO} za bolje sutra, prema individualnim potrebama dobiti i stručnu podršku.
Tako je, kompanija dm, pored mjesta na policama dm prodavnica, proizvođačima pružila i mentorstvo u razvoju brenda.
S Emirom Hadžijusufovićom, razgovarali smo o njihovoj kompaniji, procesu nastanka soka od ruže, ali i razvoju brenda.
***
Zavirivanje u backstage je uvijek najzabavniji način upoznavanja brenda, njegove filozofije i rada. Otkrijte nam ukratko, kako teče proces izrade vaših proizvoda?
Prije svega dolazi branje latica ruže sa vlastite plantaže. Ruže su potpuno organske.
Želimo spomenuti da smo nedavno dobili i OK certifikat koji to potvrđuje.
Nakon toga slijedi pranje i okopavanje latica.
Filtrirana voda se grije i potom je pumpa prebacuje u drugu posudu gdje se latice potapaju. Zatim se dodaju ekstrakti, slijede filtriranje, pasterizacija, sterilizacija flaša, a sve se to završava punjenjem sirupa u flaše i etiketiranjem.
Koji su izazovi s kojima se susrećete u svom poslovanju?
Izazova je jako puno, tiču se uglavnom tržišta i plasmana na istom, a spomenut ćemo i vremenske neprilike koje mogu utjecati na cvjetanje ruže.
Što je ono što vaš brend čini posebnim na domaćem tržištu?
Naš posao i proizvode čini posebnim tradicionalna receptura i plantaža potpuno organskih ruža. Radi se o sorti Rosa Damascena.
Zanimljiva je činjenica da je plantaža nastala od jedne ruže koja je stigla na poklon u našu porodicu još prije stotinu godina iz Sirije i tako počinje priča naše kuće i pravljenja sirupa od ruže izuzetnog okusa i mirisa. Poznato je da ružine baršunaste latice imaju i svoja ljekovita svojstva, bogate su vitaminima C, B, E i A, mineralima kao i mnogim antioksidantima.
Jedan zanimljiv poklon i tradicionalna receptura rezultirali su porodični biznis.
Kampanja {ZAJEDNO} je pozitivan primjer poduzetničke prakse u BiH. Koje ste benefite osjetili za vaš brend kroz ovu inicijativu?
Ova inicijativu omogućila nam je veliki plasman na tržištu i dostupnost našeg proizvoda širom Bosne i Hercegovine.
Ovaj korak sjajan je za dodatnu promociju #madeinBiH etikete, ali i razvoj bh. tržišta.
Koje ste lekcije o brandingu i marketingu naučili u procesu pripreme, ali i plasmana proizvoda na police 80 dm drogerie markt prodavnica?
Iz svakog iskustva se može naučiti nešto novo. Kroz plasman proizvoda na police dm prodavnica naučili smo kako dobar branding i marketing donose veliku zainteresovanost kupaca.
Kako se nosite s neuspjesima i što vas motivira da nastavite dalje raditi na ostvarenju ciljeva?
Smatramo da treba slijediti svoje ciljeve i ne odustajati. Motiv su nam definitivno naši kupci, njihov osmijeh i zadovoljstvo našim proizvodima.
Mnogi se danas plaše odvažiti i pokrenuti vlastiti brend. Na što biste im vi voljeli skrenuti pažnju?
Ako imaš ideju za brend, pokreni se i slijedi ono što želiš. Ostani ustrajan u svojim ciljevima, početak je uvijek težak ali trud se isplati.
Važno je ideju sprovesti na kvalitetan način i nastojati uvijek održati kvalitet.
***
Tekst: Bonjour.ba
Foto: Sanela Zukić za Bonjour.ba