TEKST: Ana Rotim
DATUM OBJAVE: 21.12.2022.
Poznata uzrečica „manje je više“ obilježila je beauty scenu tijekom 2022. godine, a sudeći po prvim znacima, taj isti trend nastavit će se i kroz nadolazeću godinu.
Naime, nakon što smo se upoznali s clean look izdanjem kojeg biraju 'it' djevojke za svoja svakodnevna izdanja, kako za posao tako i za druženje s prijateljicama, kada je riječ o večernjem odnosno svečanom izgledu u posljednje vrijeme popularizirao se soft glam look.
Baš kako i sami naziv kaže riječ je o nježnijoj odnosno laganoj verziji full glam izdanja, uz koju možete istaknuti svoju prirodnu ljepotu na poseban način.
Naglasak je na nude nijansama
Za soft glam look najčešće se koriste sjene zemljenih tonova poput smeđe boje i nude nijansi, kao i nježniji tonovi ružičaste boje. Oči naglasite dodatnim slojem maskare, tankom linijom eyelinera ili za nešto veći efekt iskoristite parcijalne umjetne trepavice, koje će dati posebnu dozu glamura ovom izdanju.
Eksperimentirajte s omiljenim bojama ruževa
No, kada je riječ o boji ruževa možete se poigrati s različitom paletom nijansi. Naime, vizažisti preporučuju da uz tamnije ruževe kombinirate sa smeđim sjenama, dok će se ružičaste sjene odlično uklopiti s ruževima, kao i sjajilima u nude nijansama.
* * *
Naslovna fotografija: @maryphillips
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Ako postoji žena koja zna kako od svog života napraviti reality show, onda je to Kris Jenner. Ovih dana beauty svijet ne prestaje da bruji jer je upravo ona postala novo lice MAC Cosmetics kampanje.
I dok bi za mnoge ovo bila vijest sama po sebi, za Kris je to zapravo logičan slijed događaja. Pitanje nije bilo da li, već s kojim brendom.
Facelift koji je sve pokrenuo
Još početkom godine, Jenner je privukla pažnju nakon što se pojavila potpuno revitalizirana zahvaljujući faceliftu koji je uradio poznati njujorški hirurg dr. Steven M. Levine. Fotografije su obišle medije, komentari su frcali, a beauty publika je ostala podijeljena: da li govorimo o dobrom zahvatu ili o izvrsnom PR-u? (Spoiler alert: vjerovatno oboje.)
Leak koji je prerastao u kampanju
Priča se dodatno pojačala kada je na Instagramu “slučajno” osvanula crno-bijela fotografija Kris s natpisom For Internal Use Only. Kris je reagovala promptno, napisavši ispod: “Who leaked this??”. Nekoliko sati kasnije, MAC je lansirao cijelu kampanju. Da, slučajnost? Teško. U eri kada je pažnja valuta, leak je ispao savršen uvod ili bolje rečeno, teaser.
“This is a case for the FBI…”
Za one koji prate Kardashiane, ova rečenica je već klasik. Kris ju je davno izgovorila u realityju, a internet ju pretvorio u gif koji se dijeli i danas. MAC je upravo taj viralni momenat iskoristio u prvom teaseru, objavivši uz video: “This is a case for the FBI…”. Kampanja je time dobila notu autoironije i pokazala da Kris itekako zna igrati na kartu kulture memova.
Zašto je ovo “priča dana” u beauty svijetu
Ovo je trenutak u kojem se prepliću tri teme o kojima beauty svijet stalno priča: Estetski zahvati: jer kada prestaju biti tabu i postaju mainstream inspiracija. Marketing leakovi: da li je to greška ili planski potez koji samo pojačava hype? Meme kultura: jer današnji brendovi više ne komuniciraju samo ruževe i pudere, već i viralne gifove.
Kritički pogled (jer, budimo realni)
Koliko je ovdje zaista riječ o ljepoti, a koliko o vještom spajanju PR - a, estetske medicine i internetske kulture? MAC je dobio kampanju koja izgleda moderno i pametno orkestrirano, a Kris je dobila priliku da redefiniše priču o ženama u kasnim šezdesetima. No, tu je i pitanje: hoće li publika ovo doživjeti kao inspiraciju ili kao još jedan nedostižan standard ljepote?
U konačnici Kris Jenner + MAC = potez o kojem će se još dugo pričati. Jer kada reality zvijezda, facelift i jedan od najvećih beauty brendova spoje snage, rezultat je više od reklame. A beauty svijet? On bruji, komentariše i analizira… baš kao i mi.
Foto: @maccosmetics
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!