TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 31.5.2024.
Ovogodišnji, treći po redu, Social Media Summit održan je jučer u Sarajevu, a okupio je brojne domaće i svjetske stručnjake iz oblasti digitalnog marketinga i više od 300 učesnika iz Bosne i Hercegovine.
Društvene mreže posljednjih godina preuzele su primat u oglašavanju pa je ova oblast u ekspanziji, ali još uvijek ima mnogo prostora za napredak. Social Media Summit bio je odlična prilika da učesnici iz svijeta biznisa čuju lična iskustva i primjere uspješnih kampanja, da nauče kako da unaprijede svoj brend, koji je najbolji način oglašavanja na društvenim mrežama, i još mnogo toga.
“Kreiranje jakih poruka na društvenim mrežama izuzetno je važno u modernom svijetu oglašavanja, pa ne čudi što se sve veći broj kompanija, kako velikih tako i malih, odlučuje da poveća ulaganja u ovu vrstu marketinga. Na ovogodišnjem Summitu smo imali priliku čuti neke od vodećih stručnjaka koji su govorili o tome na šta je važno fokusirati se kako biste postigli uspjeh. Bilo je govora i o budućnosti brendova u vremenu AI-ja, te o tome na koji način se najbolje može iskoristiti ovaj alat u poslovanju. Ovakvi događaji su savršena prilika i za kompanije i za kreatore sadržaja da se upoznaju, razmijene ideje i dosadašnja iskustva, ali i da dogovore neku buduću saradnju”, istakao je Emir Muratović, chief marketing officer u agenciji Altermedia.
Jedan od najvećih LinkedIn eksperata današnjice Jasmin Alić govorio je o važnosti korištenja ove poslovne mreže u širenju pozitivnih vijesti o brendu i kompaniji te istakao prednosti i mogućnosti koje LinkedIn pruža. Njegovo predavanje privuklo je veliku pažnju, a prisutni su imali priliku da saznaju koja to vrsta sadržaja na LinkedInu privlači najviše pažnje i daje najbolje rezultate.
Važnost ovakvog događaja prepoznala je I kompanija Telemach, koja je bila generalni pokrovitelj ovogodišnjeg Social Media Summita.
“Kao najveći investitor u digitalizaciju zemlje, zadovoljstvo nam je treću godinu zaredom biti podrška skupu ključnih aktera digitalnog marketinga i društvenih mreža iz zemlje i regije, odnosno cijele jedne industrije čije se poslovanje temelji na pouzdanom i brzom internetu, kakav pruža upravo naša kompanija. Uz pomoć vrhunskih tehnologija omogućili smo našim korisnicima da uživaju u pet puta bržem internetu u odnosu na iste pakete koji se nude na tržištu BiH. Pristupne brzine u EON paketima se kreću već od 250 Mbps pa do čak 1 Gbps na GIGA mreži. Brojne kompanije i kreatori sadržaja svoj uspjeh na društvenim mrežama gradili su oslanjajući se isključivo na našu brzu i kvalitetnu komunikacijsku infrastrukturu, što nas čini izuzetno ponosnim. Iskoristili smo ovaj događaj da razmijenimo ideje i mišljenja koje će nam pomoći da dodatno unaprijedimo tehnologije koje oblikuju budućnost komunikacije“, istakao je Admir Drinić, generalni direktor Telemacha BH.
Posebna pažnja posvećena je i influencer marketingu, tačnije edukaciji onih koji tek planiraju ući u svijet influencinga, s ciljem da im se približi način komuniciranja i dolaska do što veće publike, ali i važnost kreiranja sadržaja koji će privući tu publiku i navesti ih da postanu potrošači ili korisnici brenda kojeg reklamira influencer.
U sklopu programskog dijela održana je i ceremonija dodjele nagrada Digital Cup i Influencer Awards, gdje su dodijeljena priznanja onima koji su u protekloj godini imali zapažene rezultate u svom radu i bili su najbolji u svojoj industriji.
Dobitnici Digital Cup
CONTENT MARKETING CAMPAIGN – Bingo
ECO CAMPAIGN - Hemofarm
E COMMERCE CAMPAIGN – dm Bosna i Hercegovina
INFLUENCER MARKETING CAMPAIGN - Bingo
INNOVATIVE CAMPAIGN - Grand Kafa
INTEGRATED CAMPAIGN - Bingo
PRODUCT LUNCH CAMPAIGN - Cedevita
SOCIAL MEDIA CAMPAIGN - Bingo
CSR CAMPAIGN – Telemach, Grand Kafa, Avon
INNOVATION IN THE USE OF NEW TECHNOLOGIES - Argeta
Dobitnici Influencer Awards
TIK TOK INFLUENCER OF THE YEAR – Mirza Demirović
SOCIALLY RESPONSIBLE INFLUENCER OF THE YEAR – Hana Hadžiavdagić
REGIONALNI INFLUENCER OF THE YEAR - Nikola Gajić
MOM INFLUENCER OF THE YEAR – Zerina Suyabatamaz
MICRO INFLUENCER OF THE YEAR – Sara Kordić
LIFESTYLE INFLUENCER OF THE YEAR – Samra Menzilović
FOOD INFLUENCER OF THE YEAR - Adi Bebanić
FITNESS AND HEALTH INFLUENCER OF THE YEAR – Ana Bavrka
COMEDY INFLUENCER OF THE YEAR – Sead Hrustanović
FASHION & BEAUTY INFLUENCER OF THE YEAR - Merjem Nuhić
CLIENT CHOICES BY TELEMACH – Emina Tsili
INFLUENCER OF THE YEAR – Mirza Mustafagić
Generalni pokrovitelj projekta je kompanija Telemach, zlatni sponzori Insta Grand, Općina Ilidža, Argeta, Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, oficijelno vozilo Summita je Hyundai, srebreni sponzor Cedevita, a prijatelji projekta je Mliječna industrija 99 i essence. Organizator je marketinška agencija Altermedia.
* * *
Foto: PR
TEKST: Bonjour.ba/PR
Mostar je ovog vikenda ponovo bio epicentar adrenalina, emocija i spektakularnih skokova, Red Bull Cliff Diving Svjetska serija stigla je do pretposljednje stanice u sezoni, a grad na Neretvi ugostio je najbolje svjetske skakače i skakačice.
Nakon tri runde održane u četvrtak i petak, koje su ponudile spektakularne skokove, uzbuđenja, preokrete i neizvjesnost, subota je bila rezervisana za četvrtu završnu rundu stanice u Mostaru.
Nakon toga uslijedila je parada skakača i skakačica, koji su u čamcima na Neretvi pozdravili publiku, a spektakl su dodatno podigli padobranci Red Bull Skydiving tima Marco Waltenspiel i Marco Fürst gdje su izveli skok iz aviona i proletjeli ispod luka Starog mosta.
Žene su skakale s visine od 21, a muškarci s 27 metara, a posljednja stanica sezone na rasporedu je 19. septembra u Bostonu.
Još jedna nezaboravna stanica Red Bull Cliff Diving Svjetske serije održana je u Mostaru, a za pobjede su se pred mnogobrojnom publikom izborili Rhiannan Iffland i Constantin Popovici.
Nezaustavljiva Iffland
U ovu rundu su kao vodeći ušli Australka Rhiannan Iffland i Constantin Popovici. Četvrtu rundu je pred mnogobrojnom publikom u Mostaru, ali i gledaocima pored malih ekrana, odličnim skokom otvorila Kolumbijka Isabel Perez, debitantkinja u Red Bull Cliff Diving Svjetskoj seriji.
Takmičenje u ženskoj kategoriji je ponudilo brojne atraktivne skokove, a svoju dominaciju još jednom je potvrdila Rhiannan Iffland. Stala je na platformu, uživala u trenutku i energiji, potom je zatražila i dobila gromoglasnu podršku publike, a onda je izvela fantastičan skok.
Time je upisala novu pobjedu, ali i osigurala devetu vezanu titulu u Red Bull Cliff Diving Svjetskoj seriji na pretposljednjoj stanici sezone. Trofej kralja Kahekilija će joj biti dodijeljen u Bostonu. Na podijumu su joj se pridružile sunarodnjakinja Xantheia Pennisi i Amerikanka Kaylea Arnett.
"U šoku sam trenutno, ne mogu vjerovati da sam ovdje u Mostaru osigurala titulu, to je potpuno ludo. U Bostonu ću maksimalno uživati. Godina je bila teška, nisam znala kako će se stvari odvijati zbog manjeg broja stanica. Nevjerovatan je osjećaj osvojiti titulu na pretposljednjoj stanici, naporno sam radila za ovo, a sada uživam u tome", izjavila je Iffland.
Prije skoka je pokazala emocije dok je stajala na platformi. "Da, bilo je ludo. Imam ritual koji prolazim u glavi. Bilo je i malo suza, osjećala sam zahvalnost zbog svega što radim i života koji živim kroz svoj sport i Red Bull Cliff Diving Svjetsku seriju. Bilo je sjajno, sve vas volim", dodala je Australka.
Pobijeda Popovicia uprkos povredi
Muškarci su također impresionirali publiku svojim vještinama i odvažnim skokovima, a pobjeda je zahvaljujući gotovo savršenom skoku i uprkos problemu s povredom noge pripala Popoviciju. Rumun je slavio ispred Amerikanca Jamesa Lichtensteina i Francuza Garyja Hunta.
Za najbolji skok je izabran onaj koji je izveo Andrea Barnaba. "Osjećao sam bol tokom prošle sedmice, tako da nisam znao šta mogu očekivati ovdje. Uopće nisam trenirao, osim današnjeg skoka s 20 metara. Osjećaj je bio dobar, ali sam prilikom skoka u četvrtoj rundi ponovo istegnuo mišić, tako da sam sretan što prethodno nisam trenirao. Čuvao sam svoje tijelo i računao na svoje iskustvo. Fokusirao sam se, ostavio sve po strani i uradio ono što znam", kazao je Popovici.
On je u dobroj poziciji da se na posljednjoj stanici sezone bori za titulu. "Šta je najgore što se može dogoditi? Otići ću tamo i odraditi svoje skokove. Teško je, Gary ima nekoliko bodova prednosti. Oslanjao sam se na druge skakače da će malo 'promiješati' poredak, no razlika je i dalje velika. Ipak, preostala je još jedna stanica do kraja sezone, još četiri runde. Bit će borbe do posljednjeg skoka", istakao je Rumun.
Grad u ritmu Cliff Divinga
Mostar je živio od ranih jutarnjih sati, a mnogobrojni Mostarci, posjetioci i turisti uživali su u šetnji i bogatoj gastronomskoj ponudi grada na Neretvi. Također, iz Sarajeva je stigao poseban voz, koji je bio organizovan za posjetu Mostaru i uživanje u spektaklu Red Bull Cliff Divinga.
Vožnja jednom od najljepših željezničkih ruta u Evropi je protekla u ugodnoj atmosferi uz zvuk gitare i osvježavajući energetski napitak Red Bull.
Program u Mostaru otvoren je nastupom "kraljice sevdaha" Hanke Paldum, koja je s platforme postavljene na Starom mostu otpjevala svoju pjesmu "Ali pamtim još", što je bio sjajan i prikadan uvod za ono što je publiku očekivalo u nastavku.
Za vođenje programa i dobru atmosferu bili su zaduženi Gaga i Stihi iz grupe Helem Nejse, kao i voditelj Zoran Filičić, dok se za muzički ugođaj pobrinuo DJ Soul.
Zabava u Mostaru se nastavila i to na pet lokacija u starogradskoj jezgri, a među njima su Hamam Stage, Ali Baba Stage, Duradžik Stage, Lazy Stage i Bijeli Bar Stage.
Za one koji su propustili gledati završnu rundu skokova uživo, dostupni su snimci na YouTube i Red Bull TV-u.
Foto: Denis Ruvić, Sulejman Omberbašić
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!