TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 31.5.2024.
Ovogodišnji, treći po redu, Social Media Summit održan je jučer u Sarajevu, a okupio je brojne domaće i svjetske stručnjake iz oblasti digitalnog marketinga i više od 300 učesnika iz Bosne i Hercegovine.
Društvene mreže posljednjih godina preuzele su primat u oglašavanju pa je ova oblast u ekspanziji, ali još uvijek ima mnogo prostora za napredak. Social Media Summit bio je odlična prilika da učesnici iz svijeta biznisa čuju lična iskustva i primjere uspješnih kampanja, da nauče kako da unaprijede svoj brend, koji je najbolji način oglašavanja na društvenim mrežama, i još mnogo toga.

“Kreiranje jakih poruka na društvenim mrežama izuzetno je važno u modernom svijetu oglašavanja, pa ne čudi što se sve veći broj kompanija, kako velikih tako i malih, odlučuje da poveća ulaganja u ovu vrstu marketinga. Na ovogodišnjem Summitu smo imali priliku čuti neke od vodećih stručnjaka koji su govorili o tome na šta je važno fokusirati se kako biste postigli uspjeh. Bilo je govora i o budućnosti brendova u vremenu AI-ja, te o tome na koji način se najbolje može iskoristiti ovaj alat u poslovanju. Ovakvi događaji su savršena prilika i za kompanije i za kreatore sadržaja da se upoznaju, razmijene ideje i dosadašnja iskustva, ali i da dogovore neku buduću saradnju”, istakao je Emir Muratović, chief marketing officer u agenciji Altermedia.

Jedan od najvećih LinkedIn eksperata današnjice Jasmin Alić govorio je o važnosti korištenja ove poslovne mreže u širenju pozitivnih vijesti o brendu i kompaniji te istakao prednosti i mogućnosti koje LinkedIn pruža. Njegovo predavanje privuklo je veliku pažnju, a prisutni su imali priliku da saznaju koja to vrsta sadržaja na LinkedInu privlači najviše pažnje i daje najbolje rezultate.


Važnost ovakvog događaja prepoznala je I kompanija Telemach, koja je bila generalni pokrovitelj ovogodišnjeg Social Media Summita.


“Kao najveći investitor u digitalizaciju zemlje, zadovoljstvo nam je treću godinu zaredom biti podrška skupu ključnih aktera digitalnog marketinga i društvenih mreža iz zemlje i regije, odnosno cijele jedne industrije čije se poslovanje temelji na pouzdanom i brzom internetu, kakav pruža upravo naša kompanija. Uz pomoć vrhunskih tehnologija omogućili smo našim korisnicima da uživaju u pet puta bržem internetu u odnosu na iste pakete koji se nude na tržištu BiH. Pristupne brzine u EON paketima se kreću već od 250 Mbps pa do čak 1 Gbps na GIGA mreži. Brojne kompanije i kreatori sadržaja svoj uspjeh na društvenim mrežama gradili su oslanjajući se isključivo na našu brzu i kvalitetnu komunikacijsku infrastrukturu, što nas čini izuzetno ponosnim. Iskoristili smo ovaj događaj da razmijenimo ideje i mišljenja koje će nam pomoći da dodatno unaprijedimo tehnologije koje oblikuju budućnost komunikacije“, istakao je Admir Drinić, generalni direktor Telemacha BH.
Posebna pažnja posvećena je i influencer marketingu, tačnije edukaciji onih koji tek planiraju ući u svijet influencinga, s ciljem da im se približi način komuniciranja i dolaska do što veće publike, ali i važnost kreiranja sadržaja koji će privući tu publiku i navesti ih da postanu potrošači ili korisnici brenda kojeg reklamira influencer.

U sklopu programskog dijela održana je i ceremonija dodjele nagrada Digital Cup i Influencer Awards, gdje su dodijeljena priznanja onima koji su u protekloj godini imali zapažene rezultate u svom radu i bili su najbolji u svojoj industriji.

Dobitnici Digital Cup
CONTENT MARKETING CAMPAIGN – Bingo
ECO CAMPAIGN - Hemofarm
E COMMERCE CAMPAIGN – dm Bosna i Hercegovina
INFLUENCER MARKETING CAMPAIGN - Bingo
INNOVATIVE CAMPAIGN - Grand Kafa
INTEGRATED CAMPAIGN - Bingo
PRODUCT LUNCH CAMPAIGN - Cedevita
SOCIAL MEDIA CAMPAIGN - Bingo
CSR CAMPAIGN – Telemach, Grand Kafa, Avon
INNOVATION IN THE USE OF NEW TECHNOLOGIES - Argeta
Dobitnici Influencer Awards
TIK TOK INFLUENCER OF THE YEAR – Mirza Demirović
SOCIALLY RESPONSIBLE INFLUENCER OF THE YEAR – Hana Hadžiavdagić
REGIONALNI INFLUENCER OF THE YEAR - Nikola Gajić
MOM INFLUENCER OF THE YEAR – Zerina Suyabatamaz
MICRO INFLUENCER OF THE YEAR – Sara Kordić
LIFESTYLE INFLUENCER OF THE YEAR – Samra Menzilović
FOOD INFLUENCER OF THE YEAR - Adi Bebanić
FITNESS AND HEALTH INFLUENCER OF THE YEAR – Ana Bavrka
COMEDY INFLUENCER OF THE YEAR – Sead Hrustanović
FASHION & BEAUTY INFLUENCER OF THE YEAR - Merjem Nuhić
CLIENT CHOICES BY TELEMACH – Emina Tsili
INFLUENCER OF THE YEAR – Mirza Mustafagić
Generalni pokrovitelj projekta je kompanija Telemach, zlatni sponzori Insta Grand, Općina Ilidža, Argeta, Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, oficijelno vozilo Summita je Hyundai, srebreni sponzor Cedevita, a prijatelji projekta je Mliječna industrija 99 i essence. Organizator je marketinška agencija Altermedia.
* * *
Foto: PR
TEKST: Ada Ćeremida
Postoji nešto u sarajevskim novembarskim vikendima, neka vrsta tihe dramaturgije grada.
Jesen u Sarajevu nikada ne znači kraj sezone, nego početak one najživlje one u kojoj se ulice pune svjetlima, scene pozivima, a galerije novim pogledima.
Grad je opet u svom prepoznatljivom ritmu. Prostorima se krećemo kao kroz memorijske mape: film kao terapija, galerijski prostor kao tišina, koncert kao oslobađanje, pozorište kao razgovor koji nismo znali da nam treba.
6 događaja posljednjeg ovog vikenda:
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!
Suočavanje s prošlošću u Meeting Pointu
Tri dana u Meeting Pointu otvaraju se filmom Muškarci ne plaču u petak u 18:00, prikazanim u znak sjećanja na producenta Damira Ibrahimovića, kao snažna studija ratne traume i unutrašnjeg oprosta, uz razgovor Jasmile Žbanić i Alena Drljevića nakon projekcije.
Subotnja večer donosi Gospodina Nika protiv Putina, danskog kandidata za Oscara® koji prati tihu, opasnu pobunu jednog učitelja protiv propagande, nakon čega publika razgovara s producentom Radovanom Sibrtom.
Program se zatvara u nedjelju filmom To je bila samo nezgoda, novim Panahijevim ostvarenjem nagrađenim Zlatnom palmom, trilerom koji kroz potisnuta sjećanja, paranoju i osvetu iscrtava najtamnije zone sjećanja, tačno onako intenzivno kako ovakav vikend i treba završiti.
Hana Dujmović: “Nostalgija djetinjstva” u Historijskom muzeju BiH
Nakon uspjeha prethodne izložbe u Strasbourgu, Hana Dujmović se ovog petka vraća Sarajevu s radovima koji se čitaju kao dnevnik odrastanja u fragmentima: tišina, igra, strah, toplina, nestanci i povratci.
Dress code: crno. Jer publika ovdje nije samo posjetilac, nego dio ritualnog performansa.
I da, u ponedjeljak na Bonjour.ba izlazi naš intervju s Hanom, jedan od onih razgovora u kojima se umjetnost i biografija stapaju bez granice.
Manifesto: “Prodavnica praznine i skladište nježnosti”
Jusuf Hadžifejzović i Lamija Halilagić otvaraju izložbu koja sučeljava dva pojma prazninu i nježnost i postavlja pitanje šta se događa kada se ta dva svijeta nađu u istom prostoru.
Manifesto ostaje jedna od rijetkih galerija u gradu koja svako otvaranje pretvara u mali kulturni događaj, a ova postavka obećava upravo to: prostor gdje tišina ima svoju težinu, a nježnost svoju formu.
U posjeti kod gospodina Greena u SARTR-u
Komad o samoći, predrasudama i potrebi za pripadanjem, koji se čita kao intimna lekcija o tome kako nas odnosi liječe tamo gdje to ne očekujemo.
Igraju Miodrag Miki Trifunov i Alban Ukaj duo koji na sceni drži pažnju bez da podigne ton. Predstava koja se vraća na repertoar uvijek znači isto: publika je tražila još.
Završna noć festivala Dani Jurislava Korenića u Kamernom teatru 55
Večer posvećena teatru koji je živio svojim ritmom, ima svoj šarm: voditelj programa je Nedim Džinović, a završnica pripada Gudačkom kvartetu Kamernog teatra 55, ansamblu koji je ostavio generacijski trag od vremena kada su bili Sarajevski gudački kvartet do današnjeg kolektiva.
Nakon koncerta slijedi druženje u Klubu Kamernog uz DJ LEMANDIER-a i koktel, idealan kraj festivala koji je ove godine donio neočekivanu toplinu i hrabru liniju programa.
Partibrejkersi u Cinemas Slogi
Ako želite energiju stare škole, onu sirovu, bez filtera, bez nostalgije samo energiju koja se troši, znoji i nosi Partibrejkersi se vraćaju na binu Sloge.
Kultni bend čiji su koncerti uvijek više lični nego scenski, i čije pjesme Sarajevo zna napamet. Ovo je onaj koncert koji se ne planira: samo se pojaviš.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!