TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 31.5.2024.
Ovogodišnji, treći po redu, Social Media Summit održan je jučer u Sarajevu, a okupio je brojne domaće i svjetske stručnjake iz oblasti digitalnog marketinga i više od 300 učesnika iz Bosne i Hercegovine.
Društvene mreže posljednjih godina preuzele su primat u oglašavanju pa je ova oblast u ekspanziji, ali još uvijek ima mnogo prostora za napredak. Social Media Summit bio je odlična prilika da učesnici iz svijeta biznisa čuju lična iskustva i primjere uspješnih kampanja, da nauče kako da unaprijede svoj brend, koji je najbolji način oglašavanja na društvenim mrežama, i još mnogo toga.
“Kreiranje jakih poruka na društvenim mrežama izuzetno je važno u modernom svijetu oglašavanja, pa ne čudi što se sve veći broj kompanija, kako velikih tako i malih, odlučuje da poveća ulaganja u ovu vrstu marketinga. Na ovogodišnjem Summitu smo imali priliku čuti neke od vodećih stručnjaka koji su govorili o tome na šta je važno fokusirati se kako biste postigli uspjeh. Bilo je govora i o budućnosti brendova u vremenu AI-ja, te o tome na koji način se najbolje može iskoristiti ovaj alat u poslovanju. Ovakvi događaji su savršena prilika i za kompanije i za kreatore sadržaja da se upoznaju, razmijene ideje i dosadašnja iskustva, ali i da dogovore neku buduću saradnju”, istakao je Emir Muratović, chief marketing officer u agenciji Altermedia.
Jedan od najvećih LinkedIn eksperata današnjice Jasmin Alić govorio je o važnosti korištenja ove poslovne mreže u širenju pozitivnih vijesti o brendu i kompaniji te istakao prednosti i mogućnosti koje LinkedIn pruža. Njegovo predavanje privuklo je veliku pažnju, a prisutni su imali priliku da saznaju koja to vrsta sadržaja na LinkedInu privlači najviše pažnje i daje najbolje rezultate.
Važnost ovakvog događaja prepoznala je I kompanija Telemach, koja je bila generalni pokrovitelj ovogodišnjeg Social Media Summita.
“Kao najveći investitor u digitalizaciju zemlje, zadovoljstvo nam je treću godinu zaredom biti podrška skupu ključnih aktera digitalnog marketinga i društvenih mreža iz zemlje i regije, odnosno cijele jedne industrije čije se poslovanje temelji na pouzdanom i brzom internetu, kakav pruža upravo naša kompanija. Uz pomoć vrhunskih tehnologija omogućili smo našim korisnicima da uživaju u pet puta bržem internetu u odnosu na iste pakete koji se nude na tržištu BiH. Pristupne brzine u EON paketima se kreću već od 250 Mbps pa do čak 1 Gbps na GIGA mreži. Brojne kompanije i kreatori sadržaja svoj uspjeh na društvenim mrežama gradili su oslanjajući se isključivo na našu brzu i kvalitetnu komunikacijsku infrastrukturu, što nas čini izuzetno ponosnim. Iskoristili smo ovaj događaj da razmijenimo ideje i mišljenja koje će nam pomoći da dodatno unaprijedimo tehnologije koje oblikuju budućnost komunikacije“, istakao je Admir Drinić, generalni direktor Telemacha BH.
Posebna pažnja posvećena je i influencer marketingu, tačnije edukaciji onih koji tek planiraju ući u svijet influencinga, s ciljem da im se približi način komuniciranja i dolaska do što veće publike, ali i važnost kreiranja sadržaja koji će privući tu publiku i navesti ih da postanu potrošači ili korisnici brenda kojeg reklamira influencer.
U sklopu programskog dijela održana je i ceremonija dodjele nagrada Digital Cup i Influencer Awards, gdje su dodijeljena priznanja onima koji su u protekloj godini imali zapažene rezultate u svom radu i bili su najbolji u svojoj industriji.
Dobitnici Digital Cup
CONTENT MARKETING CAMPAIGN – Bingo
ECO CAMPAIGN - Hemofarm
E COMMERCE CAMPAIGN – dm Bosna i Hercegovina
INFLUENCER MARKETING CAMPAIGN - Bingo
INNOVATIVE CAMPAIGN - Grand Kafa
INTEGRATED CAMPAIGN - Bingo
PRODUCT LUNCH CAMPAIGN - Cedevita
SOCIAL MEDIA CAMPAIGN - Bingo
CSR CAMPAIGN – Telemach, Grand Kafa, Avon
INNOVATION IN THE USE OF NEW TECHNOLOGIES - Argeta
Dobitnici Influencer Awards
TIK TOK INFLUENCER OF THE YEAR – Mirza Demirović
SOCIALLY RESPONSIBLE INFLUENCER OF THE YEAR – Hana Hadžiavdagić
REGIONALNI INFLUENCER OF THE YEAR - Nikola Gajić
MOM INFLUENCER OF THE YEAR – Zerina Suyabatamaz
MICRO INFLUENCER OF THE YEAR – Sara Kordić
LIFESTYLE INFLUENCER OF THE YEAR – Samra Menzilović
FOOD INFLUENCER OF THE YEAR - Adi Bebanić
FITNESS AND HEALTH INFLUENCER OF THE YEAR – Ana Bavrka
COMEDY INFLUENCER OF THE YEAR – Sead Hrustanović
FASHION & BEAUTY INFLUENCER OF THE YEAR - Merjem Nuhić
CLIENT CHOICES BY TELEMACH – Emina Tsili
INFLUENCER OF THE YEAR – Mirza Mustafagić
Generalni pokrovitelj projekta je kompanija Telemach, zlatni sponzori Insta Grand, Općina Ilidža, Argeta, Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, oficijelno vozilo Summita je Hyundai, srebreni sponzor Cedevita, a prijatelji projekta je Mliječna industrija 99 i essence. Organizator je marketinška agencija Altermedia.
* * *
Foto: PR
TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak
U posljednje vrijeme, gdje god da pogledate neko izvlači malenu sjajnu tubicu iz torbice. Na kafi s prijateljicama, u tramvaju, pa čak i u redovima ispred festivalskih ulaza.
Sve imaju zajedničko: sjaj na usnama, miris voća u zraku i boje koje izgledaju kao sladoledne nijanse.
Foto: @hannaschonberg
Nije nam dugo trebalo da shvatimo essence JUICY BOMB PARTY je preuzeo scenu. I to ne samo sjajila, nego cijelu beauty rutinu: od tuširanja do šminkanja i opuštanja. Sve je upakovano u veselo, voćno i praktično i više nego spremno za ljeto koje miriše na breskvu i sjaji se kao nikad prije.
Mirisna rutina zbog koje cijeli stan miriše na voće
Sve počinje pod tušem. Juicy Bomb gel za tuširanje ima tropski miris i formulu koja se pjeni taman toliko da vas razbudi, ali bez isušivanja kože. Kad zatvorite vrata kupaonice, zadržat će se blagi miris breskve i manga i ostat će u zraku još neko vrijeme.
Odmah nakon toga ne parfem, nego nešto laganije. Maglica za tijelo. Ovisno o raspoloženju, birate između slatke, cvjetne ili one koja podsjeća na friško iscijeđenu limetu. Nekoliko špriceva na vrat, kosu, ramena i ljeto je bukvalno na vama.
Traka, trakice i spužvica… lagani start šminkanja
Dok birate šta ćete obući, na scenu dolazi trio koji priprema teren:
traka za kosu (da šiške ostanu na mjestu)
trakice za zapešća (sprječavaju da voda curi niz ruke)
i makeup spužvice, koje se uklapaju u svaki kut lica.
Posebno su praktične za gelasto rumenilo iz iste kolekcije i za nanošenje pudera ili korektora ako želite ujednačen ten prije nego što krenete sa sjajem.
Sjaj koji ne pravi kompromise
Kad je lice spremno tu su proizvodi koji uljepšavaju bez velikog truda. Prvo što svi primjećuju: Juicy Bomb Party sjajila za usne. Lagana, gelasta tekstura, neljepljiva, a boje izgledaju kao da su nastale miješanjem breskve i bombona. Dvije nijanse (02 i 04) čak se prilagođavaju pH vrijednosti usana što znači da će svaka izgledati drugačije.
Tu je i jumbo sjajilo, za one koji znaju da će ga nositi stalno miris ličija i XXL pakovanje, savršeno za svaki džep, torbu, ruksak.
Ako vam usne traže malo više njege, a ne želite odustati od sjaja tu je i ulje za usne s mirisom breskve. Lagano, njegujuće i super ljetno.
Rumenilo koje miriše kao smoothie i ponaša se kao skincare
Nijedna ljetna rutina nije kompletna bez rumenila. Ovdje dolazi jelly rumenilo pink rumenilo s mirisom crnog ribiza i koraljno s mirisom breskve. Gelasta tekstura hladi prilikom nanošenja, a zahvaljujući skvalanu ostavlja lice punijim i svježijim.
I to je to. Sve je tu od pjene u tušu do sjaja na usnama, u samo nekoliko koraka, a ako ste se kojim slučajem pitali gdje sve to nositi, Juicy Bomb torbica dolazi kao logičan završetak da sve stane, sve miriše i sve izgleda kao mali voćni beauty ritual spreman za svaki dan.
Foto: @j_make_up
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!