TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 31.5.2024.

Ovogodišnji, treći po redu, Social Media Summit održan je jučer u Sarajevu, a okupio je brojne domaće i svjetske stručnjake iz oblasti digitalnog marketinga i više od 300 učesnika iz Bosne i Hercegovine.


Društvene mreže posljednjih godina preuzele su primat u oglašavanju pa je ova oblast u ekspanziji, ali još uvijek ima mnogo prostora za napredak. Social Media Summit bio je odlična prilika da učesnici iz svijeta biznisa čuju lična iskustva i primjere uspješnih kampanja, da nauče kako da unaprijede svoj brend, koji je najbolji način oglašavanja na društvenim mrežama, i još mnogo toga.




Kreiranje jakih poruka na društvenim mrežama izuzetno je važno u modernom svijetu oglašavanja, pa ne čudi što se sve veći broj kompanija, kako velikih tako i malih, odlučuje da poveća ulaganja u ovu vrstu marketinga. Na ovogodišnjem Summitu smo imali priliku čuti neke od vodećih stručnjaka koji su govorili o tome na šta je važno fokusirati se kako biste postigli uspjeh. Bilo je govora i o budućnosti brendova u vremenu AI-ja, te o tome na koji način se najbolje može iskoristiti ovaj alat u poslovanju. Ovakvi događaji su savršena prilika i za kompanije i za kreatore sadržaja da se upoznaju, razmijene ideje i dosadašnja iskustva, ali i da dogovore neku buduću saradnju”, istakao je Emir Muratović, chief marketing officer u agenciji Altermedia.




Jedan od najvećih LinkedIn eksperata današnjice Jasmin Alić govorio je o važnosti korištenja ove poslovne mreže u širenju pozitivnih vijesti o brendu i kompaniji te istakao prednosti i mogućnosti koje LinkedIn pruža. Njegovo predavanje privuklo je veliku pažnju, a prisutni su imali priliku da saznaju koja to vrsta sadržaja na LinkedInu privlači najviše pažnje i daje najbolje rezultate.



Važnost ovakvog događaja prepoznala je I kompanija Telemach, koja je bila generalni pokrovitelj ovogodišnjeg Social Media Summita.



Kao najveći investitor u digitalizaciju zemlje, zadovoljstvo nam je treću godinu zaredom biti podrška skupu ključnih aktera digitalnog marketinga i društvenih mreža iz zemlje i regije, odnosno cijele jedne industrije čije se poslovanje temelji na pouzdanom i brzom internetu, kakav pruža upravo naša kompanija. Uz pomoć vrhunskih tehnologija omogućili smo našim korisnicima da uživaju u pet puta bržem internetu u odnosu na iste pakete koji se nude   na tržištu BiH. Pristupne brzine u EON paketima se kreću već od 250 Mbps pa do čak 1 Gbps na GIGA mreži. Brojne kompanije i kreatori sadržaja svoj uspjeh na društvenim mrežama gradili su oslanjajući se isključivo na našu brzu i kvalitetnu komunikacijsku infrastrukturu, što nas čini izuzetno ponosnim. Iskoristili smo ovaj događaj da razmijenimo ideje i mišljenja koje će nam pomoći da dodatno unaprijedimo tehnologije koje oblikuju budućnost komunikacije“, istakao je Admir Drinić, generalni direktor Telemacha BH.

Posebna pažnja posvećena je i influencer marketingu, tačnije edukaciji onih koji tek planiraju ući u svijet influencinga, s ciljem da im se približi način komuniciranja i dolaska do što veće publike, ali i važnost kreiranja sadržaja koji će privući tu publiku i navesti ih da postanu potrošači ili korisnici brenda kojeg reklamira influencer.




U sklopu programskog dijela održana je i ceremonija dodjele nagrada Digital Cup i Influencer Awards, gdje su dodijeljena priznanja onima koji su u protekloj godini imali zapažene rezultate u svom radu i bili su najbolji u svojoj industriji.




Dobitnici Digital Cup 

CONTENT MARKETING CAMPAIGN – Bingo

ECO CAMPAIGN - Hemofarm

E COMMERCE CAMPAIGN – dm Bosna i Hercegovina

INFLUENCER MARKETING CAMPAIGN  - Bingo

INNOVATIVE CAMPAIGN  - Grand Kafa

INTEGRATED CAMPAIGN - Bingo

PRODUCT LUNCH CAMPAIGN - Cedevita

SOCIAL MEDIA CAMPAIGN - Bingo 

CSR CAMPAIGN – Telemach, Grand Kafa, Avon

INNOVATION IN THE USE OF NEW TECHNOLOGIES - Argeta


Dobitnici Influencer Awards

TIK TOK INFLUENCER OF THE YEAR – Mirza Demirović 

SOCIALLY RESPONSIBLE INFLUENCER OF THE YEAR – Hana Hadžiavdagić

REGIONALNI INFLUENCER OF THE YEAR - Nikola Gajić 

MOM INFLUENCER OF THE YEAR – Zerina Suyabatamaz 

MICRO INFLUENCER OF THE YEAR – Sara Kordić 

LIFESTYLE INFLUENCER OF THE YEAR – Samra Menzilović

FOOD INFLUENCER OF THE YEAR - Adi Bebanić 

FITNESS AND HEALTH INFLUENCER OF THE YEAR – Ana Bavrka 

COMEDY INFLUENCER OF THE YEAR – Sead Hrustanović 

FASHION & BEAUTY INFLUENCER OF THE YEAR - Merjem Nuhić

CLIENT CHOICES BY TELEMACH – Emina Tsili

INFLUENCER OF THE YEAR – Mirza Mustafagić


Generalni pokrovitelj projekta je kompanija Telemach, zlatni sponzori Insta Grand, Općina Ilidža, Argeta, Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, oficijelno vozilo Summita je Hyundai, srebreni sponzor Cedevita, a prijatelji projekta je Mliječna industrija 99 i essence. Organizator je marketinška agencija Altermedia.

* * *
Foto: PR


Bonjour

Sočno, sjajno, skoro razgrabljeno – kolekcija ljeta o kojoj svi pričaju!

TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak

Sočno, sjajno, skoro razgrabljeno – kolekcija ljeta o kojoj svi pričaju! Sočno, sjajno, skoro razgrabljeno – kolekcija ljeta o kojoj svi pričaju!

U posljednje vrijeme, gdje god da pogledate neko izvlači malenu sjajnu tubicu iz torbice. Na kafi s prijateljicama, u tramvaju, pa čak i u redovima ispred festivalskih ulaza.

Sve imaju zajedničko: sjaj na usnama, miris voća u zraku i boje koje izgledaju kao sladoledne nijanse.
 

essence_341_bonjour_ba
Foto: @hannaschonberg


Nije nam dugo trebalo da shvatimo essence JUICY BOMB PARTY je preuzeo scenu. I to ne samo sjajila, nego cijelu beauty rutinu: od tuširanja do šminkanja i opuštanja. Sve je upakovano u veselo, voćno i praktično i više nego spremno za ljeto koje miriše na breskvu i sjaji se kao nikad prije.
 

essence_juicy_bomb_2_bonjour_ba
 

Mirisna rutina zbog koje cijeli stan miriše na voće

Sve počinje pod tušem. Juicy Bomb gel za tuširanje ima tropski miris i formulu koja se pjeni taman toliko da vas razbudi, ali bez isušivanja kože. Kad zatvorite vrata kupaonice, zadržat će se blagi miris breskve i manga i ostat će u zraku još neko vrijeme.
 

essence_juicy_bomb_gel_za_tuširanje1_bonjour_ba
 

Odmah nakon toga ne parfem, nego nešto laganije. Maglica za tijelo. Ovisno o raspoloženju, birate između slatke, cvjetne ili one koja podsjeća na friško iscijeđenu limetu. Nekoliko špriceva na vrat, kosu, ramena i ljeto je bukvalno na vama.

 

essence_juicy_bomb_maglice_za_tuširanje1_bonjour_ba
 

Traka, trakice i spužvica… lagani start šminkanja

Dok birate šta ćete obući, na scenu dolazi trio koji priprema teren:

  • traka za kosu (da šiške ostanu na mjestu)

  • trakice za zapešća (sprječavaju da voda curi niz ruke)

  • i makeup spužvice, koje se uklapaju u svaki kut lica.
     

essence_juicy_bomb_traka_za_kosu_3_bonjour_ba

essence_juicy_bomb_spužvice_3_bonjour_ba
 

Posebno su praktične za gelasto rumenilo iz iste kolekcije i za nanošenje pudera ili korektora ako želite ujednačen ten prije nego što krenete sa sjajem.

Sjaj koji ne pravi kompromise

Kad je lice spremno tu su proizvodi koji uljepšavaju bez velikog truda. Prvo što svi primjećuju: Juicy Bomb Party sjajila za usne. Lagana, gelasta tekstura, neljepljiva, a boje izgledaju kao da su nastale miješanjem breskve i bombona. Dvije nijanse (02 i 04) čak se prilagođavaju pH vrijednosti usana što znači da će svaka izgledati drugačije.

 

shinny_lipgloss_essence_bonjour_ba-1

essence_juicy_bomb_4_bonjour_ba
 

Tu je i jumbo sjajilo, za one koji znaju da će ga nositi stalno miris ličija i XXL pakovanje, savršeno za svaki džep, torbu, ruksak.

 

essence_juicy_bomb_jumbo_lipgloss_2_bonjour_ba
 

Ako vam usne traže malo više njege, a ne želite odustati od sjaja tu je i ulje za usne s mirisom breskve. Lagano, njegujuće i super ljetno.

 

essence_juicy_bomb_lip_oil_1_bonjour_ba
 

Rumenilo koje miriše kao smoothie i ponaša se kao skincare

Nijedna ljetna rutina nije kompletna bez rumenila. Ovdje dolazi jelly rumenilo pink rumenilo s mirisom crnog ribiza i koraljno s mirisom breskve. Gelasta tekstura hladi prilikom nanošenja, a zahvaljujući skvalanu ostavlja lice punijim i svježijim. 

 

essence_juicy_bomb_3_bonjour_ba

essence_juicy_bomb_rumenilo3_bonjour_ba
 

I to je to. Sve je tu od pjene u tušu do sjaja na usnama, u samo nekoliko koraka, a ako ste se kojim slučajem pitali gdje sve to nositi, Juicy Bomb torbica dolazi kao logičan završetak da sve stane, sve miriše i sve izgleda kao mali voćni beauty ritual spreman za svaki dan.

Foto: @j_make_up


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!