TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 31.5.2024.
Ovogodišnji, treći po redu, Social Media Summit održan je jučer u Sarajevu, a okupio je brojne domaće i svjetske stručnjake iz oblasti digitalnog marketinga i više od 300 učesnika iz Bosne i Hercegovine.
Društvene mreže posljednjih godina preuzele su primat u oglašavanju pa je ova oblast u ekspanziji, ali još uvijek ima mnogo prostora za napredak. Social Media Summit bio je odlična prilika da učesnici iz svijeta biznisa čuju lična iskustva i primjere uspješnih kampanja, da nauče kako da unaprijede svoj brend, koji je najbolji način oglašavanja na društvenim mrežama, i još mnogo toga.

“Kreiranje jakih poruka na društvenim mrežama izuzetno je važno u modernom svijetu oglašavanja, pa ne čudi što se sve veći broj kompanija, kako velikih tako i malih, odlučuje da poveća ulaganja u ovu vrstu marketinga. Na ovogodišnjem Summitu smo imali priliku čuti neke od vodećih stručnjaka koji su govorili o tome na šta je važno fokusirati se kako biste postigli uspjeh. Bilo je govora i o budućnosti brendova u vremenu AI-ja, te o tome na koji način se najbolje može iskoristiti ovaj alat u poslovanju. Ovakvi događaji su savršena prilika i za kompanije i za kreatore sadržaja da se upoznaju, razmijene ideje i dosadašnja iskustva, ali i da dogovore neku buduću saradnju”, istakao je Emir Muratović, chief marketing officer u agenciji Altermedia.

Jedan od najvećih LinkedIn eksperata današnjice Jasmin Alić govorio je o važnosti korištenja ove poslovne mreže u širenju pozitivnih vijesti o brendu i kompaniji te istakao prednosti i mogućnosti koje LinkedIn pruža. Njegovo predavanje privuklo je veliku pažnju, a prisutni su imali priliku da saznaju koja to vrsta sadržaja na LinkedInu privlači najviše pažnje i daje najbolje rezultate.


Važnost ovakvog događaja prepoznala je I kompanija Telemach, koja je bila generalni pokrovitelj ovogodišnjeg Social Media Summita.


“Kao najveći investitor u digitalizaciju zemlje, zadovoljstvo nam je treću godinu zaredom biti podrška skupu ključnih aktera digitalnog marketinga i društvenih mreža iz zemlje i regije, odnosno cijele jedne industrije čije se poslovanje temelji na pouzdanom i brzom internetu, kakav pruža upravo naša kompanija. Uz pomoć vrhunskih tehnologija omogućili smo našim korisnicima da uživaju u pet puta bržem internetu u odnosu na iste pakete koji se nude na tržištu BiH. Pristupne brzine u EON paketima se kreću već od 250 Mbps pa do čak 1 Gbps na GIGA mreži. Brojne kompanije i kreatori sadržaja svoj uspjeh na društvenim mrežama gradili su oslanjajući se isključivo na našu brzu i kvalitetnu komunikacijsku infrastrukturu, što nas čini izuzetno ponosnim. Iskoristili smo ovaj događaj da razmijenimo ideje i mišljenja koje će nam pomoći da dodatno unaprijedimo tehnologije koje oblikuju budućnost komunikacije“, istakao je Admir Drinić, generalni direktor Telemacha BH.
Posebna pažnja posvećena je i influencer marketingu, tačnije edukaciji onih koji tek planiraju ući u svijet influencinga, s ciljem da im se približi način komuniciranja i dolaska do što veće publike, ali i važnost kreiranja sadržaja koji će privući tu publiku i navesti ih da postanu potrošači ili korisnici brenda kojeg reklamira influencer.

U sklopu programskog dijela održana je i ceremonija dodjele nagrada Digital Cup i Influencer Awards, gdje su dodijeljena priznanja onima koji su u protekloj godini imali zapažene rezultate u svom radu i bili su najbolji u svojoj industriji.

Dobitnici Digital Cup
CONTENT MARKETING CAMPAIGN – Bingo
ECO CAMPAIGN - Hemofarm
E COMMERCE CAMPAIGN – dm Bosna i Hercegovina
INFLUENCER MARKETING CAMPAIGN - Bingo
INNOVATIVE CAMPAIGN - Grand Kafa
INTEGRATED CAMPAIGN - Bingo
PRODUCT LUNCH CAMPAIGN - Cedevita
SOCIAL MEDIA CAMPAIGN - Bingo
CSR CAMPAIGN – Telemach, Grand Kafa, Avon
INNOVATION IN THE USE OF NEW TECHNOLOGIES - Argeta
Dobitnici Influencer Awards
TIK TOK INFLUENCER OF THE YEAR – Mirza Demirović
SOCIALLY RESPONSIBLE INFLUENCER OF THE YEAR – Hana Hadžiavdagić
REGIONALNI INFLUENCER OF THE YEAR - Nikola Gajić
MOM INFLUENCER OF THE YEAR – Zerina Suyabatamaz
MICRO INFLUENCER OF THE YEAR – Sara Kordić
LIFESTYLE INFLUENCER OF THE YEAR – Samra Menzilović
FOOD INFLUENCER OF THE YEAR - Adi Bebanić
FITNESS AND HEALTH INFLUENCER OF THE YEAR – Ana Bavrka
COMEDY INFLUENCER OF THE YEAR – Sead Hrustanović
FASHION & BEAUTY INFLUENCER OF THE YEAR - Merjem Nuhić
CLIENT CHOICES BY TELEMACH – Emina Tsili
INFLUENCER OF THE YEAR – Mirza Mustafagić
Generalni pokrovitelj projekta je kompanija Telemach, zlatni sponzori Insta Grand, Općina Ilidža, Argeta, Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, oficijelno vozilo Summita je Hyundai, srebreni sponzor Cedevita, a prijatelji projekta je Mliječna industrija 99 i essence. Organizator je marketinška agencija Altermedia.
* * *
Foto: PR
TEKST: Ada Ćeremida
Oktobar završava u punom ritmu, Sarajevo je spremno za vikend u kojem se teatar, muzika i maskenbali stapaju u jedan zajednički puls.
Jesen u Sarajevu nikada ne znači kraj sezone, nego početak one najživlje — one u kojoj se ulice pune svjetlima, scene pozivima, a galerije novim pogledima.
Ovaj vikend grad diše između umjetnosti i zabave: od izložbi koje slave generacije stvaralaca do plesnih podija koji čekaju prve maske i prve ritmove.
8 događaja posljednjeg oktobarskog vikenda:
Na mapi su i oni prostori koje volimo upravo zbog toga što iznenade od Jazzbine do Historijskog muzeja. Ako tražite razlog da ostanete u gradu, ne brinite, ovog puta Sarajevo je samo jedan veliki kostimirani performans.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!
Historijski muzej BiH: „Naša žena“ – priče o snazi i naslijeđu
U petak, 31. oktobra u 19 sati, Historijski muzej BiH otvara izložbu „Naša žena“, posvećenu ženskom naslijeđu, sjećanju i ulozi u očuvanju mira.
Izložba, realizovana u saradnji s UN Women BiH, kroz fotografije i svjedočanstva povezuje prošlost i sadašnjost, stvarajući prostor za dijalog o identitetu, dostojanstvu i istoriji koja se prepisuje glasom žena.
Manifesto: izložba koja propituje čežnju
Galerija Manifesto otvorili su vrata samostalnoj izložbi Mirze Čizmića i Adnana Šopovića do 31. oktobra, pod intrigantnim nazivom “Bogu čežnju, on je neće”. Dok Šopovićeva reduciranost palete boja priziva melanholiju, Čizmićeve dinamične i oštre kompozicije seciraju svakodnevicu uz notu cinizma.
Dva različita rukopisa u istom prostoru postavljaju pitanje: za čim uopće čeznemo i gdje nas ta čežnja vodi?
“Čista umjetnost” između tehnologije i ekologije
U prostoru Europe House Sarajevo, u ulici Maršala Tita 62, otvorena je izložba „Čista umjetnost“ umjetnika Aldina Mustafija, koja istražuje granice između digitalnog otpada, umjetnosti i održivosti.
Kroz kombinaciju recikliranih materijala i vizualne interpretacije e-otpada, Mustafi propituje koliko su tehnologija i čovjek zapravo povezani i koliko nas ta veza košta. Izložba ostaje otvorena do 10. novembra, od ponedjeljka do petka, između 9 i 17 sati.
Muzej književnosti i pozorišne umjetnosti: „Ples noći“
U istom terminu, Muzej književnosti i pozorišne umjetnosti otvara izložbu studenata Akademije likovnih umjetnosti pod nazivom „Ples noći“.
Kroz slikarstvo, grafiku i kiparstvo, mladi autori oživljavaju motive tame, plesa i maski, stvarajući atmosferu koja spaja klasični izraz s duhom Noći vještica. Ulaz je slobodan, a izložba traje do 7. novembra.
The Haunted Warehouse 2: Matinée u hangaru Automehanike
Za one koji žele nešto drugačije, Matinée ekipa vraća se s drugim izdanjem „The Haunted Warehouse“, smještenim u hangaru Automehanike.
Uz setove Alaina, Coema, Eele, Not Yet i 2odd-a, noć traje do ranih sati, a dekori brišu granicu između performansa i elektronskog spektakla.
Najbolji kostim osvaja 1.000 KM i mnogo više od toga: status legende večeri.
Jazzbina Halloween Tribute: Chainsaw Eaters sviraju Ramones
Za ljubitelje živog zvuka, Jazzbina (Maršala Tita 38) u petak, 31. oktobra, donosi Ramones tribute bend „Chainsaw Eaters“ iz Banjaluke.
Ulaz je besplatan, atmosfera garantovana, a punk duh vraća Sarajevo u energiju sedamdesetih – tamo gdje je sve počelo.
Noć vještica u Meeting Pointu
Meeting Point i Akademija scenskih umjetnosti organizuju Halloween party s početkom u 18:00, uz projekciju filma „Sinners“ u 20:00.
Očekuje vas spoj filma, muzike i performansa u prepoznatljivoj atmosferi kina koje svaka generacija Sarajlija zove svojim.
Ako tražite nešto između alternativnog i filmskog, ovo je pravi izbor.
Kino Bosna: Kappadolle Halloween Party
Kino Bosna 31. oktobra ponovo postaje epicentar maskirane energije. Kappadolle ekipa, uz DJ-eve Mr. Rager, NjobeX i Mr. Rejdžer, vodi najživlju Halloween zabavu u gradu.
Nagrade za najbolje kostime i posebno uređen prostor čine ovaj party nezaobilaznim mjestom za ljubitelje ritma RnB-a, trapa i urbane scene.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!