TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 17.5.2024.
Otkrijte budućnost digitalnog marketinga na 3. Social Media Summitu koji se ove godine održava 29. maja u Hotelu Hills.
Ovaj događaj predstavlja vrhunsku platformu za stručnjake iz oblasti društvenih medija i digitalnog marketinga u sklopu koje će podijeliti svoja znanja i istražiti najnovije trendove u industriji.
Social Media Summit će na jednom mjestu okupiti govornike iz cijele regije, koji će dijeliti svoja iskustva i najbolje prakse u korištenju društvenih medija za poslovni uspjeh. Paneli i prezentacije će u svom fokusu imati inovativne strategije, govorit će se o unapređenju poslovanja na LinkedInu, novitetima u digitalnom marketingu i svemu onome što će oblikovati budućnost društvenih mreža!

Ključni govornici ovogodišnje konferencije upoznat će učesnike sa inovativnim pristupima u poslu, ali i tehnikama koje mogu primijeniti kako bi unaprijedili svoj rad i ostvarili uspjeh.
U sklopu programskog dijela kao i ranijih godina održat će se i ceremonija dodjele nagrada Digital Cup i Influencer Awards, gdje će se proslaviti najbolji u industriji. Priznanja će dobiti oni koji su svojim radom pomjerili granice, napravili iskorake te brendove i usluge promovirali na najbolje moguće načine. Ovo je prilika za razmjenu ideja, ali i povezivanje lidera u digitalnoj industriji.
Pridružite se trećem Social Media Summitu u Sarajevu i budite dio inspirativne priče o budućnosti društvenih medija i digitalnog marketinga. Bilo da ste stručnjak za digitalni marketing, influencer ili samo strastveni korisnik društvenih mreža ovaj Summit je mjesto za vas!
Registracija je otvorena, a broj mjesta je ograničen. Za više informacija o programu i registraciji posjetite web stranicu www.socialmediasummit.ba.
Vidimo se 29. maja u Hotelu Hills!
Projekat podržali
Generalni pokrovitelj: Telemach
Zlatni sponzori: Insta Grand, Općina Ilidža
Oficijelno vozilo: Hyundai
Srebreni sponzor: Cedevita
Organizator: marketinška agencija Altermedia
* * *
Foto: PR
TEKST: Bonjour.ba - PR
Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.
Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing.
Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja.
Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”, govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje.
I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu.
O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.
Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka.
Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!