TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 16.3.2015.
Nije tajna da smo u uredništvu ludi za svim vrstama wokova. Ne mislimo pri tome na tave, nego na ono što u tim tavama spremimo. Upravo zato nismo odoljeli, a da ne saznamo sve detalje o nedavno otvorenom Steet Wok baru 'SNOGU' kojeg smo pronašli u samom centru Sarajeva u neposrednoj blizini Narodnog Pozorišta i mosta Čobanija.
Detektivskim trikovima smo saznali da su idejni i izvedbeni projekt te nadzor na gradilištu radili Čerkez Harun, Hodović Sabina, Medić Ivica te Mekić Hana, a sve to u suradnji s glavnim šefom kuhinje i vlasnikom Arminom Hadžićem.

Armin Hadžić
Armin se već odavno bavi ugostiteljstvom, a strast i ljubav prema kuhanju usavršio je u Milanu, na Accademia dello Chef prošle godine, pohađajući različite tečajeve kuhanja. Pod palicom maestra Giuseppe Siesto, predsjednika Akademije, dobiva diplomu o završenom profesionalnom kursu Wok kuhinje.
Ime Wok Bara "SNOGU" nastalo je od slenga - pojesti nešto s nogu, koji se u našem društvu često koristi. Logotip čine noge u hodu savijene od papira. Savijanje papira, zvano origami, jedna je od karakteristika azijske kulture, bas kao i Wok. Popraćen je nazivom "SNOGU" Street Wok Bar.


Glavni koncept unutrašnjeg prostora je podjela na javni dio za posjetioce i kuhinju. Kuhinja je sakrivena frontom od profiliranog lima, te ostavlja dojam odvojenog, umetnutog kioska. Javni dio je potpuno otvoren prema ulici. U prostoru su samo zastupljene tri boje, narančasta, crna i siva, s tim da dominira narančasta koja stimuliše ljude da razmišljaju i razgovaraju, podiže energiju, simbolizira aktivnost, volju za životom i predstavlja princip ženske energije. Crna kao kontrast predstavlja moć, prefinjenost i sofisticiranost.

Street Wok Bar SNOGU je prvi i jedini te vrste u Sarajevu. Klijenti su i direktnoj interakciji s kuharom i vide na koji način se sprema njihovo jelo, izaberu sami sastojke i samim tim indirektno učestvuju u pravljenju svog Woka. Prednost Woka je da se brzo i jednostavno spremi zdrav i ukusan obrok, koristi se jako malo ulja, povrće zadrži svjež i hrskav ukus, dok meso ili morski plodovi ne upiju velike količine ulja. Za razliku od svih ostalih fast foodova, Street Wok Bar SNOGU klijentima nudi brzo, ukusno i zdravo!

Armina smo pitali što bi osobi koja prvi put dolazi preporučio da naruči, na što nam je rekao: „Vrlo jednostavno, svi znamo sto najviše volimo, za početak odlučite se da li želite wok s rizom ili nudlama, zatim odaberete glavni sastojak, meso ili morske plodove, a naravno za vegetarijance tu je vegi wok. Zatim odaberete povrće ili voće ako želite eksperimentirati, a ako volite ljuto, tu je chilli sos, ili ako ste ljubitelj slatko-kiselih ukusa, tu je sweet sour sos. SNOGU Street Wok Bar koncept je da klijentima uvijek nudi svježe sezonske namirnice, tako da odabir povrća može da se mijenja u zavisnosti od sezone.“ Na kraju nam je Armin otkrio kako je njegov omiljeni Wok beef sa rižom i miksom povrća u teriyaki sosu.



Foto: via SNOGU
TEKST: Adelisa Mašić
Postoje restorani u koje dolazimo zbog pogleda i oni u koje se vraćamo zbog hrane. City View Sarajevo uspijeva spojiti oboje, ali ono što ga zaista izdvaja je osjećaj s kojim gost odlazi.
Osjećaj zbog kojeg ne gledate na sat i shvatite da vam je zapravo bilo jako lijepo.
Od prvog koraka na ulazu, preko pažljivo osmišljenog menija, pa sve do pogleda koji se otvara prema Sarajevu, ovaj restoran je zamišljen kao kompletno iskustvo, a ne samo kao mjesto za obrok.
Kako nam u razgovoru otkriva chef Antonio Radoš, filozofija restorana od početka je jasna: gost nije potrošač, već osoba kojoj se želi biti dobar domaćin.
„Kada sjednu za sto, želimo da osjete opuštenost, toplinu i sigurnost da su na mjestu gdje se svaki detalj radi s namjerom, pažnjom i ljubavlju“, objašnjava Radoš.
Od bruncha koji je nedostajao gradu do cjelodnevne kuhinje
City View, koji se nalazi na adresi Podcarina 1, je u startu zamišljen kao brunch mjesto kakvo je Sarajevu dugo nedostajalo. Fokus je bio na inovativnim jelima, lokalnim namirnicama te kvaliteti i prezentaciji, uz lagane obroke koji su jasno profilirani i lako prepoznatljivi.
„City View je primarno bio fokusiran na brunch, kakav nedostaje u gradu, s inovativnim jelima i hranom pripremljenom na unikatan način, uz fokus na lokalne namirnice, kvalitet i prezentaciju“, objašnjava chef Antonio Radoš.
S vremenom su, sasvim prirodno, počeli dolaziti i upiti za večeru. Gosti su željeli ostati duže i vratiti se i nakon radnog vremena koje je u početku bilo rezervisano za jutarnje i dnevne obroke. 
„Vremenom smo dobili dosta upita za služenje hrane i poslije našeg tadašnjeg radnog vremena, pa je prirodno došao sljedeći korak, a to je da služimo hranu cijeli dan“, dodaje Radoš.
Danas City View nudi hranu tokom cijelog dana, ali uz jasnu podjelu ritma:
„Jutro i rano popodne su posvećeni laganijim jelima koja se spremaju brzo, dok navečer pripremamo ozbiljnija i kompleksnija jela“, ističe Radoš, opisujući prelazak u večernji tempo u kojem, kako kaže, „nakon užurbanog dana sve pomalo usporava i nastupa čisti hedonizam“.


Pogled privuče, ali hrana zadrži
Iako sam naziv restorana često prvo privuče pažnju, reakcije gostiju su, kako kaže chef, gotovo uvijek iste: dođu zbog pogleda, a vraćaju se zbog hrane.
Turisti posebno cijene priliku da uz prelijep panoramski pogled na Sarajevo probaju jela koja nisu generična, dok domaći gosti brzo prepoznaju kvalitet i dosljednost. Upravo ta kombinacija, doživljaj prostora i ozbiljna kuhinja, čini City View mjestom koje se pamti.
Mali meni, jasna priča
Meni u City Viewu nije opširan i to je svjesna odluka. Devet jela za brunch i devet za večeru osmišljeni su tako da svako jelo nosi svoju priču i predstavlja restoran na poseban način.
Ako se mora izdvojiti favorit chefa, to je Meat the Chef, jelo koje okuplja njegove omiljene elemente i jasno se obraća ljubiteljima mesa. Kao apsolutni best seller, s druge strane, ističe se Eggsciting sataraš, jelo po kojem je City View već postao prepoznatljiv.
Gostoprimstvo kao suština koncepta
Osim hrane, poseban naglasak stavljen je na ono što tim City Viewa smatra pravom razlikom između dobrog restorana i mjesta kojem se gosti vraćaju, a to je gostoprimstvo.
Za njih to nije samo korektan servis, već iskrena pažnja, toplina i energija koja se osjeti, ali se ne nameće. Kroz stalne treninge i rad s timom, gradi se kultura u kojoj svi razumiju da gost najduže pamti kako se osjećao.
„Upravo taj ljudski faktor, odnos osoblja prema gostima i energija prostora, uz prepoznatljive ukuse, razlog su zbog kojeg nam se ljudi vraćaju“, ističe Radoš.
Bez žurbe, bez pretencioznosti
Kada je riječ o budućnosti, planovi su svjesno odmjereni. Širenje trenutno nije prioritet, jer je fokus na onome što se gradi ovdje i sada: kuhinji, iskustvu gosta i jasnom identitetu koji je smiren, dosljedan i iskren.
Kako ističe chef Antonio Radoš, City View ne teži buci ni velikim gestama. „Dobra večera ne mora biti bučna ni pretenciozna, nego smirena, topla i iskrena. Mjesto u koje se gosti vraćaju jer znaju šta mogu očekivati i jer im to prija.“
Ako ikada dođe do širenja, to je, prema njegovim riječima, nešto što može doći isključivo kao rezultat tog rada, a ne kao cilj sam po sebi.
Foto: Bonjour.ba
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!