TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 13.4.2022.

Na poziv iz JYSK tima iz Zagreba smo se zaputili u Klub Šumica, koji smo prethodno potražili na internetu i fotke su nas oduševile. Međutim, pri dolasku na dogovorenu lokaciju, ostali smo potpuno očarani mjestom.


Pravi izbor lokacije za četverosatno druženje sa JYSK kompanijom. Druženje je počelo sa toplom dobrodošlicom cijelog tima, zatim smo u izložbenoj sali uživali u kreiranim JYSK kutcima. Nedugo zatim nas je pozdravila i Ida Prester, voditeljica programa, a onda su nam se obratile Vesna Kukić Lončarić, Zvjezdana Novak i Ana-Marije Slukan. Nakon riječi o dosadašnjem radu JYSK poslovnica, ali i novitetima u namještaju koji nas očekuju u budućnosti, prešli smo u baštu u kojoj smo mogli uživati u svojim Hygge momentima, a vjerujte da jesmo. Oduševile su nas ideje za novi namještaj, koji uključuje i reciklažu, ali i hotel za insekte, koji smo i sami ponijeli kući i jedva čekamo koristiti. 

 

Foto: Bonjour.ba

Baštenski namještaj inspirisan prirodom - da li ste nekada čuli za hotele za insekte?

Insekti su jedan od ključnih faktora u očuvanju raznolikosti biljnog i životinjskog svijeta i ravnoteže života u prirodi, a prema procjenama,  svaki treći zalogaj koji unosimo u organizam zavisi upravo od njih. Ipak, proces urbanizacije širom svijeta ugrozio je njihovu egzistenciju. Kako bi riješila dugogodišnji problem nestajanja prirodnih staništa ove vrste, kompanija JYSK u svoju ponudu uvrstila je takozvane hotele za insekte.

Ovaj proizvod, jako važan za naš ekosistem, predstavljen je uz novi baštenski namještaj i dekoracije u šumskom okruženju glavnog grada Hrvatske na događaju "Feel Scandinavia" u organizaciji JYSKa.

 


Noviteti u JYSKU kojima se radujemo

Pored toga, predstavljeni su i novi baštenski setovi i proizvodi sa FSC certifikatom za kreiranje ljetne oaze. Kompanija je najavila i dolazak recikliranog baštenskog stola od starih malezijskih kuća i kutija za čuvanje riže, kao i ostale dizajnerske trendove u uređenju eksterijera inspirisane prirodom. Predstavljena su tri trenda Balance, Grounded i Utopia Spring za predstojeće toplije dane u kojima će naglasak biti na boravku u prirodi – i to na skandinavski način.

 



Prema riječima  Ana-Marije Slukan, Sales i Marketing Manager-a za JYSK Sloveniju, Hrvatsku, BiH i Srbiju, trendovi su inspirisani Skandinavijom, održivim stilom života i prirodom i predstavljaju odgovor na moderan svijet i nedavne promjene u svakodnevici koje su se događale na svjetskom nivou.

"Postoji izreka „Život je promjena“. I mi u JYSKu čvrsto vjerujemo da je to tako. Zato smatramo da je budućnost u rješenjima koja vješto spajaju tehnologiju i održivost", naglasila je Slukan.




Zvjezdana Novak, Communications Manager JYSKa za Sloveniju, Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu i Srbiju, istakla je da je misija kompanije JYSK da proizvode učini vanvremenskim kada je riječ o estetici, funkcionalnosti i održivosti.

"Glavna nit kojom smo se vodili pri stvaranju novih linija bila nam je veza sa malim jednostavnim stvarima, a inspiracija u svemu je priroda. Našim novim proizvodima obraćamo se pojedincima i pozivamo ih da se zapitaju što mogu da učine kako bi svakodnevni život učinili odgovornijim i održivijim. Vjerujemo da zajedničkim snagama možemo da dovedemo do zelenije budućnosti", izjavila je Novak.



 


Vesna Kukić Lončarić, Country manager za Sloveniju, Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu i Srbiju, naglasila je da da je potraga za novim, funkcionalnijim i održivim rješenjima postala svakodnevica.

„Svijet se mijenja velikom brzinom, a mi se trudimo da održimo korak i svakom poslovnom odlukom potvrdimo ono što JYSK kao kompanija predstavlja, a to je jednostavnost, inovativnost, briga o zaposlenima, lokalnim zajednicama  i održivost“, naglasila je Kukić Lončarić.





JYSK posluje u regionu sa ukupno 145 prodavnica i četiri webshopa i nešto više od 1350 zaposlenih. Kompanija spaja jedinstveni skandinavski dizajn inspirisan prirodom i jednostavnošću linija sa snažnim fokusom na održivost koja je integrisana u svaki segment poslovanja  - od uticaja na suzbijanje sirovina do sistemske brige o zaposlenima i lokalnim zajednicama u kojima posluje. 

 

Djelić atmosfere sa JYSK druženja 
 

* * * 
Fotografije: JYSK PR


Bonjour

Arhitektura kreativnosti: Bonjour.zaviruje u novu zgradu agencije Via Media

TEKST: Bonjour.ba

Arhitektura kreativnosti: Bonjour.zaviruje u novu zgradu agencije Via Media Arhitektura kreativnosti: Bonjour.zaviruje u novu zgradu agencije Via Media

Via Media, najnagrađivanija marketinška agencija u BiH, ovog ljeta se uselila u svoj novi dom. 

Bonjour. je prvi imao priliku zaviriti unutra, a priča koju vam donosimo je priča o poslovnoj filozofiji pretočenoj u prostor i priča o tome šta je sve moguće kad nam je istinski stalo do našeg posla i kad odbijamo da pristajemo na prosjek.


amna_gif_via_media_bonjour_ba


Ova zgrada je fizički manifest vrijednosti i duha agencije. Svaki sprat, svaka soba, svaki detalj je izraz onoga u šta Via Media vjeruje. Njen slogan, The Art of Giving a F*ck, nije samo provokativna rečenica, već princip koji definiše potpunu posvećenost kreativnosti, poslu i izgradnji snažnih odnosa sa kolegama i klijentima. 

Ta posvećenost je savršeno vidljiva i opipljiva i u svakom detalju novog prostora.


via_media_bonjour_ba


Na sedam nivoa i sa više od 2.000 m2, koncipiran je tako da potakne razmjenu ideja, ubrza kreativne procese i otvori put ka neočekivanim rješenjima. Unikatan je u BiH, ali i regiji, a kroz njega nas je provela suvlasnica agencije Amna Džambić Branković

“Prostor je osmišljen tako da podstiče ono što nam je najvažnije – kreativnost", kaže Amna. 

Htjeli smo razigran, ali profesionalan ambijent koji odražava naš slogan 'The art of giving a f*ck'.  To znači da nam je zaista stalo do našeg posla. Do ideje. Do kvalitete. Do drugih ljudi. Do toga kako komuniciramo, kako rješavamo probleme i kako razmišljamo. To je naša kultura. Zato smo, kada nam je prethodna zgrada postala previše tijesna, okupili kolege iz svih odjela i pitali ih šta im je potrebno za idealne uslove za rad.“


bonjour_ba_via_media_bonjour_02

via_media_501_bonjour_ba (1)


Završni dizajn novog prostora potpisuje arhitektonski studio Brigada, čiji su Damjan Geber i Virna Šonje Kuljiš sa svojim timom u potpunosti razumjeli ideju, prirodu posla i identitet agencije.

Prije nego što krenemo u obilazak, važno je znati da je Via Media full-service marketinška agencija, što znači da pruža sveobuhvatan spektar usluga na jednom mjestu. Upravo zato ona okuplja veći broj timova koji rade u bliskoj koordinaciji.

 



“Iako odjeli funkcionišu samostalno“, kaže Amna, “njihov raspored omogućava stalnu komunikaciju. Vjerujemo i da sam prostor može biti pokretač ideja, pa smo svaki detalj prilagodili tom konceptu.“


via_media_507_bonjour_ba

via_media_505_bonjour_ba


Tako su na jednom od spratova, u neposrednoj blizini, smješteni Account, Digital i PR odjeli, kao i ured strateškog planera, te kancelarije suvlasnica, Amne i Vesne. 


via_media_gif_5_bonjour_ba


Upravo na ovom spratu oblikuju se strategije kampanja, a otvoreni raspored stolova i blizina timova potiču stalnu komunikaciju i brzu razmjenu informacija, što je u ovom poslu nezamjenjivo.


bonjour_ba_via_media_bonjour_zaviruje_02


Ipak, neki dijelovi posla zahtijevaju drugačiju koncepciju prostora. Tako je jedan sprat u potpunosti posvećen video i audio produkciji. 

Tu se nalaze dva studija, filmski i muzički, kojima upravlja ekipa koja piše, režira, montira, animira i producira sve od reklamnih ili muzičkih spotova, pa do dokumentarnih filmova i još mnogo toga između.


bonjour_ba_via_media_bonjour_zaviruje_07

bonjour_ba_via_media_bonjour_zaviruje_06


A tačno osamnaest stepenica iznad produkcije nalazi se odjel čiji je posao potpuno drugačiji, Event & BTL. Ovo je logistički mozak agencije. 


bonjour_ba_via_media_bonjour_zaviruje_05

via_media_1000_bonjour_ba


U prostoriji ispunjenoj policama i ormarima, oko širokog barskog stola, svoje planove prave ljudi koji stoje iza nebrojenih uspješnih evenata poput konferencija, promocija, gala večeri, proslava ili koncerata. 

Ukratko, šta god zamislite, oni će to ostvariti. Zapravo, vjerovatno već jesu.


via_media_800_bonjour_ba

via_media_bonjour_ba5


Sale za sastanke nalaze se na istom spratu kao i community zona. Ovi prostrani i otvoreni prostori su mjesto na kojem se isprepliću neobavezni razgovori i brainstorm-i, a osmišljeni su upravo u duhu ideje da iz spontane razmjene često nastaju najbolje zamisli.


via_media_500_bonjour_ba

bonjour_ba_via_media_bonjour_zaviruje_04

via_media_802_bonjour_ba


Popnemo li se sprat više, naći ćemo se tačno ispred Zen sobe. Ova udobna i zvučno izolovana prostorija osmišljena je kao oaza mira u dinamičnom radnom okruženju. 


zen-soba-via-media_bonjour-ba


Ovdje se svako može povući da napravi pauzu, obnovi energiju i osvježi kreativnost. Locirana je tačno na pola puta između kreativnog odjela, koji se može pohvaliti sa više nego inspirativnim pogledom, te minimalistički uređenog ureda CEO-a kompanije, sa jednako spektakularnim pogledom na grad.

Na istom spratu nalazi se i prostorija s mnogobrojnim priznanjima agencije. Ovo je svojevrsna zbirka priča o projektima, ljudima i trenucima koji su oblikovali agenciju Via Media. To su podsjetnici na predanost, kreativnost i drugačiji pristup u svakom novom izazovu.


via_media_office_34_bonjour_ba


Naš obilazak završavamo u Amninom uredu. Zid krasi djelo mlade bh. umjetnice Hanne Dujmović, a prostor spaja snagu i jednostavnost, eleganciju i funkcionalnost.

U razgovoru, Amna ističe da je agencija usmjerena na hrabru kreativnost, onu koja tjera ljude da misle, osjećaju i reaguju. Ne boje se izazova, otvoreno zagovaraju različitost u mišljenju, karakterima i pristupima, i duboko cijene odgovornost, integritet i otvorenost.

 

 

bonjour_ba_via_media_amna_01


Via Media njeguje kulturu u kojoj se autentičnost ne shvata kao fraza, već kao obaveza. U kojoj razlike nisu tolerisane, nego slavljene. U kojoj se vjeruje da odvažna kreativnost zaista može promijeniti svijet – makar onaj naš kutak pod nebom.


bonjour_ba_via_media_bonjour_amna_01

bonjour_ba_via_media_amna_office_01
 

Produkcija: Bonjour.ba  
Foto/Video: Marko Jovančić za Bonjour.ba


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!