Prisustvovali smo čarobnom skandinavskom JYSK iskustvu u Zagrebu. Donosimo detalje. - Bonjour.ba - bh.lifestyle magazin

Prisustvovali smo čarobnom skandinavskom JYSK iskustvu u Zagrebu. Donosimo detalje.

Tekst:

Bonjour.ba/PR

INTERIJERI
13.4.2022.

Na poziv iz JYSK tima iz Zagreba smo se zaputili u Klub Šumica, koji smo prethodno potražili na internetu i fotke su nas oduševile. Međutim, pri dolasku na dogovorenu lokaciju, ostali smo potpuno očarani mjestom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa


Pravi izbor lokacije za četverosatno druženje sa JYSK kompanijom. Druženje je počelo sa toplom dobrodošlicom cijelog tima, zatim smo u izložbenoj sali uživali u kreiranim JYSK kutcima. Nedugo zatim nas je pozdravila i Ida Prester, voditeljica programa, a onda su nam se obratile Vesna Kukić Lončarić, Zvjezdana Novak i Ana-Marije Slukan. Nakon riječi o dosadašnjem radu JYSK poslovnica, ali i novitetima u namještaju koji nas očekuju u budućnosti, prešli smo u baštu u kojoj smo mogli uživati u svojim Hygge momentima, a vjerujte da jesmo. Oduševile su nas ideje za novi namještaj, koji uključuje i reciklažu, ali i hotel za insekte, koji smo i sami ponijeli kući i jedva čekamo koristiti. 

 

Foto: Bonjour.ba

Baštenski namještaj inspirisan prirodom - da li ste nekada čuli za hotele za insekte?

Insekti su jedan od ključnih faktora u očuvanju raznolikosti biljnog i životinjskog svijeta i ravnoteže života u prirodi, a prema procjenama,  svaki treći zalogaj koji unosimo u organizam zavisi upravo od njih. Ipak, proces urbanizacije širom svijeta ugrozio je njihovu egzistenciju. Kako bi riješila dugogodišnji problem nestajanja prirodnih staništa ove vrste, kompanija JYSK u svoju ponudu uvrstila je takozvane hotele za insekte.

Ovaj proizvod, jako važan za naš ekosistem, predstavljen je uz novi baštenski namještaj i dekoracije u šumskom okruženju glavnog grada Hrvatske na događaju "Feel Scandinavia" u organizaciji JYSKa.

 


Noviteti u JYSKU kojima se radujemo

Pored toga, predstavljeni su i novi baštenski setovi i proizvodi sa FSC certifikatom za kreiranje ljetne oaze. Kompanija je najavila i dolazak recikliranog baštenskog stola od starih malezijskih kuća i kutija za čuvanje riže, kao i ostale dizajnerske trendove u uređenju eksterijera inspirisane prirodom. Predstavljena su tri trenda Balance, Grounded i Utopia Spring za predstojeće toplije dane u kojima će naglasak biti na boravku u prirodi – i to na skandinavski način.

 



Prema riječima  Ana-Marije Slukan, Sales i Marketing Manager-a za JYSK Sloveniju, Hrvatsku, BiH i Srbiju, trendovi su inspirisani Skandinavijom, održivim stilom života i prirodom i predstavljaju odgovor na moderan svijet i nedavne promjene u svakodnevici koje su se događale na svjetskom nivou.

"Postoji izreka „Život je promjena“. I mi u JYSKu čvrsto vjerujemo da je to tako. Zato smatramo da je budućnost u rješenjima koja vješto spajaju tehnologiju i održivost", naglasila je Slukan.




Zvjezdana Novak, Communications Manager JYSKa za Sloveniju, Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu i Srbiju, istakla je da je misija kompanije JYSK da proizvode učini vanvremenskim kada je riječ o estetici, funkcionalnosti i održivosti.

"Glavna nit kojom smo se vodili pri stvaranju novih linija bila nam je veza sa malim jednostavnim stvarima, a inspiracija u svemu je priroda. Našim novim proizvodima obraćamo se pojedincima i pozivamo ih da se zapitaju što mogu da učine kako bi svakodnevni život učinili odgovornijim i održivijim. Vjerujemo da zajedničkim snagama možemo da dovedemo do zelenije budućnosti", izjavila je Novak.



 


Vesna Kukić Lončarić, Country manager za Sloveniju, Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu i Srbiju, naglasila je da da je potraga za novim, funkcionalnijim i održivim rješenjima postala svakodnevica.

„Svijet se mijenja velikom brzinom, a mi se trudimo da održimo korak i svakom poslovnom odlukom potvrdimo ono što JYSK kao kompanija predstavlja, a to je jednostavnost, inovativnost, briga o zaposlenima, lokalnim zajednicama  i održivost“, naglasila je Kukić Lončarić.





JYSK posluje u regionu sa ukupno 145 prodavnica i četiri webshopa i nešto više od 1350 zaposlenih. Kompanija spaja jedinstveni skandinavski dizajn inspirisan prirodom i jednostavnošću linija sa snažnim fokusom na održivost koja je integrisana u svaki segment poslovanja  - od uticaja na suzbijanje sirovina do sistemske brige o zaposlenima i lokalnim zajednicama u kojima posluje. 

 

Djelić atmosfere sa JYSK druženja 
 

* * * 
Fotografije: JYSK PR

Povezani članci

Najpopularniji članci

Posljednje objavljeno