TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 11.4.2018.

Uz dolazak toplih dana, naša make-up rutina dobije dozu odvažnosti, te na naše lice nanosimo jarke nijanse i boje koje su u zimskoj sezoni bile u potpunosti zapostavljene. I dok je neko vrijeme, kada su u pitanju trendovi, naglasak bio na našim usnama, ovog proljeća, sve je u znaku intenziteta i bogatstva jarkih nijansi sjenila na našim očima.

Razigrani make-up look s kolorističnim nijansama sjenila postao je alat uz koji brojne dame privlače znatiželjne poglede prolaznika i usmjeravaju pozornost upravo na boju očiju te vještinu igranja sa sjenama za oči. Kada su u pitanju nijanse koje biraju, pravila nema. Većina dama vodi se bojom očiju, te u skladu s tim, bira i jarke nijanse koje će ju najbolje naglasiti. Ljubičasta, zelena i tamnocrvena nijansa lijepo će naglasiti smeđe oči, siva, tamnoplava i brončana nijansa odlično pristaju plavookim damama, dok će sve nijanse zelene i boja zlata pristajati damama koje imaju oči boje lješnjaka. Tamnocrveni tonovi laskaju damama s zelenom bojom očiju. Osim toga, crni tuš za oči zamijenio je bijeli, a vizažisti su uz jarka sjenila redovito birali neutralan ostatak make-upa – prirodan izgled lica te neutralne usne. Pitate se kako i vi možete kopirati ovaj look u vašu svakodnevnicu? Inspirirajte se ovim celebrity izdanjima.

01

Margot Robbie

02

Kerry Washington

03

Nicole Richie

04

Emily Ratajkowski

05

Cara Delevingne

06

Priyanka Chopra

07

Jourdan Dunn

08

Jourdan Dunn

09

Cara

10

Jennifer Connelly

11

Emma Stone

12

Rita Ora

13

Lily Rose Depp

14

Rihanna

15

Nicole Richie


Bonjour

O čemu beauty svijet bruji? Kris Jenner, MAC i “slučaj za FBI”

TEKST: Ilda Lihić-Isović

O čemu beauty svijet bruji? Kris Jenner, MAC i “slučaj za FBI” O čemu beauty svijet bruji? Kris Jenner, MAC i “slučaj za FBI”

Ako postoji žena koja zna kako od svog života napraviti reality show, onda je to Kris Jenner. Ovih dana beauty svijet ne prestaje da bruji jer je upravo ona postala novo lice MAC Cosmetics kampanje.

I dok bi za mnoge ovo bila vijest sama po sebi, za Kris je to zapravo logičan slijed događaja. Pitanje nije bilo da li, već s kojim brendom.
 

 

Facelift koji je sve pokrenuo

 

Još početkom godine, Jenner je privukla pažnju nakon što se pojavila potpuno revitalizirana zahvaljujući faceliftu koji je uradio poznati njujorški hirurg dr. Steven M. Levine. Fotografije su obišle medije, komentari su frcali, a beauty publika je ostala podijeljena: da li govorimo o dobrom zahvatu ili o izvrsnom PR-u? (Spoiler alert: vjerovatno oboje.)
 

 

Leak koji je prerastao u kampanju

 

Priča se dodatno pojačala kada je na Instagramu “slučajno” osvanula crno-bijela fotografija Kris s natpisom For Internal Use Only. Kris je reagovala promptno, napisavši ispod: “Who leaked this??”. Nekoliko sati kasnije, MAC je lansirao cijelu kampanju. Da, slučajnost? Teško. U eri kada je pažnja valuta, leak je ispao savršen uvod ili bolje rečeno, teaser.
 


 

“This is a case for the FBI…”

 

Za one koji prate Kardashiane, ova rečenica je već klasik. Kris ju je davno izgovorila u realityju, a internet ju pretvorio u gif koji se dijeli i danas. MAC je upravo taj viralni momenat iskoristio u prvom teaseru, objavivši uz video: “This is a case for the FBI…”. Kampanja je time dobila notu autoironije i pokazala da Kris itekako zna igrati na kartu kulture memova.
 

 

Zašto je ovo “priča dana” u beauty svijetu

Ovo je trenutak u kojem se prepliću tri teme o kojima beauty svijet stalno priča: Estetski zahvati: jer kada prestaju biti tabu i postaju mainstream inspiracija. Marketing leakovi: da li je to greška ili planski potez koji samo pojačava hype? Meme kultura: jer današnji brendovi više ne komuniciraju samo ruževe i pudere, već i viralne gifove.
 

mac_kris_bonjour_ba
 

Kritički pogled (jer, budimo realni)

 

Koliko je ovdje zaista riječ o ljepoti, a koliko o vještom spajanju PR - a, estetske medicine i internetske kulture? MAC je dobio kampanju koja izgleda moderno i pametno orkestrirano, a Kris je dobila priliku da redefiniše priču o ženama u kasnim šezdesetima. No, tu je i pitanje: hoće li publika ovo doživjeti kao inspiraciju ili kao još jedan nedostižan standard ljepote?

U konačnici Kris Jenner + MAC = potez o kojem će se još dugo pričati. Jer kada reality zvijezda, facelift i jedan od najvećih beauty brendova spoje snage, rezultat je više od reklame. A beauty svijet? On bruji, komentariše i analizira… baš kao i mi.
 


Foto: @maccosmetics


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!