TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 20.7.2020.
Ljubav prema prirodi, biljkama, voću i cvijeću, bila je motiv obitelji Salkić za pokretanje brenda prirodnih sokova Sherbetlook.
Svi Sherbetlook sokovi su proizvedeni od sirovine koju sami organski uzgajaju – imaju svoje voćnjake, polja lavande, kao i ruže.

Foto: Ines Selimović
„Brend Sherbetlook nastao je 1. januara 2019. godine kao pokušaj spajanja modernog i tradicionalnog - modernog osvježavajućeg napitka koji nastaje na tradicionalan način.
Modernim rječnikom rečeno, naši proizvodi su "handmade".
Zbog toga smo i registrovani kao 'stari tradicionalni zanat'. Upravo iz te potrebe da vežemo moderno s tradicionalnim, izabrali smo odgovarajuće ime koje se, iskrena da budem, tek kasnije pokazalo kao nešto po čemu nas ljudi prepoznaju i pamte.

Foto: Ines Selimović
Nerijetko se dešava da čujemo, 'ee, pa to su oni sa zanimljivim imenom'.
No, ipak je najvažnija i ona suštinska razlika između nas i drugih proizvođača prirodnih sokova to što mi proizvodimo, mi ih zovemo "cvjetni okusi" kao sokove, a ne sirupe kao što je uobičajeno.
Mi smo vjerovatno prvi, a čini mi se i jedini koji nude brendirani npr. sok od zove ili ruže u pakovanjima od 0,2 litra.
Uobičajeno je da vam takav sok posluže u čaši razrijeđen sa vodom.

Foto: Ines Selimović
Ono čime se ponosimo jeste to što su naši proizvodi vrhunskog kvaliteta.
Istovremeno, jedna od bitnih značajki koja nas izdvaja na domaćem tržištu jeste linija proizvoda na bazi lavande. S obzirom na to da imamo zasađeno nekoliko duluma lavande u Visokom i Bratuncu, u mogućnosti smo tržištu ponuditi neke proizvode koje do sada nisu imali priliku konzumirati u BiH. Tako jedini u BiH imamo u ponudi sok od svježe lavande, fantastično ljetno osvježavajuće piće. Osim toga, imamo i razne kombinacije čajeva od suhe lavande, kakvih do sada nije bilo na našem tržištu.“ – odgovorila je Nejra, jedna od osnivačica brenda Sherbetlook na naš upit kada je nastao brend i što ih izdvaja na domaćem tržištu.
Brend Sherbetlook su uz Nejru osnovali njen muž Jakub Salkić te njena sestra Nerma Lepić.
Foto: Ana Lukenda
Nedavno su se odlučili na potpuni rebranding vizualnog identiteta svog brenda. To je ujedno značilo novi logotip i etikete, a kroz sam projekt novog dizajna surađivali su s grafičkom dizajnericom Anom Lukendom.
Kao rezultat cijele priče na policama dućana pronaći ćete moderne, privlačne i fotogenične prirodne sokove.
Anu smo pitali čime se vodila pri osmišljavanju dizajna, kao i kako je započela njena suradnja s kreativnim timom Sherbetlooka.
„Nejra je sa svojim brandom Sherbetlook učesnica poduzetničkog programa PoWEr+ kojeg Fondacije 787 organizira u suradnji s Američkom ambasadom u BiH. Nas dvije smo spojene u sklopu mentorskog dijela ovog programa, gdje svakoj učesnici dodjele jednog mentora ili mentoricu za oblast poslovanja koja im je u tom trenutku najviše na klimavim nogama.
Mada sam Nejru upoznala i ranije, na predavanjima Fondacije 787, tada nismo imali mnogo komunikacije, do prvog sastanka, na kojem sam se našla s njom i njenim suprugom. Sastanak je bio sve samo ne poslovni, više smo se smijali, nego radili, ali to je bilo ključno za stvaranje ovog što smo postigli, skupa. Jer su Nejra, njena sestra i suprug dio svakog proizvoda, oni svojim rukama sade plodove, beru ih, prave sokove, pakuju, moj dio zadatka je bio osjetiti tu njihovu energiju, vizualizirati i upakovati finalni proizvod.

Foto: Ana Lukenda
Kada sam djevojke iz Fondacije 787 pitala zašto su mene izabrale za mentora Sherbetlooku, napisale su: “Ti si izabrana, zbog svog dugogodišnjeg radnog iskustva u oblasti grafičkog dizjana i brendiranja, a i zato što si radila za niz velikih kompanija čitave vizuelne identitete, ambalaže i slično. Obzirom da je Nejri ta oblast generalno bila izazovna, uvidjeli smo da bi joj unaprijeđenje moglo donijeti mnogo benefita i smatrali smo da joj ti možeš mnogo pomoći i u oblasti brendiranja, ali i generalno sa dosta sugestija i ideja u poslovanju, jer si osnivačica i vlasnica brenda MOA baggeek i sama vodiš svoj aL studio. Kvalitetan proizvod zaslužuje i kvalitetnu prezentaciju, a spajanje vas dvije je to upravo sada i omogućilo.” – komentirala je Ana Lukenda.

Foto: Ana Lukenda
„Da budem iskrena, posebno sam sretna što smo riješili jedan, uslovno rečeno, veliki problem novim etiketama. Naime, kada smo prvi put upoznali Anu razgovarali smo općenito o našim proizvodima i spomenuli kako nas često ljudi smaraju sa pitanjem "je li sirup". Ana je predložila da to riješimo novim dizajnom. U tom trenutku nekome od nas je izletjela rečenica "sok, a ne sirup". U početku je izgledalo kao smiješna fora, ali onda smo rekli, što da ne, neka to bude dio vizuelnog identiteta i poruka koju ćemo poslati kupcima da nas jasno razlikuju od ostalih." - nadodaje Nejra.
Novi vizualni identitet brenda bio je povod Sherbetlooku i da dvije bh. fotografkinje - Anu Lukendu i Ines Selimović ugoste u svom polju lavande kako bi uživale u jednom sasvim posebnom pikniku te pokazale sav šarm i ljepotu ovih bh. sokova kroz svoje foto radove.
Rezultate pogledajte u nastavku...
***
„Fotkama sam htjela približiti gledaocu sve što je Sherbetlook: priroda, sunce, pčele, ljudi koji se o svemu tome brinu i svojim rukama stvaraju sokove. Priroda je najbolja inspiracija i najbolji stvaraoc. Boje su se same nametnule, malina je sve podigla i dala na važnosti, proizvodi su se savršeno uklopili u cijelu atmosferu, koja je, nadam se, ispričala cjelokupnu priču Sherbetlooka.
Scena je zamišljena kao mali piknik za dvoje u polju lavande. Torta je morala biti jednostavna, da nije komplicirana za napraviti, a da može izdržati nekoliko sati fotkanja u svim vremenskim uvjetima. Jer je, doslovno, u tih par sati i padala kiša i sijalo sunce. Kuglof od mrkve se na kraju pokazao kao odličan izbor. Maline su dio seta jer je pored polja lavande u kojem smo fotkali malinjak od čijih malina nastaje Sherbetlook sok. Odmah pored je i ružičnjak, od čijih cvjetova se proizvodi sok od ruže, po čemu je Sherbetlook dobio ime. Na setu smo imali sve sokove, ali najveću pažnju sam posvetila ruži i lavandi jer je sada njihovo vrijeme cvatnje i branja.“ – otkrila nam je Ana na naš upit što je bila inspiracija u kreiranju ovog seta u prirodi.








Foto: Ana Lukenda
***
„Priroda je neiscrpan izvor inspiracije. Od prirode se učim bojama, skladu, kombinacijama, ukusima... i uvijek njoj se podređujem kada je u pitanju izbor rekvizita i hrane.
Ova priča je lijepa i posebna zato što vas vodi u samo srce mjesta iz kojeg potiče Sherbetlook. Na kraju sela gdje cesta prelazi u makadam, a beton prerasta u gustu travu i poljsko bilje, će vas dočekati najtopliji domaćini. Ogromno polje lavande, redovi tek procvalih ruža, višnja, menta, zova... sve ono što ćete naći u Sherbetlooku potiče direktno iz prirode.
Ana je odradila sjajan posao sa (re)dizajnom, a kada imate fotogeničan subjekat posao stiliste i fotografa postaje pravi gušt. Izbor rekvizita je bio vrlo jednostavan: neutralni tonovi i prirodni materijali koji su trebali samo da zaokruže kompoziciju i priču, a nerijetko su bili i nepotrebni. Uživala sam u ovoj saradnji i zahvalna sam Ani i Sherbetlooku na pozivu, saradnji i super druženju. U zdravlje!“ – nadodala je Ines na naš upit čime se vodila pri stiliziranju fotografija.




Foto: Ines Selimović
TEKST: Ada Ćeremida
Miris medenjaka, toplina cimeta i ona meka blagdanska svjetlost teško je zamisliti prazničnu sezonu bez tog osjećaja doma koji se pojavi čim upalimo prvu adventsku svijeću.
Ove godine, društvene mreže preplavio je jedan poseban trend: adventski vijenac napravljen u potpunosti od medenjaka. Jestiv, dekorativan i tako cozy, ovaj vijenac spaja sve ono što volimo u decembru: DIY, blagdansku kreativnost i mirise koji vraćaju najljepše uspomene.
Upravo takav jedan primjer stigao nam je od Nikoline, kreatorke iza Mart dizajn profila, čiji je mirisni, ručno rađeni vijenac odmah privukao pažnju.
Za sve koji žele unijeti još više topline u svoj dom, donosimo recept koji je Nikolina podijelila sa nama za medenjake i korak-po-korak upute kako pretvoriti jednostavno tijesto u najšarmantniju božićnu dekoraciju koju ćete staviti na sto.
Potrebni sastojci za tijesto:
150 g maslaca sobne temperature
150 g smeđeg šećera
1 jaje
115 g meda
1 kašičica arome vanilije
400 g glatkog brašna
1 kašičica sode bikarbone
1 kašičica začina za medenjake
Za početak, u većoj posudi pomiješajte glatko brašno, sodu bikarbonu i začine za medenjake kako bi se mirisi ravnomjerno rasporedili kroz cijelo tijesto. U drugoj posudi izmutite maslac i šećer dok ne postanu kremasti, zatim dodajte jaje i ponovo kratko izmutite. Kada se smjesa poveže, umiješajte med i aromu vanilije. 
Suhe sastojke potom lagano dodajte u ovu kremastu smjesu i umijesite mekano, pomalo ljepljivo tijesto, baš takvo treba biti, pa nemojte dodavati više brašna.
Na kraju ga zamotajte u prozirnu foliju i ostavite u frižider najmanje dva sata da se lijepo stisne i bude lakše za oblikovanje.
Kada se tijesto dovoljno ohladilo, razvaljajte ga na debljinu od oko 3–4 mm, idealno direktno na papiru za pečenje kako biste ga kasnije lakše prebacili.
Zatim, pomoću okruglog rezača, manjeg tanjira ili bilo kojeg okruglog predmeta, izrežite veliki vanjski krug promjera oko 30 cm, a potom i manji unutarnji krug od približno 10 cm tako dobijate bazu za svoj jestivi adventski vijenac.
Od preostalog tijesta izrežite pahuljice, zvjezdice ili kombinaciju oblika koji vam se najviše sviđaju, jer će upravo oni dati volumen i slojevitost gotovom vjencu. Sve dijelove pecite 9–11 minuta na 180°C, dok rubovi ne poprime laganu zlatnu nijansu. 
Nakon što se ohlade, pripremite glazuru tako što ćete pomiješati šećer u prahu s nekoliko kapi limuna, prilagođavajući gustinu po potrebi. Prebacite glazuru u vrećicu za ukrašavanje i iscrtajte rubove pahuljica i zvjezdica, pa ih ostavite da se potpuno osuše oko pola sata.
Kada je sve spremno, počnite slagati vijenac: na osnovni krug lijepite pahuljice malom količinom glazure i slažite ih u lagani preklop kako bi izgledale bogato, razigrano i dekorativno. Na kraju dodajte suhe naranče, anis, štapiće cimeta ili čipkaste mašnice za dodatnu teksturu i vintage šarm.
Postavite četiri male svijeće i vaš cozy, mirisni i potpuno jestivi adventski centerpiece je spreman da ukrasi blagdanski stol.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!