Uz kaiše ovog bh. brenda personalizirat ćete vašu torbu i dati joj zabavan twist. Upoznajte Sharadu! - Bonjour.ba - bh.l...

Uz kaiše ovog bh. brenda personalizirat ćete vašu torbu i dati joj zabavan twist. Upoznajte Sharadu!

Tekst:

Bonjour.ba

MODNI DODACI
16.3.2021.

Sharada je novi brend na domaćem tržištu koji je nastao u kreativnom studiju dizajnerice Amne Kunovac-Zekić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Amna je prepoznatljiva po kreacijama koje donose zabavnu igru materijala, naglašenih silueta i neočekivanih, ručno izrađenih detalja, a ovo remenje odlično oslikava njen razigran duh i želju da kroz svaki dio svog outfita pokažemo naš karakter. Sharada su dizajnerski kaiši koje možete nositi na omiljenim torbicama, ali i fotoaparatima te tako artikle koje možda dosada niste često nosili, reciklirati i pretvoriti u modnu zvijezdu looka. Više detalja o brendu otkrila nam je ova bh. dizajnerica koja je svoju prvu Sharada predstavila kroz odličan lookbook koji pažnju privlači kolorističnim detaljima, razigranim kretnjama i detaljima poput koturaljki koje nas vraćaju u minula doba. Glumica Nadine Mičić odlično se snašla u ulozi modela ispred kamere Tatjane Dedić, dok je Gordana Gasha Miladinović osmislila kombinacije koje bismo i sami rado kopirali i koje će se prilagoditi raznim modnim raspoloženjima.

***

Kako se rodila ideja o brendu Sharada? Zašto baš Sharada kao naziv brenda?

Ideja je nastala veoma spontano iz racionalnih i iracionalnih povoda. Prvo kao potreba da za sebe, tj. za svoju tašnu napravim kaiš koji će je poboljšati, učiniti više “mojom”, a onda kao potreba, poriv da u mjesecima kada je korona divljala u Sarajevu i kada je dotadašnji posao u mom studiju bio silom prilika zaustavljen, stvaram nešto novo. Krenulo je od tog jednog kaiša i pretvorilo se u brend kojim pokušavam prenijeti moju želju da odijevanje bude zabavno prije svega, da bude igra koja donosi radost, da pravim dizajnerske komade dostupne svima koji mogu na kreativan način promijeniti ili upotpuniti svaki outfit.

Naziv Sharada dopunjuje sve to. Samo ime je zvučno, razigrano i neozbiljno, kao i značenje riječi koje predstavlja igru riječima i u prenesenom značenju privid, bijeg od zbilje i u našem slučaju, okrutne realnosti. 

Kako biste opisali brend u 3 riječi?

Radost, kreativnost, unikatnost…

Koji su sve proizvodi dostupni u vašoj ponudi i što ih izdvaja na domaćem tržištu?

Za sada su to kaiševi za tašne, bubreg - torbice, foto- aparate, ali, sudeći po upitima, i gitare. Uskoro nudimo i odjevne predmete koje će biti vođeni istom filozofijom - da jedan detalj mijenja sve. Sharada je posebna po tome što nudi dizajnerski komad po pristupačnoj cijeni, ali time ne gubi na posebnosti u dizajnu, ne ide u pojednostavljenje radi isplativosti izrade i traži svoj put prema široj publici.

Gdje se mogu kupiti Sharada proizvodi?

Trenutno se mogu kupiti preko Instagram profila i Facebook stranice, ali i u mom studiju, a vrlo brzo i u FBL online showroomu.

***
Foto: Tajana Roxy Dedić 
Model: Nadine Mičić
Styling: Gordana Gasha Miladinović
Make up: Kosta Miljković
Retouching: Lejla Emrić

Povezani članci

Najpopularniji članci

Posljednje objavljeno