TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 15.8.2020.

Iako online, ovogodišnji Sarajevo Film Festival ostaje mjesto susreta, kreativnosti i umjetnosti. 

Činjenica da je jučer u prvih dva sata film koji je otvorio Festival, Koncentriši se, baba, na online platformi pogledalo više od 14 000 ljudi dodatno potvrđuje da Festival šalje sjajnu razglednicu iz grada bogate kulture i tradicije u svijet. 

Iako smo prethodnih godina, uz razgovor s filmašima iz BiH i regije razgovarali o tome tko će osvojiti Srce Sarajeva na koktel druženju prije početka Festivala, ali i s nestrpljenjem iščekivali red carpet izdanja gostiju festivala te kreacije domaćih dizajnera, ovo izdanje pratit će nešto drugačije, ali jednako kreativne priče našeg uredništva. 

Želeći vam preslikati onu čarobnu filmsku atmosferu koja se veže uz SFF, dati preporuke filmova koje su idealne za vaše kućno kino, ali i prisjetiti se zanimljivih anegdota koje Festival čine još posebnijim i naravno red carpet trenutaka, kreirali smo rubriku #SFFStories kroz koju ćemo u razgovoru s bh. damama i muškarcima prisjetiti se kako je Sarajevo Film Festival izgradio prepoznatljivi identitet koji zrači posebnom toplinom.

Maja Čengić Miralem i Haris Bilalović

Prva gošća naše rubrike upravo je Maja Čengić Miralem, urednica Revijalnog i muzičkog programa BHT1, dama uz koju vežemo lijepe festivalske priče i koja već godinama unosi atmosferu koja vlada ispred Narodnog pozorišta za vrijeme SFF-a u naše domove. Uz to, ambasadorica je brojnih domaćih dizajnerskih imena na crvenom tepihu Festivala.

Maja Čengić Miralem u kreaciji Belme Tvico, styling frizure potpisuje Ensar Dervišbegović, a makeup Adisa Zaimović

***

 Najdraže izdanje Sarajevo Film Festivala do sada?

Životno mi je nekako najdraža 2011.godina, po mnogim stvarima je bila specifična, samim time što sam bila u drugom stanju kada sam radila Sarajevo Film Festival. Bio mi je potpuno novi doživljaj. Prvi put sam shvatila da moram malo usporiti tempo, da nisam ja najvažnija u tom trenutku. 
Te 2011. godine smo i ugostili Angelinu Jolie i Brad Pitta, to je bilo potpuno iznenađenje, potpuno neočekivano u noći otvaranja. Meni je inače ta 2011.-a godina, kako privatno, tako i na poslu i na Sarajevo Film Festivalu nekako najdraža

Najdraža uspomena sa Sarajevo Film Festivala?

To je zapravo jedna fotografija u mojoj glavi. Tada mi se desilo prvi put da sam, što bismo rekli, zatrokirala, da sam zablokirala, ostala bez glasa. 
Bio je to dolazak Roberta de Niro na crveni tepih. Znalo se danima unaprijed da će on biti gost i mi smo se pripremali za to. 
Onda sam zapravo stala u jednom trenutku. Stajala sam sa svojim kolegom Dejanom Kukrićem i pogledala sam sve te ljude koji stoje i to mi je nekako najljepša slika živog Sarajeva. Toliko ozarenih lica je bilo, toliko su ljudi bili sretni. Vidio se nekako ponos ljudi na  licu. 

Maja Čengić Miralem i Dejan Kukrić na crvenom tepihu SFF-a 2016.godine


Momenat kada je on kročio na crveni tepih, ja sam trebala reći neku pozdravnu riječ gledaocima, redatelj je javio da smo u eteru, no, ja sam u potpunosti zatrokirala, glas se izgubio, suze su krenule, iako smo bili pripremali se, ali to su neke stvari na koje ne možeš biti spreman. Na moju sreću, tu je bio kolega koji me toliko dugo poznavao da je on preuzeo palicu. Ja sam jednostavno zaplakala. Suze se nisu vidjele u eteru, mada ne bi imala ništa protiv da se i vidjelo, ljudi smo od krvi i mesa. 
Svi su bili nekako dotjerani, nasmijani i nekako sam poželjela u tom trenutku da to bude Sarajevo tokom cijele godine, da to bude slika koja ide iz našeg grada prema vani. 

Zanimljiva anegdota sa Sarajevo Film Festivala?

Za razliku od Roberta de Nira, za kojeg smo znali da dolazi, za Angelinu i Jolie smo saznali 40 minuta prije nego što će doći. Ja sam tada sjedila u svlačionici i pripremala se, bila sam u drugom stanju, doslovce sam sjela i podigla noge na stolicu da ne oteknem. U tom trenutku sam od prijatelja iz Hrvatske to saznala, koji mi je napisao sletjeli su vam Angelina i Brad, možeš li mi uzeti neku izjavu, na što sam mu odgovorila: ti mora da se šališ? Onda je nastala potpuna panika i gongula. Stvarno su došli! Nisam mogla vjerovati da će doći i da ćemo mi biti tako nespremni, jer za susret s takvim zvijezdama se obično spremamo danima i mjesecima. Ljudi ne znaju što sve stoji iza jednog TV prijenosa i što se dešava, a ovo bi mogla biti jedna itekako zanimljiva anegdota. Možda nam zbog toga i gledaoci oproste kada ne postavimo toliko 'pametno' pitanje jer kada saznaš pola sati da stižu ovakve zvijezde, ne možeš previše ni pametan biti. 

Film koji se veseliš pogledati online na #26thSFF?

Potrudit ću se kao i svake godine, pogledati što više filmova. Sada svi u principu imamo više vremena za gledanje, to je dobra strana online Festivala. Zbog prirode posla sam već pogledala film 'Koncentriši se, baba', a tom filmu sam se najviše i radovala. Bila sam kroz posao kroz cijelu godinu uključena u činjenicu da se snima, a i nakon nekog vremena Pjer Žalica ima novi film na otvaranju Sarajevo Film Festivala. 
Moram reći nekako da mi je baš zbog tog filma najviše žao što nećemo imati tu neku atmosferu gledanja filma na otvorenom u Metalcu. Film je fenomenalan, mene je oduševio, kao i svaka uloga koju su ostvarili naši glumci pojedinačno. Od tog filma sam puno očekivala, najviše sam mu se radovala i nije me iznevjerio. 


Bonjour

Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze

TEKST: Bonjour.ba - PR

Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze

Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.

„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .  
 

 Sarajevo Marketing Summit-110-bonjour-ba
 

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.

„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

 

 Sarajevo Marketing Summit-111-bonjour-ba
 

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.

„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.  
 

 Sarajevo Marketing Summit-112-bonjour-ba
 

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

 

 Sarajevo Marketing Summit-113-bonjour-ba
 

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.

Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:

- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull

- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure

- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

 

 Sarajevo Marketing Summit-114-bonjour-ba
 

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:

- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”  
 

 Sarajevo Marketing Summit-117-bonjour-ba
 

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

 

 Sarajevo Marketing Summit-116-bonjour-ba
 

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.  
 

 Sarajevo Marketing Summit-115-bonjour-ba
 

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

 

 Sarajevo Marketing Summit-150-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-119-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-118-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-120-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-121-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-153-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-122-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-123-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-124-bonjour-ba

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!