TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 15.8.2020.
Iako online, ovogodišnji Sarajevo Film Festival ostaje mjesto susreta, kreativnosti i umjetnosti.
Činjenica da je jučer u prvih dva sata film koji je otvorio Festival, Koncentriši se, baba, na online platformi pogledalo više od 14 000 ljudi dodatno potvrđuje da Festival šalje sjajnu razglednicu iz grada bogate kulture i tradicije u svijet.
Iako smo prethodnih godina, uz razgovor s filmašima iz BiH i regije razgovarali o tome tko će osvojiti Srce Sarajeva na koktel druženju prije početka Festivala, ali i s nestrpljenjem iščekivali red carpet izdanja gostiju festivala te kreacije domaćih dizajnera, ovo izdanje pratit će nešto drugačije, ali jednako kreativne priče našeg uredništva.
Želeći vam preslikati onu čarobnu filmsku atmosferu koja se veže uz SFF, dati preporuke filmova koje su idealne za vaše kućno kino, ali i prisjetiti se zanimljivih anegdota koje Festival čine još posebnijim i naravno red carpet trenutaka, kreirali smo rubriku #SFFStories kroz koju ćemo u razgovoru s bh. damama i muškarcima prisjetiti se kako je Sarajevo Film Festival izgradio prepoznatljivi identitet koji zrači posebnom toplinom.

Maja Čengić Miralem i Haris Bilalović
Prva gošća naše rubrike upravo je Maja Čengić Miralem, urednica Revijalnog i muzičkog programa BHT1, dama uz koju vežemo lijepe festivalske priče i koja već godinama unosi atmosferu koja vlada ispred Narodnog pozorišta za vrijeme SFF-a u naše domove. Uz to, ambasadorica je brojnih domaćih dizajnerskih imena na crvenom tepihu Festivala.

Maja Čengić Miralem u kreaciji Belme Tvico, styling frizure potpisuje Ensar Dervišbegović, a makeup Adisa Zaimović
***
Najdraže izdanje Sarajevo Film Festivala do sada?
Životno mi je nekako najdraža 2011.godina, po mnogim stvarima je bila specifična, samim time što sam bila u drugom stanju kada sam radila Sarajevo Film Festival. Bio mi je potpuno novi doživljaj. Prvi put sam shvatila da moram malo usporiti tempo, da nisam ja najvažnija u tom trenutku.
Te 2011. godine smo i ugostili Angelinu Jolie i Brad Pitta, to je bilo potpuno iznenađenje, potpuno neočekivano u noći otvaranja. Meni je inače ta 2011.-a godina, kako privatno, tako i na poslu i na Sarajevo Film Festivalu nekako najdraža
Najdraža uspomena sa Sarajevo Film Festivala?
To je zapravo jedna fotografija u mojoj glavi. Tada mi se desilo prvi put da sam, što bismo rekli, zatrokirala, da sam zablokirala, ostala bez glasa.
Bio je to dolazak Roberta de Niro na crveni tepih. Znalo se danima unaprijed da će on biti gost i mi smo se pripremali za to.
Onda sam zapravo stala u jednom trenutku. Stajala sam sa svojim kolegom Dejanom Kukrićem i pogledala sam sve te ljude koji stoje i to mi je nekako najljepša slika živog Sarajeva. Toliko ozarenih lica je bilo, toliko su ljudi bili sretni. Vidio se nekako ponos ljudi na licu.

Maja Čengić Miralem i Dejan Kukrić na crvenom tepihu SFF-a 2016.godine
Momenat kada je on kročio na crveni tepih, ja sam trebala reći neku pozdravnu riječ gledaocima, redatelj je javio da smo u eteru, no, ja sam u potpunosti zatrokirala, glas se izgubio, suze su krenule, iako smo bili pripremali se, ali to su neke stvari na koje ne možeš biti spreman. Na moju sreću, tu je bio kolega koji me toliko dugo poznavao da je on preuzeo palicu. Ja sam jednostavno zaplakala. Suze se nisu vidjele u eteru, mada ne bi imala ništa protiv da se i vidjelo, ljudi smo od krvi i mesa.
Svi su bili nekako dotjerani, nasmijani i nekako sam poželjela u tom trenutku da to bude Sarajevo tokom cijele godine, da to bude slika koja ide iz našeg grada prema vani.
Zanimljiva anegdota sa Sarajevo Film Festivala?
Za razliku od Roberta de Nira, za kojeg smo znali da dolazi, za Angelinu i Jolie smo saznali 40 minuta prije nego što će doći. Ja sam tada sjedila u svlačionici i pripremala se, bila sam u drugom stanju, doslovce sam sjela i podigla noge na stolicu da ne oteknem. U tom trenutku sam od prijatelja iz Hrvatske to saznala, koji mi je napisao sletjeli su vam Angelina i Brad, možeš li mi uzeti neku izjavu, na što sam mu odgovorila: ti mora da se šališ? Onda je nastala potpuna panika i gongula. Stvarno su došli! Nisam mogla vjerovati da će doći i da ćemo mi biti tako nespremni, jer za susret s takvim zvijezdama se obično spremamo danima i mjesecima. Ljudi ne znaju što sve stoji iza jednog TV prijenosa i što se dešava, a ovo bi mogla biti jedna itekako zanimljiva anegdota. Možda nam zbog toga i gledaoci oproste kada ne postavimo toliko 'pametno' pitanje jer kada saznaš pola sati da stižu ovakve zvijezde, ne možeš previše ni pametan biti.
Film koji se veseliš pogledati online na #26thSFF?
Potrudit ću se kao i svake godine, pogledati što više filmova. Sada svi u principu imamo više vremena za gledanje, to je dobra strana online Festivala. Zbog prirode posla sam već pogledala film 'Koncentriši se, baba', a tom filmu sam se najviše i radovala. Bila sam kroz posao kroz cijelu godinu uključena u činjenicu da se snima, a i nakon nekog vremena Pjer Žalica ima novi film na otvaranju Sarajevo Film Festivala.
Moram reći nekako da mi je baš zbog tog filma najviše žao što nećemo imati tu neku atmosferu gledanja filma na otvorenom u Metalcu. Film je fenomenalan, mene je oduševio, kao i svaka uloga koju su ostvarili naši glumci pojedinačno. Od tog filma sam puno očekivala, najviše sam mu se radovala i nije me iznevjerio.

TEKST: Bonjour.ba - PR
Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.
Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing.
Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja.
Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”, govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje.
I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu.
O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.
Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka.
Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!