TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 18.8.2023.

Kompanija Mastercard je zajedno sa Sarajevo Film Festivalom 2021. godine ustanovila Specijalnu nagradu za promicanje rodne ravnopravnosti koja se već tradicionalno dodjeljuje rediteljici debitantkinji.

Kako je pitanje rodne ravnopravnosti i jednake uključenosti suštinski pitanje održivosti društva i unaprjeđenja socijalne i poslovne zajednice, Mastercard za cilj ima pružanje podrške i praktikovanje principa rodne ravnopravnosti, te se zalaže za širu inkluziju na svakom koraku, pa otuda i potreba za uspostavljanje jedne ovakve nagrade.

Pitanja jednakosti i inkluzije su od ključne važnosti za oslobađanje potencijala kod ljudi. Mastercard vjeruje da je stvaranje okruženja u kojem se svaki glas jednako čuje i gdje je svaka osoba jednako vrijedna,  put ka prosperitetnom i zdravom društvu. Filmska umjetnost je moćno sredstvo koje ima snagu da djeluje na način na koji posmatramo svijet oko sebe. Zato je film kao jedinstveni medij prilika da pogledamo život iz drugačije perspektive i učinimo pozitivne promjene za društvo.

Za Specijalnu nagradu za promicanje rodne ravnopravnosti powered by Mastercard konkuriraju debitantski filmovi rediteljica iz različitih festivalskih programa. U konkurenciji za nagradu nalazi se sedam debitantskih filmova rediteljica, a nagradni fond koji je osigurala kompanija Mastercard iznosi 7,5 hiljada eura. U žiriju za Specijalnu nagradu za promicanje rodne ravnopravnosti 29. Sarajevo Film Festivala su poducent Jay Van Hoy, direktor Sydney Film Festivala Nashen Moodley i voditeljica programa u Eye Filmmuseumu Mila Schlingemann.

 



U sklopu SFF-a, Mastercard je podržao i Cinelink Talks panel na temu kako se približiti rodnoj ravnopravnosti u filmskoj industriji pod nazivom „The role of producers in new feminism Era“. Na ovom panelu učestvovale su uspješne producentice Jelena Angelovski (Srbija), Tamara Babun (Hrvatska) i Dragana Jovović (Srbija) koje su podijelile svoja iskustva o položaju žena u filmskoj industriji, te strategijama koje koriste za osnaživanje ženskih glasova, rješavanje rodnih nejednakosti i pokretanje pozitivnih promjena. Panel je moderirala Asja Krsmanović, menadžerica takmičarskog programa na Sarajevo Film Festivalu.

SFF i Mastercard dijele viziju da se kroz umjetnost i stvaralaštvo može doprinijeti stvaranju inkluzivnijeg i pravednijeg društva, komunicirajući važne životne teme kroz film. Promjena svijesti samog društva u pravcu rodne ravnopravnosti i inkluzije jeste dugotrajan proces, ali svaki uloženi napor ka željenim promjenama itekako čini razliku i inspiriše na velike korake.  

***
Foto: Mastercard PR


Bonjour

Tajni party s Micheleom Morroneom u Italiji: Da, neko iz BiH je bio među VIP gostima!

TEKST: Bonjour.ba - PR

Tajni party s Micheleom Morroneom u Italiji: Da, neko iz BiH je bio među VIP gostima! Tajni party s Micheleom Morroneom u Italiji: Da, neko iz BiH je bio među VIP gostima!

Pravo ostvarenje sna za dobitnike specijalnih nagrada međunarodne HELL ENERGY nagradne igre: sretni dobitnici iz devet zemalja stigli su u Italiju kako bi učestvovali u ekskluzivnom iskustvu koje je uključivalo gala večeru u društvu poznatog italijanskog glumca i pjevača Michelea Morronea, a među njima su bili i dobitnici iz Bosne i Hercegovine.

Poseban događaj je održan na obali jezera Maggiore. Kao dio programa, gosti su istražili ostrvo Isola Bella, jednu od najromantičnijih i najznačajnijih znamenitosti Italije. Nakon putovanja, uslijedio je najiščekivaniji trenutak večeri u elegantnom okruženju: gala večera na kojoj su gosti imali priliku lično upoznati zaštitno lice HELL kampanje, Michelea Morronea.

 

hell_01_bonjour_ba
 

Italijanska zvijezda toplo je pozdravio goste iz svih zemalja učesnica, izražavajući zahvalnost na srdačnoj dobrodošlici i radost što je dio tako zajedničkog iskustva uz brend HELL. Atmosferu je dodatno učinio posebnom fantastični bend uživo koji je spajao šarm italijanskog načina života s modernim elementima.

 

 

Do kraja večeri atmosfera je postala istinski intimna i posebna. Gosti su večerali sa zvijezdom, te  su imali priliku i da se fotografišu s njim, pretvarajući ovo iskustvo u nešto više od pukog sjećanja, u vječnu uspomenu.

 

hell_04_bonjour_ba
 

„Kada smo osmišljavali ovu nagradnu igru, naš cilj nije bio samo ponuditi materijalne nagrade, već pružiti prave, inspirativne trenutke. Zaista posebno veče o kojem će učesnici rado pričati čak i godinama kasnije. Ovaj događaj savršeno odražava koliko nam naši potrošači znače. Željeli smo svakom pobjedniku pružiti vrhunsko iskustvo brenda, ono koje znači stil, zahvalnost i istinski osjećaj povezanosti“, rekla je Adrienn Popovics, direktorica marketinga kompanije HELL ENERGY.

 

hell_03_bonjour_ba
 

HELL nagradna igra bila je veća nego ikad prije, privukavši milione učesnika iz devet zemalja. Dok je glavna nagrada potpuno novi Mercedes-AMG A35 bila impresivna sama po sebi, veče provedeno s Micheleom Morroneom nesumnjivo je postalo jedan od najupečatljivijih trenutaka kampanje.

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!