TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 6.3.2024.
Kao jedan od headlinera ovogodišnjeg Sea Star Festivala, ARTBAT će se od 23. do 26. maja priključiti moćnom line - upu Tesla Main Stagea na kojem su dosad najavljeni i John Newman (Hybrid DJ set), Ofenbach, Ian Asher, INIKO, Deborah De Luca, Hot Since 82, Joker Out i Buč Kesidi. Povoljnije ulaznice po 88 KM, s popustom od 40% mogu se kupiti još danas do kraja dana putem sistema Gigstix!
ARTBAT is coming to Sea Star festival
Artur Kryvenko i Vitalii (Batish) Limarenko svoje su producentske vještine i reputaciju gradili na različitim partyjima kijevske underground klupske scene. Nakon što su se 2015. godine upoznali u jednom od noćnih klubova, Artur i Batish odlučili su osnovati DJ duo pod nazivom ARTBAT, ne znajući da će nakon te večeri sve ostalo biti historija.

Foto: @arbatmusic
Ubrzo su objavili svoje debitantsko EP izdanje „Mandrake“ za izdavačku kuću Definition:Music koje se čitavih mjesec dana zadržalo na Beatportovoj Top 100 ljestvici, a samo godinu dana kasnije našli su se za DJ pultom u Destino klubu na Ibizi. Nedugo zatim, ARTBAT su podržala i brojna renomirana imena s dance scene, pa nije bilo neuobičajeno da se trake ovog moćnog ukrajinskog dua zavrte u setovima zvijezda kao što su Solomun, Maceo Plex i Richie Hawtin.
Njihova genijalnost i majstorstvo leže u kvaliteti, kreativnosti i umjerenosti te spoju hipnotičkog i melodičnog techna i housea. Kao ključ njihovog uspjeha često se izdvaja njihova moć da puštaju na intimnim plesnim podijima, kao i u velikim plesnim arenama, uvijek se prilagođavajući ambijentu i atmosferi te pažljivo balansirajući između groovea i melodije, s posebnim naglaskom na ritam koji pokreće. ARTBAT je pobrao i brojne titule koje su pridonijele njihovoj afirmaciji na elektro sceni. Poseban su uzlet doživjeli 2019. godine kada su proglašeni Mixmagovim zvijezdama godine, najprodavanijim izvođačima na Beatportu, a žiri Ibiza DJ Awardsa okrunio ih je titulom Breakthrough Artist of the Year. ARTBAT je iste godine debitirao i svojim BBC Radio 1 Essential Mixom te ekskluzivnim live DJ setom koji je snimljen na veličanstvenom vrhu Pão de Açúcar u Rio de Janeiru za livestream platformu Cercle.

Foto: @artbatmusic
Duo je 2021. godine osnovao i svoju nezavisnu izdavačku kuću elektronske muzike pod nazivom UPPERGROUND. Trebala je to biti platforma na kojoj će objavljivati svoje muzičke kreacije, no uskoro je postala važnom pojavom ukrajinske, ali i svjetske elektronske scene. Mlade su im muzičke nade ubrzo počele redovno slati svoje demo-snimke, a Artur i Batish odlučili su pružiti platformu i prostor novim producentima i DJ-evima. Organizacija evenata naišla je na odličnu recepciju kod publike te postala jednom od najvažnijih aktivnosti labela. Samo u prošloj godini za UPPERGROUND je objavljeno desetak izdanja sa svjetski poznatim elektro i dance zvijezdama, a label nastavlja raditi, rasti i razvijati se.
Osim po magičnim plesnim trakama, ARTBAT je poznat i po svojoj produktivnosti, kreativnosti i saradnjama s brojim poznatim imenima. Krajem januara objavili su svoju drugu po redu saradnju s mladim perspektivnim umjetnikom Another Life, pjesmu „In Your Arms“, a prethodio joj je hit singl „Breathe In“ objavljen u junu 2023. godine. Već nekoliko sedmica kasnije, početkom februara, objavili su i najveći klupski hit godine u saradnji iz snova s DJ velikanom i pionirom trance žanra – Arminom van Buurenom. Pjesma „Take Off“ predstavlja veliki crossover žanrova i veliku inovaciju na klupskoj sceni. U svom katalogu majstorski DJ duo ARTBAT bilježi i saradnje s producentima i muzičarima Sailor & I, David Guetta i Idris Elba, Camelphat, a radili su i na remiksima pjesama bendova kao što je Foals.
ARTBAT su publiku posebno oduševili svojim setom na zatvaranju EXIT festivala prije dvije godine, kao i na prošlogodišnjem beogradskom No Sleepu. Svoju su 2024. godinu započeli američkom turnejom – tokom januara i februara nastupali su na velikim pozornicama u Argentini, Kanadi, Meksiku, Brazilu i Kolumbiji.
Svojim će velemajstorskim DJ vještinama i neodoljivim plesnim setovima oduševiti i publiku na ovogodišnjem izdanju Sea Star Festivala gdje će se na glavnoj pozornici pridružiti velikim svjetskim i regionalnim zvijezdama. Uz ARTBAT, svoje su nastupe dosad potvrdili INIKO, Hot Since 82, Deborah De Luca, Buč Kesidi, Joker Out, John Newman (Hybrid DJ set), Ofenbach i Ian Asher.
Šesto izdanje Sea Star Festivala održat će se od 23. do 26. maja u čarobnoj umaškoj laguni Stella Maris. Na brojnim će poznatim i novim pozornicama nastupiti veliki svjetski i regionalni izvođači. Kao i dosad, dva glavna dana festivala bit će petak 24. i subota 25., dok su četvrtak i nedjelja rezervirani za Welcome Day i After party.
Festivalske ulaznice po cijeni od 88 KM, s popustom od 40% u odnosu na finalni iznos, mogu se kupiti na službenim stranicama festivala, na prodajnim mjestima te online u sistemu Gigstix.ba.
* * *
Foto: PR
TEKST: Bonjour.ba - PR
Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.
„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.
„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.
„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:
- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull
- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure
- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:
- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.









Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!