TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak
DATUM OBJAVE: 24.7.2024.
Na tržište u Hrvatskoj stigao je Scentuals Natural & Organic Skin Care - zelena kozmetika ručno rađena u najzelenijem dijelu Kanade.
Scentuals, koji pruža prirodne, sigurne i pristupačne alternative konvencionalnim proizvodima za njegu kože, predstavlja svoju hrvatsku ambasadoricu, zvijezdu operete Sandru Bagarić.
Početkom ovog milenijuma, dok je clean kozmetika bila još u povojima, u kanadskom Vancouveru rođen je SCENTUALS - brend prirodne kozmetike koji je u svom imenu objedinio dvije ključne komponente, senzornu (sensuals) i olfaktivnu (scent). Svi proizvodi, naime, djeluju aromaterapeutski - svojim prirodnim mirisima na duh, a ljekovitim biljnim sastojcima iz provjerenih izvora na kožu.

Drogerijski lanac dm, u čijem je poslovanju već godinama aktualna tema održivog razvoja, bio je prirodan izbor partnera Scentualsa za tržište u Hrvatskoj , pa se na njihovim policama odnedavna nalaze proizvodi ovog kanadskog brenda.
Dolazak Scentualsa u Hrvatsku popratila je i jedna osoba iz javnog života - zvijezda operete Sandra Bagarić.

Svojim načinom života, javnim i privatnim, ona zagovara iste vrijednosti, a njen prirodan izgled primjeren njegovanoj ženi u zrelim godinama bio je dodatan motiv da je brend angažira kao svoju ambasadoricu.
“Ove godine dobila sam - i odbila - nekoliko sličnih ponuda. Scentuals sam prihvatila jer istinski vjerujem u sve vrijednosti koje brend promovira. Moja životna filozofija prirodne njege u skladu je s onim što Scentuals nudi, pronašla sam se u kvaliteti i proizvodnji njihovih preparata, a vjerujem da ih mogu dostojno promovirati svojim životnim stilom. Oduvijek na prvo mjesto stavljam prirodnost, autentičnost i jako se dobro osjećam u svom tijelu. Poštujem prirodu i sklad, a Scentuals svoju priču gradi na istom putu”, izjavila je Sandra Bagarić.

Od prvog dana Scentuals ima sve certifikate koji se dodjeljuju 100 % prirodnim proizvodima i koji poštuju načela održivog razvoja - jer se ne provode testiranja na životinjama i ne sadrže parabene, silikone, ftalate, deterdžente poznate kao SLS, kemijske filtere, alkohol, naftne derivate, umjetna bojila i umjetne mirise. Pritom su bogati prirodnim aktivnim sastojcima zbog kojih je koža meka, nježna, nahranjena i izbalansirana.

Kao što se sastojci biraju iz provjerenih izvora - nabavljaju se s plantaža koje poštuju načela organskog uzgoja i otkupljuju po fer cijeni - tako se i proizvodnja kozmetike provodi po načelima odgovornog ponašanja prema prirodi i okolišu.

Kao i većina poslova koje smatrju iskrenim, jer su razvijeni na temelju osobnih iskustava, i Scentuals ima podlogu u stvarnom životu.
Osnivačica brenda je Mai Mowrey, koja je osvijestila važnost korištenja ‘čistih’ proizvoda nakon što je njenom bratu dijagnosticiran rak: tada je shvatila kako na zdravlje mogu negativno utjecati toksini iz okoliša, razni aditivi i kemijski konzervansi u hrani, ali i snažni kemijski proizvodi za održavanje doma te za osobnu njegu. Pogotovo ono što dolazi direktno na kožu, naš najveći organ koji apsorbira sve te štetne sastojke što s vremenom ostavljaju posljedice na zdravlje. U to vrijeme, početkom 2000-ih, nije bilo mnogo istinski prirodnih proizvoda, a postojeće je pratila visoka cijena. Ono što je gospođa Mowrey odlučila ponuditi tržištu bili su prirodni proizvodi vrhunske kvalitete – po pristupačnim cijenama, dostupni svima. Tako je 2005. osnovan Scentuals.

Otada je u središtu njenih pažljivo istraženih i opsežno testiranih formula - učinkovita njega kože sa sigurnim sastojcima, namijenjena svima, a posebno osobama s osjetljivom kožom. Svaki proizvod je formuliran u tvrtki Scentuals, i to korištenjem kvalitetnih i učinkovitih sastojaka.

Tako predan rad i beskompromisan stav ne daje rezultate preko noći, ali kanadsko i američko tržište vrlo su brzo prepoznali vrijednosti koje brend promovira. Među poklonicima Scentualsa mnogo je osviještenih kupaca iz show businessa pa su njihovi proizvodi bili dio paketa koji se daruje sudionicima dodjele Zlatnih globusa 2016. te glazbenih nagrada Grammy 2017.
A britanski Vogue je Scentuals Vitamin C serum proglasio najboljim prirodnim proizvodom 2020. godine.

Scentuals nudi kompletnu njegu - za cijelu porodicu. U Hrvatskoj - u lancu dm - mogu se pronaći linije za njegu tijela, linija za njegu lica i prirodne mješavine ulja za ljepotu kože, kose i tijela. To je samo dio asortimana brenda Scentuals Natural & Organic Skin Care, koji najavljuje dolazak na tržište u Hrvatskoj i svojih linija za kosu, za njegu beba i djece te posebno muške njege.
***
Naslovna fotografija: PR
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Vijesti o tuđem gubitku bude u nama duboku empatiju i osjećamo bol onih koji su pogođeni, kao da je dio nas. Ta povezanost često izaziva i naše unutrašnje talase: anksioznost raste, strah od sličnog gubitka steže grudi, misli se vrte oko "šta ako".
Šta ako taj strah, rođen iz empatije, nije lanac, već prilika da ojačamo sebe? Ovaj članak nije o ignorisanju tih emocija, već o jednostavnim koracima koji ih smiruju. Hajde da razmislimo zajedno: šta ako danas odabereš jedan mali korak i vidiš kako težina postaje podnošljivija?
Gabor Maté, doktor i pisac, objašnjava da anksioznost i strah često dolaze iz rana koje nismo izliječili, a iscjeljuju se saosjećanjem prema sebi. Empatija prema vijestima, iako budi stare strahove, zapravo uči kako da budemo otporniji.

Foto: @jameslknightcenter
Brené Brown, istraživačica ranjivosti, piše da ranjivost zvuči kao istina i osjeća se kao hrabrost. Možda nije uvijek ugodna, ali nikad nije slabost. Kada nas empatija podsjeti na strah od gubitka, važno je da mu dozvolimo da postoji, bez sramote. To je prvi korak ka unutrašnjem miru.
Neuroznanstvenik Andrew Huberman sa Stanforda, objašnjava da negativne vijesti aktiviraju centar za strah u mozgu, ali da jednostavna tehnika poput uzdaha može smiriti tijelo za manje od minute.
Slično, Tara Brach u knjizi Radical Acceptance savjetuje da osjećaje prihvatimo i da pišemo o njima, jer tako gube snagu nad nama.
Ovi stručnjaci pokazuju put od empatije koja boli do emocija koje možemo nositi.
Konkretni savjeti su ključ tj. oni koji se mogu primijeniti odmah, da ublaže anksioznost i strah. Evo ih, inspirisanih stručnjacima:
Povežite se sa sobom i drugima. Maté i Brown podsjećaju da izolacija pojačava strah i prvo budite ljubazni prema sebi pa zovite nekoga i recite: "Ova vijest me baš pogodila. Kako si ti?" Dijeljenje olakšava teret.
Zabilježite i prihvatite. Kao što Brach predlaže, uzmite papir: napišite tri misli koje vas plaše u vijestima (izazvane empatijom), zatim tri male stvari za koje ste zahvalni danas. Ovo pretvara anksioznost u nešto što možete držati.

Dišite kroz emocije. Isprobajte Hubermanovu tehniku fiziološkog uzdaha: duboko udahnite kroz nos do punih pluća, dodajte mali dodatni udah pa polako izdahnite kroz usta. Ponovite 3-5 puta. Ovo smanjuje kortizol, hormon stresa.
Ograničite izloženost vijestima. Američki psihološki savez (APA) u smjernicama iz 2023. preporučuje samo 15-20 minuta dnevno za vijesti ili socijalne mreže, da ne ometaju san ili svakodnevni život. Postavite tajmer.
Krećite se naprijed. Šetnja od 10 minuta na svježem zraku, kako Huberman ističe, snižava stres i čisti um. Fokusirajte se na sadašnji trenutak.

Ovi koraci nisu čarolija, već navike koje grade otpornost. Počni sa jednim i primijeti kako strah slabi.
Negativne vijesti će buditi empatiju, a sa njom i naše strahove, ali način na koji ih nosimo određuje našu snagu. Šta ako taj proces postane učitelj: empatija nas povezuje, a smirene emocije nas jačaju?
Ako danas osjetite da možete, isprobajte samo jedan korak i to onaj koji vam se čini najlakšim. Budite strpljivi prema sebi ako treba vremena… promjena dolazi polako, ali dolazi.
Foto: unsplash.com
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!