TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 1.12.2019.
Nakon što nam je Suzana dozvolila da zavirimo u njen topao, rustikalan dom, ova kreativna mama, otkrila nam je i par itekako praktičnih i cool ideja za DIY ukrase za uređenje doma, ali i malu blagdansku reorganizaciju doma.
Naime, Suzana vodi Instagram profil na kojem uz #homelikeyours okuplja cijelu zajednicu interior entuzijasta s kojima razgovora o kreiranju cozy doma, a odličan feedback pratitelja motivirao ju je da pokrene i vlastiti blog. Upravo je Home Like Yours naziv njenog bloga na kojem ćete od danas nalaziti val inspiracije za sve decor avanture u domu.
Suzanu smo zamolili da za BONJOUR. čitatelje otkrije par trikova i savjeta kako već danas dom ukrasiti uz par pomno biranih detalja, ali i kako ukrase koji se već kriju u našem domu pretvoriti u ambasadore praznika.
***
Gdje pronalaziš inspiraciju za uređenje doma u blagdanskom stilu?
Trudim se prije svega svaki put unijeti neku novinu, pa tako i ove godine. Jako je teško to postići kada imate osjećaj da je već sve nekako viđeno. Na sreću, tu je Pinterest kojim se svakodnevno služim i tu se zaista može pronaći mnoštvo ideja i inspiracija. Primarno mjesto gdje pronalazim inspiraciju je moj dom, poneki novi ukras i malo mašte.
Lampice i par crvenih mašni od satenskih traka na stolicama instant kreiraju toplu blagdansku atmosferu u kuhinji
Na fotografijama dekoracije prepoznajemo puno ukrasa koji su inače prisutni, no, sada su dobili blagdanski makeover. Zašto si se odlučila na ovaj korak?
Pa da i mislim da je to i poenta bloga. Jer bi bilo zaista nemoguće za svaku priliku i sezonu kupovati potpuno nove ukrase i detalje. Naravno neki to rade i blago njima (smijeh), ali nije to ni toliko zanimljivo koliko je to improvizacija s onim što već imate i stvaranje nečeg «novog» od starog.
Staklenke i posude koje imate doma napunite božikovinom i blagdanskim slasticama
Htjela sam da pokažem da se s par novih detalja koji se uglavnom svugdje mogu pronaći, može postići jedan novi izgled i da u većini slučajeva novac ne igra glavnu ulogu, već mašta.
Reci nam, koji su onda tvoji pristupačni i brzi trikovi za dodavanje blagdanske note u domu?
Hmm, bijele svijeće, malo umjetne jele ili idealno imele, crveni detalji ili figure irvasa. Zaista ne treba mnogo, puno više mašte zapravo, od vremena i novca.
Blagdanske jastučnice su brz i pristupačan trik za makeover dnevnog boravka
Stalak za slastice obogaćen s par šešera, metalik detalja i blagdanskih ukrasa
Najdraži blagdanski ukras?
Mislim da svake godine imam jednog novog favorita, ali neka ove godine bude nešto što još niste vidjeli na fotkama, a to je veliki svjetleći irvas koji služi kao vanjska dekoracija u dvorištu. To mi je najnoviji ulov i jedva čekam da i njega smjestim negdje i podijelim s vama.
Sudjeluje li u procesu uređenja i ostatak obitelji?
Naravno, svako ima svoju ulogu (smijeh). Ja sam ta koja sve to smišlja i radi, ali svi oni su moja velika podrška i pomoć i mislim da se bez njih ne bih ni upustila u sve ovo na ovaj jedan ozbiljniji način. Na slikama ćete vidjeti moju mlađu kćerku koja je mami pomogla poziranjem i ona to obožava, a ostatak radi iza kamere i jako sam im zahvalna na tome.
TEKST: Bonjour.ba
Via Media, najnagrađivanija marketinška agencija u BiH, ovog ljeta se uselila u svoj novi dom.
Bonjour. je prvi imao priliku zaviriti unutra, a priča koju vam donosimo je priča o poslovnoj filozofiji pretočenoj u prostor i priča o tome šta je sve moguće kad nam je istinski stalo do našeg posla i kad odbijamo da pristajemo na prosjek.
Ova zgrada je fizički manifest vrijednosti i duha agencije. Svaki sprat, svaka soba, svaki detalj je izraz onoga u šta Via Media vjeruje. Njen slogan, The Art of Giving a F*ck, nije samo provokativna rečenica, već princip koji definiše potpunu posvećenost kreativnosti, poslu i izgradnji snažnih odnosa sa kolegama i klijentima.
Ta posvećenost je savršeno vidljiva i opipljiva i u svakom detalju novog prostora.
Na sedam nivoa i sa više od 2.000 m2, koncipiran je tako da potakne razmjenu ideja, ubrza kreativne procese i otvori put ka neočekivanim rješenjima. Unikatan je u BiH, ali i regiji, a kroz njega nas je provela suvlasnica agencije Amna Džambić Branković
“Prostor je osmišljen tako da podstiče ono što nam je najvažnije – kreativnost", kaže Amna.
Htjeli smo razigran, ali profesionalan ambijent koji odražava naš slogan 'The art of giving a f*ck'. To znači da nam je zaista stalo do našeg posla. Do ideje. Do kvalitete. Do drugih ljudi. Do toga kako komuniciramo, kako rješavamo probleme i kako razmišljamo. To je naša kultura. Zato smo, kada nam je prethodna zgrada postala previše tijesna, okupili kolege iz svih odjela i pitali ih šta im je potrebno za idealne uslove za rad.“
Završni dizajn novog prostora potpisuje arhitektonski studio Brigada, čiji su Damjan Geber i Virna Šonje Kuljiš sa svojim timom u potpunosti razumjeli ideju, prirodu posla i identitet agencije.
Prije nego što krenemo u obilazak, važno je znati da je Via Media full-service marketinška agencija, što znači da pruža sveobuhvatan spektar usluga na jednom mjestu. Upravo zato ona okuplja veći broj timova koji rade u bliskoj koordinaciji.
“Iako odjeli funkcionišu samostalno“, kaže Amna, “njihov raspored omogućava stalnu komunikaciju. Vjerujemo i da sam prostor može biti pokretač ideja, pa smo svaki detalj prilagodili tom konceptu.“
Tako su na jednom od spratova, u neposrednoj blizini, smješteni Account, Digital i PR odjeli, kao i ured strateškog planera, te kancelarije suvlasnica, Amne i Vesne.
Upravo na ovom spratu oblikuju se strategije kampanja, a otvoreni raspored stolova i blizina timova potiču stalnu komunikaciju i brzu razmjenu informacija, što je u ovom poslu nezamjenjivo.
Ipak, neki dijelovi posla zahtijevaju drugačiju koncepciju prostora. Tako je jedan sprat u potpunosti posvećen video i audio produkciji.
Tu se nalaze dva studija, filmski i muzički, kojima upravlja ekipa koja piše, režira, montira, animira i producira sve od reklamnih ili muzičkih spotova, pa do dokumentarnih filmova i još mnogo toga između.
A tačno osamnaest stepenica iznad produkcije nalazi se odjel čiji je posao potpuno drugačiji, Event & BTL. Ovo je logistički mozak agencije.
U prostoriji ispunjenoj policama i ormarima, oko širokog barskog stola, svoje planove prave ljudi koji stoje iza nebrojenih uspješnih evenata poput konferencija, promocija, gala večeri, proslava ili koncerata.
Ukratko, šta god zamislite, oni će to ostvariti. Zapravo, vjerovatno već jesu.
Sale za sastanke nalaze se na istom spratu kao i community zona. Ovi prostrani i otvoreni prostori su mjesto na kojem se isprepliću neobavezni razgovori i brainstorm-i, a osmišljeni su upravo u duhu ideje da iz spontane razmjene često nastaju najbolje zamisli.
Popnemo li se sprat više, naći ćemo se tačno ispred Zen sobe. Ova udobna i zvučno izolovana prostorija osmišljena je kao oaza mira u dinamičnom radnom okruženju.
Ovdje se svako može povući da napravi pauzu, obnovi energiju i osvježi kreativnost. Locirana je tačno na pola puta između kreativnog odjela, koji se može pohvaliti sa više nego inspirativnim pogledom, te minimalistički uređenog ureda CEO-a kompanije, sa jednako spektakularnim pogledom na grad.
Na istom spratu nalazi se i prostorija s mnogobrojnim priznanjima agencije. Ovo je svojevrsna zbirka priča o projektima, ljudima i trenucima koji su oblikovali agenciju Via Media. To su podsjetnici na predanost, kreativnost i drugačiji pristup u svakom novom izazovu.
Naš obilazak završavamo u Amninom uredu. Zid krasi djelo mlade bh. umjetnice Hanne Dujmović, a prostor spaja snagu i jednostavnost, eleganciju i funkcionalnost.
U razgovoru, Amna ističe da je agencija usmjerena na hrabru kreativnost, onu koja tjera ljude da misle, osjećaju i reaguju. Ne boje se izazova, otvoreno zagovaraju različitost u mišljenju, karakterima i pristupima, i duboko cijene odgovornost, integritet i otvorenost.
Via Media njeguje kulturu u kojoj se autentičnost ne shvata kao fraza, već kao obaveza. U kojoj razlike nisu tolerisane, nego slavljene. U kojoj se vjeruje da odvažna kreativnost zaista može promijeniti svijet – makar onaj naš kutak pod nebom.
Produkcija: Bonjour.ba
Foto/Video: Marko Jovančić za Bonjour.ba
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!