TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 7.6.2024.
Mlada pjevačica iz Sarajeva, Nejra Jerlagić (NEYRA) izdaje novi EP.
Nejrin debitantski EP, "When Sweet Things Become Bitter", konceptualni je pop album koji je u potpunosti napisala Nejra, a koji je producirala Livina Tanović u proteklih nekoliko mjeseci.


Ovaj projekat označava značajnu prekretnicu i za Nejru i za REKORD, novoosnovanu muzičku kuću sa sjedištem u Sarajevu, koja ponosno predstavlja Nejrin jedinstveni zvuk i umjetničku viziju koju zajedno dijele sa svijetom.
NEYRA je bosanskohercegovačka pjevačica i tekstopisac. Odrasla je u Sarajevu, sanjajući od ranog djetinjstva o tome da podijeli svoj glas sa svijetom. Kao dijete, NEYRA je učila svirati flautu u Muzičkoj školi u Sarajevu i pohađala solo časove pjevanja i klavira, a u slobodno vrijeme je sama naučila svirati ukulele i gitaru.


Kao tinejdžerka otkrila je duboku strast prema pisanju pjesama. Iako je odlučila da završi Bachelor iz oblasti Informacionih Tehnologija, NEYRA je nastavila posvećivati svoje vrijeme i energiju svojoj muzičkoj karijeri.
Sa 22 godine, NEYRA je počela dijeliti svoju muziku sa svijetom. Njena prva dva singla, "Angel’s Daughter" i "Sunflower", objavljena su 2023. godine. Radost koju je pronašla kroz ovaj kreativni proces motivisala ju je da stvara još više, što je dovelo do nastanka njenog prvog EP-a: "When Sweet Things Become Bitter."

Ovaj projekat, koji je napisala zajedno sa Livinom Tanović, je konceptualni EP koji prati vezu od njenog slatkog početka do njenog gorkog kraja. Izdaje ga sarajevska izdavačka kuća REKORD.
Pjesma "Breakup Cake" je kamen temeljac cijelog projekta i služi kao glavni singl za EP. NEYRA je opisuje kao “gorko - slatku” jer govori o kontradikcijama i nepredvidivosti života. Torta, koja je trebala simbolizirati slavlje, sada predstavlja tužan kraj jedne prelijepe priče. Ovo je njen prvi veliki projekat, ali sigurno ne i posljednji.
NEYRA se raduje izvođenju ovih pjesama uživo i nastavku pisanja novih priča na tom putu.
* * *
Foto: Yasin Emir Akbas
TEKST: Bonjour.ba - PR
Treće, jubilarno izdanje Alma Ras Industry Day pod motom GREEN DEAL donosi najambiciozniji program do sada i potvrđuje da ova platforma postaje jedno od ključnih mjesta profesionalnog razvoja dizajna i kreativne industrije u regiji.
Kroz povezivanje kreativnog sektora sa realnom industrijom, Alma Ras Industry Day gradi ekosistem u kojem dizajn postaje pokretač inovacija, održivosti i cirkularne ekonomije i to ne samo na konceptualnom nivou, već kroz konkretne poslovne i industrijske rezultate.
Upravo u tom kontekstu, ove godine publici se predstavlja i Slavimir Futro jedan od najznačajnijih dizajnera u regionu. On će 26.03.2026. na Industry Day nastupiti kroz tri međusobno povezane uloge: kao član žirija, predavač, te autor izložbe “Futro Posters”, stvarajući tako jedinstvenu cjelinu koja objedinjuje stručnost, viziju i dizajn kao kulturni i industrijski fenomen.
Razgovaramo sa njim o ulozi dizajna, održivosti, odgovornosti i kreativnoj moći vizuelnog jezika, baš u godini kada GREEN DEAL postaje temelj ove platforme.
Razgovor sa Slavimirom započinjemo u trenutku kada dizajn dobija novu ulogu, onu u kojoj je odgovornost jednako važna koliko i estetika. On dizajn vidi kao prostor u kojem se 'autentičnost pretvara u glavnu valutu', gdje mladi profesionalci moraju imati hrabrosti da pronađu svoju istinu i oblikuju je u nešto što traje.
U godini kada GREEN DEAL postaje temelj Industry Day-a, Futro nas podsjeća na jednostavnu, ali zahtjevnu činjenicu: 'Svi mi koji smo na poklon dobili kreativnost rođeni smo da bi drugima bilo bolje.' Upravo tu leži suština održivosti koju on zagovara, a to je dizajn kao alat za popravljanje svijeta oko nas.
Kao autor izložbe Futro Posters i član žirija, on ove godine donosi i vrlo jasnu poruku mladim dizajnerima: 'Bez grešaka nema napretka… greška je tračak života u savršeno površnom svijetu.' 
Razgovor sa Slavimirom Futrom potvrđuje da dizajn više nije samo vizuelna disciplina, već profesija od društvene, ekonomske i industrijske važnosti.
Upravo zato Alma Ras Industry Day, kroz GREEN DEAL koncept, postaje prostor u kojem se kreativnost pretače u održiva rješenja, nove proizvodne modele i kulturni sadržaj koji mijenja percepciju dizajna u regiji.
Poziv svim dizajnerima ostaje otvoren do 7.12.2025: ako imate rješenje koje može unaprijediti industriju i doprinijeti održivoj transformaciji, sada je pravi trenutak da ga predstavite.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!