TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 14.10.2022.
Znamo da je u posljednje vrijeme manjkalo dešavanja koja nas potiču na druženje i upoznavanje sa novim ljudima.
Ukoliko u cijelu jednačinu dodate vrhunska vina i gastro delikatese, nema razloga za ne posjetiti ovogodišnje, dvodnevno izdanje Sarajevo Wine Weekenda - Sweet Sixten. Iz organizacionog tima festivala navode da iz godine u godinu nastoje zadržati kvalitet, prije kvantiteta, pa je broj vinskih izlagača ograničen na oko 50, a možemo očekivati i do 10 gastro izlagača.
Zašto vrijedi posjetiti Sarajevo Wine Weekend otkrijte u nastavku kroz 5 razloga koje je pripremio organizacioni tim Festivala.
Upoznajte nove ljude i povežite se sa drugim vinoljupcima
Festival je izvrsna prilika da izađete iz svoje komfor zone, upoznate nove prijatelje ili možda ugovorite sastanak koji će donijeti lijepu priliku u budućnosti. Sve je ljepše uz vino, posebno ono koje nemate priliku probati svakog dana, već je delikatesa sama za sebe.

Naučite razlikovati vina, razgovarati o vinu i odabrati pravo vino za sebe
Kada priđete stolu izlagača na festivalu, dok vam toče vino, apsolutno svaki vinar rado će odgovoriti na vaša pitanja o okusu, mirisima, sljubljivanju tog vina. Ponudit će vam nekoliko različitih etiketa i objasniti njihove karakteristike. Tako ćete naučiti odabrati ono vino koje vam najbolje leži.
Istražite nove kombinacije hrane
Sarajevo Wine Weekend, osim vinskog dijela programa, tradicionalno ugosti i vrhunske gasto izlagače. Neobične kombinacije namirnica poput onih koje se nalaze na menijima prestižnih restorana budu dostupne za uparivanje sa vinima koja degustirate pa je sam festival prilika da otkrijte nešto novo.

Zabavite se
Dvodnevni festival završit će afterparty-em u Coloseum Clubu u Sarajevu gdje se tradicionalno okupe organizatori, izlagači i gosti kako bi uz lijepu zabavu okončali druženje. Ulaz u Coloseum Club je besplatan.

Jednostavno uživajte
Provedite dva dana festivala okruženi pozitivnom energijom, druženjem, vrhunskim vinima i hranom. Naučite nešto novo o vinu, zavrtite čašu i osjetite mirise pretočene iz boce koji se još uvijek kriju. Probudite hedonistu u sebi, a svaki gutljaj i zalogaj hrane uzmite polako. Živite!

***
Foto: Sarajevo Wine Weekend PR
TEKST: Bonjour.ba - PR
Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.
„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.
„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.
„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:
- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull
- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure
- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:
- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.









Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!