TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 13.3.2024.
Sarajevo Photography Festival najavljuje OTVORENI POZIV za treće izdanje konkursa.
U ovom historijskom periodu, vaše priče su važnije nego ikada, bez obzira ko ste ili gdje živite u svijetu. U trenucima koji zahtijevaju pričanje, fotografi stoje kao svjedoci. Kako biste svoj rad podijelili s drugima možete se prijaviti u 8 različitih kategorija:
Sarajevo Photography Festival služi kao platforma za isticanje doprinosa posvećenih pojedinaca koji uporno dokumentuju, iznoseći na vidjelo neotkrivene probleme, informišući javnost i stvarajući promjene. Radi njih svake godine daju sve od sebe da podrže stvaranje fotografske priče koja obuhvata glas svakoga, od studenata fotografije do profesionalaca.

Armin Grača, Grand Prix Sarajevo Photography Festivala 2023.
"Intersection je mjesto susreta različitih vizija, stilova i perspektiva. Ove godine poslaćemo važne poruke, podsticati nove početke, razvijati dijalog i učiti zajedno. Naš cilj je jačati veze unutar zajednice, stvarati mostove između lokalnih i međunarodnih autora i institucija, te ojačati međusobnu povezanost koju smo pokušavali jačati od početka festivala. Želimo dijeliti iskustva i učiti iz izazova s kojima se suočavamo, pokazujući snagu naše scene i važnost razmjene i otvorenosti prema novim perspektivama i idejama. Iako ne možemo konkurirati velikim organizacijama u smislu produkcije, vjerujemo da naša predanost i kreativnost mogu pomjeriti granice. Organizacija festivala je zahtjevan i vrlo složen proces, ispunjen lekcijama iz svakodnevnih uspjeha i neuspjeha, koji su na kraju najvrednije lekcije. Zahvalni smo svima koji nas podržavaju i ohrabruju da pomjeramo granice s ovogodišnjim programom. Radujemo se vašim prijavama i veselimo se susretu s vama, stoga planirajte svoj dolazak na vrijeme." - Jelena Janković, direktorica programa.
Pobjednici ovog fotografskog priznanja ne samo da dobijaju novčane nagrade i priliku da njihov rad bude izložen, već također dobijaju izloženost evropskoj zajednici i šire. Nagradu Grand Prix: 2.000 EUR novčane nagrade.
* * *
Foto: PR
Naslovna fotografija: @sarajevophotographyfestival
TEKST: Bonjour.ba - PR
Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.
Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing.
Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja.
Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”, govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje.
I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu.
O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.
Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka.
Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!