TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 13.3.2024.
Sarajevo Photography Festival najavljuje OTVORENI POZIV za treće izdanje konkursa.
U ovom historijskom periodu, vaše priče su važnije nego ikada, bez obzira ko ste ili gdje živite u svijetu. U trenucima koji zahtijevaju pričanje, fotografi stoje kao svjedoci. Kako biste svoj rad podijelili s drugima možete se prijaviti u 8 različitih kategorija:
Sarajevo Photography Festival služi kao platforma za isticanje doprinosa posvećenih pojedinaca koji uporno dokumentuju, iznoseći na vidjelo neotkrivene probleme, informišući javnost i stvarajući promjene. Radi njih svake godine daju sve od sebe da podrže stvaranje fotografske priče koja obuhvata glas svakoga, od studenata fotografije do profesionalaca.

Armin Grača, Grand Prix Sarajevo Photography Festivala 2023.
"Intersection je mjesto susreta različitih vizija, stilova i perspektiva. Ove godine poslaćemo važne poruke, podsticati nove početke, razvijati dijalog i učiti zajedno. Naš cilj je jačati veze unutar zajednice, stvarati mostove između lokalnih i međunarodnih autora i institucija, te ojačati međusobnu povezanost koju smo pokušavali jačati od početka festivala. Želimo dijeliti iskustva i učiti iz izazova s kojima se suočavamo, pokazujući snagu naše scene i važnost razmjene i otvorenosti prema novim perspektivama i idejama. Iako ne možemo konkurirati velikim organizacijama u smislu produkcije, vjerujemo da naša predanost i kreativnost mogu pomjeriti granice. Organizacija festivala je zahtjevan i vrlo složen proces, ispunjen lekcijama iz svakodnevnih uspjeha i neuspjeha, koji su na kraju najvrednije lekcije. Zahvalni smo svima koji nas podržavaju i ohrabruju da pomjeramo granice s ovogodišnjim programom. Radujemo se vašim prijavama i veselimo se susretu s vama, stoga planirajte svoj dolazak na vrijeme." - Jelena Janković, direktorica programa.
Pobjednici ovog fotografskog priznanja ne samo da dobijaju novčane nagrade i priliku da njihov rad bude izložen, već također dobijaju izloženost evropskoj zajednici i šire. Nagradu Grand Prix: 2.000 EUR novčane nagrade.
* * *
Foto: PR
Naslovna fotografija: @sarajevophotographyfestival
TEKST: Bonjour.ba - PR
Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.
„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.
„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.
„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:
- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull
- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure
- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:
- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.









Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!