TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 20.1.2025.

Imate li skriveni talenat koji biste voljeli podijeliti s drugima i zablistati?


Sada imate priliku za to! Sarajevo Matinée nudi priliku za kreativce i ima poziv za sve umjetnike i vizionare koji žele biti dio nezaboravnih iskustava! Sarajevo Matinée u grad je unio dinamičnu i uzbudljivu atmosferu koja je, ovoj ekipi dala epitete - najluđe u gradu i postala jedna od omiljenih. 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Matinée (@sarajevo.matinee)



Nepogrešiv i neobičan izbor mjesta za provod, vrhunski izvođači i unošenje daška noviteta i svježine na scenu, uvrstila ih je među najbolje, a sada mnogi od onih koji su se snjima zabavili sada dobijaju priliku i da s njima rade.

Sarajevo Matinée nudi priliku za sve kreativce grada i šire otvarajući svoja vrata vizuelnim umjetnicima i umjetnicama, grafičkim dizajnerima, studentima i studenticama umjetničkih akademija i fakulteta, kao i svim kreativcima s vizijom.  

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Matinée (@sarajevo.matinee)



Svi umjetnici, kreativci dobrodošli su da nas obogate svojim idejama, podupru naše i ostvare svoje, a mi ćemo sa zadovoljstvom biti dio afirmacije mladih i možda nepoznatih autora ili autorica u svijetu dobre zabave i provoda“, poručuju iz Sarajevo Matinéea.

Znate one ideje koje su vam se vrzmale uz neki dobar zvuk ili nakon inspirirajućeg filma, pa ste ih poželjeli podijeliti i napraviti od toga nešto? Prenesite ih na svoj portfolio i usudite se osvojiti dio tima koji redefinira koncept dnevnih zabava spajajući energiju muzike, umjetničke performanse i lokalne kulinarske specijalitete u jedinstveno iskustvo“, dodaju.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by :) (@vladislava.r)



Ako vam se lampica sada upalila i bljesnula je baš ona ideja koju ste željeli realizovati, pošaljite im svoj portfolio na email: [email protected] do 23. januara 2025. tačno do ponoći i pridružite se projektu koji slavi kreativnost i stvara nezaboravna iskustva. 

Sretno! 

* * *
Naslovna fotografija: @daisykeech


Bonjour

Od tradicije do AI: Transformacija marketinga

TEKST: Bonjour.ba - PR

Od tradicije do AI: Transformacija marketinga Od tradicije do AI: Transformacija marketinga

Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.

Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. 
 


 Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.

Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja. 

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

 

sarajevo-marketing-summit-2025-swissotel-1-bonjour-ba
 

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
 


Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”,  govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje. 

I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu. 
 


O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.

Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
 

 

Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka

Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!