TEKST: Ana Rotim
DATUM OBJAVE: 5.10.2022.
Na 9. Sarajevo Marketing Summitu, 12. i 13.10. učesnici će imati priliku ekskluzivno poslušati svjetski priznatog stručnjaka za psihologiju i ponašanje kupaca Tonyja Durhama ex P&G director of Shopper Design Evropa, Indija, Bliski istok i Afrika, koji će na najvećoj marketinškoj smotri u regionu govoriti o tome „Kako iskoristiti znanje o ponašanju potrošača na mjestu prodaje".
Tony Durham rođen je u Velikoj Britaniji. Svoju karijeru počeo je davne 1982. godine u kompaniji “Procter & Gamble”, gdje je ostao 35 godina. Tokom svog rada za “P&G”, Durham je obučavao neke od direktora vodećih svjetskih brendova o tome kako mogu da promjene svoje poslovanje tako da bolje odražava potrebe kupaca i poveća profite. Posljednju deceniju njegovog rada u ovoj firmi obilježio je rad na poziciji Director SBD za oblast Evrope, Indije, Afrike i Srednjeg Istoka.
Sljedeći veliki korak u njegovoj karijeri bio je razvijanje koncepta regionalnih “First Moment of Truth (FMOT)” centara koji su imali za cilj podizanje standarda u trgovini skupljanjem i korištenjem najboljih praksi i relevantnih znanja o ponašanju kupaca. Ovi centri su vremenom postali mjesto gdje su kompanije mogle da testiraju efikasnost svojih ideja pomoću fizičkih instalacija i virtuelne stvarnosti. Danas su ovi centri prisutni širom svijeta i predstavljaju važan adut za mnoge svjetske kompanije.
Tony Durham Consulting Limited
Godine 2017. Durham je osnovao vlastitu konsultantsku kompaniju, “Tony Durham Consulting Limited”, sa ciljem da pomogne kompanijama u izradi strategija i povećanju prihoda pomoću znanja koje je usvojio o psihologiji kupaca. Ova konsultantska firma nudi usluge treninga i podučavanja vlasnika kompanija i brend menadžera o psihologiji kupaca i utjecaju faktora kao što su dizajn paketa, pozicioniranje polica i oglašavanje na prodaju i potrošačko iskustvo.
* * *
Naslovna fotografija: Altermedia PR
TEKST: Bonjour.ba/PR
Sarajevo će i ove godine biti mjesto susreta vodećih stručnjaka, brendova, influensera i zaljubljenika i digitalnih kreativaca iz BiH i regije.
Četvrti Social Media Summit, koji se održava 8. maja u Hotelu Hills u Sarajevu, donosi pregršt inspiracije, znanja i aktuelnih tema iz svijeta društvenih mreža, komunikacija i savremenog marketinga.
Kao jedan od prepoznatljivijih događaja ove vrste u Bosni i Hercegovini, Summit iz godine u godinu okuplja sve veći broj mladih profesionalaca, timova iz agencija, predstavnika kompanija i ljudi koji žele razumjeti kako se mijenja način na koji komuniciramo, oglašavamo i stvaramo digitalni sadržaj.
Ovogodišnje izdanje donosi razgovore o aktuelnim i bitnim temama. Na sceni će se predstaviti domaći i regionalni govornici iz agencija, kompanija i nezavisnih kreativnih sfera.
Njihove priče i iskustva iz digitalnog marketinga služe kao smjernice i inspiracija za sve one koji žele razumjeti dinamiku prisustva u digitalnom prostoru, bilo da su na početku karijere ili već duboko u industriji.
Social Media Summit ostaje mjesto gdje se rađaju svježe ideje i savremeni pristup, a atmosfera u kojoj se uči i povezuje bez suvišne formalnosti, upravo je ono što ovaj događaj čini jedinstvenim.
Broj mjesta je ograničen, a interes veliki. Stoga, svi koji žele biti dio ovog okupljanja svoje mjesto moraju osigurati na vrijeme putem web stranice.
Organizator događaja je marketinška agencija Altermedia, uz podršku brojnih partnera. I ove godine očekuju nas dodjele priznanja za projekte i pojedince koji su obilježili digitalnu godinu iza nas. Za sve dodatne informacije, registraciju medija ili upite o učešću, možete nas kontaktirati putem e-maila: [email protected].
Vidimo se 8. maja u Sarajevu!
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!