TEKST: Ana Rotim
DATUM OBJAVE: 5.10.2022.
Na 9. Sarajevo Marketing Summitu, 12. i 13.10. učesnici će imati priliku ekskluzivno poslušati svjetski priznatog stručnjaka za psihologiju i ponašanje kupaca Tonyja Durhama ex P&G director of Shopper Design Evropa, Indija, Bliski istok i Afrika, koji će na najvećoj marketinškoj smotri u regionu govoriti o tome „Kako iskoristiti znanje o ponašanju potrošača na mjestu prodaje".
Tony Durham rođen je u Velikoj Britaniji. Svoju karijeru počeo je davne 1982. godine u kompaniji “Procter & Gamble”, gdje je ostao 35 godina. Tokom svog rada za “P&G”, Durham je obučavao neke od direktora vodećih svjetskih brendova o tome kako mogu da promjene svoje poslovanje tako da bolje odražava potrebe kupaca i poveća profite. Posljednju deceniju njegovog rada u ovoj firmi obilježio je rad na poziciji Director SBD za oblast Evrope, Indije, Afrike i Srednjeg Istoka.
Sljedeći veliki korak u njegovoj karijeri bio je razvijanje koncepta regionalnih “First Moment of Truth (FMOT)” centara koji su imali za cilj podizanje standarda u trgovini skupljanjem i korištenjem najboljih praksi i relevantnih znanja o ponašanju kupaca. Ovi centri su vremenom postali mjesto gdje su kompanije mogle da testiraju efikasnost svojih ideja pomoću fizičkih instalacija i virtuelne stvarnosti. Danas su ovi centri prisutni širom svijeta i predstavljaju važan adut za mnoge svjetske kompanije.
Tony Durham Consulting Limited
Godine 2017. Durham je osnovao vlastitu konsultantsku kompaniju, “Tony Durham Consulting Limited”, sa ciljem da pomogne kompanijama u izradi strategija i povećanju prihoda pomoću znanja koje je usvojio o psihologiji kupaca. Ova konsultantska firma nudi usluge treninga i podučavanja vlasnika kompanija i brend menadžera o psihologiji kupaca i utjecaju faktora kao što su dizajn paketa, pozicioniranje polica i oglašavanje na prodaju i potrošačko iskustvo.
* * *
Naslovna fotografija: Altermedia PR
TEKST: Bonjour.ba
Zamislite da ulazite u prostor u kojem mirisi pričaju priče, gdje vam stručnjaci za njegu kože posvećuju punu pažnju i gdje svaka bočica na polici skriva ljeto u sebi.
Upravo takav kutak nalazi se u srcu Ferhadije i ovog mjeseca, povodom svog 2. rođendana, nudi iskustvo koje ne želite propustiti.
Smještena na adresi Ferhadija 14a, parfimerija Martimex u Sarajevu već dvije godine njeguje svoj prepoznatljiv imidž luksuza, elegancije i vrhunske usluge.
Iako možda na prvi pogled djeluje kao skriveni dragulj u centru grada, ovaj prostor svakim danom sve više postaje nezaobilazna adresa za sve ljubitelje beauty svijeta.
U mjesecu junu, Martimex obilježava drugi rođendan svoje Ferhadija poslovnice, a povodom toga pripremili su mirisna i skincare iznenađenja koja će vas natjerati da svratite, a i vratite se.
Novo lansiranje koje nas je odmah osvojilo
U fokusu je uzbudljiv parfemski novitet: Najim - Versace moćna, zavodljiva kompozicija koja ostavlja neizbrisiv trag.
Ovaj miris možete testirati među prvima upravo u Martimex parfimeriji, u ambijentu koji odiše elegancijom i pažljivo biranim detaljima.
Za one koji traže nešto drugačije: niche kolekcija
Osim poznatih brendova poput Guerlaina, Lancômea, Chanela, u ponudi se nalazi i selekcija niche parfema, pažljivo odabranih za istinske zaljubljenike u mirise.
Izdvajaju se Atkinsons, The Merchant of Venice, Memo Paris, Mancera i mnogi drugi brendovi koji garantiraju jedinstven olfaktivni doživljaj. Ako ste u potrazi za parfemom koji niko drugi nema, ovdje ćete ga pronaći.
Skincare kutak za beauty pauzu u centru grada
Na spratu parfimerije otvoren je i poseban skincare kutak, gdje vas dočekuju stručne kolegice spremne da podijele savjete prilagođene vašem tipu kože i beauty ciljevima. Ovaj prostor je savršen za sve one koji žele napraviti kratku pauzu u šetnji gradom i posvetiti se sebi.
Više od parfimerije: iskustvo koje se pamti
Osim ekskluzivne ponude, Martimex se izdvaja po visokom nivou profesionalne usluge i personalizovanom pristupu, zbog čega se svaka posjeta pretvara u mali beauty ritual. Elegantni interijer dodatno doprinosi luksuznom ugođaju, a svaki detalj unutar parfimerije osmišljen je s ciljem da se osjećate posebno.
Ako još niste otkrili ovu oazu mirisa i njege u Ferhadiji sada je pravo vrijeme. Povodom rođendana, parfimerija Martimex priprema niz iznenađenja i ekskluziva koje traju samo ovog mjeseca.
Foto: Sanela Zukić
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!