TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 24.10.2019.

U Sarajevu je jučer pred više od 500 učesnika održan 6. Sarajevo Marketing Summit, konferencija koja okuplja domaće i regionalne marketinške stručnjake.

'Master Your Growth' tema je summita na kojem smo kroz prezentacije uspješnih marketara dobili odgovor na pitanje kako brend može rasti u regiji, kako uz digital marketing kreirati snažnu kulturu, koje su vještine tražene u marketingu, kao i kako pravilno odrediti vrijednost proizvoda. 

Kupci ne kupuju proizvode, oni kupuju benefite koje nose ti proizvodi i koje im prodavač nudi.“ – jedna je od rečenica koja je privukla pozornost svih sudionika, a  koju je na svoju svog izlaganja istaknuo i Tomasz Stec iz Simon & Kucher & Partners, consulting agencije.

Uz Tomasza, primjere dobre prakse istaknuli su i: Boštjan Jerončič (Incom), Lovre Verhovšek (Deloitte), Jusuf Jamakosmanović (Turkish Airlines), Nedim Muratović (Philip Morris International), Nedeljka Janković (Atlantic Grupa), Mila Zovko (Podravka), Nađa Lutvikadić-Fočo (BH Telecom), Dalila Zeljković ( Symphony), kao i Latifa Imamović (Klika), Edin Mehić (Posao.ba) te Almir Hodžić (Marketing Superstar 2018). 

Inspirirani riječima predavača koji potiču na izlazak iz comfort sezone i konstantno ulaganje u vrijednosti brenda i kupce, pauze između predavanja koristile su se za razgovor o naučenim lekcijama, poslovnim planovima do kraja godine, ali i tezama koje smo s predavanja potpuno štreberski zapisali u CHICovnik (P.S. čije izdanje za 2020. godinu željno iščekujemo). 

Uz to, mi smo ih iskoristili i kako bismo pokazati kako to izgleda poslovna moda u potpisu domaćih marketing i brend stručnjaka te uz fotografkinju Enidu Kajević foto dokumentirali neke od zanimljivijih izdanja s konferencije. Uz veliku popularnost plisiranih suknji, klasičnih bijelih košulja i tenisica kao idealnog kontrasta office kombinacijama, dame su često birale i nešto opuštenije verzije odijela, kao i statement modne dodatke u boji. Muškarci su birali opuštene i moderne kombinacije hlača, majica s printom te sakoa koje su dodatno začinili odabirom čarapa s printom i nakita zanimljivog dizajna. Pogledajte.

 

Ana Ćavar i Dijana Ćavar

Minela Vilić 

Milica Vladić Vojaković

Andrea Tomašević Kolenda

Samira Muratović

Azra Jahić 

Adna Mrguda

Berina Belkić i Ejub Kučuk

Ajla Hašimbegović i Lejla Murtić

Adela Alibašić

Tatjana Paunoski i Boris Bjelotomić 

Jelena Gligić

Idna Mačkić 

Ilma Jakubović 

Elma Pašić

Danijela Spajić i Eugenija Grubeša

Admira Maslić 

Tatjana Paunoski i Amina Čeliković

Nejla Manov

Erna Saljević

Sanel Kličić i Ena Muraspahić

 

***

Foto: Enida Kajević za BONJOUR.ba
Tekst: BONJOUR.ba


 


Bonjour

Osvajač kanskih lavova i kreator kampanja globalnih brendova dolaze u Sarajevo. Saznajte gdje.

TEKST: Bonjour.ba/PR

Osvajač kanskih lavova i kreator kampanja globalnih brendova dolaze u Sarajevo. Saznajte gdje. Osvajač kanskih lavova i kreator kampanja globalnih brendova dolaze u Sarajevo. Saznajte gdje.

Prva imena ovogodišnje Brending konferencije, koja se održava 5. juna u dvorani Mirza Delibašić u Sarajevu, su objavljena i dolaze s ozbiljnom reputacijom.

Pitate se zašto bi to meni trebalo biti bitno? Odgovor je jednostavan ovo nisu bilo kakvi predavači. Njihovo znanje, iskustvo, kampanje i pristupi pomiču granice globalne komunikacijske industrije. Ovo su predavači koji osvajaju srca publike, ali i kanske lavove. 

 



Maurizio Tozzini, izvršni kreativni direktor u agenciji Dentsu Creative Italy, kreator je kampanja za McDonald's, Volkswagen, American Express, Nespresso i Spotify.

Želite li saznati tajne kampanja koje se pamte i brend poruke koje pogađaju pravo u srž? Ovo je prilika. Sa više od 15 godina iskustva na globalnoj sceni, Tozzini dolazi da podijeli svoje trikove i alate koji stoje iza najupečatljivijih brend poruka današnjice.

 

bonjour_ba_Branding_2


A kako nastaju one genijalne ideje i kampanje koje djeluju tako jednostavno, da vas nervira što ih se niste sami sjetili? Odgovor donosi drugi govornik.

Naime, Ravid Kuperberg, partner u kompaniji Mindscapes i jedan od najtraženijih trenera kreativnog razmišljanja u svijetu, predstavit će svoj revolucionarni model strukturisane kreativnosti, metod koji ne zavisi od inspiracije ili sreće, već nudi jasan put ka velikim idejama.

Timovi širom svijeta, koji su prošli kroz njegov program, osvojili su više od 50 Cannes Lions nagrada, uključujući tri Grand Prix-a.


bonjour_ba_Branding_1


Bilo da ste strateg, kreativac, menadžer brenda ili lider agencije, na Branding konferenciju  dolazite da naoštrite svoju kreativnu oštricu i odete kući sa alatima koje možete primijeniti odmah. 


bonjour_ba_Branding_3


Najave ostalih govornika slijede uskoro. Do tada, osigurajte svoje mjesto pod cirkuskim šatorom na www.branding.ba jer predstava uskoro počinje!

Foto: @brandingconf


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!