TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 24.10.2019.
U Sarajevu je jučer pred više od 500 učesnika održan 6. Sarajevo Marketing Summit, konferencija koja okuplja domaće i regionalne marketinške stručnjake.
'Master Your Growth' tema je summita na kojem smo kroz prezentacije uspješnih marketara dobili odgovor na pitanje kako brend može rasti u regiji, kako uz digital marketing kreirati snažnu kulturu, koje su vještine tražene u marketingu, kao i kako pravilno odrediti vrijednost proizvoda.
„Kupci ne kupuju proizvode, oni kupuju benefite koje nose ti proizvodi i koje im prodavač nudi.“ – jedna je od rečenica koja je privukla pozornost svih sudionika, a koju je na svoju svog izlaganja istaknuo i Tomasz Stec iz Simon & Kucher & Partners, consulting agencije.
Uz Tomasza, primjere dobre prakse istaknuli su i: Boštjan Jerončič (Incom), Lovre Verhovšek (Deloitte), Jusuf Jamakosmanović (Turkish Airlines), Nedim Muratović (Philip Morris International), Nedeljka Janković (Atlantic Grupa), Mila Zovko (Podravka), Nađa Lutvikadić-Fočo (BH Telecom), Dalila Zeljković ( Symphony), kao i Latifa Imamović (Klika), Edin Mehić (Posao.ba) te Almir Hodžić (Marketing Superstar 2018).
Inspirirani riječima predavača koji potiču na izlazak iz comfort sezone i konstantno ulaganje u vrijednosti brenda i kupce, pauze između predavanja koristile su se za razgovor o naučenim lekcijama, poslovnim planovima do kraja godine, ali i tezama koje smo s predavanja potpuno štreberski zapisali u CHICovnik (P.S. čije izdanje za 2020. godinu željno iščekujemo).
Uz to, mi smo ih iskoristili i kako bismo pokazati kako to izgleda poslovna moda u potpisu domaćih marketing i brend stručnjaka te uz fotografkinju Enidu Kajević foto dokumentirali neke od zanimljivijih izdanja s konferencije. Uz veliku popularnost plisiranih suknji, klasičnih bijelih košulja i tenisica kao idealnog kontrasta office kombinacijama, dame su često birale i nešto opuštenije verzije odijela, kao i statement modne dodatke u boji. Muškarci su birali opuštene i moderne kombinacije hlača, majica s printom te sakoa koje su dodatno začinili odabirom čarapa s printom i nakita zanimljivog dizajna. Pogledajte.
Ana Ćavar i Dijana Ćavar
Minela Vilić
Milica Vladić Vojaković
Andrea Tomašević Kolenda
Samira Muratović
Azra Jahić
Adna Mrguda
Berina Belkić i Ejub Kučuk
Ajla Hašimbegović i Lejla Murtić
Adela Alibašić
Tatjana Paunoski i Boris Bjelotomić
Jelena Gligić
Idna Mačkić
Ilma Jakubović
Elma Pašić
Danijela Spajić i Eugenija Grubeša
Admira Maslić
Tatjana Paunoski i Amina Čeliković
Nejla Manov
Erna Saljević
Sanel Kličić i Ena Muraspahić
***
Foto: Enida Kajević za BONJOUR.ba
Tekst: BONJOUR.ba
TEKST: Bonjour.ba/PR
Prva imena ovogodišnje Brending konferencije, koja se održava 5. juna u dvorani Mirza Delibašić u Sarajevu, su objavljena i dolaze s ozbiljnom reputacijom.
Pitate se zašto bi to meni trebalo biti bitno? Odgovor je jednostavan ovo nisu bilo kakvi predavači. Njihovo znanje, iskustvo, kampanje i pristupi pomiču granice globalne komunikacijske industrije. Ovo su predavači koji osvajaju srca publike, ali i kanske lavove.
Maurizio Tozzini, izvršni kreativni direktor u agenciji Dentsu Creative Italy, kreator je kampanja za McDonald's, Volkswagen, American Express, Nespresso i Spotify.
Želite li saznati tajne kampanja koje se pamte i brend poruke koje pogađaju pravo u srž? Ovo je prilika. Sa više od 15 godina iskustva na globalnoj sceni, Tozzini dolazi da podijeli svoje trikove i alate koji stoje iza najupečatljivijih brend poruka današnjice.
A kako nastaju one genijalne ideje i kampanje koje djeluju tako jednostavno, da vas nervira što ih se niste sami sjetili? Odgovor donosi drugi govornik.
Naime, Ravid Kuperberg, partner u kompaniji Mindscapes i jedan od najtraženijih trenera kreativnog razmišljanja u svijetu, predstavit će svoj revolucionarni model strukturisane kreativnosti, metod koji ne zavisi od inspiracije ili sreće, već nudi jasan put ka velikim idejama.
Timovi širom svijeta, koji su prošli kroz njegov program, osvojili su više od 50 Cannes Lions nagrada, uključujući tri Grand Prix-a.
Bilo da ste strateg, kreativac, menadžer brenda ili lider agencije, na Branding konferenciju dolazite da naoštrite svoju kreativnu oštricu i odete kući sa alatima koje možete primijeniti odmah.
Najave ostalih govornika slijede uskoro. Do tada, osigurajte svoje mjesto pod cirkuskim šatorom na www.branding.ba jer predstava uskoro počinje!
Foto: @brandingconf
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!