TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 19.9.2024.
Jeste li spremni za budućnost marketinga?
U Sarajevu će se 2. i 3. oktobra 2024, održati Sarajevo Marketing Summit, tako će glavni grad BiH, po 11. put zaredom biti centar marketinške industrije i mjesto okupljanja vodećih domaćih, regionalnih, ali i međunarodnih stručnjake iz oblasti marketinga, komunikacija i poslovnog razvoja. Bit će ovo prilika za sve profesionalce iz industrije da istraže najnovije trendove, tehnologije i inovativne pristupe koji oblikuju moderni marketing.
Ovogodišnja tema, "Changing Tomorrow Now", u fokus donosi ubrzane promjene koje trenutno transformiraju marketing i postavljaju nove temelje za budućnost industrije.
Učesnici će imati priliku prisustvovati predavanjima eminentnih govornika, ali i panel diskusijama u kojima će predstavnici najjačih kompanija iz BiH, regije i svijeta, dijeliti svoja iskustva o temama kao što su:
Na konferenciji ćete moći poslušati konkretne primjere i case studyje koji će vam pomoći da unaprijedite svoje marketinške strategije, a kroz najavljene panel - diskusije i prezentacije dobit ćete nove ideje za svoje buduće projekte, osiguravajući da vaša kampanja bude inovativna i relevantna u poslovanju.
Osim bogatog programa, Summit pruža posebnu mogućnost networkinga gdje će učesnici moći razmijeniti ideje, steći nova partnerstva i proširiti svoju mrežu kontakata.
Samim sudjelovanjem na ovakvom događaju svoj brend i kompaniju predstavljate spremne za budućnost u kojoj potrošači uvijek očekuju više i bolje!
Ubrzane promjene zahtijevaju brzo prilagođavanje – iskoristite priliku i upoznajte se sa alatima, ali usvojite i neophodna znanja, koja će vam omogućiti da uvijek budete korak ispred konkurencije.
Registracija je otvorena, a zbog velikog interesa preporučujemo da svoje mjesto osigurate na vrijeme.
Za više informacija i kotizaciju, posjetite web stranicu ovdje.
Partner ovogodišnje konferencije je Ministarstvo kulture i sporta KS, zlatni sponzor Telemach, prijatelji projekta: Podravka Grupa, Dr. Oetker, la Bomba, Hercegovina Produkt, EurCompany, Smoki, Violeta, Argeta, Grand, MI99, Mak Zara.
Organizator 11. Sarajevo Marketing Summita je marketinška agencija Altermedia.
* * *
Naslovna fotografija: PR
TEKST: Ada Ćeremida
Postoji nešto u sarajevskim novembarskim vikendima, neka vrsta tihe dramaturgije grada.
Jesen u Sarajevu nikada ne znači kraj sezone, nego početak one najživlje one u kojoj se ulice pune svjetlima, scene pozivima, a galerije novim pogledima.
Grad je opet u svom prepoznatljivom ritmu. Prostorima se krećemo kao kroz memorijske mape: film kao terapija, galerijski prostor kao tišina, koncert kao oslobađanje, pozorište kao razgovor koji nismo znali da nam treba.
6 događaja posljednjeg ovog vikenda:
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!
Suočavanje s prošlošću u Meeting Pointu
Tri dana u Meeting Pointu otvaraju se filmom Muškarci ne plaču u petak u 18:00, prikazanim u znak sjećanja na producenta Damira Ibrahimovića, kao snažna studija ratne traume i unutrašnjeg oprosta, uz razgovor Jasmile Žbanić i Alena Drljevića nakon projekcije.
Subotnja večer donosi Gospodina Nika protiv Putina, danskog kandidata za Oscara® koji prati tihu, opasnu pobunu jednog učitelja protiv propagande, nakon čega publika razgovara s producentom Radovanom Sibrtom.
Program se zatvara u nedjelju filmom To je bila samo nezgoda, novim Panahijevim ostvarenjem nagrađenim Zlatnom palmom, trilerom koji kroz potisnuta sjećanja, paranoju i osvetu iscrtava najtamnije zone sjećanja, tačno onako intenzivno kako ovakav vikend i treba završiti.
Hana Dujmović: “Nostalgija djetinjstva” u Historijskom muzeju BiH
Nakon uspjeha prethodne izložbe u Strasbourgu, Hana Dujmović se ovog petka vraća Sarajevu s radovima koji se čitaju kao dnevnik odrastanja u fragmentima: tišina, igra, strah, toplina, nestanci i povratci.
Dress code: crno. Jer publika ovdje nije samo posjetilac, nego dio ritualnog performansa.
I da, u ponedjeljak na Bonjour.ba izlazi naš intervju s Hanom, jedan od onih razgovora u kojima se umjetnost i biografija stapaju bez granice.
Manifesto: “Prodavnica praznine i skladište nježnosti”
Jusuf Hadžifejzović i Lamija Halilagić otvaraju izložbu koja sučeljava dva pojma prazninu i nježnost i postavlja pitanje šta se događa kada se ta dva svijeta nađu u istom prostoru.
Manifesto ostaje jedna od rijetkih galerija u gradu koja svako otvaranje pretvara u mali kulturni događaj, a ova postavka obećava upravo to: prostor gdje tišina ima svoju težinu, a nježnost svoju formu.
U posjeti kod gospodina Greena u SARTR-u
Komad o samoći, predrasudama i potrebi za pripadanjem, koji se čita kao intimna lekcija o tome kako nas odnosi liječe tamo gdje to ne očekujemo.
Igraju Miodrag Miki Trifunov i Alban Ukaj duo koji na sceni drži pažnju bez da podigne ton. Predstava koja se vraća na repertoar uvijek znači isto: publika je tražila još.
Završna noć festivala Dani Jurislava Korenića u Kamernom teatru 55
Večer posvećena teatru koji je živio svojim ritmom, ima svoj šarm: voditelj programa je Nedim Džinović, a završnica pripada Gudačkom kvartetu Kamernog teatra 55, ansamblu koji je ostavio generacijski trag od vremena kada su bili Sarajevski gudački kvartet do današnjeg kolektiva.
Nakon koncerta slijedi druženje u Klubu Kamernog uz DJ LEMANDIER-a i koktel, idealan kraj festivala koji je ove godine donio neočekivanu toplinu i hrabru liniju programa.
Partibrejkersi u Cinemas Slogi
Ako želite energiju stare škole, onu sirovu, bez filtera, bez nostalgije samo energiju koja se troši, znoji i nosi Partibrejkersi se vraćaju na binu Sloge.
Kultni bend čiji su koncerti uvijek više lični nego scenski, i čije pjesme Sarajevo zna napamet. Ovo je onaj koncert koji se ne planira: samo se pojaviš.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!