TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 1.10.2024.
Sarajevo će u narednim danima postati središte marketinga i inovacija u regiji, jer se bliži 11. Sarajevo Marketing Summit, koji će se održati 2. i 3. oktobra 2024. godine u hotelu Hills.
Ovaj prestižni događaj okuplja vodeće stručnjake iz oblasti marketinga, PR-a, brendiranja i prodaje, kao i istraživače i medije iz cijelog regiona.
Bogat program ovogodišnjeg Sarajevo Marketing Summita obuhvata predavanja vrhunskih međunarodnih i domaćih stručnjaka, koji će sa učesnicima podijeliti najnovije trendove, strategije i inovacije u svijetu marketinga.
Centralna tema konferencije je "Changing Tomorrow Now", koja u fokus donosi ubrzane promjene, koje trenutno transformišu marketing i postavljaju nove temelje za budućnost industrije. Izlaganja govornika pokrivaju širok spektar oblasti, uključujući digitalnu transformaciju, razvoj brenda, društvenu odgovornost kompanija, te najnovije tehnološke alate i njihove primjene u modernim kampanjama.
Inspirirajući govornici iz različitih sektora marketinga pažljivo su odabrani kako bi podijelili svoje priče o uspjehu, izazovima s kojima su se suočavali i kako su ih prevladali, ali i objasnili promjene u svijetu marketinga, koje se doslovno događaju svakodnevno, te podstaknuli učesnike na kreativnost i inovativnost u svom poslovanju.
Jačanje poslovnih kontakata na Sarajevo Marketing Summit je zagarantovano jer ovo je mjesto susreta stručnjaka iz najjačih kompanija iz Bosne i Hercegovine i regiona, ali i prilika za upoznavanje kolega s različitih tržišta, razmjenu iskustava i stvaranje kontakata koji svima mogu pomoći u budućim projektima.
Jedan od najiščekivanijih trenutaka ovogodišnjeg Sarajevo Marketing Summita bit će dodjela priznanja za izuzetna postignuća u oblasti marketinga. Priznanja "Marketing Superstar" bit će uručena pojedincima koji su pokazali izvrsnost i kreativnost u svom radu. Tako će, prema izboru marketinške javnosti, biti odabrana tri Marketing Superstara koji će sljedeće godine imati mogućnost da ispričaju svoju priču o uspjehu, na 12. Sarajevo Marketing Summitu. Priznanje za "Kampanju vrijednu pažnje" će biti dodijeljeno timu čiji je rad ostavio značajan utisak i postavio nove standarde u industriji. Osim toga, dodjela priznanja za "Brend inovaciju" prepoznat će kompanije koje su inovativnim pristupima transformisale svoje brendove i ostvarile izvanredne rezultate.
Sarajevo Marketing Summit već godinama predstavlja nezaobilaznu platformu za profesionalce iz marketing industrije, kreativce, ali i medijske radnike koji žele unaprijediti svoje znanje, podijeliti ideje i izgraditi poslovne veze, ali i sresti se s klijentima i partnerima.
Foto: pexels.com
Pozivamo sve zainteresovane da iskoriste ovu priliku i osiguraju svoje mjesto na 11. Sarajevo Marketing Summitu. Budite dio ovog izuzetnog događaja, unaprijedite svoje znanje, proširite svoje mreže kontakata i doprinesite razvoju marketinške industrije. Na konferenciji ćete imati priliku da se upoznate sa potrebnim alatima, ali i da otkrijete ideje i inspiraciju za uspjeh u dinamičnom i konkurentnom okruženju.
Svoje mjesto već je rezerviralo više od 300 učesnika. Ne propustite priliku da i vi budete dio ovog posebnog događaja. Pripremite se za buduće izazove i prilike u svijetu marketinga.
Partner ovogodišnje konferencije je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, zlatni sponzor je kompanija Telemach, a prijatelji projekta su: Podravka Grupa, Dr. Oetker, la Bomba, Hercegovina Produkt, EuroCompany, Smoki, Violeta, Argeta, Grand kafa, MI99, Mak Zara, Binvest, Cocta i Antique.
Organizator konferencije je marketinška agencija Altermedia, a prijaviti se možete ovdje.
* * *
Naslovna fotografija: pexels.com
TEKST: Bonjour.ba
U Bonjour.ba redakciji vjerujemo da kreativnost i zajednički trenuci imaju moć da nas izvuku iz rutine i ponude novo iskustvo.
Upravo s tim ciljem, kreirali smo intimnu radionicu The Style Room osmišljenu da pokaže kako se moda i energija mogu spojiti kroz personalizirano iskustvo, u skladu s bojama Cedevita vitaminske vode i emocijama koje bude.
Da bi se ta ideja pretočila u stvarnost, jučer smo okupili naše goste u prirodno osvjetljenom studiu, pretvorivši ga u kreativno druženje gdje su bijele majice, šareni konci i vitaminska voda postali polazište za priču o personalizaciji, stilu i dobrim vibracijama.
Bijele majice, konci u svim bojama i boce vitaminske vode bile su polazište, a sve ostalo kreirali su učesnici svojim rukama, idejama i dobrim raspoloženjem.
Personalizacija nikad nije bila ovako zabavna (ni osvježavajuća)
Prvi dojam bio je važan. Studio je tog dana izgledao kao malo kreativno utočište u centru Sarajeva. Brendirani prozori odmah na ulazu davali su poseban ton događaju, dok su dugi stolovi u prostoru pozivali na druženje i zajednički rad.
Na stolovima su bili izloženi proizvodi Cedevita vitaminske vode, a QR kodovi diskretno su usmjeravali na dodatne informacije.
Finger food zalogaji, šarena pića i lagani razgovori među gostima stvorili su atmosferu opuštenosti prije nego što je sve krenulo.
A onda je svako mjesto za stolom, s bijelom majicom, priborom za vez i malom porukom dobrodošlice, postalo polazna tačka za priču koja se tek trebala isplesti.
Nismo znali šta će nastati i tu je bila čar
Kada je ova custom made radionica počela, svako je ispred sebe imao bijelu majicu s natpisom Body & Mind, kao i riječi Focus, Relaxing,
Upravo te riječi odražavale su suštinu samog druženja, trenutak da se opustimo, usmjerimo pažnju i napunimo energijom, dok je instruktorica ručnog veza povela prve poteze, a onda su svi ubrzo pronašli vlastiti ritam.
Na majicama su se pojavljivali inicijali, mala srca, emotikoni, sitni simboli koji nose ličnu priču. Upravo u tome je bila čar jer svaka majica postala je drugačija, baš kao što svako od nas bira vitaminsku vodu po raspoloženju i potrebama.
Dok su konci klizili kroz tkaninu, Cedevita vitaminske vode bile su na dohvat ruke.
Male kartice, velike istine (i par dobrih fora)
Nakon što su posljednji konci prošli kroz tkaninu i svaka majica dobila svoj unikatni pečat, učesnike je čekalo još jedno iznenađenje… kartice s pitanjima. Na njima nisu bile klasične rečenice, već mala pozivnica na iskrenost i razgovor.
Odgovori su donosili smijeh, neočekivane priče i nekoliko ozbiljnih misli koje se možda inače ne bi izgovorile naglas. Upravo ti trenuci, uhvaćeni kroz Bonjour intervjue, s Mirzom Mustafagićem, Josipom Milanovićem, Magdalenom Paradžik, Dejanom Rosuljaš i Zerinom Suyabatmaz, pokazali su da personalizacija ne znači samo detalj na majici, nego i ono što odlučimo podijeliti s drugima.
Šta smo zapravo ponijeli kući?
Više od personalizirane majice. Ponijeli smo iskustvo koje je bilo kreativno, zabavno i iskreno.
Ova radionica pokazala je da događaj ne mora biti “još jedan u nizu”. Kada se spoje moda, energija, Cedevita vitaminska voda i ljudi spremni da se otvore i ostave svoj trag, nastaje momenat koji se pamti i koji vas nasmije kad god pogledate detalj izvezen na svojoj majici.
Ovaj sadržaj je nastao u suradnji sa Cedevitom vitaminskom vodom
Produkcija: Bonjour.ba
Foto: Studio Soba za Bonjour.ba
Video: Marko Jovančić za Bonjour.ba
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!