TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 13.10.2023.
Sarajevo Marketing Summit je poseban događaj, jer svake godine okupi više od 400 lidera marketinške industrije kako bi razgovarali o najnovijim trendovima, izazovima i prilikama u svijetu marketinga.
Marketing Mastery - bila je centralna tema konferencije kojom je naglašen kontinuirani rast i evolucija u marketingu, gdje su se mogla čuti iskustva, kao i strategije koje su oblikovale marketing tokom proteklih deset godina, ali se govorilo i o brzim promjenama, nepredvidivoj budućnosti i o svemu onome što očekuje ovu industriju u narednih deset godina.
Marketinška zajednica je kao inspiraciju za početak dvodnevne konferencije o marketingu i marketinškim strategijama izabrala Nermina Muzura, lidera Općine Ilidža, koji svojim rezultatima inspiriše i pokreće poslovno okruženje.
Nakon zvaničnog otvaranja konferencije, uslijedio je programski dio koji je kako i dolikuje desetoj obljetnici, okupio govornike iz Velike Britanije, Holandije, Bugarske, Poljske, ali i zemalja regiona i Bosne i Hercegovine.
Prvi dan Summita zvanično je nazvan eCommerce Day, i kao takav posvećen je unapređenju i razumijevanju najnovijih trendova i praksi u svijetu online tržišta. eCommerce asocijacija u BiH, kao partner konferencije, s pažnjom je oblikovala sadržaj i format ovog dana kako bi istakla važnost e-trgovine, najbrže rastućeg poslovnog segmenta u svijetu. Kroz različite panele, diskusije i prezentacije, učesnici su dobili priliku da istraže ključne strategije, inovacije i izazove koji oblikuju savremeni eCommerce pejzaž.
"Zadovoljstvo je danas biti ovdje, jer su prezentacije izuzetne, posjećenost jako dobra, a publika zainteresovana za sadržaj o kojem se govori. Moje izlaganje bilo je o plaćanju u trgovinama na POS terminalima, a posebno mi je drago što sam primijetio da su učesnici konferencije zainteresovani za poboljšanje procesa plaćanja i uvođenja marketinga u cijelu priču. Moram istaći važnost jedne ovakve konferencije, jer ljudi moraju čuti šta se sve može napraviti i na koji način" - kazao je Ivan Rebrović, Business Development Manager u kompaniji Monri Payments.
Konferencije poput ove bitne su za industriju marketinga, ali i ekonomiju u cijelosti, jer je ovo odlična prilika za rast i razvoj poslovanja.
"Deseti Sarajevo Marketing Summit dokazao je svoju važnost i relevanciju u svijetu marketinga. Bilo je inspirirajuće vidjeti kako stručnjaci iz različitih oblasti sarađuju i razmjenjuju ideje. Očekujemo da će ova konferencija nastaviti oblikovati budućnost marketinške industrije" - rekla je Samira Muratović, generalna direktorica marketinške agencije Altermedia, i organizatorica događaja.
"Kao prošlogodišnja dobitnica priznanja Marketing Superstar, na 10. Sarajevo Marketing Summitu imam priliku prezentovati temu Marketing inovacije u pivarskoj industriji. Marketing je izuzetna podrška prodaji i prilika da se poboljšaju rezultati, ostvare ciljevi, ali samim tim da se bilježi rast u svim segmentima što i jeste cilj u konačnici. Zato smo danas ovdje da govorimo o inovacijama, ne samo u pivarskoj industriji nego i generalno" - navela Andrijana Korda Gick, Sales Development i Marketing Manager u kompaniji Carlsberg BH.
Priliku da ispričaju svoje priču o uspjehu na narednom Sarajevo Marketing Summitu, dobit će lideri marketing odjela koji su zajedno sa svojim timovima imali izvanredne rezultate kampanja, bili inovativni, inspirativni, stručni, ali i pokazali izuzetnu strast u poslu koji obavljaju, te nisu zaboravili društvenu odgovornost i provođenje održivih praksi. Tako je prema izboru marketinške javnosti ovo strukovno priznanje dodijeljeno Anesi Boja, koja obavlja funkciju Manager Marketing & Digital u kompaniji Philip Morris International, Srđanu Dabiću, Brand Building Manageru u kompaniji Atlantic Grand i Harisu Arnautoviću, direktoru marketinga trgovačkih lanaca Konzum i Mercator.
Uspješna saradnja marketing agencije Via Media i kompanije Bingo na projektu “U Bingu sam 24/7 s Enisom Bešlagićem” , ove godine rezultirala je priznanjem Kampanja vrijedna pažnje, a shodno postignutim rezultatima, velikom broju pregleda, ali i regionalnom dosegu.
Od ove godine uvedena je i nova kategorija za nagrađivanje, riječ je o Brend inovaciji. Za 2023. godinu, u ovoj kategoriji, priznanje je dodijeljeno brendu Cedevita za proizvod Cedevita vitaminska voda.
Posebnu pažnju izazvale su prezentacije naših domaćih marketing stručnjaka.
Dr. sc. Ilarija Bašić je govorila o temi Employer branding kao novi marketinški imperativ, jer samo 17% kompanija u svijetu uspješno implementira employer branding, te da je vrijeme da i kompanije na našem tržištu počnu da rade u ovom segmentu, kako bi zadržali radnu snagu, smanjili fluktuaciju ljudi, popravili svoju reputaciju, jer nove generacija prate drugačije trendove kada je izbor poslodavca u pitanju.
Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi, prezentirala je Kampanju za Domaći Hljeb, koju je Argeta radila u saradnji s Mercatorom i Konzumom. Kreirana je priča o uspješnom partnerstvu za promociju lokalne ekonomije, kojom se čuva kulturna baština i naglašava uloga kompanija u osiguravanju očuvanja lokalnih prirodnih resursa za buduće generacije.
Panel s kreativnim direktorima Bojanom Hadžihalilovićem iz Fabrike, Vladimirom Mitrovićem iz Ovation BBDO i Juricom Ćorlukom iz agencija Señor su prepunu salu hotela Hills oduševili analizom teme Kreativna evolucija: Razvoj inovativnog razmišljanja.
Berina Tanović iz kompanije Rakuten Viber, imala je izvrsno predavanje o pravilnom korištenju aplikacije i nastojanju Vibera da se pozicionira kao super aplikacija pomoću koje će se moći komunicirati, plaćati, prenositi novac.
Konferenciju su i ove godine kao i prethodnih podržali brojni partneri i prijatelji projekta, te zajedno sa učesnicima, govornicima i organizatorima ovaj događaj učinili uspješnim i prepoznatljivim kako u BiH tako i šire.
* * *
Foto: PR
TEKST: Bonjour.ba
U Bonjour.ba redakciji vjerujemo da kreativnost i zajednički trenuci imaju moć da nas izvuku iz rutine i ponude novo iskustvo.
Upravo s tim ciljem, kreirali smo intimnu radionicu The Style Room osmišljenu da pokaže kako se moda i energija mogu spojiti kroz personalizirano iskustvo, u skladu s bojama Cedevita vitaminske vode i emocijama koje bude.
Da bi se ta ideja pretočila u stvarnost, jučer smo okupili naše goste u prirodno osvjetljenom studiu, pretvorivši ga u kreativno druženje gdje su bijele majice, šareni konci i vitaminska voda postali polazište za priču o personalizaciji, stilu i dobrim vibracijama.
Bijele majice, konci u svim bojama i boce vitaminske vode bile su polazište, a sve ostalo kreirali su učesnici svojim rukama, idejama i dobrim raspoloženjem.
Personalizacija nikad nije bila ovako zabavna (ni osvježavajuća)
Prvi dojam bio je važan. Studio je tog dana izgledao kao malo kreativno utočište u centru Sarajeva. Brendirani prozori odmah na ulazu davali su poseban ton događaju, dok su dugi stolovi u prostoru pozivali na druženje i zajednički rad.
Na stolovima su bili izloženi proizvodi Cedevita vitaminske vode, a QR kodovi diskretno su usmjeravali na dodatne informacije.
Finger food zalogaji, šarena pića i lagani razgovori među gostima stvorili su atmosferu opuštenosti prije nego što je sve krenulo.
A onda je svako mjesto za stolom, s bijelom majicom, priborom za vez i malom porukom dobrodošlice, postalo polazna tačka za priču koja se tek trebala isplesti.
Nismo znali šta će nastati i tu je bila čar
Kada je ova custom made radionica počela, svako je ispred sebe imao bijelu majicu s natpisom Body & Mind, kao i riječi Focus, Relaxing,
Upravo te riječi odražavale su suštinu samog druženja, trenutak da se opustimo, usmjerimo pažnju i napunimo energijom, dok je instruktorica ručnog veza povela prve poteze, a onda su svi ubrzo pronašli vlastiti ritam.
Na majicama su se pojavljivali inicijali, mala srca, emotikoni, sitni simboli koji nose ličnu priču. Upravo u tome je bila čar jer svaka majica postala je drugačija, baš kao što svako od nas bira vitaminsku vodu po raspoloženju i potrebama.
Dok su konci klizili kroz tkaninu, Cedevita vitaminske vode bile su na dohvat ruke.
Male kartice, velike istine (i par dobrih fora)
Nakon što su posljednji konci prošli kroz tkaninu i svaka majica dobila svoj unikatni pečat, učesnike je čekalo još jedno iznenađenje… kartice s pitanjima. Na njima nisu bile klasične rečenice, već mala pozivnica na iskrenost i razgovor.
Odgovori su donosili smijeh, neočekivane priče i nekoliko ozbiljnih misli koje se možda inače ne bi izgovorile naglas. Upravo ti trenuci, uhvaćeni kroz Bonjour intervjue, s Mirzom Mustafagićem, Josipom Milanovićem, Magdalenom Paradžik, Dejanom Rosuljaš i Zerinom Suyabatmaz, pokazali su da personalizacija ne znači samo detalj na majici, nego i ono što odlučimo podijeliti s drugima.
Šta smo zapravo ponijeli kući?
Više od personalizirane majice. Ponijeli smo iskustvo koje je bilo kreativno, zabavno i iskreno.
Ova radionica pokazala je da događaj ne mora biti “još jedan u nizu”. Kada se spoje moda, energija, Cedevita vitaminska voda i ljudi spremni da se otvore i ostave svoj trag, nastaje momenat koji se pamti i koji vas nasmije kad god pogledate detalj izvezen na svojoj majici.
Ovaj sadržaj je nastao u suradnji sa Cedevitom vitaminskom vodom
Produkcija: Bonjour.ba
Foto: Studio Soba za Bonjour.ba
Video: Marko Jovančić za Bonjour.ba
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!