TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 24.9.2024.
Projektiran od strane renomiranog arhitekte Ivana Štrausa između 1982. i 1983. godine, Hotel Holiday otvorio je svoja vrata za XIV Zimske olimpijske igre u Sarajevu 1984. godine. Kao svjedok novije historije Bosne i Hercegovine, hotel je od tada postao ključna destinacija za poslovne putnike i turiste.
Kao ponosni član prestižnog svjetskog hotelskog lanca Holiday Inn i dio ugledne Europe Group, koja uključuje i Hotel Europe sa svojom dugom tradicijom koja seže unazad do 1882. godine, Hotel Holiday nudi jedinstvenu kombinaciju tradicionalne elegancije, vrhunske usluge i modernih sadržaja.

Prostire se na deset etaža i nudi 380 udobno opremljenih smještajnih jedinica. Na raspolaganju su i garažni prostor s kapacitetom od 80 parking mjesta te otvoreni parking za putničke automobile i autobuse s kapacitetom preko 300 mjesta.

Hotel Holiday se ponosi svojim impresivnim konferencijskim kapacitetima, uključujući 14 multifunkcionalnih konferencijskih sala opremljenih najnovijom tehničkom opremom.


Na raspolaganju su kabine za simultani prijevod, napredni audiovizualni sistemi uključujući profesionalne zvučne sisteme, mikrofone, kamere, projektore, bežične bubice, miksete te bežični internet što omogućava bezbrižno održavanje poslovnih sastanaka, seminara i drugih poslovnih događaja. Fleksibilna prostorna rješenja omogućavaju prilagodbu prostora prema specifičnim potrebama.


Osim toga, ovaj hotel nudi izvanredno iskustvo zabave s noćnim klubom koji pruža živahnu atmosferu za opuštanje i uživanje nakon napornog dana. Za posebne prigode, vanjska bašta hotela je idealna lokacija za organizaciju sofisticiranih koktela i elegantnih okupljanja na otvorenom.


Hotel Holiday nije samo mjesto boravka, već i ključna destinacija za organizaciju i uspješno vođenje najvećih i najvažnijih događaja u regionu. Uz vrhunske konferencijske kapacitete, noćni klub za opuštanje i vanjsku baštu savršenu za sofisticirane koktele i elegantna okupljanja na otvorenom, hotel je idealan za sve potrebe poslovnog event - a.


Hotel Holiday također nudi bogatu paletu sadržaja uključujući tri restorana i bara (Caffe INN, Restoran Bosna i Hercegovina, te Nacionalni Restoran) te vanjske prostore poput bašte i igralište. Uz to, gostima su dostupni frizerski i kozmetički saloni, solarijum, rent - a - car usluge, butici, banka, a nedavno su otvoreni i Cineplexx kino i supermarket Crvena Jabuka.
* * *
Foto: PR
Naslovna fotografija: @hotelholidaysarajevo
TEKST: Bonjour.ba
Neke priče o uspjehu ne počinju velikim planom, nego znatiželjom, potrebom da se stvori nešto svoje i hrabrošću da se krene i kada putevi nisu sasvim jasni.
Upravo takva atmosfera ispunila je Europsku kuću kulture i nacionalnih manjina u Sarajevu, gdje je akademija by dm drogerie markt i Bonjour.ba okupila 100 žena iz cijele Bosne i Hercegovine: one koje tek ulaze na tržište rada, one koje grade brend, studentice koje traže pravac i žene koje svoje ideje pretvaraju u prve korake.


Dan je započeo energijom i tihim žamorom upoznavanja još prije zvaničnog početka. 'It’s time to glow!', poruka jutarnje registracije, bila je više od pozdrava; postala je najava dana u kojem je svaka učesnica mogla doći onakva kakva jeste i krenuti prema verziji sebe kojoj pravi prostor.




Dobrodošlica koja je otvorila dan
Pozdravni govor Ajle Hadžić i Ane Ćavar donio je prvu dozu inspiracije i stvorio atmosferu u kojoj se osjećalo povjerenje. Njihova autentičnost i otvorenost dale su ton cijelom danu: topao, poticajan i dovoljno siguran da žene pitaju, sumnjaju, dijele i uče.
Ana Ćavar, vlasnica portala Bonjour.ba i Ajla Hadžić, marketing menadžerica dm drogerie markt BiH
Prva sesija, Q&A s Eminom Mušinović, članicom Poslovodstva dm BiH, otvorila je važne teme o pronalasku mjesta na tržištu, jačanju ličnog brenda i hrabrosti da se napravi zaokret kada je on zaista potreban. Ovaj razgovor je brzo prešao iz teorije u situacije koje su žene već proživjele ili bi ih tek mogle doživjeti.
Emina Mušinović, članica Poslovodstva dm BiH



Kratki coffee break pretvorio se u spontani prostor za upoznavanje, mini-mentorske razgovore i dogovorene prve saradnje. 


Upravo tada jasno se osjetila energija boja koje su pratile akademiju: motivirajuća žuta, patelna roze koja unosi kreativnost i toplinu i tamno zelena koja daje osjećaj stabilnosti i fokusa. Zajedno, one su nosile poruku dana, a to su optimizam, podrška i prostor za rast.

Razgovori koji mijenjaju perspektivu
Slijedila je sesija 'Women Who Grow', u kojoj su Ajla Hadžić i Ana Ćavar, svaka iz svoje uloge, otvoreno govorile o lekcijama koje nose nakon godina rada: o greškama koje su ih oblikovale, ambiciji koja traži balans i hrabrosti koja se gradi tek nakon prvog pokušaja, pa čak i pada.


To je bio trenutak u kojem su se studentice, poduzetnice, menadžerice i kreativke prepoznale u istoj rečenici; različite priče, a isti osjećaj, da je rast put i da se gradi korak po korak.



Nakon pauze za ručak, fokus se prebacio na ono što mnogima predstavlja najveći izazov: određivanje cijene.
Ena Fejzović, menadžerica asortimana u nabavi dm BiH, govorila je o realnim brojkama, procesima i financijskoj strukturi brenda, ali i o tome kako se samopouzdanje reflektuje kroz cijene koje postavljamo. Bila je to jedna od sesija koju su učesnice slušale s najviše koncentracije.

Ena Fejzović, menadžerica asortimana u nabavi dm BiH
Iskustva koja ostaju i nakon što se vrata sale zatvore
Dan je zaključen okruglim stolom 'A što ako uspije?', na kojem su učestvovale Martina Djordjevski, Dragana Rauš i Maja Topčagić. Kao bivše polaznice akademije, govorile su o svojim prvim koracima i svim onim trenucima koji ne stanu u Instagram objavu: sumnjama, neuspjesima, prekretnicama i malim pobjedama.

Njihove priče donijele su onu vrstu inspiracije koju može podijeliti samo neko ko je već prošao put kojim mnoge tek kreću. Bio je to trenutak u kojem se u sali osjetila kombinacija olakšanja i motivacije, potvrda da put postoji i da je dostižan za svaku ženu koja se želi odvažiti.


Snaga zajednice koja raste
Na kraju dana postalo je jasno da se akademija neće pamtiti samo po programu, govornicama i temama, nego po iskustvu. Po pažnji prema detaljima, po identitetu događaja koji je bio više osjećaj nego estetika i po timu koji je kreirao okruženje u kojem su žene osjetile da imaju prostor da pitaju, slušaju, uče i vjeruju sebi.





Možda je najtačnije reći da je ovo bio dan koji je pokazao koliko daleko može otići jedna ideja kada ima zajednicu oko sebe i kada žene dobiju prostor i podršku da postanu ono što jesu, ali i ono što tek mogu postati.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!