TEKST: Nevena Divčić

DATUM OBJAVE: 22.8.2024.

Najljepši period godine za Sarajevo nam već polako izmiče.


Ostala su nam još samo dva dana Sarajevo Film Festivala, a već za nekoliko sedmica počet ćemo sa iščekivanjem narednog. Grad blista u svakom smislu, od večernjih haljina i ličnosti koje su u Sarajevo donijele dašak glamura pa sve do kulture koja je u potpunom cvatu. Osim toga ako ste ljubitelji noćnog života, ovaj period godine vam je posebno drag. 

Hajde da zajedno vidimo onda šta će obilježiti preostale sate ovogodišnjeg Sarajevo Film Festivala. 


Specijalna projekcija filma ÁRNI u večeras i sutra

Film ÁRNI rediteljice Dorka Vermes bit će prikazana večeras, 22. augusta, u 16:30 sati u Cineplexxu 4 i u petak, 23. augusta, u 11 sati u Kinu Meeting Point.

Riječ je o veoma zanimljivoj priči. Árni radi kao majstor u malom i trošnom putujućem cirkusu koji nastupa po selima. Svi članovi njegove trupe – osim Árnija – porodično su povezani. On živi poput monaha: dane provodi hraneći životinje i obavljajući različite zadatke, a kada cirkus nabavi novoga pitona to pobuđuje Árnijevu radoznalost. Proces pripitomljavanja zmije postepeno će promijeniti i Árnija.


Foto: sff.ba


Ako ga ne uspijete odgledati u ovim terminima, vjerujemo da ga svakako dodajete na popis filmova koje želite gledati u bliskoj budućnosti


Megdan: Između vode i vatre

Večeras "Megdan: Između vode i vatre" ima svoju regionalnu premijeru na 30. Sarajevo Film Festivalu večeras u Cineplexxu 1. Posebnu pažnju privlače velike filmske zvijezde regiona u glavnim ulogama - Viktor Savić, Enis Bešlagić, Vojin Ćetković, Nina Seničar.

Ova akciona drama prati život vaterpoliste koji se upušta u prljavi svijet ilegalnih borbi u kavezima. 


Nakon ljeta

Film Danisa Tanovića nakon prikazivanja u Sarajevu, Mostaru i Tuzli, od 29.8 bit će u kinima širom Bosne i Herecegovine. Ako već niste pronašli dovoljno razloga da ga gledate onda će tome možda doprinijeti zabavna anegdota sa snimanja. 

"Kada pročitam scenarij gdje vidim životinje i djecu, uvijek preskočim. Ali raditi s kravama… Bilo bi najbolje da smo snimili dokumentarac o tome. Mi smo krave doveli na otok, pa su nam pobjegle i na kraju smo ih ganjali po otoku kako bi snimili još jedan kadar“ - rekao je Tanović.


Foto: sff.ba


Pažnju publike privlači i film "Majka Mara" u režiji sjajne Mirjane Karanović.

Mara, uspješna poslovna žena i samohrana majka, skrhana je preranom smrću svoga sina Nemanje. Emotivno se otuđuje i odbija komunicirati sa porodicom i prijateljima. Nakon što upozna Milana, Nemanjinog bliskog prijatelja, u odnosu sa njim pronalazi utjehu i mir. Kako se njih dvoje zbližavaju otkrivaju sve više činjenica o Nemanjinom životu i smrti što Mari pruža priliku da se suoči sa vlastitim životom i emocijama. - Sarajevo Film Festival.

 

* * *
Naslovna fotografija: Marija Perić


Bonjour

Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze

TEKST: Bonjour.ba - PR

Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze

Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.

„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .  
 

 Sarajevo Marketing Summit-110-bonjour-ba
 

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.

„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

 

 Sarajevo Marketing Summit-111-bonjour-ba
 

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.

„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.  
 

 Sarajevo Marketing Summit-112-bonjour-ba
 

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

 

 Sarajevo Marketing Summit-113-bonjour-ba
 

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.

Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:

- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull

- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure

- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

 

 Sarajevo Marketing Summit-114-bonjour-ba
 

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:

- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”  
 

 Sarajevo Marketing Summit-117-bonjour-ba
 

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

 

 Sarajevo Marketing Summit-116-bonjour-ba
 

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.  
 

 Sarajevo Marketing Summit-115-bonjour-ba
 

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

 

 Sarajevo Marketing Summit-150-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-119-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-118-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-120-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-121-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-153-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-122-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-123-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-124-bonjour-ba

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!