TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 20.7.2020.
Vijest da ćemo djelić čarobne festivalske atmosfere i euforije koja već 26 godina sredinom 8. mjeseca vlada na ulicama Sarajeva, sada imati i u Mostaru, razveselila je mnoge.
Naime, organizacijski tim Sarajevo Film Festivala filmsku čaroliju u Mostar donosi kroz zvjezdane premijere filmova na otvorenom, kao i projekcije za najmlađe.
Festival će biti održan od 14.-19.8. na platou ispred tržnog centra Plaza u Mostaru.
Kako nam je Ines Radić, production managerica kompletnog projekta otkrila, ideja ovog događaja jeste donijeti poseban doživljaj filma, kao i sjajna umjetnička ostvarenja i u druge bh. gradove.
Ines je već radila kao izvršna direktorica na pozorišnom studentskom festivalu POSTFEST u Sarajevu čije je prvo izdanje održano krajem 11. mjeseca 2019., a iste godine je radila na Sarajevo Film Festivalu kao Program Assistant u programu Avant Premiere.
U razgovoru sa ovom ambicioznom radoholičarkom i studenticom na Akademiji scenskih umjetnosti u Sarajevu, saznali smo više o programu i detaljima eventa.
***
Na početku našeg razgovora, otkrila si nam da se cijela ideja zapravo rodila tijekom jednog predavanja Mire Purivatre na Akademiji i razgovora o ovogodišnjem Sarajevo Film Festivalu. Možeš li nam reći što je glavni cilj i filozofija ovog događaja?
Jedan od ciljeva Sarajevo Film Festivala je donijeti filmove i filmsku atmosferu i u gradove među publiku koja možda do sada nije imala priliku doživjeti atmosferu Festivala u Sarajevu ili jednostavno žele takvu ili sličnu atmosferu i u svom gradu. Sarajevo Film Festival želi publici što više približiti gledanje filma na velikom filmskom platnu, sjajna umjetnička ostvarenja i jedan poseban doživljaj filma.
Osim toga, za cilj je i razvoj kulture i audio-vizualne umjetnosti u Mostaru. Publika je navikla na visok nivo profesionalnosti kada je u pitanju Sarajevo Film Festival i tako će biti i u Mostaru. Uz sve to, pandemija je pogodila cijeli svijet, neki ljudi će se manje kretati, a s ovim projektom Sarajevo Film Festival svojoj publici dolazi ususret i kreativno odgovara na situaciju sa COVID-19, uz pridržavanje svih epidemioloških mjera i preporuka.
Koliko dana će trajati festival u Mostaru i što nas sve očekuje?
Sarajevo Film Festival u Mostaru će trajati od 14. do 19.8. gdje će gledatelji imati priliku pod otvorenim nebom gledati sjajne domaće i strane filmove.
S kojim ste se organizacijskim izazovima već susreli?
Najveći izazov je realizirati jednu ovako divnu priču u vrijeme kada vlada situacija s COVID-19. Međutim, svjesni cijele situacije i odgovornosti, uz pridržavanje svih potrebnih mjera, realizacija je moguća i jedva čekamo da omogućimo Hercegovini filmove pod zvijezdama.
Kako sada izgleda jedan tvoj radni dan? Tko čini tvoj tim?
Kako se Festival bliži, vremena je sve manje. Zajedno s ekipom dogovaramo i provjeravamo svaki detalj, dan je od početka do kraja ispunjen razgovorima, sastancima, odlukama, obilaskom lokacije... Ipak, koliko god je naporno, jedva čekamo da počne. Kad nisam na lokaciji i s kolegama uživo, onda su moje kolege Excel i mail. Tim je zajednički, u svim ovakvim i sličnim projektima: kolege sa Sarajevo Film Festivala s kojima sam radila i protekle dvije godine i novi članovi tima koji nam se pridružuju u Mostaru.
Ovo nije prvi put da surađuješ s organizacijskim timom SFF-a. Koje su lekcije koje si naučila kao asistentica na projektu?
Od vodećih ljudi Sarajevo Film Festivala naučila sam jako puno u jako malo vremena. Naučila sam se organizaciji, planiranju unaprijed, predviđanje i postupanje u eventualnim nepredviđenim situacijama. Naučila sam koliko je važno raditi odgovorno i posvećeno. Naučila sam raditi na sebi. I prije svega, svoj posao raditi s ljubavlju i predanošću. Film ima ogromnu moć i kroz ovaj posao uvidite samo jedan njezin dio, ali ste svejedno fascinirani.
3 stvari koje su po tebi potrebne za organizaciju odličnog filmskog festivala?
To bi bile strateško planiranje, odgovornost, točnost. I još mnogo toga.
Film s dosadašnjih izdanja SFF-a koji je na tebe ostavio najviše utjecaja?
Duga je lista filmova koji su ostavili utjecaj na mene, ali zasigurno bih izdvojila 'Scary Mother', film redateljice Ane Urushadze. Ovaj film je osvojio Srce Sarajeva za najbolji film na 23. Sarajevo Film Festivalu.
Film koji se veseliš pogledati na ovogodišnjem izdanju Sarajevo Film Festivala?
Jedva čekam pogledati film 'Koncentriši se, baba' Pjera Žalice jer je to naš bosanskohercegovački film, a i film u kojem su sudjelovali moji profesori i kolege. Radujem se svjetskoj premijeri na Sarajevo Film Festivalu, a jedva čekam pogledati ga i u Mostaru.

Kadrovi iz filma 'Koncentriši se, baba'
TEKST: Bonjour.ba - PR
Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.
Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing.
Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja.
Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”, govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje.
I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu.
O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.
Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka.
Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!