TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 20.7.2020.

Vijest da ćemo djelić čarobne festivalske atmosfere i euforije koja već 26 godina sredinom 8. mjeseca vlada na ulicama Sarajeva, sada imati i u Mostaru, razveselila je mnoge.

Naime, organizacijski tim Sarajevo Film Festivala filmsku čaroliju u Mostar donosi kroz zvjezdane premijere filmova na otvorenom, kao i projekcije za najmlađe.

Festival će biti održan od 14.-19.8. na platou ispred tržnog centra Plaza u Mostaru.
Kako nam je Ines Radić, production managerica kompletnog projekta otkrila, ideja ovog događaja jeste donijeti poseban doživljaj filma, kao i sjajna umjetnička ostvarenja i u druge bh. gradove. 

Ines je već radila kao izvršna direktorica na pozorišnom studentskom festivalu POSTFEST u Sarajevu čije je prvo izdanje održano krajem 11. mjeseca 2019., a iste godine je radila na Sarajevo Film Festivalu kao Program Assistant u programu Avant Premiere.


U razgovoru sa ovom ambicioznom radoholičarkom i studenticom na Akademiji scenskih umjetnosti u Sarajevu, saznali smo više o programu i detaljima eventa. 

***

Na početku našeg razgovora, otkrila si nam da se cijela ideja zapravo rodila tijekom jednog predavanja Mire Purivatre na Akademiji i razgovora o ovogodišnjem Sarajevo Film Festivalu. Možeš li nam reći što je glavni cilj i filozofija ovog događaja? 

Jedan od ciljeva Sarajevo Film Festivala je donijeti filmove i filmsku atmosferu i u gradove među publiku koja možda do sada nije imala priliku doživjeti atmosferu Festivala u Sarajevu ili jednostavno žele takvu ili sličnu atmosferu i u svom gradu. Sarajevo Film Festival želi publici što više približiti gledanje filma na velikom filmskom platnu, sjajna umjetnička ostvarenja i jedan poseban doživljaj filma.
Osim toga, za cilj je i razvoj kulture i audio-vizualne umjetnosti u Mostaru. Publika je navikla na visok nivo profesionalnosti kada je u pitanju Sarajevo Film Festival i tako će biti i u Mostaru. Uz sve to, pandemija je pogodila cijeli svijet, neki ljudi će se manje kretati, a s ovim projektom Sarajevo Film Festival svojoj publici dolazi ususret i kreativno odgovara na situaciju sa COVID-19, uz pridržavanje svih epidemioloških mjera i preporuka.

Koliko dana će trajati festival u Mostaru i što nas sve očekuje?

Sarajevo Film Festival u Mostaru će trajati od 14. do 19.8. gdje će gledatelji imati priliku pod otvorenim nebom gledati sjajne domaće i strane filmove.

 

S kojim ste se organizacijskim izazovima već susreli? 

Najveći izazov je realizirati jednu ovako divnu priču u vrijeme kada vlada situacija s COVID-19. Međutim, svjesni cijele situacije i odgovornosti, uz pridržavanje svih potrebnih mjera, realizacija je moguća i jedva čekamo da omogućimo Hercegovini filmove pod zvijezdama. 

Kako sada izgleda jedan tvoj radni dan? Tko čini tvoj tim?

Kako se Festival bliži, vremena je sve manje. Zajedno s ekipom dogovaramo i provjeravamo svaki detalj, dan je od početka do kraja ispunjen razgovorima, sastancima, odlukama, obilaskom lokacije... Ipak, koliko god je naporno, jedva čekamo da počne. Kad nisam na lokaciji i s kolegama uživo, onda su moje kolege Excel i mail. Tim je zajednički, u svim ovakvim i sličnim projektima: kolege sa Sarajevo Film Festivala s kojima sam radila i protekle dvije godine i novi članovi tima koji nam se pridružuju u Mostaru. 

Ovo nije prvi put da surađuješ s organizacijskim timom SFF-a. Koje su lekcije koje si naučila kao asistentica na projektu? 

Od vodećih ljudi Sarajevo Film Festivala naučila sam jako puno u jako malo vremena. Naučila sam se organizaciji, planiranju unaprijed, predviđanje i postupanje u eventualnim nepredviđenim situacijama. Naučila sam koliko je važno raditi odgovorno i posvećeno. Naučila sam raditi na sebi. I prije svega, svoj posao raditi s ljubavlju i predanošću. Film ima ogromnu moć i kroz ovaj posao uvidite samo jedan njezin dio, ali ste svejedno fascinirani.

3 stvari koje su po tebi potrebne za organizaciju odličnog filmskog festivala?

To bi bile strateško planiranje, odgovornost, točnost. I još mnogo toga.

Film s dosadašnjih izdanja SFF-a koji je na tebe ostavio najviše utjecaja?

Duga je lista filmova koji su ostavili utjecaj na mene, ali zasigurno bih izdvojila 'Scary Mother', film redateljice Ane Urushadze. Ovaj film je osvojio Srce Sarajeva za najbolji film na 23. Sarajevo Film Festivalu.

Film koji se veseliš pogledati na ovogodišnjem izdanju Sarajevo Film Festivala?

Jedva čekam pogledati film 'Koncentriši se, baba' Pjera Žalice jer je to naš bosanskohercegovački film, a i film u kojem su sudjelovali moji profesori i kolege. Radujem se svjetskoj premijeri na Sarajevo Film Festivalu, a jedva čekam pogledati ga i u Mostaru.

Kadrovi iz filma 'Koncentriši se, baba'


Bonjour

2 zlata, 1 srebro i 1 bronca za Bonjour.ba na NO LIMIT Advertising Festivalu!

TEKST: Bonjour.ba

2 zlata, 1 srebro i 1 bronca za Bonjour.ba na NO LIMIT Advertising Festivalu! 2 zlata, 1 srebro i 1 bronca za Bonjour.ba na NO LIMIT Advertising Festivalu!

Bonjour.ba kao vodeći lifestyle medij u BiH godinama predano gradi našu scenu.

Svaki novi format, svaki članak koji pomakne emociju, svaka digitalna priča koju publika podijeli jer ju je osjetila, gradi ono što Bonjour.ba danas jeste: medij koji je svjesan trendova, no medij koji ih implementira na bh. tržište na autentičan, već prepoznatljiv Bonjour način. 
 

nolimits-10033-bonjour-ba


I zato nam ova godina mnogo znači. Prije svega zato što je publika prepoznala formate koje kreiramo, a stručnjaci su potvrdili. Četiri potpuno različita projekta, prijavljena na NO LIMIT BH Advertising Festival, ušla su u uži izbor finalista 2025. i osvojila dva zlata, jedno srebro i jednu broncu potvrđujući da se u Bosni i Hercegovini može graditi digitalna scena koja je ambiciozna, estetski snažna i da Bonjour.ba u njoj ima glavnu ulogu.


Šta je NO LIMIT BH Advertising Festival i zašto je važan?  

 

Misija NO LIMIT BH Advertising Festivala je jasna: priznati, nagraditi i promovisati rad pojedinaca, timova i agencija koji grade kreativnu industriju u BiH kroz ideje, izvedbu i visoku kreativnost. U ocjenjivanju kreativnih postignuća primjenjuju se visoki profesionalni standardi struke, prema principima koji vrijede u cijelom svijetu.
 

nolimit-bonjour-ba-gif-2
 

A evo i pregleda projekata Bonjour.ba koji su ove godine bili prijavljeni, svaki predstavljen u kategoriji koja najbolje odražava njegov karakter i doprinos digitalnom i lifestyle prostoru: projekat Bonjour x Via Media Gala Night u kategoriji Event osvojio je zlato, novi format Bonjour.ba “Behind the Scenes” u kategoriji Digitalne kampanje 360 osvojio je zlato, redizajn Bonjour.ba portala u kategoriji Digital - Web stranice i aplikacije osvojio je srebro, a Bonjour.ba x Podravka boutique event u kategoriji Event osvojio je broncu.


nolimits-10022-bonjour-ba

nolimits-4-bonjour-ba-1

nolimits-5-bonjour-ba

nolimits-10-bonjour-ba


BONJOUR.BA X VIA MEDIA GALA NIGHT: event kao iskustvo


Kategorija: Event

Bonjour x Via Media Gala Night nas je podsjetila da lifestyle scena postoji tek kada postane živa i kada ljudi dobiju večer koja je posvećena upravo njima, profesionalcima iz iste industrije koji dijele viziju, estetiku i standarde.
 

kultura-nolimit-bonjour-ba-10

nolimits-10036-bonjour-ba

nolimits-14-bonjour-ba

nolimits-10023-bonjour-ba


Realizovan kao zajednički projekt Bonjour.ba × Via Media, Gala Night je postavila fokus na ono što se često ne vidi: pripremu, produkciju i saradnju koja stoji iza svakog kvalitetnog eventa. Bonjour x Via Media Gala Night kreirana je kao fuzija neočekivanog i hrabrog kreativnog koncepta, iznimne estetike, umjetnosti i vrhunskog gourmet iskustva.

 

gala-nolimit-bonjour-ba
 

PROJEKTNI TIM:  

Ana Ćavar, Bonjour.ba CEO  
Dijana Ćavar, Bonjour.ba marketing direktorica   
Semra Manjura, Bonjour.ba marketing menadžerica  
Emina Smaka, Bonjour.ba glavna urednica  
Marija Perić, Bonjour.ba brand specialist   
Ilda Lihić-Isović, Ada Ćeremida i Nevena Divčić, Bonjour.ba novinarke   

Amna Džamić Branković, Via Media partner  
Haris Mujanović, CEO Via Media  
Kanita Alić, Via Media creative and event manager  
Bakir Ćatić, Via Media Event & BTL Manager  
Berina Skorupan, Via Media Event&BTL Executive  
Ammar Mujakić, Via Media BTL Executive  
Danijel Nenadić, Via Media grafički dizajner  
 

Bonjour.ba “Behind the Scenes”: kultura koja ponovo ima glas


Kategorija: Digitalne kampanje 360

Godinama su kulturni događaji bili svedeni na formalne najave, a onda smo rekli: vrijeme je da se vrati emocija i snaga kulturne scene. Rezultat? Novi format koji je spojio estetiku, storytelling i blizinu umjetnicima, pokazujući kulturu onako kako je publika nikada ne vidi, iza scene.

 

nolimit-bonjour-ba-gif-5

nolimits-19-bonjour-ba


Na Sarajevo Film Festivalu se jasno vidjelo da publika želi više od protokola. Sadržaj iza scene postao je onaj koji se najviše dijelio, spremao, komentarisao i kome se vraćalo ponovo.

U konačnici jasna poruka da kultura nije ni tiha ni marginalna kada joj se priđemo srcem i modernim digitalnim jezikom, na Bonjour.ba način.
 

kultura-nolimit-bonjour-ba
 

PROJEKTNI TIM

Bonjour.ba produkcija
Emina Smaka, Bonjour.ba glavna urednica
Marija Perić, Bonjour.ba brand specialist
Nevena Divčić i Ada Ćeremida, Bonjour ba. novinarke 
Tesnim Ališah, Bonjour.ba Social media menadžerica
Monika Andrić, fotografkinja za Bonjour.ba  
Marko Jovančić, Bonjour.ba videograf


Bonjour.ba x Podravka: boutique event kao novi način komunikacije


Kategorija: Event

Ovdje je fokus bio na detalju: intimno, iskustveno, personalizirano druženje koje učesnike stavlja u centar. Željeli smo aktivaciju koja će mlađim generacijama prenijeti poruku Podravka brenda, Pokaži svoje najbolje, na način koji je autentičan, moderan i iskustven. Naš zadatak bio je osmisliti format koji omogućava da se brend doživi.
 

nolimits-3-bonjour-ba

nolimits-10029-bonjour-ba


Realizovali smo boutique gourmet event s fokusom na ljude, proces i emociju. Kuhinja je kreirana na licu mjesta, baš za ovaj event: prostor koji je izgledom, rasporedom i atmosferom bio zamišljen da potakne spontanost i samopouzdanje u kuhanju. U takvom okruženju, 10 influencera prihvatilo je izazov da pripreme jelo koje nikada ranije nisu kuhali, oslanjajući se na vlastiti stil, instinkt i Vegetu kao ključan alat. Pod vodstvom profesionalnog chefa, svaka odluka, od izbora namirnica do završnog servisa, postala je dio sadržaja koji autentično pokazuje kako brend funkcioniše u realnoj, stvarnoj upotrebi.
 

vegeta-bonjour-ba-radionica-miran-karic-4


PROJEKTNI TIM:

Ana Ćavar, Bonjour.ba CEO  
Dijana Ćavar, Bonjour.ba  marketing direktorica   
Semra Manjura, Bonjour.ba marketing menadžerica   
Tesnim Ališah, Bonjour.ba social media menadžerica   
Ilda Lihić-Isović, Bonjour.ba novinarka   
Enida Kajević, fotografkinja za Bonjour.ba  
Marko Jovančić, Bonjour.ba videograf

Haris Arnautović, Podravka BiH direktor marketinga   
Silvija Čuljak, Podravka BiH senior brand manager   
 

Redizajn Bonjour.ba portala: moderan prostor za modernog čitatelja/-icu


Kategorija: Digital - Web stranice i aplikacije

Redizajn portala bio je trenutak kada smo odlučili da način na koji pričamo priče mora biti jednak emociji koju one nose.

Novi UX/UI, mobilno-prvi pristup, brže učitavanje, crno-bijeli identitet, mogućnost video sadržaja i intuitivno istraživanje tekstova postali su temelj koji poziva čitatelja na duže trajanje sesije i ponovan dolazak na Bonjour.ba.
 

nolimits-10031-bonjour-ba

nolimits-10032-bonjour-ba

nolimit-bonjour-ba-gif-10


PROJEKTNI TIM:

Ana Ćavar, Bonjour.ba CEO
Purple Key i Bonjour.ba, grafički dizajn
Emina Smaka, Bonjour.ba glavna urednica
Marija Perić, Bonjour.ba brand specialist


Šta nam ovi projekti govore?


Da je lifestyle mnogo više od estetike. Da digitalna i lifestyle scena u BiH raste kroz Bonjour.ba. Da autorski formati imaju moć i da se publika povezuje sa sadržajem onda kada je sadržaj autentičan, savremen i emotivan.

Četiri prijavljena projekta ispred Bonjour.ba, osvojena dva zlata, jedno srebro i jedna bronca potvrda je pravca kojim idemo: hrabro, moderno i sa stalnom željom da unaprijedimo način na koji živimo, osjećamo i dijelimo inspiraciju online i offline.
 

nolimits-17-bonjour-ba


Nastavljamo u istom smjeru sa još više ideja koje istražuju kako se lifestyle može osjetiti. Sljedeće? Reći ćemo samo - stay tuned.
 

nolimits-13-bonjour-ba
 

 
Autorica članka: Ilda Lihić-Isović
Fotografije: Bonjour.ba arhiva i Monika Andrić za Bonjour.ba


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!