TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 20.7.2020.
Vijest da ćemo djelić čarobne festivalske atmosfere i euforije koja već 26 godina sredinom 8. mjeseca vlada na ulicama Sarajeva, sada imati i u Mostaru, razveselila je mnoge.
Naime, organizacijski tim Sarajevo Film Festivala filmsku čaroliju u Mostar donosi kroz zvjezdane premijere filmova na otvorenom, kao i projekcije za najmlađe.
Festival će biti održan od 14.-19.8. na platou ispred tržnog centra Plaza u Mostaru.
Kako nam je Ines Radić, production managerica kompletnog projekta otkrila, ideja ovog događaja jeste donijeti poseban doživljaj filma, kao i sjajna umjetnička ostvarenja i u druge bh. gradove.
Ines je već radila kao izvršna direktorica na pozorišnom studentskom festivalu POSTFEST u Sarajevu čije je prvo izdanje održano krajem 11. mjeseca 2019., a iste godine je radila na Sarajevo Film Festivalu kao Program Assistant u programu Avant Premiere.
U razgovoru sa ovom ambicioznom radoholičarkom i studenticom na Akademiji scenskih umjetnosti u Sarajevu, saznali smo više o programu i detaljima eventa.
***
Na početku našeg razgovora, otkrila si nam da se cijela ideja zapravo rodila tijekom jednog predavanja Mire Purivatre na Akademiji i razgovora o ovogodišnjem Sarajevo Film Festivalu. Možeš li nam reći što je glavni cilj i filozofija ovog događaja?
Jedan od ciljeva Sarajevo Film Festivala je donijeti filmove i filmsku atmosferu i u gradove među publiku koja možda do sada nije imala priliku doživjeti atmosferu Festivala u Sarajevu ili jednostavno žele takvu ili sličnu atmosferu i u svom gradu. Sarajevo Film Festival želi publici što više približiti gledanje filma na velikom filmskom platnu, sjajna umjetnička ostvarenja i jedan poseban doživljaj filma.
Osim toga, za cilj je i razvoj kulture i audio-vizualne umjetnosti u Mostaru. Publika je navikla na visok nivo profesionalnosti kada je u pitanju Sarajevo Film Festival i tako će biti i u Mostaru. Uz sve to, pandemija je pogodila cijeli svijet, neki ljudi će se manje kretati, a s ovim projektom Sarajevo Film Festival svojoj publici dolazi ususret i kreativno odgovara na situaciju sa COVID-19, uz pridržavanje svih epidemioloških mjera i preporuka.
Koliko dana će trajati festival u Mostaru i što nas sve očekuje?
Sarajevo Film Festival u Mostaru će trajati od 14. do 19.8. gdje će gledatelji imati priliku pod otvorenim nebom gledati sjajne domaće i strane filmove.
S kojim ste se organizacijskim izazovima već susreli?
Najveći izazov je realizirati jednu ovako divnu priču u vrijeme kada vlada situacija s COVID-19. Međutim, svjesni cijele situacije i odgovornosti, uz pridržavanje svih potrebnih mjera, realizacija je moguća i jedva čekamo da omogućimo Hercegovini filmove pod zvijezdama.
Kako sada izgleda jedan tvoj radni dan? Tko čini tvoj tim?
Kako se Festival bliži, vremena je sve manje. Zajedno s ekipom dogovaramo i provjeravamo svaki detalj, dan je od početka do kraja ispunjen razgovorima, sastancima, odlukama, obilaskom lokacije... Ipak, koliko god je naporno, jedva čekamo da počne. Kad nisam na lokaciji i s kolegama uživo, onda su moje kolege Excel i mail. Tim je zajednički, u svim ovakvim i sličnim projektima: kolege sa Sarajevo Film Festivala s kojima sam radila i protekle dvije godine i novi članovi tima koji nam se pridružuju u Mostaru.
Ovo nije prvi put da surađuješ s organizacijskim timom SFF-a. Koje su lekcije koje si naučila kao asistentica na projektu?
Od vodećih ljudi Sarajevo Film Festivala naučila sam jako puno u jako malo vremena. Naučila sam se organizaciji, planiranju unaprijed, predviđanje i postupanje u eventualnim nepredviđenim situacijama. Naučila sam koliko je važno raditi odgovorno i posvećeno. Naučila sam raditi na sebi. I prije svega, svoj posao raditi s ljubavlju i predanošću. Film ima ogromnu moć i kroz ovaj posao uvidite samo jedan njezin dio, ali ste svejedno fascinirani.
3 stvari koje su po tebi potrebne za organizaciju odličnog filmskog festivala?
To bi bile strateško planiranje, odgovornost, točnost. I još mnogo toga.
Film s dosadašnjih izdanja SFF-a koji je na tebe ostavio najviše utjecaja?
Duga je lista filmova koji su ostavili utjecaj na mene, ali zasigurno bih izdvojila 'Scary Mother', film redateljice Ane Urushadze. Ovaj film je osvojio Srce Sarajeva za najbolji film na 23. Sarajevo Film Festivalu.
Film koji se veseliš pogledati na ovogodišnjem izdanju Sarajevo Film Festivala?
Jedva čekam pogledati film 'Koncentriši se, baba' Pjera Žalice jer je to naš bosanskohercegovački film, a i film u kojem su sudjelovali moji profesori i kolege. Radujem se svjetskoj premijeri na Sarajevo Film Festivalu, a jedva čekam pogledati ga i u Mostaru.

Kadrovi iz filma 'Koncentriši se, baba'
TEKST: Bonjour.ba - PR
Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.
„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.
„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.
„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:
- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull
- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure
- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:
- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.









Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!