TEKST: Nevena Divčić
DATUM OBJAVE: 11.4.2024.
Ručate li doma ili želite uživati u obroku uz zabavu ili nedaleko od zbivanja?
Malo dobrih osjećaja se mjeri s onim kada se nakon napornog dana na poslu prepustimo uživanju s prijateljima, utonemo u gužvu ispunjenu dobrom energijom i smijehom ili uz kulturne sadržaje na sat – dva potpuno isključimo svoje brze misli.
Stoga, još jednom smo analizirali sedmicu pred nama i istražili šta se dešava u Sarajevu ove sedmice. Dakle, znamo gdje idete nakon posla ovih dana, gdje biste mogli na dejt i okupiti cijelu ekipu.
Neko je rekao koktel?
Najviše pažnje privlači nam After Work party u Penthouse gardenu, Four Seasons. Kokteli i DJ NADJA SI će vas čekati 18. aprila od 17h. Već znate ko ide s vama?

Foto: @fourseasons_sarajevo
Kafa i...
Znanje. U KAWI se već duži vremenski period održavaju kvizovi koji privlače pažnju ekipa koje su takmičarski nastrojene te uživaju u dijeljenju svog znanja i opuštanju kroz isto.
Classic Trivia Quiz je sutra, 16. aprila, a počinje u 19:30h.
Majčinski instinkt ili nešto drugo?
Anne Hathaway i Jessica Chastain u kinima su u ulozi kućanica, najboljih prijateljica i komšinica, a njihovo prijateljstvoo prolazi kroz kušnju zbog tragedije u kojoj učestvuju njihovi sinovi.

Foto: @indiewire
Ovaj psihološki triler dodajemo na svoju listu za ovu sedmicu. No, ako nije vaš cup of tea obratite pažnju na dramu Krivi spoj (Cat person) koja je nastala kao adaptacija priznate kratke priče New Yorkera iz 2017. godine.
Tik uz njega tu je Godzilla x Kong: The New Empire, koju ljubitelji akcije nikako ne bi trebali propustiti.
NPS
U Narodnom pozorištu Sarajevo – tri datuma i dva sjajna događaja.
"Seljačka opera" autora Darvasa Benedeka i Pintéra Béle, u režiji Andrása Urbána premijerno je na sceni Narodnog pozorišta Sarajevo, a gledajte je 17. i 18. aprila u 19:30.

Foto: @npsarajevo
No, 19. aprila u 20:00h počinje Koncert sarajevske filharmonije uz dirigenta Evan Alexis Christ.
Onda, gdje ćemo se sigurno sresti?
* * *
Naslovna fotografija: @pollyhey
TEKST: Bonjour.ba - PR
Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.
„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.
„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.
„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:
- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull
- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure
- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:
- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.









Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!