TEKST: Nevena Divčić

DATUM OBJAVE: 11.4.2024.

Ručate li doma ili želite uživati u obroku uz zabavu ili nedaleko od zbivanja?


Malo dobrih osjećaja se mjeri s onim kada se nakon napornog dana na poslu prepustimo uživanju s prijateljima, utonemo u gužvu ispunjenu dobrom energijom i smijehom ili uz kulturne sadržaje na sat – dva potpuno isključimo svoje brze misli.

 



Stoga, još jednom smo analizirali sedmicu pred nama i istražili šta se dešava u Sarajevu ove sedmice. Dakle, znamo gdje idete nakon posla ovih dana, gdje biste mogli na dejt i okupiti cijelu ekipu.


Neko je rekao koktel?

Najviše pažnje privlači nam After Work party u Penthouse gardenu, Four Seasons. Kokteli i DJ NADJA SI će vas čekati 18. aprila od 17h. Već znate ko ide s vama?


Foto: @fourseasons_sarajevo

 

Kafa i...

Znanje. U KAWI se već duži vremenski period održavaju kvizovi koji privlače pažnju ekipa koje su takmičarski nastrojene te uživaju u dijeljenju svog znanja i opuštanju kroz isto.

Classic Trivia Quiz je sutra, 16. aprila, a počinje u 19:30h.


Majčinski instinkt ili nešto drugo?

Anne Hathaway i Jessica Chastain u kinima su u ulozi kućanica, najboljih prijateljica i komšinica, a njihovo prijateljstvoo prolazi kroz kušnju zbog tragedije u kojoj učestvuju njihovi sinovi.


Foto: @indiewire


Ovaj psihološki triler dodajemo na svoju listu za ovu sedmicu. No, ako nije vaš cup of tea obratite pažnju na dramu Krivi spoj (Cat person) koja je nastala kao adaptacija priznate kratke priče New Yorkera iz 2017. godine.

Tik uz njega tu je Godzilla x Kong: The New Empire, koju ljubitelji akcije nikako ne bi trebali propustiti.


NPS

U Narodnom pozorištu Sarajevo – tri datuma i dva sjajna događaja.

"Seljačka opera" autora Darvasa Benedeka i Pintéra Béle, u režiji Andrása Urbána premijerno je na sceni Narodnog pozorišta Sarajevo, a gledajte je 17. i 18. aprila u 19:30.


Foto: @npsarajevo



No, 19. aprila u 20:00h počinje Koncert sarajevske filharmonije uz dirigenta Evan Alexis Christ.

Onda, gdje ćemo se sigurno sresti?

* * *
Naslovna fotografija: @pollyhey


Bonjour

Od tradicije do AI: Transformacija marketinga

TEKST: Bonjour.ba - PR

Od tradicije do AI: Transformacija marketinga Od tradicije do AI: Transformacija marketinga

Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.

Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. 
 


 Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.

Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja. 

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

 

sarajevo-marketing-summit-2025-swissotel-1-bonjour-ba
 

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
 


Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”,  govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje. 

I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu. 
 


O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.

Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
 

 

Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka

Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!