TEKST: Nevena Divčić
DATUM OBJAVE: 9.1.2024.
Plesač, koreograf i reditelj Staša Zurovac u saradnji s Narodnim pozorištem Sarajevo donosi baletsku izvedbu Sjećaš li se…"Sjećaš li se Dolly Bell?”
Djelo Abdulaha Sidrana našlo se na različitim daskama brojnih teatara u različitim izvedbama i glumačkim postavama. Na filmski ekran 1981. donio ga je Emir Kusturica, a Dolly Bell je jedno od nježnih imena koja se vežu za Sarajevo, kulturu grada i pristup nekim drugim vremenima.
Iako je prošlo više decenija od njegovog nastanka, u svijetu umjetnosti i kulture nezaobilazno je štivo od najranije dobi, a skoro da ne postoji kućna biblioteka na čijim policama se ne nalazi. Među prvim je predstavama koje odgledamo u pozorištu, a doživljaj iste, bliskost koju steknemo i izgradimo s akterima djela i ovom pričom, nikada ne izblijedi.
„Dolly Bell je mitska priča i koja je postala dio identiteta Sarajeva, naše kulture i života u gradu. Ono što je osamdesetih godina prošlog stoljeća predstavljao film reditelja Emira Kusturice i scenariste, pjesnika Abdulaha Sidrana, danas je pred vama u novoj formi, plesu, baletu kojeg je postavio Staša Zurovac. Želimo da u našem repertoaru imamo praizvedbe, nove i originalne balete koji će rezonirati sa ovovremenim Sarajevom…” – izjavio je direktor Narodnog pozorišta Sarajevo, Dino Mustafić.

Foto: @eldinhalilovich
Koreografija i kompozicija
Koreograf, Staša Zurovac svojim pristupom ovom djelu želi odati dodatnu počast i pružiti novu vrijednost gledatelju koji ne poznaje “Dolly Bell”. U ovom pothvatu ima odlično podršku jednog od najvećih kompozitora i violinista našeg vremena – Alexander Balanescu.
Radujemo se vidjeti kako će Alexander svoje dosadašnje iskustvo i saradnju s jednako velikim umjetničkim imenima kao što su Grace Jones, Depeche Mode, Pet Shop Boys i mnogi drugi, donijeti na daske Narodnog pozorišta u Sarajevu.

Foto: Narodno pozorište Sarajevo
Kostimografija
Finalni pečat svakoj predstavi i filmskom ostvarenju daje dobar odabir kostima. Sjećaš li se…”Sjećaš li se Dolly Bell?” upotpunit će kostimografija u kojoj svoje prste ima kostimografkinja Blanka Adžić Ursulov. Baš poput ostatka tima s kojim sarađuje, može se pohvaliti obimnom i sjajnom karijerom.
1994. godine Njemački pozorišni časopis Theater heute proglasio je Blanku jednom od deset najboljih kostimografa u Njemačkoj.

Foto: Narodno pozorište Sarajevo
Mi znamo gdje idemo sutra navečer, a vi?
* * *
Naslovna fotografija: Narodno pozorište Sarajevo
TEKST: Bonjour.ba - PR
Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.
Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing.
Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja.
Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”, govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje.
I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu.
O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.
Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka.
Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!