TEKST: Nevena Divčić

DATUM OBJAVE: 9.1.2024.

Plesač, koreograf i reditelj Staša Zurovac u saradnji s Narodnim pozorištem Sarajevo donosi baletsku izvedbu Sjećaš li se…"Sjećaš li se Dolly Bell?”


Djelo Abdulaha Sidrana našlo se na različitim daskama brojnih teatara u različitim izvedbama i glumačkim postavama. Na filmski ekran 1981. donio ga je Emir Kusturica, a Dolly Bell je jedno od nježnih imena koja se vežu za Sarajevo, kulturu grada i pristup nekim drugim vremenima.

Iako je prošlo više decenija od njegovog nastanka, u svijetu umjetnosti i kulture nezaobilazno je štivo od najranije dobi, a skoro da ne postoji kućna biblioteka na čijim policama se ne nalazi. Među prvim je predstavama koje odgledamo u pozorištu, a doživljaj iste, bliskost koju steknemo i izgradimo s akterima djela i ovom pričom, nikada ne izblijedi. 

 



„Dolly Bell je mitska priča i koja je postala dio identiteta Sarajeva, naše kulture i života u gradu. Ono što je osamdesetih godina prošlog stoljeća predstavljao film reditelja Emira Kusturice i scenariste, pjesnika Abdulaha Sidrana, danas je pred vama u novoj formi, plesu, baletu kojeg je postavio Staša Zurovac. Želimo da u našem repertoaru imamo praizvedbe, nove i originalne balete koji će rezonirati sa ovovremenim Sarajevom…” – izjavio je direktor Narodnog pozorišta Sarajevo, Dino Mustafić.


Foto: @eldinhalilovich



Koreografija  i kompozicija

Koreograf, Staša Zurovac svojim pristupom ovom djelu želi odati dodatnu počast i pružiti novu vrijednost gledatelju koji ne poznaje “Dolly Bell”. U ovom pothvatu ima odlično podršku jednog od najvećih kompozitora i violinista našeg vremena – Alexander Balanescu

Radujemo se vidjeti kako će Alexander svoje dosadašnje iskustvo i saradnju s jednako velikim umjetničkim imenima kao što su Grace Jones, Depeche Mode, Pet Shop Boys i mnogi drugi, donijeti na daske Narodnog pozorišta u Sarajevu.


Foto: Narodno pozorište Sarajevo



Kostimografija

Finalni pečat svakoj predstavi i filmskom ostvarenju daje dobar odabir kostima. Sjećaš li se…”Sjećaš li se Dolly Bell?” upotpunit će kostimografija u kojoj svoje prste ima kostimografkinja Blanka Adžić Ursulov. Baš poput ostatka tima s kojim sarađuje, može se pohvaliti obimnom i sjajnom karijerom.

 



1994. godine Njemački pozorišni časopis Theater heute proglasio je Blanku jednom od deset najboljih kostimografa u Njemačkoj.


Foto: Narodno pozorište Sarajevo



Mi znamo gdje idemo sutra navečer, a vi?

* * *
Naslovna fotografija: Narodno pozorište Sarajevo


Bonjour

Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze

TEKST: Bonjour.ba - PR

Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze

Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.

„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .  
 

 Sarajevo Marketing Summit-110-bonjour-ba
 

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.

„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

 

 Sarajevo Marketing Summit-111-bonjour-ba
 

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.

„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.  
 

 Sarajevo Marketing Summit-112-bonjour-ba
 

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

 

 Sarajevo Marketing Summit-113-bonjour-ba
 

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.

Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:

- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull

- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure

- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

 

 Sarajevo Marketing Summit-114-bonjour-ba
 

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:

- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”  
 

 Sarajevo Marketing Summit-117-bonjour-ba
 

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

 

 Sarajevo Marketing Summit-116-bonjour-ba
 

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.  
 

 Sarajevo Marketing Summit-115-bonjour-ba
 

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

 

 Sarajevo Marketing Summit-150-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-119-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-118-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-120-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-121-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-153-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-122-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-123-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-124-bonjour-ba

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!